Zakończone przetargi

Malowanie sal w budynku Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego DP/2310/25/16

Malowanie sal w budynku Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego DP/2310/25/16

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.04.29 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.04.29 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Kancelaria Ogólna. Oferty należy złożyć do dnia 29.04.2016r. do godziny 09:00.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Rozpoczęcie prac 1.07.2016r. , zakończenie do 29.07.2016r.
  • Wymagania: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art.67 ust. 1 pkt. 6) ustawy tzn. zamówienie uzupełniające dotyczyć będzie powtórzenia tego samego rodzaju zamówień, będzie zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i nie przekroczy wartości 50% zamówienia podstawowego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie będzie przeprowadzał aukcji elektronicznej. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100) Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę przed upływem terminu na składanie ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/25/16 Malowanie sal w budynku Wydziału Matematyczno - Przyrodniczego”. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: a) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, b) Terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), w sytuacji których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy, c) Osób realizujących przedmiot zamówienia, pod warunkiem że te osoby będą miały co najmniej takie uprawnienia jak osoba realizująca zamówienie. d) Zmiany materiałów przy pomocy których wykonywana będzie usługa, jeżeli zaistnieje możliwość zmiany na lepsze materiały, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, e) Podwykonawcy. Każdorazowo taka zmiana musi być uzgodniona z Zamawiającym; taka zmiana nie będzie wymagała aneksu do umowy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU: 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tzn. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda; 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2 a i 2 d ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. W celu potwierdzenia spełniania ww. warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie że Wykonawca spełnił ww. warunki. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. XI SIWZ. W przypadku podwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w p. XI.1.ppkt. 1) do 4) mogą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z Wykonawców ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunek opisany w pkt. XI.2. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w niniejszym pkt. ust. 2 i 3. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. Uwaga !! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 1) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej sporządzone według załącznika nr 5 do niniejszej specyfikacji. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (jeżeli dotyczy). 2) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli z treści dołączonych do oferty dokumentów nie wynika uprawnienie do jej podpisania. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wpisem do rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. Oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych musi spełniać następujące warunki: 1) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w §1 ust. 2 i 3, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. (Dz. U. z 2013r. poz. 231) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. 3) W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie XII 2 i 3 niniejszej SIWZ musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4) Jeżeli oferta Wykonawców składających ofertę wspólnie zostanie wybrana przez Zamawiającego jako najkorzystniejsza, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę Wykonawców.
  • Wadium: 300 PLN
  • Kryteria wyboru: OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERTY WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT. Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg poniżej podanych kryteriów: 1. Cena brutto – stanowiące wagę 90% 2. Czas na jaki udzielona będzie gwarancja –stanowiące wagę 10% Ad. 1. Punkty za cenę oblicza się przyjmując za podstawę najniższą cenę ofertową brutto, przyznając jej maksymalną ilość punktów tj. 90 pkt. Punkty dla pozostałych ofert oblicza się wg wzoru: cena najniższa ------------------------------- x 90 Cena oferty badanej Ad. 2. W tym kryterium punkty będą przyznawane w następujący sposób: - gwarancja 36 miesięcy - 0 punktów - gwarancja od 37 miesięcy do 48 miesięcy - 5 punktów - gwarancja powyżej 48 miesięcy - 10 punktów. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów łącznie za obydwa kryteria.
  • Specyfikacja: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego jako załącznik do ogłoszenia. Można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki obciąża Wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót malarskich w budynku Wydziału Matematyczno – Przyrodniczego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach przy ul. Świętokrzyskiej 15.
Kod CPV i nazwa:
45442100-8 – roboty malarskie

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 4.04.2016r.,
pod numerem 88162-2016,
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 14.04.2016r.

UWAGA:
Zamawiający zamieszcza kolejny załącznik - wzór oferty

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Alicja Wrzosek tel. 41 349 72 78/faks 41 349 72 78.