Zakończone przetargi

Przeprowadzenie kursu pt. „RAPID PROTOTYPING ” dla studentów Wzornictwa

Przeprowadzenie kursu pt. „RAPID PROTOTYPING ” dla studentów Wzornictwa

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.03.11 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.03.11 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: miejsce świadczenia usługi nieznane
  • Termin realizacji: 14-18.04.2014 r.
  • Wymagania: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 5. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykonawca musi : a)dysponować minimum 2 osobami (wykładowca/trener) specjalizującymi się w dziedzinie obsługi drukarek 3D, oraz wiedzy technologicznej w metodach wytwórczych 3D. b) dysponować ośrodkiem szkoleniowym , salą lub pomieszczeniem w którym odbędzie się szkolenie dla 15 osób jednocześnie. c) dysponować co najmniej 15 stanowiskami komputerowymi z zainstalowanym oprogramowaniem do modelowania powierzchniowego oraz modelowego ( 1 komputer na 1 osobę). d) dysponować drukarkami 3D w technologiach: LOM, FDM,DLP ( min. 1 drukarka na 2 osoby) 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi (minimum 2 osoby specjalizujące się w dziedzinie obsługi drukarek 3D, oraz wiedzy technologicznej w metodach wytwórczych 3D) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia 3. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje lub będzie dysponował: a) ośrodkiem szkoleniowym , salą lub pomieszczeniem w którym odbędzie się szkolenie dla 15 osób jednocześnie. b) 15 stanowiskami komputerowymi z zainstalowanym oprogramowaniem do modelowania powierzchniowego oraz modelowego ( 1 komputer na 1 osobę). c) drukarkami 3D w technologiach: LOM, FDM,DLP ( min. 1 drukarka na 2 osoby) UWAGA Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI B.I. pkt 1 i 2 oraz w punkcie B. II. B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia , wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. B.I pkt 2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 4 do SIWZ. C. INNE DOKUMENTY 1.Dowód wpłaty wadium. 2.Wypełniony Formularz ofertowy ( wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) 3.W przypadku gdy oferta podpisana jest przez pełnomocnika – pełnomocnictwo. 4.Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 9 do SIWZ) 5.Zobowiązanie podmiotu/ów, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów( wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ) Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. W przypadku oferty wspólnej należy w formularzu ofertowym wymienić z nazwy, z określeniem siedziby wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 400 PLN
  • Kryteria wyboru: Cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 100%.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5 , 25-369 Kielce, bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl lub za zaliczeniem pocztowym, doliczając w tym celu koszt przesyłki
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu pt. „ RAPID PROTOTYPING” dla około 15 studentów
(+/- 2 osoby) Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach . Szkolenie będzie realizowane w ramach projektu grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wykonawca musi zapewnić
1. Sale wykładowe wyposażone w sprzęt audiowizualny
2. Sale komputerowe wyposażone w sprzęt komputerowy
3. Materiały szkoleniowe dla wszystkich uczestników kursu
4. Wydanie wszystkim uczestnikom kursu zaświadczeń/świadectw ukończenia kursu
5. Przeprowadzenie ankiet wśród studentów z satysfakcji z zajęć
6. Minimum 2 przerwy „kawowe” codziennie w czasie trwania całego szkolenia.
7. Kawę, herbatę, wodę mineralną, soki, drobne ciastka, kanapki ,do spożycia przez uczestników szkolenia podczas przerw „kawowych” o których mowa powyżej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Kod CPV i nazwa:
80 51 00 00-2 usługi szkolenia specjalistycznego

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.02.2014 r. pod nr 43139-2014 oraz zamieszczone w siedzibie (tablica ogłoszeń) i na stronie internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl
UWAGA
1.Właściwa cena SIWZ to 3,60 zł. System błędnie wygenerował kwotę.
2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 400,00 zł (słownie: czterysta zł, 00/100), na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – numer sprawy DP/2310/39/14 .
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia w przypadku jeśli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia nie zostaną mu przyznane.

Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

mgr Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32, fax (41) 349 72 75