Zakończone przetargi

ORGANIZACJA OBOZU LETNIEGO DLA STUDENTÓW (NR SPRAWY:DP/2310/29/16)

ORGANIZACJA OBOZU LETNIEGO DLA STUDENTÓW (NR SPRAWY:DP/2310/29/16)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2016.04.22 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2016.04.22 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 ( Kancelaria Ogólna )
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Gdańsk
  • Termin realizacji: 31.05.2016-06.06.2016r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Nie dopuszcza sie składania oferty częsciowej. Zamawiający zgodnie z art.144 Pzp przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności zmiana: -terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej). Zmiana wymaga zawarcia aneksu.
  • Warunki udziału w postepowaniu: X.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Zgodnie z zapisem art.26 ust.2a i 2d ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. XI SIWZ. XI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY 1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.1) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informację, o braku przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej (formularz listy/informacji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ). 4. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, jeżeli z treści dołączonych do oferty dokumentów nie wynika uprawnienie do jej podpisania. 5. W celu oceny standardu ośrodka wypoczynkowego do oferty należy dołączyć: Opis ośrodka w którym ma być zorganizowany obóz wraz ze zdjęciami pokoi i łazienek. WADIUM Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium przelewem w kwocie : 500,00 zł (słownie : pięćset złotych 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać : „Wadium – Znak sprawy DP/2310/29/16” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4ustawy.Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa wart.24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie; -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro¬nie Wyko¬nawcy.
  • Wadium: 500 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 85%, standard ośrodka:15%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w formie elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym- koszt przesyłki obciąża Wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu pobytu uczestnikom obozu letniego w terminie 31.05-06.06.2016r. Planowana liczba osób:76 Uwaga: Ostateczna liczba uczestników zostanie podana do 23.05.2016r. i nie będzie mniejsza niż 60 osób i większa niż 76 osób. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.04.2016r. pod numerem 40687-2016
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiająego: www.ujk.edu.pl w dniu 14.04.2016r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w BZP w dniu 15.04.2016r. pod nr 41079-2016, na stronie zamawiajacego: www.ujk.edu.pl oraz na tablicy ogłoszeń.
Zmiana!!!! 15.04.2016r.
1.Zamawiajacy informuje, że zmienia sie SIWZ w następujący sposób: w załączniku nr 1 (przedmiot zamówienia) do SIWZ w pkt. 2 było: Uwaga: Osteczna liczba uczestników zostanie podana do 23.05.2016r, i nie bedzie mniejsza niż 65 osób i większa niż 76 osób. zmienia się na : Uwaga: Osteczna liczba uczestników zostanie podana do 23.05.2016r, i nie bedzie mniejsza niż 60 osób i większa niż 76 osób. 2. W załączniku nr 5 do SIWZ (wzór umowy) zmienia się treść ust.1 w pragrafie 4 z: Należność za wykonanie przedmiotu umowy uregulowana będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanym protokołem odbioru usługi na: Należność za wykonanie przedmiotu umowy uregulowana będzie przez Zamawiającego w terminie 30 dni licząc od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT za faktyczną liczbę uczestników wraz z podpisanym protokołem odbioru usługi.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w BZP w dniu 15.04.2016r. pod nr 42679 -2016, na stronie zamawiajacego: www.ujk.edu.pl oraz na tablicy ogłoszeń.

Zgodnie z art. 27 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wskazuje, że porozumiewać się będzie z Wykonawcami pisemnie, faksem (oryginał pocztą lub kurierem), oraz drogą elektroniczną (oryginał pocztą lub kurierem).Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazywać będą oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na zadanie drugiej niezwłocznie potwierdzi fakt ich otrzymania zgodnie z art. 27 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Adres do korespondencji:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4,
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
tel.: 41 349 73 68; faks: 41 349 72 77; e-mail: kowalczyk.anna@ujk.edu.pl