Zakończone przetargi

Dostawa książek

Dostawa książek

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.07.31 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.07.31 09:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić sie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Kielce, ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 10 dni od dnia zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną kilka lub wszystkie części zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium łącznie w kwocie 600,00zł (słownie złotych: sześćset 00/100) w przypadku składania oferty na wszystkie części przedmiotu zamówienia. W przypadku składania oferty na wybrane części Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: część I – 260,00 zł. część II – 110,00 zł, część III – 230,00zł, Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Raiffeisen Bank Polska Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– dot.: Dostawa książek. Znak sprawy DP/2310/111/14” Potwierdzona za zgodność kopie dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Oferta niezabezpieczona jedna z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: − odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; − zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało sie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty Wykonawcy na zasadzie metody spełnia/ nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni przedmiotowego z postępowania. Z udziału z postępowania wyklucza się Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. D. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2) 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania. Wykonawcy składający ofertę wspólnie zobowiązani są do oferty dołączyć: a) Konsorcjum: zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. b) Spółki cywilne: zamawiający, żąda dołączenia do oferty dokumentu, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. c) Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością: jeżeli wartość kontraktu przekracza lub jest równa dwukrotności kapitału zakładowego, zobowiązane są do dołączenia uchwały zgromadzenia wspólników wyrażającej zgodę na zawarcia kontraktu chyba, że osoby reprezentujące spółkę mają prawo do zaciągania zobowiązań w takiej wysokości i wynika to wprost z dołączonych dokumentów.
  • Wadium: 600 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieodrzuconych, według podanych niżej kryteriów: Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Ocena ostateczna dla kryterium „cena” (B) będzie obliczona według następującego wzoru: B = (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za kryterium cena B – łączna liczba punktów otrzymanych w kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium cena.
  • Specyfikacja: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w wersji elektronicznej stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia; można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki ponosi Wykonawca.
  • Cena specyfikacji: 10 PLN

Powyżej 14000 euro.
Kod CPV i nazwa: 22 11 00 00 4 – drukowane książki
22 11 30 00 5 – książki biblioteczne


Przedmiotem zamówienia jest zakup książek wraz z dostawą.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
- Zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.07.2014r. pod numerem 245732-2014
- zamieszczone w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń i na stronie Zamawiającego www.ujk.edu.pl w dniu 23.07.2014r.

UWAGA!!
Zamawiający zamieszcza treść pytania, które wpłynęło od Wykonawcy do niniejszego postępowania i udzieloną przez Zamawiającego odpowiedź.
Pytanie:

Uprzejmie informuję, iż w części 1 postępowania przetargowego nr: DP/2310/111/14 poniższe tytuły
są niedostępne na rynku wydawniczym, hurtowym i księgarskim a wydawca nie przewiduje dodruku:

poz. 10 - Onkologia. Podręcznik dla studentów, Via Medica - 3 egz.
poz. 40 - Urazy kostno-stawowe u dzieci. Prakt.podr., PZWL - 2 egz

Czy Zamawiający wykreśli te tytuły z SIWZ wiedząc, że zrealizowanie dostawy tych tytułów jest niemożliwe ?

Odpowiedź:
Zapisy SIWZ pozostają bez zmian. Zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy tzn. zmianę zamawianego tytułu, jeżeli zmiana będzie wynikała z sytuacji niezależnej od stron umowy.
W przypadku ww. zmian Wykonawca/ Zamawiający winien złożyć wniosek z uzasadnieniem i uzyskać zgodę na zmianę.

Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami:
- Alicja Wrzosek, tel. (041) 349 72 78.