Dostawa drobnego sprzętu zewnętrznego dla BU
Dostawa drobnego sprzętu zewnętrznego dla BU
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2014.05.06 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2014.05.06 11:15
- Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez min. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania, bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia.
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, SEKRETARIAT KANCLERZA UJK pokój nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce; ul. Świętokrzyska
- Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, w terminie: 21 dni (termin pożądany), licząc od daty zawarcia umowy
- Wymagania: I. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w pkt. III SIWZ. II.ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH WADIUM Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: dla części I- 350,00 zł (słownie złotych: trzysta pięćdziesiąt 00/100), dla części II- 450,00 zł (słownie złotych: czterysta pięćdziesiąt 00/100), dla części III- 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100), Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien przelać ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto, Zama¬wiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium– Znak sprawy DP/2310/82/14 część..”. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia niniejszego postępowania jeżeli środki pochodzące z Unii Europejskiej które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane (art.93 ust.1a Pzp). Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego.
- Warunki udziału w postepowaniu: I.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 tj.: 1)Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie dostawy o charakterze i wartości brutto (każda z tych dostaw) odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości nie mniejszej niż: dla części I- 15 000 zł brutto każda; dla części II- 15 000,00 zł brutto, dla części III- 60 000,00 zł brutto. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: -dysponują osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min. 2 osoby, które odpowiedzialne będą za montaż i ustawienie sprzętu; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: -Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; UWAGA!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1., art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty określające: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, -charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 3 do SIWZ. 2)Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1., art. 24 ust. 2 pkt 5 i art. 24b ust 3 ustawy Pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. IX Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, na dzień składania ofert, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. IX SIWZ. II.INFORMACJA O PODWYKONAWCACH Na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia wraz z jej wartością, której wykonanie powierzy podwykonawcom. III.WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. III.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca przystępuje do postępowania biorąc udział w jednej części, powinien wykazać się zrealizowaniem lub realizacją tylu dostaw i na taką kwotę, jaka została określona w wymaganiach/warunkach dla tej części, na którą składa ofertę. Wykonawca przestępujący do kilku części postępowania, musi spełnić warunek dot. doświadczenia oddzielnie na każdą część. Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać wykazane dostawy oraz potwierdzać ich należyte wykonanie W przypadku dostaw realizowanych- doświadczeniem wykonawcy są dostawy zrealizowane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanych/zrealizowanych dostaw w ramach wykonywanej umowy, nie zaś łączną wartość umowy. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z wniesieniem, montażem i wypoziomowaniem sprzętu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg zał. Nr 6 do SIWZ. III.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 8 do SIWZ; Uwaga!!! A.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. IX.2. ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. C.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt IX.2. ppkt. 1)- 3) SIWZ. III.3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Szczegółowe opisy wraz z fotografią/rysunkami sprzętu z oznaczeniem liczby porządkowej sprzętu, którego opis dotyczy, Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwo. Dokument sporządzony w języku obcym, Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku oferty wspólnej należy w formularzu ofertowym wymienić z nazwy, z określeniem siedziby- wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
- Wadium: 2800 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca ponosi koszty przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej http://ujk.edu.pl, jest bezpłatna
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu zewnętrznego dla BU z podziałem na części:
-Część I- Dostawa stojaków na rowery- 3 szt., słupków odgrodzeniowych z taśmą samozwijającą- 10 szt.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów (CPV)
39151100-6 stojaki
34928220-6 elementy ogrodzenia
-Część II- Dostawa koszy na śmieci- 10 szt., ławek/siedzisk- 8 szt.,
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów (CPV)
34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39113600-3 ławki
-Część III- Dostawa bramek kontroli dostępu- 1 kpl.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg kodów (CPV)
42961100-1 system kontroli dostępu
Dostawa obejmuje również transport, montaż wraz z niezbędnymi elementami łączącymi, ustawienie, wypoziomowanie oraz wszystkie inne koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
Dostarczony sprzęt wyspecyfikowany asortymentowo i ilościowo w zał. nr 1 do SIWZ musi być fabrycznie nowy i pełnowartościowy oraz nie może nosić znamion jakiegokolwiek uszkodzenia i użytkowania.
Szczegółowy opis parametrów technicznych, wymagania ilościowe i jakościowe Zamawiającego dotyczące sprzętu składającego się na przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
Zakup jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ramach projektu pn. Rozbudowa infrastruktury dydaktycznej Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach - II etap budowy Campusu Uniwersyteckiego, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej na lata 2007-2013
Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:
a)terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizacją zamówienia,
b)w zakresie innego podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia pod warunkiem, że wskazany przez Wykonawcę nowy inny podmiot wykaże spełnianie warunków udziału w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy inny podmiot,
c)wymiarów sprzętu w zakresie objętym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie +/- 10%,
d)zmiany materiałów, z których wykonywane będą sprzęty, jeżeli zaistnieje możliwość zamiany na lepsze materiały, zamiana ta nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy,
e)osób realizujących przedmiot zamówienia,
f)zmiana modelu sprzętu, jeżeli w trakcie realizacji umowy, okaże się że zaproponowany model jest już nie dostępny na rynku (został wycofany z produkcji), pod warunkiem, zaproponowania nowego o parametrach nie gorszych niż zaproponowane w ofercie oraz w takiej samej cenie. Zmiana ta wymaga wcześniejszej zgody Zamawiającego,
g)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu PO RPW lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości.
Zmiany wyszczególnione w ppkt a)- f) wymagają wcześniejszej zgody Zamawiającego.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.04.2014 r. pod numerem 90965 - 2014,
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 25.04.2014r.
Zapytania, prośba o wyjaśnienie treści SIWZ muszą być opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy, który je stawia oraz sformułowane na piśmie i składane na adres:
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
Dział Zamówień Publicznych DP/2310/82/14.
Zamawiający nie przewiduje zwołania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dot. treści SIWZ.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane, zgodnie z art. 27 ust. 1, faksem w języku polskim. Zawsze dopuszczalna jest forma pisemna w języku polskim tj. oryginał pisma przesłany pocztą, kurierem lub złożone osobiście. Za wyjątkiem informacji, których treść podawana jest do wiadomości publicznej na stronie www.ujk.edu.pl zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń oraz uzupełnianych na wezwanie Zamawiającego, należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
Uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami wyznacza się następującą osobę: mgr inż. Jolanta Jarząb, tel. (041) 349 72 76, fax 41 349 72 78/75, godziny urzędowania 7:30÷15:30 od poniedziałku do piątku.
- SIWZ- drobnica zew. BU
SIWZ- drobnica zew. BU