Zakończone przetargi

Dostawa papieru i wyrobów papierowych (DP/2310/133/14)

Dostawa papieru i wyrobów papierowych (DP/2310/133/14)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.10.16 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.10.16 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni(od ostatecznego terminu składania ofert).
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerz), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Od 17.11.2014r. do 17.11.2015r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: - terminu wykonania cząstkowego zamówienia ( w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej); -w komparycji umowy dotyczącej nazw stron, o ile taka zmiana będzie wynikiem zmian dokonanych w dokumentach rejestrowych lub innych aktach prawnych; -typu wyrobu biurowego jeżeli został wycofany z produkcji lub producent wprowadził inny o identycznych parametrach. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: 700,00zł zł (słownie: siedemset złotych,00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318 Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium- Znak sprawy DP/2310/133/14 -Dostawa papieru i wyrobów papierowych Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó¬wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Brak którejkolwiek z przesłanek w treści gwarancji spowoduje uznanie wadium za wniesione nieprawidłowo, co będzie skutkować wykluczeniem Wykonawcy. Wnoszona gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa musi mieć charakter samoistny, nieodwołalny, bezwarunkowy oraz płatny na każde żądanie Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy. Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra¬chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro¬nie Wyko¬nawcy.
  • Warunki udziału w postepowaniu: X. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TEGO WARUNKU 1. Zgodnie z zapisem art. 22 ust.1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tzn. wykonali , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie- minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto każda; 3) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują minimum 1 osobą która będzie odpowiedzialna za przyjmowanie i realizację zamówień, - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.Zgodnie z zapisem art.26 ust.2a i 2d ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 oraz w art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. 3. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. XI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. XI SIWZ. XI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność przez Wykonawcę lub upoważnioną przez niego osobę. 1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SIWZ; 2) Wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie dostawy o wartości nie mniejszej niż 40 000 ,00 zł brutto każda) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego wg załącznika nr 6 do SIWZ oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za przyjmowanie zamówień i ich realizację, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego wg. załącznika Nr 7 do SIWZ. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów : a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w niniejszym pkt. ust.2 i 3. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone wg załącznika nr 3 do SIWZ; Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w pkt.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt.1) zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzony wg. załącznika nr 9 do SIWZ. 4. Ponadto do oferty należy dołączyć : 1) dowód wpłaty wadium 2) wypełniony (zgodnie z adnotacją) załącznik nr 1 do SIWZ 3) wykaz prac przeznaczonych do podwykonania 4) szczegółowe specyfikacje ( metryczki produktów, zdjęcia, opisy katalogowe) produktów wskazanych w formularzu cenowym.
  • Wadium: 700 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%,
  • Specyfikacja: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, pokój 4 (Dział Zamówień Publicznych), 25-369 Kielce.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa papieru i wyrobów papierowych w terminie od 17.11.2014r. do 17.11.2015r., których szczegółowy wykaz określający ich rodzaj i szacunkową ilość, zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ (przedmiot zamówienia/ formularz cenowy). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść na własny koszt kompletną partię dostawy w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Kielc, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. Zakres zamówienia : pomiędzy 14 tys. euro a 23 tys. euro.
Kod CPV i nazwa: 30192000-1 wyroby biurowe 22816000-3 bloki papierowe 30197630-1 papier do drukowania 30197644-2 papier kserograficzny 30199330-2 papier ciągły do drukarek komputerowych 30197642-8 papier fotokopiujący i kserograficzny 30199410-7 papier samoprzylepny 30192800-9 etykiety samoprzylepne 30197600-2 papier i tektura gotowe 30199300-3 papier wytłaczany lub perforowany 30199720-3 papier listowy 30199230-1 kopert.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych i opublikowane pod numerem 331408-2014 w dniu. 07.10.2014 r.
2.Zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 07.10.2014 r.

Uwaga zmiana !!! 08.10.2014r.
Zamawiający dokonuje zmian w SIWZ w następujacy sposób:
1) strona 2 SIWZ pkt.III.3- skreśla dotychczasową treść pkt.III.3 i wpisuje nową: " Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i wnieść na własny koszt kompletną partię dostawy w miejsca wskazane przez zamawiającego na terenie Kielc, po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy".
2)we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) w paragrafie 3 skreśla dotychczasową treść ust.1 i wpisuje nową "Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć (transport i wniesienie w miejsca wskazane przez Zamawiającego na terenie Kielc) na własny koszt kompletną partię dostawy, po uprzednim powiadomieniu Zamawiajaćego o terminie dostawy.
3) we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ) w paragrafie 4 ust. 5 skreśla wyrazy"Działu Zaopatrzenia i Transportu" i w to miejsce wpisuje "Kancelarii Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach".

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało:
1)przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych i opublikowane pod numerem 333124-2014 w dniu. 08.10.2014 r.
2.Zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 08.10.2014 r.

Anna Kowalczyk, tel. 41/ 349 73 68.