Zakończone przetargi

Usługa Cateringu DP/2310/77/14

Usługa Cateringu DP/2310/77/14

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.04.24 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.04.24 10:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez min. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania, bieg terminu związania ofertą ulega za¬wiesze¬niu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawia¬jącego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważno¬ści wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: XIII. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT Miejsce składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj.: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach SEKRETARIAT KANCLERZA, pokój nr 5 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5 Oferty należy złożyć do dnia. 24.04.2014 r. do godziny 1000. Oferty zostaną otworzone w dniu 24.04.2014 r. o godz. 1015 w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kiel¬cach 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5a. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy, osoby zainteresowane mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce centrum Przedsiębiorczości i Biznesu przy ul. Święto
  • Termin realizacji: VI. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA Realizacja zamówienia w dniu 7 maja 2014r. w godzinach 12.30-14.00 (ewentualna zmiana godziny do uzgodnienia z Zamawiającym).
  • Wymagania: IV. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, minimum dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem, usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. UWAGA!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art.24 ust.1 ustawy Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VIII.1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem, usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. VIII.2.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. VIII.3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 6 do SIWZ. Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: VIII.2.2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, B. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w VIII.2. pkt. 1)- 2) SIWZ. VIII.4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika-pełnomocnictwo. 2) Dowód wpłaty wadium. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. W przypadku oferty wspólnej należy w formularzu ofertowym wymienić z nazwy, z określeniem siedziby- wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
  • Wadium: 240 PLN
  • Kryteria wyboru: KRYTERIA WYBORU OFERTY Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie od¬rzuco¬nych, wg poniżej podanego kryterium: I. KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia- stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryte¬rium cena, Zama¬wiający do¬kona porównania ofert według następujących zasad: 1. Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia: maksymalną ilość punktów (100) Zama¬wiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 100 pkt= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesie¬niu do kryterium cena Za najkorzystniejszą Zama¬wiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5 Opłata za SIWZ dotyczy jedynie sytuacjiw której Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z prośba o udostepnienie SIWZ w wersji drukowanej
  • Cena specyfikacji: 10 PLN

ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO
Zamawiającym jest:
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
tel. (0-41) 349 72 77
II. TRYB UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie prze¬targu nieograniczonego zgodnie z art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwaną w dalszej części specyfikacji ustawą Pzp.
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usługi cateringowej dla około 200 osób w ramach konferencji realizowanej dla projektu „Edukacja dla rynku pracy” w dniu 7 maja 2014r. w godzinach 12.30-14.00 (ewentualna zmiana godziny do uzgodnienia z Zamawiającym).
Konferencja odbędzie się w budynku UJK - Centrum Przedsiębiorczości i Biznesu przy ul. Świętokrzyskiej 21 w Kielcach.

Kod CPV i nazwa:
55321000-6 Usługi przygotowania posiłków
55521200-0 Usługi dowożenia posiłków
55320000-9 Usługi podawania posiłków
55312000-0 Ogólne restauracyjne usługi

Szczegółowy opis usługi oraz dodatkowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1. do SIWZ.
IV. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
V. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH

UWAGA ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
Numer ogłoszenia: 131486 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.2.
W ogłoszeniu jest: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30..
W ogłoszeniu powinno być: CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.05.2014 godz 12:30- 14:00.


Uwaga WADIUM

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 240 zł (słownie złotych: dwieście czterdzieści złotych ).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien przelać ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto, Zama¬wiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium– Znak sprawy DP/2310/77/13”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty.
Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W myśl art. 63 ust. 3 pkt 1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. z 2002 r. Nr 72 poz. 665 z póź. zm.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi, z zastrzeżeniem art. 63g tej ustawy, dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanej ustawy.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach ( tj. w formie gwarancji lub poręczeń), dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó¬wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać:
1) nazwę i adres:
a) dającego zlecenie tj. Wykonawcy,
b) beneficjenta gwarancji tj. Zamawiającego,
c) gwaranta tj. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją,
3) kwotę gwarancji,
4) termin ważności gwarancji,
5) przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp
6) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia bezwarunkowo, nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta– Zamawiającego, kwoty gwarancji w przypadku spełnienia przesłanek, o których mowa powyżej (pkt. 5).
Brak którejkolwiek z przesłanek zatrzymania wadium w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy.
Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy Pzp.
Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra¬chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana:
 odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie;
 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro¬nie Wyko¬nawcy.

XIV. SPOSÓB OBLICZENIA CENY
Cena powinna uwzględniać wszelkie niezbędne czynności związane z prawidłową realizacją zamó¬wienia.
Ceny określone przez Wykonawcę są wiążące i zostaną wprowadzone do umowy.
Stawka podatku musi być podana zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
Wykonawca określi na formularzu oferty cenę jednostkową za usługę cateringową netto i brutto za całość zamówienia oraz podatek VAT,

XV. ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
XVI. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE ZOSTANĄ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZA¬WARCIA UMOWY W SPRA¬WIE ZAMÓWIE¬NIA PUBLICZNEGO
Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty, zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy Pzp oraz zamieści informacje, o których mowa w art. 92 ust. 1 pkt 1, na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej siedzibie.
W piśmie do Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający wyznaczy termin i miejsce podpisania umowy.
Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy, w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przekazania zawia¬domienia o wyborze oferty, z zastrzeżeniem art. 94 ust. 2.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w oparciu o art. 93 ust. 1a. ustawy Pzp, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicz¬nego, Zama¬wiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzą przesłanki unieważnienia po¬stępo¬wania z art. 93 ust. 1 ustawy Pzp.
W przypadku unieważnienia postępowania z art. 93 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zawiadomi równocześnie wszystkich Wy¬konaw¬ców, zgodnie z art. 93 ust. 3.


XVII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONA¬NIA UMOWY
Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia za¬bezpieczenia należytego wykonania umowy.
XVIII. PROJEKT UMOWY W SPRAWIE NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ
XIX. ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ
XX. INFORMACJA O PRZEWIDYWANYCH ZAMÓWIENIACH UZUPEŁNIAJĄCYCH Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego
XXI. INFORMACJA DOTYCZĄCA WALUT OBCYCH, W JAKICH MOGĄ BYĆ PRO¬WADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM A WYKO¬NAWCĄ
Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.
XXII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKO¬NAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZA¬MÓ¬WIENIA
Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opi¬sane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.).

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest z zachowaniem formy pisemnej.
Zapytania, prośba o wyjaśnienie treści SIWZ muszą być opatrzone nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy, który je stawia oraz sformułowane na piśmie i składane na adres:
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5,
Dział Zamówień Publicznych dot. DP/2310/77/14.
Zamawiający nie przewiduje zwołania wszystkich Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dot. treści SIWZ.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy, jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust. 1. w języku polskim, za wyjątkiem informacji, których treść jest podawana do wiadomości publicznej na stronie www.ujk.edu.pl zgodnie z przepisami ustawy Pzp.
Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych doku¬mentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
Uprawnioną do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami wyzna¬cza się na¬stępu¬jącą osobę: mgr Marcin Kmieciak, tel. (041) 349 72 75, godziny urzędowania 730÷1530 od poniedziałku do piątku.