Zakwaterowanie i wyżywienie grupy studentów w Sosnowcu DP/2310/61/14
Zakwaterowanie i wyżywienie grupy studentów w Sosnowcu DP/2310/61/14
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2014.04.02 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2014.04.02 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5. pok. nr. 5 (sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Sosnowiec
- Termin realizacji: 14-18.04.2014 r.
- Wymagania: zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej zamawiający nie przewiduje zastosowania dynamicznego systemu zakupów. zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia
- Warunki udziału w postepowaniu: VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3) dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. a) dysponują lub będą dysponować bazą noclegową (hotelem, pensjonatem) przystosowanym do zakwaterowania i wyżywienia grupy 15 osób (+/- 2 os.). 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Ocena spełnienia ww. warunków odbędzie się w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w pkt IX SIWZ, załączonych do oferty Wykonawcy. Zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia. UWAGA Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie IX B 1) i 2)oraz C IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Oświadczenia i Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. A. W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ww. artykuł ustawy Pzp. ( załącznik nr 3 do SIWZ). 2) Opis obiektu (hotelu/pensjonatu), którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w celu realizacji zamówienia uwzględniający w szczególności jego nazwę, adres a także orientacyjną odległość obiektu od miejsca w którym odbywać się będzie kurs branżowy. B. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art. 24 ust.1 Pzp do oferty należy załączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia ( wg. załącznika nr 4 do SIWZ) C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 6 do siwz. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty musi być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. UWAGA Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w: Pkt. IX B.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, wystawione nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. X. INNE DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCY 1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawniona/upoważnioną formularz ofertowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania wykonawcy. 3. Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 7 do SIWZ) 4. Zobowiązanie podmiotu/ów, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów( wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ)
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: Cena brutto stanowiąca wagę - 100%
- Specyfikacja: Specyfikacje istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl Odpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5. Dział Zamówień Publicznych, 25-369 Kielce lub za zaliczeniem pocztowym doliczajac w tym celu koszt przesyłki
- Cena specyfikacji: 2 PLN
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu zakwaterowania oraz wyżywienia dla grupy 13 studentów oraz 2 opiekunów (+/- 2 osoby) w terminie 14-18.04.2014 r.
Miejsce realizacji: Sosnowiec.
Wykonawca w ramach usługi musi zapewnić :
Bazę noclegową (hotel, pensjonat)oddaloną nie więcej niż 5 km od miejsca w którym będzie odbywać się kurs branżowy tj. od Paku Technologicznego Naukowego zlokalizowanego przy ul. Wojska Polskiego 8 w Sosnowcu
Zakwaterowanie w pokojach jedno- i dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym oraz oddzielnymi łóżkami. Wymagane pokoje jednoosobowe dla opiekunów i dwuosobowe dla studentów.
Śniadania i kolacje w miejscu zakwaterowania
Obiady w miejscu odbywania się kursu
Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla wszystkich uczestników, OC dla opiekuna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
IV. KOD (CPV):
55322000-3 usługi przygotowania posiłków
55320000-9 usługi podawania posiłków
55100000-1 usługi hotelarskie
Uwaga
Właściwa cena za SIWZ to 2.85 zł.
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków:
zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia), ze względów losowych, zdrowotnych lub innych,
zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym.
zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 25.03. 2014 r. pod numerem: 63043-2014
zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 25.03.2014 r.
Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32
Barabara Kotras tel. (41) 349 72 77