Zakończone przetargi

Dostawa ambulatoryjnego rejestratora ciśnienia tętniczego i mankietów pomiarowych

Dostawa ambulatoryjnego rejestratora ciśnienia tętniczego i mankietów pomiarowych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.02.03 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.02.03 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Al. IX Wieków Kielc 19, 25-317 Kielce
  • Termin realizacji: 14 dni
  • Wymagania: 1.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 2.Nie dopuszcza sie składania ofert częściowych 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających 4.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy zgodnie z treścią art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 15.000,00 zł 3.Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum 1 osobą, która ma kwalifikacje do podłączenia, instalacji, konfiguracji, uruchomienia, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu i dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł 5. W celu potwierdzenia, że oferowany w dostawie przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego należy przedłożyć dokument o którym mowa w pkt. VI. A.5 i 6 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki . VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania( zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc i rok) i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z podłączeniem, instalacją, konfiguracją, uruchomieniem, przeszkoleniem z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu i dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 7 do specyfikacji . 4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20.000,00 zł 5. Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 maja 2010 r (Dz. U. Nr 107 poz. 679 z późn. zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie (wg zał. Nr 9 do SIWZ). 6. Informacje (w języku polskim, a dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę) na temat oferowanego przedmiotu zamówienia (np. strony katalogowe, ulotki informacyjne, foldery), potwierdzające spełnienie wymagań określonych w zał. nr 1 do SIWZ. Uwaga 1 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI B 1-8. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.2b ustawy Pzp zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, 3)charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4)zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu - wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 oraz 10 i 11 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 oraz 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI A ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga Oświadczenia Wykonawcy zgodnego w treści z zapisami art. 22 ust 1 ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów o których mowa w punkcie VI. B. ppkt 1-7 składa: 1) pkt. 2-4 i 6 - dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. 5 i 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za¬mieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 oraz 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 1) i 2) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju, miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy w przypadku punktu 1) ppk a),c) i punktu 2) i nie wcześniej niż 3 miesiące jeśli dotyczy punktu 1)ppkt. b) C. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. 1) W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. 2) Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych, w zakresie nie uregulowanym przez umowę pomiędzy Wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia, regulują przepisy prawa cywilnego. 3) Każdy z warunków określonych w rozdz. V SIWZ powinien spełniać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie. 4) Warunki określone w rozdz. V pkt 6 każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinien spełniać samodzielnie. 5) Dokumenty o których mowa w części VI. B. 1-8 składa każdy z Wykonawców osobno. 6) Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana i oznaczona w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie te podmioty. D. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ . 2. Dowód wpłaty wadium. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub przez pełnomocnika (czytelny podpis lub imienna pieczątka z parafą) upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty powinny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 400 PLN
  • Kryteria wyboru: Najniższa cena stanowiąca wagę 100 %
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,Dział Zamówień Publicznych,ul. Żeromskiego 5, lub za zaliczeniem pocztowym. Bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego : www.ujk.edu.pl /przetargi
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

jest dostawa ambulatoryjnego rejestratora ciśnienia w ilości 2 sztuki oraz mankietów pomiarowych.
KOD CPV:
33 10 00 00 1 urządzenia medyczne
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

UWAGA Właściwa cena za SIWZ to 4, 05 PLN.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 16.12.2013 r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 17.12.2013 r. pod nr 2013/S 244-424177
Zamieszczone w siedzibie i na stronie zamawiającego : www.ujk.edu.pl w dniu 17.12.2013 r.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 400,00 zł ( słownie: czterysta zł, 00/100)na konto:
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/ 204 /13 dostawa rejestratora ciśnienia.
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
UWAGA
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
a). Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
b. Osób realizujących przedmiot zamówienia, - w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, pod warunkiem spełniania przez tę osobę identycznego bądź większego doświadczenia i kwalifikacji .
c. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
d. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),
e.Ceny, w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Wszystkie z ww. sytuacji (zmian) muszą być poprzedzone pisemnym, uzasadnionym wnioskiem wykonawcy, oraz zaakceptowane przez zamawiającego.
2.Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszystkie koszty związane z realizacja zamówienia łącznie z transportem,rozładunkiem oraz wniesieniem sprzętu do wskazanych pomieszczeń zamawiającego ,podłączeniem, instalacją, konfiguracją, udzieleniem licencji, uruchomieniem, przeprowadzeniem szkolenia z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania.
3.Zapłata za dostarczony sprzęt nastąpi na podstawie faktury VAT wystawionej po podpisaniu bezusterkowego protokołu odbioru, stanowiącego załącznik do umowy . Protokół zostanie podpisany w ciągu 10 dni od dostarczenia sprzętu , po przeprowadzeniu szkolenia.
4. Zamawiający zobowiązuje się uregulować fakturę VAT Wykonawcy w terminie 30 dni licząc od daty jej doręczenia do Zamawiającego-przelewem na nr konta wskazanego na fakturze.
5. Za datę zapłaty strony przyjmują datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

UWAGA
Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert . W ogłoszeniu pierwotnym jest: 27.01.2014 Po wprowadzeniu zmiany jest: 03.02.2014 godziny składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
Ogłoszenie o zmianie terminów zostało przesłane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 20.01.2014 r.

Barbara Kotras tel (41) 349 72 77
Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32
fax (41) 349 72 78, (41) 349 72 75
W postępowaniu o udzielnie zamówienia dopuszcza się, oprócz formy pisemnej, przekazywanie oświadczeń, zawiadomień, dokumentów składanych w związku z art. 26 ust. 3 i 4, art. 87 ust. 1 oraz art. 89 ust. 1 pkt 7 ustawy oraz informacji w formie faksu lub drogą elektroniczną – w formie e-mail (w obydwu przypadkach potwierdzonych niezwłocznie listownie). Wykonawca zobowiązany jest do podania w formularzu ofertowym numeru faksu i adresu e-mail.
Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych dokumentów i oświadczeń należy złożyć tylko w formie pisemnej, zgodnie z art. 82 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.