Zakończone przetargi

Obsługa techniczna oraz serwis klimatyzatorów zamontowanych w obiektach UJK w Kielcach DP/2310/2/16

Obsługa techniczna oraz serwis klimatyzatorów zamontowanych w obiektach UJK w Kielcach DP/2310/2/16

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.01.25 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.01.25 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 (Kancelaria Ogólna).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, obiekty UJK w Kielcach
  • Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.01.2017r.
  • Wymagania: 1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić będzie nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowego warunku. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) każda (jedna usługa oznacza usługę wykonywaną na podstawie jednej umowy). 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: 1) dysponuje minimum jedną osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje (potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym) do obsługi i napraw urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotu tymi substancjami, 2) dysponuje minimum jedną osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje (potwierdzone świadectwem kwalifikacyjnym) do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższych niż 1 kV (grupa G-1). 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 70.000, 00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch usług o wartości brutto nie mniejszej niż 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) każda. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). Przez jedną usługę Zamawiający rozumie świadczenie realizowane w ramach jednej umowy. W przypadku usług realizowanych doświadczeniem wykonawcy są usługi zrealizowane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanych usług w ramach wykonywanej umowy, nie zaś łączną wartość umowy. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z: 1) obsługą i naprawą urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrotem tymi substancjami – minimum 1 osoba, 2) wykonywaniem pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów i montażu urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższych niż 1 kV (grupa G-1) – minimum 1 osoba, – wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie, że osoby, które, będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania czynności wykazanych w wykazie osób, sporządzonego według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 70.000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł). Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W tym przypadku zamawiający wymaga, aby wykonawca dołączył do oferty: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. W oświadczeniu podmiotu udostępniającego swoje zasoby musi znaleźć się zobowiązanie do solidarnej odpowiedzialności za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, z wyłączeniem sytuacji kiedy za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B.I. i B.II. dotyczące również tych podmiotów. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Wadium: 2000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1. cena brutto za obsługę techniczną klimatyzatorów przez cały okres trwania umowy: 80%, 2. cena brutto za roboczogodzinę przy serwisie klimatyzatorów: 15%, 3. dodatkowe czynności obsługi technicznej klimatyzatorów, wykonywane przez pracowników wykonawcy na rzecz zamawiającego: 5%. 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas mkoszt przesyłki ponosi wykonawca).
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze technicznej oraz serwisie klimatyzatorów zamontowanych w obiektach UJK w Kielcach. Obsługa techniczna polegać będzie na bieżącej konserwacji, regulacji, okresowej obsłudze oraz doraźnych drobnych naprawach i usuwaniu drobnych awarii – na wezwania Zamawiającego, przez całą dobę (24 godzinne przyjmowanie zgłoszeń o awarii klimatyzatorów).
Przystąpienie – podjęcie czynności w celu dokonania naprawy lub usunięcia awarii powinno nastąpić maksymalnie do 1 godziny licząc od zgłoszenia. Zmiana ww. terminu dotyczącego naprawy (wydłużenie) może ulec zmianie na uzasadniony/ zaakceptowany przez Zamawiającego wniosek Wykonawcy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu).
Kod CPV i nazwa:
50.73.00.00-1 – usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz klimatyzatorów podlegających obsłudze technicznej i ich rozmieszczenie w poszczególnych obiektach Uczelni zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w BZP w dniu 15.01.2016r. pod numerem 5417 - 2016,
2. zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) w dniu 15.01.2016r.

Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty wadium można dołączyć do oferty.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1) Ewentualnej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji,
2) ewentualnych podwykonawców z zastrzeżeniem posiadania przez nowych podwykonawców co najmniej takich samych kwalifikacji co podwykonawca wskazany w ofercie,
3) terminu wykonania usługi w trakcie realizacji umowy (w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu, których nie można było przewidzieć, a które w sposób zasadniczy utrudniają terminową realizację przedmiotu umowy). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasadniony/zaakceptowany przez zamawiającego wniosek wykonawcy zawierający uzasadnienie zmiany terminu,
4) obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
5) ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy z zastrzeżeniem, że ceny brutto poszczególnych usług nie ulegną zmianie,
6) cen w przypadku kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego tzn. na cenę niższą niż wskazana w ofercie (zmiana cen może nastąpić na pisemny wniosek oraz za zgodą stron),
7) dotyczącą rezygnacji z obsługi technicznej klimatyzatora ujętego w opisie przedmiotu zamówienia.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 3497276.