Zakończone przetargi

Dostawa wkładów barwiących (DP/2310/107/14)

Dostawa wkładów barwiących (DP/2310/107/14)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.07.30 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.07.30 09:15
  • Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
  • Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5(Sekretariat Kanclerz)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Sukcesywnie przez 12 miesięcy.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Nie przewiduje się udzielenia zamówienia uzupełniajacego Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: -terminu wykonania cząstkowego zamówienia ( w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej), -w komparycji umowy dotyczącej nazw stron, o ile taka zmiana będzie wynikiem zmian dokonanych w dokumentach rejestrowych lub innych aktach prawnych, -typu wkładu barwiącego jeżeli został wycofany z produkcji lub producent wprowadził inny o identycznych parametrach.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWA¬NIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali minimum 2 zamówienia obejmujące dostawę materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie sukcesywną dostawę realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy). c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a i 2d ustawy Pzp, Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp. 2. Opis sposobu dokonywa¬nia oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Wa¬runków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywa-nych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przed-miotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane( sporządzonego wg zał. Nr 2 do SIWZ), oraz załącze¬niem dowodów czy zostały wykonane lub są wykony¬wane należycie. Zamawiający wymaga minimum 2 dostaw materiałów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda. Zamawiający przez jedno zamówienie rozumie sukcesywną dostawę realizowaną w ramach jednego kontraktu (umowy) Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w niniejszym pkt. ust. 2 i 3. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio-nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt.VII.2. 2), wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowied¬nio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. A., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż przed upływem 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formę dokumentów określa rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. „w sprawie rodzajów dokumentów, jaki może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane” (Dz. U. z 2013r. poz.231). 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzony wg. załącznika nr 7 do SIWZ. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Wypełniony załącznik nr 6 (A i B) do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia/Formularz cenowy) - Zamawiający wymaga, aby do każdej pozycji produktu równoważnego wykonawca wpisał w załącznikach Nr 6 (A i B) nazwę materiału, symbol, nazwę producenta, pojemność, wydajność. Jeżeli wykonawca oferuje produkt oryginalny wpisze- „ORYGINAŁ” i nazwę producenta. Brak pozycji, niewypełnienie jakiejkolwiek pozycji Formularza ofertowego (załącznik Nr 6 A i B), niewskazanie nazwy producenta, niewskazanie przy produkcie równoważnym nazwy materiału, symbolu, nazwy producenta, pojemności, wydajności; istotna zmiana opisu pozycji traktowana będzie jako niezgodność oferty z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty w oparciu o art. 89 ust.1 pkt.2 Pzp, z zastrzeżeniem art. 87 ust.2 pkt.3 Pzp 3) Raport (do każdego zaoferowanego produktu równoważnego) z testów wystawiony przez niezależny od producenta podmiot. Test musi być przygotowany zgodnie z normą ISO/IEC 19752; ISO/ICE 24711, ISO/IEC 19798. W raporcie przygotowanym zgodnie z ww. normą muszą znaleźć się co najmniej informacje dotyczące: średniej ilości wydruków, daty testowania, liczby testowanych kaset, typ kasety, tryb drukowania, format papieru, model drukarki. 4) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji Wykonawcy musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności.
  • Wadium: 5000 PLN
  • Kryteria wyboru: najniższa cena
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 5zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 5 PLN

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00-2.1.

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wkładów barwiących. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 6 ( A i B) do SIWZ. 2. Jeżeli dla danych pozycji Zamawiający wskazał klasę, markę czy znak towarowy, to dopuszcza się zaoferowanie produktu równoważnego (z wyjątkiem materiałów do urządzeń na gwarancji oznaczonych gwiazdką w załączniku nr 6) pod warunkiem zachowania norm, i parametrów którymi charakteryzuje się produkt wskazany przez Zamawiającego. W tym wypadku na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych w załączniku nr 6 (A i B). Z dołączonych raportów testów musi wynikać, że produkt oferowany jako równoważny jest nie gorszy lub lepszy od produktu wskazanego przez Zamawiającego. Pod pojęciem produkt równoważny zamawiający rozumie produkt : - fabrycznie nowy, nieregenerowany, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz ISO 14001; - nie noszący śladów użytkowania oraz opatrzony znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierająca nr katalogowy i termin ważności; -którego wydajność jest co najmniej taka, jak materiału oryginalnego zalecanego przez producenta urządzeń, - który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta urządzenia (w szczególności dotyczy koloru); -który nie ogranicza pełnej współpracy z programem drukarki kserokopiarki urządzenia wielofunkcyjnego, monitorującym stan zasobników; - który nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualne. Do każdego zaoferowanego produktu równoważnego wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty raport z testów wystawiony przez niezależny od producenta podmiot. Test musi być przygotowany zgodnie z normą ISO IEC 19752; ISO ICE 24711, ISO IEC 19798. W raporcie przygotowanym zgodnie z ww. normą muszą znaleźć się co najmniej informacje dotyczące: średniej ilości wydruków, daty testowania, liczby testowanych kaset, typ kasety, tryb drukowania, format papieru, model drukarki. Jeżeli dołączony do oferty dokument nie będzie zawierał ww. informacji i nie będzie przygotowany zgodnie z normą (a np. w oparciu na podstawie ) nie zostanie uwzględniony przez Zamawiającego i oferta zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust.1 pkt. 2 Pzp 3.Zamawiający wymaga aby: a)Przedmiot zamówienia był nowy nieregenerowany, tzn. wyprodukowany z całkowicie nowych elementów, pochodzący z bieżącej produkcji, wytworzony seryjnie w cyklu produkcyjnym zgodnym z norma ISO 9001 oraz ISO 14001; b)Termin przydatności materiałów do użytku był nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do Zamawiającego; c)Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne były zapakowane w nowe, nie noszące znamion otwierania opakowania, zawierające co najmniej: -Numer katalogowy; -Nazwę i typ urządzenia; -Symbol nazwę producenta; - Datę upływu ważności produktu. 4. W załączniku nr 6 ( A i B) do SIWZ Zamawiający określił prognozowane potrzeby zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający będzie dokonywał zakupów poszczególnych produktów przedmiotu zamówienia sukcesywnie, w momencie wystąpienia potrzeb. 5.Wykonawca musi zapewnić możliwość dokonywania zamówień: za pośrednictwem telefonu, faksu lub maila. 6. Zamówione materiały muszą być dostarczone przez Wykonawcę i wniesione do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, na koszt Wykonawcy w terminie do 3 dni roboczych od otrzymania zamówienia. Zakres zamówienia: między 80 000 euro a 87 000 euro..

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 5000,00 zł (słownie złotych ; pięć tysięcy 00/100)
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę:
przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/107/14 Dostawa wkładów barwiących”
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamó-wień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium na¬stąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium
na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku banko¬wego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty pro¬wadzenia ra-chunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pienię¬dzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zo¬stała wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofer¬cie;
-zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stro¬nie Wyko¬nawcy.

Uwagi:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało
1. Przekazane i opublikowane w Biuletynie Zamówień w dniu 22.07.2014r. pod numerem 158845-2014.
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 22.07.2014r.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, zapytania oraz informacje– zarówno Wykonawcy,
jak i Zamawiającego– będą przekazywane pisemnie zgodnie z art. 27 ust.1. w języku polskim.
Ofertę z załącznikami w postaci wymaganych doku¬mentów i oświadczeń należy złożyć tylko
w formie pisemnej zgodnie z art. 82 ust. 2. w języku polskim.
Uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony zamawiającego
jest: Anna Kowalczyk, tel. 48 41 349 73 68.