Zakończone przetargi

dostawa sprzętu komputerowego (DP/2310/225/13)

dostawa sprzętu komputerowego (DP/2310/225/13)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.01.24 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.01.24 09:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce ul. Świętorzyska
  • Termin realizacji: 14 dni. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówie¬nia na własny koszt oraz transportem własnym, w terminie 14 dni (termin pożądany) licząc od daty zawarcia umowy/otrzymania zezwoleń na 0% stawkę Vat.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną kilka lub wszystkie części zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: część I 1.200,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc dwieście 00/100); część II 500 zł (słownie złotych: pięćset 00/100); część III 3.200 zł (słownie złotych : trzy tysiące dwieście 00/100); część IV 3.000 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100); część V 1.000,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc 00/100); część VI 100 zł (słownie złotych : sto 00/100); część VII 80 zł (słownie złotych : osiemdziesiąt 00/100); część VIII 300 zł (słownie złotych : trzysta 00/100); część IX 600 zł (słownie złotych : sześćset 00/100). Łącznie wadium wynosi 9.980,00 zł (słownie złotych : dziewięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 225 /13 ” Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó¬wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro¬nie Wyko¬nawcy. warunki finansowania : 1. Podstawą do wystawienia faktury VAT na płatnika - Zamawiającego jest należyte wykonanie umowy, w tym uruchomienie sprzętu i przeszkolenie w zakresie obsługi sprzętu potwierdzone pisemnym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do niniejszej umowy, podpisanym przez komisję składającą się z: - imiennie upoważnionych przez Zamawiającego osób, tj.: z użytkownika sprzętu: …………… oraz ……………………….,  upoważnionego pisemnie przedstawiciela Wykonawcy. 2. Dane płatnika - Zamawiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, NIP 657-02-34-850. 3. Zamawiający zobowiązuje uregulować fakturę VAT Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty jej doręczenia do Działu Funduszy Europejskich w siedzibie Zamawiającego pokój nr 12- przelewem na nr konta bankowego ………………………………. 4. Osobą upoważnioną do odbioru faktury VAT jest: Edyta Grzesik. 5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:  terminu wykonania umowy (np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej),  osób realizujących przedmiot zamówienia,  parametrów technicznych zamawianego sprzętu jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy  typu zamawianego sprzętu jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem że spełnia on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).  ceny oferty, w przypadku kiedy zamawiający nie otrzyma dokumentu upoważniającego do obniżonej stawki podatku VAT na podstawie art. 83 ust 1 pkt. 26 ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2004 r. Nr 54 poz. 535 ze zm.), w takim przypadku do ceny oferty uwzględniającej 0% stawkę podatku Vat zostanie doliczony Vat w wysokości 23%.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dostawy sprzętu o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o war¬tości nie mniejszej niż : część I 30.000,00 zł brutto każda; część II 15.000,00 zł brutto każda; część III 100.000 zł brutto każda; w części IV 100.000 zł brutto każda; w części V 30.000 zł brutto każda; w części VI 3000 zł brutto każda; w części VII 2000 zł brutto każda; w części VIII 10.000 zł brutto każda; w części IX 20.000 brutto każda; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji min 1 osoba; (dotyczy każdej części) d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż : część I 30.000 PLN; część II 15.000 PLN; w części III 100.000 PLN; w części IV 100.000 PLN; część V 30.000 PLN; część VI 3000 PLN; część VII 2000 PLN; część VIII 10.000 PLN; część IX 20.000 PLN. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. a. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY-KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, z podaniem ich wartości, przed¬miotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane , sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych do¬staw nie będą sumowane) 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie-dzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodo¬wych, doświadczenia i wykształcenia niezbęd¬nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz infor¬macją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 4) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2 i 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób lub przed notariuszem. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VIII.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów: 1. o których mowa w punkcie VIII.2. ppkt1) do 7) składa : a) pkt.2) do 4) i 6) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert 4) pkt. 5) i 7) – składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1. ppkt1) 3) i 4) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeżeli dotyczy p.1 ppkt.2). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Specyfikację techniczną oferowanego sprzętu, stanowiącą załącznik do Formularza Ofertowego Wykonawcy. 3) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć:  oświadczenie, że oferowany sprzęt: jest dopuszczony do obrotu na terytorium RP, posiada wszelkie wymagane przez przepisy prawa świadectwa, certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności itp., spełnia wszelkie wymagane przez przepisy prawa wymogi w zakresie norm bezpieczeństwa obsługi oraz zobowiązanie Wykonawcy, do dostarczenia Zamawiającemu przy realizacji przedmiotu zamówienia wszystkich dokumentów potwierdzających spełnienie powyższych wymogów. 4) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania
  • Wadium: 9980 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w wersji elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki obciąża wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tzn. przywiezienie do miejsca użytkowania sprzętu, jego wniesienie, ustawienie, instalacja i uruchomienie :

Cześć I
1. notebook 7 sztuk ,

Część II
1. Tablet 15 sztuk

Część III
1. zestaw komputerowy 45 kpl
2. Zestaw komputerowy 3 kpl.
3. Skaner 1 sztuka
4. Notebook 2 sztuki

Część IV
1. Pakiet oprogramowania 1 kpl.
(19 sztuk - program do edycji grafiki rastrowej, program do tworzenia zaawansowanych stron i aplikacji internetowych, program do składu publikacji, program do zarządzania plikami w formacie PDF, 100 sztuk słownika polsko-angielskiego, angielsko-polskiego; 100 sztuk multimedialnego słownika angielsko-polskiego, polsko-angielskiego; 11 sztuk multimedialnego słownika niemiecko-polskiego, polsko-niemieckiego; 91 sztuk słownika niemiecko-niemieckiego; 91 sztuk słownika niemiecko-polskiego; 21 sztuk aplikacji służącej do odczytu tekstu technologią OCR, 91 sztuk multimedialnego słownika rosyjsko-polskiego, polsko-rosyjskiego; 76 sztuk oprogramowania wspomagającego proces tłumaczenia; 20 sztuk oprogramowania pozwalającego na rozpoznawanie mowy i zamiany jej na tekst; 3 sztuki oprogramowania pozwalającego wykonać pełną kopię zawartości dysku twardego; 30 sztuk MS Office Prof. 2010 PL MOLP EDU Proffesional + lub równoważne

Część V
1. Urządzenie wielofunkcyjne 2 sztuki
Część VI
1. Licencje 26 sztuk
1 sztuka Windows Server 2012 R2 Standard 64bit w licencji MOLP
25 szt. licencji dostępowych dla użytkowników (CAL)
Część VII
1. Zasilacz 30 sztuk
2. Switch 8 portów 3 sztuki
3. Antena dookolna 3 sztuki



Część VIII
1. zestaw multimedialny do sali 143 – 1 kpl tj. ekran projekcyjny; projektor; pilot;
2. zestaw multimedialny do Sali 244 – 1 kpl; tj. ekran, projektor, pilot
Część IX :
Sala 114 – nagłośnienie :
1. kolumna naścienna 8 sztuk
2. wzmacniacz mocy 1 sztuka
3. przedwzmacniacz 1 sztuka
4. zestaw bezprzewodowy 1 sztuka
5. zestaw bezprzewodowy 1 sztuka
6. odtwarzacz z nagrywarką 1 sztuka
Sala 114 i 114A zestaw multimedialny
1. ekran ścienny rozwijany elektrycznie 2 sztuki
2. projektor multimedialny 2 sztuki

Nazwa i kod CPV: 30213300-8 komputery stacjonarne; 30213100-6 komputery przenośne; 30213200-7 tablety; 30216110 – skanery komputerowe; 30232110- urządzenie wielofunkcyjne; 30200000 urządzenia komputerowe; 51411000-6 usługi instalowania sprzętu; 48322000 – licencje, pakiety oprogramowania; 32342300 – system nagłośnienia

projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Projekt pn. „Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach- II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego” w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej


Wykonawcom przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI Ustawy Prawo zamówień publicznych art.179 do 198. Terminy na wniesienie odwołania zawiera art.182 wc. ustawy; art. 182 ust.1 pkt.1 tj. 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę do jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art.27 ust.2 (fax, droga elektroniczna) albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób. W odniesieniu do treści ogłoszenia 10 dni od dnia publikacji w dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Ponadto odwołanie wnosi się wobec innych czynności niż ww. w terminie 10 dni licząc od dnia w którym można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do wniesienia odwołania.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało

1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 13.12.2013r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 17.12.2013r. pod numerem 2013/S 244-424257
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 17.12.2013r.

UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczących ww. postępowania


DP/2310/225/13 Kielce, dnia 2.01.2014r.

Dotyczy : przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego

Pytanie 1 : Czy zamawiający specjalnie skonstruował SIWZ w ten sposób, aby ofertę złożyła jedna wybrana firma i zaoferowała konkretne produkty które zamawiający zamierza zakupić ?
Odpowiedź :: nie, Zamawiający nie zakładał, że ofertę złoży jedna firma która zaoferuje konkretne produkty. Zamierzeniem było uzyskanie ofert, spośród których można będzie wybrać najkorzystniejszą oferującą produkty spełniające oczekiwania zamawiającego dotyczące przede wszystkim funkcjonalności sprzętu.
Pytanie 2 : Czy zamawiający dostosuje SIWZ i dokona opisu wymagań w sposób zgodny z prawem określając wymagania dla modeli innych producentów dostępnych na rynku, wykreślając elementy wpływające na ograniczenie konkurencji? Zamawiający nie opisuje funkcjonalności, która jest niezbędna – wpisuje nazwy własne funkcjonalności jednego producenta ograniczając tym samym konkurencyjność postępowania.
Odpowiedź : Poniżej poprawiona wersja opisu urządzenia

Urządzenie wielofunkcyjne/kserokopiarka
Typ: Wielofunkcyjne, kolor A3;
Technologia; Laser Kolor
Szybkość: minimum 35/17 stron na minutę A4/A3 w kolorze i mono;
Rozdzielczość: minimum 600 x 600 dpi, musi posiadać technologię umożliwiającą drukowanie z jakością równoważną 9600 dpi x 600 dpi
Czas nagrzewania: maksymalnie 25 sekund
Czas do pierwszej kopii: maksymalnie 5 sekund w mono, i 7 sekund w kolorze
Pobór mocy (nie większy niż):
-Drukowanie: w kolorze 740 W, w mono 690 W
-Tryb gotowości: 200 W
-Uśpienie: szybkie wybudzenie 9,2 W;
Napięcie zasilania;AC 220 V – 240 V, 50/60 Hz
Hałas maksymalny, zgodność (ISO 7779);
- Druk kolorowy: 48,3 dB(A)
- Druk mono: 49 dB(A)
- Tryb gotowości: 38 dB(A)
Certifikaty; GS, TÜV, CE - urządzenie musi być produkowane zgodnie z normami
jakości ISO 9001, ochrony środowiska ISO 14001 oraz dyrektywą RoHs
Pamięć (minimum);3,5 GB RAM + 160 GB HDD

Obsługa papieru
Pojemność wejsciowa:
taca uniwersalna na 150 ark. A6R–305 x 457 mm, 60–300 g/m2, banner max. 305 x
1.220 mm, 136–163 g/m2;
podajnik kasetowy 2 x 500 ark., 60–220 g/m2,

Moduł dwustronny; w standardzie, obsługa papieru A5R–305 x 457 mm, 60–256 g/m2
Pojemność wyjściowa;250 arkuszy, Rozmiar papieru;60–300 g/m², A6R-305 x 457 mm, baner maks. 305 x 1,220 mm

Drukowanie
Procesor; minimum (Dual Core) 800MHz
Język kontrolera; PRESCRIBE IIc

Emulacje: PCL6 (PCL5c/PCL-XL), PostScript 3, bezpośrednie drukowanie PDF i XPS
Wymagane funkcje drukowania: szyfrowany druk bezpośredni PDF, drukowanie
IPP, e-mail printing, WSD, wydruk bezpieczny przez SSL, IPsec, SNMv3, wydruk
próbny, wydruk prywatny, przechowywanie i zarządzanie pracami.

Obsługiwane Systemy Operacyjne (Wydruk);wszystkie bieżące wersje Microsoft
Windows, Mac OS X wersja 10.4 lub wyższa, UNIX, LINUX

Niezbędne parametry dotyczące kopiowania:
Rozmiar oryginału;A3
opcje kopiowania: Skanuj-raz-drukuj-wielokrotnie, sorter elektroniczny, Podajnik oryginałów (dwustronny, jednoprzebiegowy) na 175 kartek; obsługa papieru: 35-220 g/m2 (jednostronne), 50-220 g/m2 (dwustronne), A5R-A3, folio
Typy ekspozycji; Automat, ręczny: 7 lub 13 stopni
Posiadane zakresy powiększenia i pomniejszenia; minimum 5 zmniejszeń/5 powiększeń
Zakres zoom; 25 - 400% co 1%
Wznowienie kopiowania; 1 - 999
Ustawienia obrazu; Tekst, foto, tekst + foto, map

Niezbędne parametry dotyczące skanowania:
Typ pliku; PDF (kompresowany PDF), przeszukiwalny PDF (opcjonalnie), TIFF,
JPEG, XPS
Rozpoznawanie oryginału; Tekst, foto, tekst + foto, optymalizacja dla OCR
Rozmiar skanu;A3
Funkcjonalności skanera; Skan-do-email, skan-do-FTP, skan-do-SMB, skan-do-USB
Host, skan-do-skrzynki, sieciowy TWAIN, skanowanie WSD

Rozdzielczość skanera;600 dpi, 400 dpi, 300 dpi, 200 dpi, 200x100 dpi, 200x400 dpi, (256 skala szarości)
Szybkość skanera;100 obrazów mono lub 100 obrazów kolorowych na minutę
Interfejsy
Standardowy interfejs;USB 2.0 (Hi-Speed), USB Host 2.0, Fast Ethernet
10BaseT/100BaseTX/1000BaseT, slot print server, slot SD-card, slot Fax System

Pytanie 3: W opisie przedmiotu zamówienia część III CJO pkt 1 i pkt 2 zamawiający zawarł opis: Dysk twardy 2.5 cala, co najmniej 500GB, 7200 rpm.
Czy zamawiający dopuści dysk twardy 3.5 cala o ww. pojemności i obrotach, jako rozwiązanie równoważne?
Tak, dopuszcza się, zgodnie z zapisami w SIWZ dotyczącymi możliwości złożenia oferty równoważnej.
Pytanie 4: W opisie przedmiotu zamówienia część I pkt 1 UCD zamawiający zawarł opis: Wymiary maksymalne : 377 mmx250 mm x28 mm, masa maksymalna 2,6 kg. W dalszej części opisu w części III zamawiający w opisie notebooka dopuszcza tolerancję wymiarów oraz wagi +/- 20%.
Czy zamawiający dopuści wymiary i wagę z tolerancją +/- 20%.
Odpowiedź :
Tak.
Pytanie 5 : W opisie przedmiotu zamówienia część III pkt 4 zamawiający zwarł opis : dedykowana grafika z oddzielną pamięcią, obsługa DirectX11, pamięć karty graficznej co najmniej 1024 MB, rodzaj pamięci GDDR3, wyjścia karty graficznej HDMI, wyjście D-Sub . Czy zamawiający dopuści urządzenie z wyjściem karty graficznej DisplayPort jako rozwiązanie lepsze od HDMI, nowszej generacji, ewentualnie
Czy zamawiający dopuści urządzenie z wyjściem karty graficznej DisplayPort wraz z dodatkowym kablem DisplayPort -> HDMI. Pragniemy nadmienić że standard DisplayPort jest nowszy od standardu HDMI i spełnia jego wymogi z zapasem. Istnieją gotowe kable, które pozwalają na podłączenie urządzeń z wejściami HDMI bezpośrednio z urządzeń z wyjściem DisplayPort, dokładnie tak samo jak kabel HDMI->HDMI.
Odpowiedź : zamawiający nie posiada sprzętu kompatybilnego z DisplayPort (posiada urządzenia z wejściem D-SUB oraz HDMI). Jeżeli wykonawca zaproponuje, jako rozwiązanie równoważne, urządzenie z wyjściem DisplayPort zobowiązany będzie do dostarczenia kabli umożliwiających podłączenie urządzeń z wejściem HDMI, umożliwiających korzystanie z dowolnego urządzenia wyposażonego w standard HDMI.
Pytanie 6 : W opisie przedmiotu zamówienia część III pkt 4 zamawiający zawarł opis: Karta dźwiękowa, wejście mikrofonu stereo, wbudowany mikrofon, kamera 2.0 Czytnik kart pamięci MMC SD. Czy zamawiający dopuści kamerę z rozdzielczością HD?
Odpowiedź : tak.

Wszelkie oświadczenia, wnioski zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej., zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim. Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych doku¬mentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony zamawiającego są: Barbara Kotras, tel. 48 41 349 72 77 .