Zakończone przetargi

Dostawa ubrań ochronnych dla stażystów DP/2310/58/16.

Dostawa ubrań ochronnych dla stażystów DP/2310/58/16.

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.07.15 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.07.15 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • Miejsce realizacji: Kielce, al. IX Wieków Kielc 19
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy przedmiot zamówienia w terminie maksymalnie 30 dni, licząc od daty podpisania umowy.
  • Wymagania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 11.000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy) każda. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 11.000,00 zł (słownie złotych: jedenaście tysięcy) każda. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W oświadczeniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby musi znaleźć się zobowiązanie do solidarnej odpowiedzialności za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, z wyłączeniem sytuacji kiedy za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B.I. i B.II. dotyczące również tych podmiotów. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Wadium: 400 PLN
  • Kryteria wyboru: 1) cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 60% (maksymalnie 60 punktów), 2) okres gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia, powyżej okresu wymaganego przez zamawiającego – stanowiącego wagę maksymalnie 20% (maksymalnie 20 punktów), 3) termin realizacji zamówienia – stanowiącego wagę maksymalnie 20% (maksymalnie 20 punktów).
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas koszt przesyłki ponosi wykonawca).
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych ubrań ochronnych dla stażystów na kierunkach: Ratownictwo Medyczne, Fizjoterapia, Położnictwo, Pielęgniarstwo Wydziału Lekarskiego i Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, tj.:
1. dostawa ubrań ochronnych dla stażystów na kierunku Ratownictwo Medyczne – 20 kpl.
2. dostawa ubrań ochronnych dla stażystów na kierunku: Fizjoterapia, Położnictwo, Pielęgniarstwo – 88 kpl.
Kod CPV i nazwa:
18.13.00.00-9 specjalna odzież robocza
Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego dostarczonych ubrań.
Każda część ubrania powinna zawierać wszywkę z informacją o rodzaju tkaniny, rozmiarze, sposobie prania lub konserwacji, nazwę producenta oraz oznaczenie CE (jeżeli jest wymagane).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów i dodatkowych wymagań zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający na dostarczone ubranie będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 12 miesięcznego okresu gwarancji licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
Zamawiający na dostarczone ubranie będące przedmiotem zamówienia wymaga minimum 12 miesięcznego okresu rękojmi licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.
Przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie wymagane przy tego typu ubraniach aprobaty, certyfikaty i deklaracje zgodności z wymogami dyrektyw Unii Europejskiej i być stosownie do tego oznaczony.

Projekt „Ścieżka zdrowia do kariery” realizowany jest w ramach Osi Priorytetowej III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działania 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w BZP w dniu 06.07.2016r. pod numerem 122341 - 2016.
2. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) w dniu 06.07.2016r.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Parametrów dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego parametrów, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
2. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (parametry techniczne).

Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 3497276, e-mail: dariusz.lenard@ujk.edu.pl.