Zakończone przetargi

zaprojektowanie wykonanie i dostawa– ulotek, plakatów, folderów do celów promocyjnych DP/2310/105/14

zaprojektowanie wykonanie i dostawa– ulotek, plakatów, folderów do celów promocyjnych DP/2310/105/14

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.09.17 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.09.17 09:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5. SEKRETARIAT KANCLERZA Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy oraz osoby zainteresowane mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy przedmiot zamówienia w terminie 14 dni, licząc od daty podpisania umowy. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
  • Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej trzy dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika do niniejszej specyfikacji. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej 3 dostawy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego według załącznika do niniejszej specyfikacji oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej trzech dostaw Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I. ust. 1 i 2, jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy podpisany na każdej ze stron 2. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy. 3. Dokument lub dokumenty, z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty. W przypadku, gdy oferta podpisywana jest przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 400 PLN
  • Kryteria wyboru: KRYTERIA WYBORU OFERTY 1. Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg kryterium: – cena brutto za przedmiot zamówienia– stanowiącego wagę 100%, 2. W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: 1) maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, 2) pozostałe oferty będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (cena brutto najniższa : cena brutto badana) x 100 pkt. = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych pok. nr 4 Opłata za SIWZ dotyczy tylko przypadku w którym Wykonawca zwraca się do Zamawiającego z prośba o udostępnienie SIWZ w wersji drukowanej
  • Cena specyfikacji: 10 PLN

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie wykonanie i dostawa– ulotek, plakatów, folderów do celów promocyjnych






Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż
kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy
Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r.
(tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014r. poz. 423)


Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.09.2014r.,
pod numerem : 299956-2014 zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl, w dniu 09.09.2014



Kody CPV:
39294100-0 materiały promocyjne i informacyjne
79341000-6 usługi reklamowe
22462000-6 – materiały reklamowe
22100000-1 – drukowane książki, broszury, ulotki
22458000-5- pozostałe druki












SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJACEGO
Zamawiającym jest:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5,
25-369 Kielce
tel. 41 349 72 75

II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest:
Przygotowanie i wykonanie kampanii promocyjnej w formie zaprojektowania, wydrukowania i dostarczenia Zamawiającemu plakatów reklamowych, folderów informacyjnych i ulotek promocyjnych z projektu Edukacja dla rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego dostarczonych materiałów promocyjnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i dodatkowych wymagań zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej specyfikacji – opis przedmiotu zamówienia.
Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone
w języku polskim, w formie pisemnej/drukowanej.

UWAGA ZAMAWIAJĄCY ZAMIESZCZA PYTANIA i ODPOWIEDZI

1) Proszę o informacje dot broszury – format 270 x 180, co jest podstawa , a co wysokością??
ODPOWIEDŹ w folderze miara 270 to jest podstawa a 180 to wysokość
2) Czy projekty można będzie wysłać drogą emailową ze względu na krótki czas ?
Odpowiedź: TAK zgodnie z paragrafem 1 pkt 5 projektu umowy
3) W punkcie 1.Ulotka promocyjna,1.6 a/ Uszlachetnianie:foliowanie
Proszę o doprecyzowanie,czy foliowanie jest jedno czy dwustronne,oraz jaką folię ma na myśli zamawiający,matt lub połysk?
ODPOWIEDŹ: Foliowanie ma być dwustronne, połysk
4) Punkt 3 folder informacyjny
Czy zamawiający przewiduje nadanie publikacji nr-u ISBN,ISSN?
ODPOWIEDŹ: Nie przewidujemy nadania publikacji numeru ISBN, ISNN
5)pkt 1.6 specyfikacja techniczna - ulotka powinna być wydrukowany na dwóch grubościach papieru… czy projekt ten sam a jedynie papier różny?
ODPOWIEDŹ: projekt ma byc ten sam na dwóch grubościach papieru.
6) po zapoznaniu się z Państwa przetargiem dotyczącym:

zaprojektowania, wykonania i dostawy– ulotek, plakatów, folderów do celów promocyjnych DP/2310/105/14 pojawiło się pytanie dotyczące wymiarów folderu. Czy podany przez Państwa wymiar: 270 mm x 180 mm jest wymiarem przed złożeniem? Jeśli tak, to jaki ma być dokładny wymiar folderu po złożeniu.
ODPOWIEDŹ : Wymiar 270mm x 180 mm jest wymiarem po złożeniu.



----------------------------------------------------------------------------------
UWAGA WADIUM:

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 400 zł
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr: 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/105/14
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a, ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie,
2. nie uzupełni oferty o brakujące dokumenty, w wyniku wezwania go przez Zamawiającego do takiego uzupełnienia,
3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT
1. Oferty należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą czytelną techniką. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Każda zadrukowana strona oferty powinna być opatrzona kolejnym numerem i parafowana lub podpisana (pieczątka firmy oraz imienna pieczątka i podpis) przez Wykonawcę lub osobę (osoby) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i muszą być również oznaczone.
2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna, lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
3. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Oferta musi być zapakowana w dwie koperty, na:
a. zewnętrznej należy umieścić napis: „Oferta na dostawę materiałów promocyjnych” numer sprawy DP/2310/105/14”. Nie otwierać przed 17.09.2014r., godz. 09:15,
b. wewnętrznej oprócz napisu j. w. należy podać pełną nazwę i adres wykonawcy.
Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wykonawcę o złożeniu oferty po upływie terminu na składanie ofert oraz zwróci ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania.

. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
1. Cenę oferty należy podać w kwocie netto i brutto wraz z należnym podatkiem VAT,
z zaokrągleniem do drugiego miejsca po przecinku.
2. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy.
3. Stawka podatku musi być podana zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. Konsekwencje zastosowania złej stawki podatku VAT obciążają wykonawcę.
4. Cena ostateczna powinna obejmować wszystkie prace związane z realizacją zamówienia
w szczególności transport sprzętu, rozładunek wraz z wniesieniem sprzętu do wskazanych pomieszczeń zamawiającego.

INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi o tym wykonawców, którzy złożyli oferty zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zamieści informacje o których mowa w art. 92 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
2. W piśmie do wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana zamawiający wyznaczy termin
i miejsce podpisania umowy.
3. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.



5. W przypadku unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich wykonawców, zgodnie z art. 93 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6. Z wybranym wykonawcą zostanie podpisana umowa, której projekt stanowi Załącznik do niniejszej specyfikacji.
XV. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY
Zgodnie z art. 147 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający nie żąda od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

XVI. PROJEKT UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).patrz pkt IV SIWZ

XVII. INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT OBCYCH W JAKICH MOGĄ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM, A WYKONAWCĄ
Rozliczenia między zamawiającym, a wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

XVIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (tj. Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami).

Kielce: zaprojektowanie wykonanie i dostawa- ulotek, plakatów, folderów do celów promocyjnych DP/2310/105/14
Numer ogłoszenia: 299956 - 2014; data zamieszczenia: 09.09.2014

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje (zarówno Wykonawcy jak
i Zamawiającego) przekazywane będą pisemnie, zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania informacji, pytań, zawiadomień za pomocą faksu, maila potwierdzonego przez obie strony fakt jego otrzymania. Domniemywa się iż pismo wysłane przez zamawiającego na numer faksu podany przez wykonawcę zostało doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się wykonawcy z treścią pisma, chyba że wykonawca oświadczy iż ww wiadomości nie otrzymał. Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Marcin Kmieciak tel 41 349 7365 fax 41 349 7275, marcin.kmieciak@ujk.edu.pl