Zakończone przetargi

Dostawa tkanin i dodatków krawieckich dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach DP/2310/220/13

Dostawa tkanin i dodatków krawieckich dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach DP/2310/220/13

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.02.17 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.02.17 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach,ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (Sekretariat Kanclerza),25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 7 dni
  • Wymagania: ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
  • Warunki udziału w postepowaniu: Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. W celu potwierdzenia, że oferowany w dostawie przedmiot zamówienia ( dotyczy tylko tkanin) spełnia wymagania określone przez zamawiającego należy przedłożyć dokumenty o których mowa w pkt. VIII.A.1. 3. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 4. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty ,a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 3 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł (co najmniej jedna dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ( zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc, rok) i podmiotów na rzecz których dostawy te zostały wykonane , wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia A.1. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku , że oferowany w dostawie przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego do oferty należy dołączyć próbki wszystkich tkanin ( tylko tkanin!) , wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia , o wymiarze nie mniejszym niż 10 x 10 cm. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust.VIII Bi C B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. C.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej ( wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ). Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2, - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. D.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1.Wypełniony formularz ofertowy.(załącznik nr 2 do SIWZ ) 2.Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4. Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 8 do SIWZ) 5.Zobowiązanie podmiotu/ów, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów( wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ)
  • Wadium: 200 PLN
  • Kryteria wyboru: Najniższa cena – stanowiąca wagę 100%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych,25-369 Kielce , bezpłatnie ze strony internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl z zakładki aktualne przetargi, lub za zaliczeniem pocztowym, doliczając w tym celu koszty przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa tkanin oraz dodatków krawieckich dla Wydziału Pedagogicznego i Artystycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, wyszczególnionych w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zamawiający zaznacza, że podane ilości są wielkościami orientacyjnymi, podanymi w celu ułatwienia określenia ceny oferty, i mogą ulec zmianie zwiększeniu lub zmniejszeniu asortymentu , jednego na rzecz drugiego, wzajemnie bilansującego się w kwocie umowy.
Kod CPV i nazwa:
19000000-6 skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma
19435100-5 nici do szycia

Uwaga
1.Cena SIWZ wynosi 3,15 zł , a nie jak wygenerował system 3,00 zł.
2.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 200,00 zł
( słownie złotych: dwieście, 00/100). Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Numer rachunku: 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać
Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 220/13 dostawa tkanin i dodatków
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
3.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w , w oparciu o pisemny, uzasadniony wniosek Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia, zaakceptowany przez Zamawiającego tzn.
a)dopuszcza się zmianę terminu realizacji zamówienia np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej.
b) dopuszcza się zmianę typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ.
c) dopuszcza się zmiany, zwiększenia lub zmniejszenia asortymentu , jednego na rzecz drugiego, wzajemnie bilansującego się w kwocie umowy.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.02.2014 r. pod nr 44354-2014
Zamieszczone na tablicy ogłoszeń i na stronie internetowej zamawiającego www.ujk.edu.pl w dniu 07.02.2014 r.

Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest : mgr Wioletta Baran tel./fax (041) 349 -73-32,