Zakończone przetargi

Dostawa mebli DP/2310/41/16

Dostawa mebli DP/2310/41/16

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.08.05 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.08.05 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna (dolny parter), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: do 15.09.2016 r.
  • Wymagania: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 3.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 4.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Pzp. 5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6.Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z par.67 ust.1 pkt.7) ustawy Pzp.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW V.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 tj.: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia , o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł brutto każda, c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku. Ogólny warunek uznany zostanie za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy, dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art.22 ust.1 uPzp zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp. UWAGA 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1., art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów dotyczących w szczególności: a)zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b)sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia; c)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d)zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. 4.Zgodnie z art. 26 ust. 2e uPzp Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów w oparciu o art.26 ust.2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, ze za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. VI.2. dotyczące również tych podmiotów. V.2. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1., art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, na dzień składania ofert, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty,a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VI.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej jedna dostawa o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. VI.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 9 do SIWZ; Uwaga!!! A) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.2. ppkt. 2) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej(A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. VI .3. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1)Uzupełniony Formularz Ofertowy . 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia lub/i jeśli sposób reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych. 3) W celu potwierdzenia, że oferowane meble odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wymaga się dołączenia do oferty (do każdej pozycji z opisu przedmiotu zamówienia) szczegółowego opisu oferowanego mebla. Opis musi zawierać: nazwę mebla lub nazwę użytego systemu meblowego, nazwę producenta mebla, rysunek lub zdjęcie oferowanego mebla (rozmiar zdjęcia pozwalający dostrzec szczegóły – optymalnie rozmiar zdjęcia A5), wymiary oraz szczegóły techniczne mebla, rodzaj użytych materiałów, pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wszelkie parametry wskazane przez zamawiającego .
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 90%, okres gwarancji i rękojmi -10%
  • Specyfikacja: Specyfikację można odebrać z siedziby zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5 , 25-369 kielce lub ze strony internetowej Uczelni : www.ujk.edu.pl z zakładki aktualne przetargi
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż nowych, pełnowartościowych mebli do :
A.Wydziału Prawa Administracji i Zarządzania UJK w Kielcach przy ul. Świętokrzyskiej 21, w tym między innymi meble szkolne w tym:
1.stolik szkolny w ilości 32 sztuki
2.krzesło szkolne w ilości 64 sztuki
3.fotel obrotowy w ilości 2 sztuki
4.biurko w ilości 2 sztuki
5.fotel gabinetowy tapicerowany skórą ,na drewnianej podstawie w ilości 1 sztuka
-B.Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia i Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przy ul. Śląskiej 11 (DS. ODYSEJA) w tym:
1. biurko komputerowe w ilości 1 sztuka
2. krzesło biurowe w ilości 1 sztuka.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 1 i 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
KOD CPV:
39121100-7 biurka
39113000-7 różne siedziska i krzesła

UWAGA
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
a) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy,
występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku VAT.
W przypadku jej zmiany po zawarciu umowy, podpisany zostanie stosowny aneks, z tym że kwota netto wynagrodzenia wykonawcy nie ulegnie zmianie,
c) parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące
w chwili podpisania umowy, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy,(taka zmiana nie wymaga aneksu),
d) zmiany modelu mebla jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model nie będzie już dostępny na rynku (np. został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego mebla/elementu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
Wszystkie z ww. sytuacji (zmian) muszą być poprzedzone pisemnym, uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy, oraz zaakceptowane przez Zamawiającego.

Ogłoszenie zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.07.2016 pod nr 162911-2016 oraz zamieszczone na stronie internetowej Uczeni: www.ujk.edu.pl i na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego.

UWAGA!!!!!!
Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert z dnia 04.08.2016 r. na dzień 05.08.2016 r. Godziny składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.08.2016 r. pod nr 170117-2016
Zamieszczone na stronie internetowej Uczelni www.ujk.edu.pl
i na tablicy ogłoszeń w swojej siedzibie w dniu 01.08.2016 r.
UWAGA
Zamawiający podaje wymagane wymiary biurka komputerowego będącego przedmiotem dostawy do Uniwersyteckiego Centrum Wsparcia i Rehabilitacji osób Niepełnosprawnych.
wysokość:74 cm
szerokość: 119 cm
głębokość: 50 cm.
Zamawiający dopuszcza różnice w podanych wymiarach mebli o +/- 1 cm

Wioletta Baran tel. (41) 249 73 32; w.baran@ujk.edu.pl
Anna Kowalczyk tel. (41) 349 72 77