MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ NA PRACOWNIE DERMATOLOGICZNO-KOSMETYCZNE WYDZIAŁU LEKARSKIEGO I NAUK O ZDROWIU UJK W KIELCACH ( DP/2310/73/16)
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ NA PRACOWNIE DERMATOLOGICZNO-KOSMETYCZNE WYDZIAŁU LEKARSKIEGO I NAUK O ZDROWIU UJK W KIELCACH ( DP/2310/73/16)
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2016.10.21 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2016.10.21 11:15
- Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
- Miejsce składania ofert: w formie papierowej na adres: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach (Kancelaria Ogólna) 25– 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.10.2016r. o godzinie 11:15 w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25–369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych.
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: do 45 dni od zawarcia umowy
- Wymagania: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, o których mowa w art.67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostaną udzielone w przypadku, gdy zasinieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Wysokość wynagrodzenia zamówień podobnych zostanie ustalona na identycznych zasadach, jak w odniesieniu do wynagrodzenia dotyczącego zamówienia podstawowego. Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) : tak. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: zawarcie umowy nastąpi według wzoru Zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Wykonawca, który wygra postępowanie zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy zgodnie z art.147-151 Pzp, w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. Nie dopuszcza się złożenia oferty wariantowej. Nie dopuszcza się składania oferty częściowej. Zamawiający żąda wniesienia wadium:tak, Informacja na temat wadium WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM 1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w kwocie: 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. 3.Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy DP/2310/73/16”. 4.W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy PZP art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7a) ustawy PZP. 6.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy PZP.
- Warunki udziału w postepowaniu: III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Określenie warunków: Informacje dodatkowe III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych). Informacje dodatkowe III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa Określenie warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że: 1 dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: 1) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom; 2) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom; 3) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, oraz doświadczenie w kierowaniu co najmniej dwoma robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom. 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonali dwa zamówienia (dwa odrębne kontrakty) obejmujące swym zakresem wykonanie robót budowlanych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każdy, a roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak Informacje dodatkowe: 1.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu tak Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji nie III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1.Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na co najmniej sumę gwarancyjną w wysokości 250 000,00 zł. (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych. 2.Dowody potwierdzające, że roboty budowlane wykazane w oświadczeniu zostały wykonane należycie, w szczególności informacja o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1. Oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków zgodnie z wymogami Zamawiającego określonymi w ROZDZIALE V w punkcie 1 SIWZ, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do formularza oferty. 1.2 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-23 ustawy PZP i art. 24 ust. 5 pkt. 1 PZP, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do formularza oferty. 1.3 Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.2 w części dotyczącej podmiotów trzecich. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.2 w części dotyczącej podwykonawców. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o których mowa w punkcie 1.2, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do formularza oferty. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. Zamawiający wymaga, aby podmiot na którego kwalifikacjach zawodowych, wykształceniu lub doświadczeniu polega wykonawca, brał udział w realizacji zamówienia (art.22a ust.4 Pzp). 3. Oświadczenia składane obligatoryjnie przez wszystkich wykonawców w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego wykazu złożonych ofert : 1)Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz ofert złożonych w tym postępowaniu.
- Wadium: 4000 PLN
- Kryteria wyboru: cena brutto: waga 60% wydłużenie okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane : waga 24% skrócenie terminu realizacji zamówienia :waga 16%
- Specyfikacja: w załacznikach do niniejszego ogłoszenia
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
I.Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń na pracownie dermatologiczno-kosmetyczne w budynku Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu w Kielcach. Zakres przedmiotu zamówienia Modernizacja pomieszczeń obejmuje: 1)Wykonanie robót ogólnobudowlanych; 2)Wykonanie nowych instalacji elektrycznych i oświetlenia wnętrz; 3)Wykonanie wentylacji w pomieszczeniach; 4)Wykonanie robót instalacji sanitarnej wg projektu technicznego. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ – dokumentacja projektowa, przedmiot zamówienia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zwana dalej w skrócie STWiOR), przedmiary. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ jak i we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. 5.Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45000000 - 7 roboty budowlane 45262522 - 6 roboty murarskie 45421000 - 4 roboty w zakresie stolarki budowlanej 45410000 - 4 tynkowanie 45442100 - 8 roboty malarskie 45400000 - 1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45432100 - 5 kładzenie i wykładanie podłóg 45421152 - 4 instalowanie ścianek działowych 45421146 - 9 instalowanie sufitów podwieszanych 45311100 - 1 roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45311200 - 2 roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45331100 - 7 instalowanie centralnego ogrzewania 45331210 - 1 instalowanie wentylacji 45310000 - 3 roboty instalacyjne elektryczne 6.Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane - 36 miesięcy, liczony od daty odbioru całości zamówienia. 7. Wymagany minimalny okres gwarancji i rękojmi na zastosowane materiały, wyroby, urządzenia - 36 miesięcy, liczony od daty odbioru całości zamówienia. 8.W przypadku wystąpienia w SIWZ lub którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta produkty/materiały/urządzenia można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty/materiały/urządzenia spełniają, wymagania określone przez Zamawiającego. 9.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z poźn. zm.) osób wykonujących wskazane przez zamawiającego następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia : wszystkie roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia. Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez wykonawcę lub/oraz podwykonawcę wymagań określonych w zdaniu poprzednim, w szczególności poprzez zlecenie kontroli PIP oraz zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:45262522-6, 45421000-4, 45410000-4, 45442100-8, 45400000-1, 45432100-5, 45421152-4, 45421146-9, 45311100-1, 45311200-2, 45331100-7, 45331210-1, 45310000-3
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w poniższych przypadkach: 1) terminu wykonania umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Strony umowy nie miały wpływu (w tym również w przypadku klęski żywiołowej, wyjątkowych zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, których nie dało się przewidzieć, a które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy); 2) osób realizujących przedmiot zamówienia pod warunkiem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji (taka zmiana nie wymaga aneksu), 3) zmiana podwykonawców, w tym podwykonawców na zasobach, których wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ (taka zmiana nie wymaga aneksu), 4) ograniczenia przedmiotu zamówienia w szczególności w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających lub znacznie utrudniających prowadzenie robót oraz w przypadku kiedy zamawiający nie mógł takiej sytuacji przewidzieć, taka zmiana powodować będzie zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy o wartość robót wyłączonych z realizacji, 5) wprowadzenie przez wykonawcę podwykonawcy pomimo wykazania w ofercie wykonania przedmiotu umowy siłami własnymi, pod warunkiem uzgodnienia tego podwykonawcy z zamawiającym i treści umowy z nim zawartej przez wykonawcę (taka zmiana nie wymaga aneksu), 6) sposobu spełnienia świadczenia np. zastosowanie rozwiązań zamiennych, tj. takich które nie spowodują rozszerzenia przedmiotu zamówienia, ale prowadzić będą do jego ulepszenia, usprawnienia jego realizacji poprzez zastosowanie materiałów równoważnych, 7) zmiana harmonogramu; 8) w okolicznościach określonych art.144 ust.1 Pzp. W przypadku wystąpienia sytuacji skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania, o tym fakcie zamawiającego i wystąpienia z pisemnym wnioskiem uzasadniającym o dokonanie wskazanej zmiany. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą Zamawiającego. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu (z zastrzeżeniem przypadków których zmiana nie wymaga zawarcia aneksu) sporządzonego przez zamawiającego i podpisanego przez strony umowy.
Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inna trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
Zamawiający informuje, że w dniu 11.10.2016r o godzinie 11:00. organizuje wizję lokalną miejsca objętego zakresem zamówienia - spotkanie przez budynkiem Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu IX Wieków Kielc 19, Kielce.
Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy PZP.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1) przesłane do Urzędu Zamówień Publicznych i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.10.2016r. pod numerem 318870-2016,
2)zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 06.10.2016r.
Uwaga!!!!!! 11.10.2016r.
Poniżej zamieszcza się notatkę z wizji lokalnej.
W dniu 11.10.2016r. w budynku Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu, ul. Al. IX Wieków Kielc 19 w Kielcach , odbyła się wizja lokalna z udziałem przedstawiciela jednego Wykonawcy, który przybył na spotkanie.
Wizję lokalną przeprowadzili przedstawiciele Zamawiającego.
Podczas wizji przedstawiciel wykonawcy zapoznał się z miejscem realizacji zamówienia, pytań nie zadano.
Na tym wizję zakończono.
Osobą uprawnioną przez zamawiającego do porozumiewania się z wykonawcami jest Anna Kowalczyk, tel. (41) 349 72 77.
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ NA PRACOWNIE DERMATOLOGICZNO-KOSMETYCZNE WYDZIAŁU LEKARSKIEGO I NAUK O ZDROWIU UJK W KIELCACH ( DP/2310/73/16) - Załącznik nr 3 do SIWZ
Wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
Wzór oświadczenia dotyczącego grupy kapitałowej - Załącznik nr 2 do SIWZ
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ
Opis przedmiotu zamówienia