Wykonanie dokumentacji projektowej (DP/2310/64/14).
Wykonanie dokumentacji projektowej (DP/2310/64/14).
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2014.07.07 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2014.07.07 11:15
- Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat Kanclerz).
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, ul. Podklasztorna 117.
- Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie 60 dni, licząc od dnia podpisania umowy (dotyczy wykonania dokumentacji projektowej).
- Wymagania: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru. 5. Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesiące, licząc od daty odbioru. 6. Gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie. 7. Oferty zawierające krótszą gwarancję i rękojmię niż określona przez Zamawiającego zostaną odrzucone.
- Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie główne usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy zł) każda. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje/uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno – budowlanej; instalacyjnej w zakresie: instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; instalacyjnej w zakresie: instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy zł). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączyć dowody czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch usług o wartości brutto nie mniejszej niż 21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy zł) każda. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, posiadających stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikających z przepisów prawa budowlanego oraz wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzony według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje/uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach związanych z przedmiotem zamówienia sporządzone według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B dotyczące również tych podmiotów. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Dowód wpłaty wadium.
- Wadium: 700 PLN
- Kryteria wyboru: 1. Najniższa cena w tym: a. maksymalną ilość punktów (90) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, w odniesieniu do kryterium cena za wykonanie dokumentacji projektowej. b. maksymalną ilość punktów (10) zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, w odniesieniu do kryterium cena za jedną godzinę pełnienia nadzoru autorskiego. 2. Ostateczna punktacja (D) będzie liczona według wzoru: D = B + C D – ostateczna liczba punktów B – liczba punktów przyznana w kryterium cena za wykonanie dokumentacji projektowej C – liczba punktów przyznana w kryterium cena za jedną godzinę pełnienia nadzoru autorskiego. Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą ilość punktów za obydwa kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny siwz należy doliczyć koszt przesyłki).
- Cena specyfikacji: 4 PLN
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji CO, węzła CO, instalacji wod. – kan. dla budynku Instytutu Sztuk Pięknych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Podklasztorna 117, Kielce oraz nadzór autorski podczas realizacji robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej.
Kod CPV i nazwa:
71320000-7 – usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71321200-6 – usługi projektowania systemów grzewczych
71322200-3 – usługi projektowania rurociągów
71248000-8 – nadzór nad projektem i dokumentacją
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zakres rzeczowy, zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – opis przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zorganizuje spotkanie z Wykonawcami, które będzie miało na celu przeprowadzenie wizji lokalnej w obiekcie objętych zamówieniem. Termin spotkania – 02.07.2014r., godz. 10.00 w gmachu Instytutu Sztuk Pięknych przy ul. Podklasztornej 117, pok. nr 1.
Wykonawca zobowiązany będzie do:
1. Świadczenia usług z należytą starannością, zgodnie z najlepszymi praktykami stosowanymi przy projektowaniu.
2. Zapewnienia kompetentnego personelu do realizacji zamówienia, który będzie współpracował z osobami wskazanymi przez zamawiającego w tym kierownika projektu po stronie wykonawcy odpowiedzialnego za realizację usługi.
3. Pełnienia nadzoru autorskiego przy realizacji robót budowlanych wykonanych na podstawie dokumentacji projektowej (według potrzeb zamawiającego, na placu budowy, w terminie wskazanym przez zamawiającego) oraz udzielania wyjaśnień na pisemne zapytania zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych w trakcie realizacji inwestycji. Nadzór autorski pełniony będzie w oparciu o odrębną umowę, według stawki określonej w ofercie wykonawcy.
4. Udzielania wyjaśnień odnośnie rozwiązań projektowych i dokonywanie niezbędnych poprawek wynikających z błędów projektowych i kosztorysowych w terminach umożliwiających zamawiającemu sprawne przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zaprojektowanych robót budowlanych.
Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2013r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014r. poz. 423).
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w BZP w dniu 27.06.2014r. pod numerem 215868-2014
2. zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl, w dniu 27.06.2014r.
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia, pod warunkiem, że osoby będą miały co najmniej takie uprawnienia jak wskazane przez wykonawcę o ofercie.
UWAGA!!!!! 02.07.2014r.
NOTATKA ZE SPOTKANIA Z WYKONAWCAMI
Dotyczy: postępowania przetargowego na wykonanie dokumentacji projektowej nr spr. DP/2310/64/14
Spotkanie z wykonawcami odbyło się w dniu 02.07.2014r. w budynku Instytutu Sztuk Pięknych UJK w Kielcach, ul. Podklasztorna 117, Kielce.
W spotkaniu ze strony zamawiającego uczestniczyli: Ewa Brych, Cezary Wicha, Dariusz Lenard.
W spotkaniu ze strony wykonawcy uczestniczył jeden przedstawiciel firmy (zgodnie z listą obecności).
W trakcie spotkania wykonawca przeprowadził wizję lokalną w pomieszczeniach ISP UJK:
1. wymiennikowni ciepła
2. salach dydaktycznych
3. pomieszczeniach węzłów sanitarnych
4. ciągach komunikacyjnych
W trakcie spotkania zamawiający zadał następujące pytania:
1. Czy istniejący węzeł cieplny należy wymienić czy wyremontować?
2. Czy budynek posiada rezerwę mocy na podłączenie przepływowych podgrzewaczy wody?
3. Czy projekt ma przewidzieć przebudowę hydrantów ppoż.
4. Proszę podać średnicę przyłącza wody doprowadzającej wodę do budynku.
5. W przypadku małej średnicy przyłącza (poniżej minimum wymaganego dla instalacji hydrantowej) czy projekt powinien przewidzieć wymianę przyłącza?
6. Jak projektant powinien liczyć straty ciepła, czy według stanu istniejącego (budynek nieocieplony) czy przy założeniu, że budynek będzie ocieplony?
7. Jak projektant powinien liczyć straty ciepła, czy według stanu istniejącego (okna niespełniające standardów współczynnika przenikania ciepła) czy przy założeniu, że okna zostaną wymienione?
8. Jak projektant powinien liczyć straty ciepła, czy według stanu istniejącego (nieocieplony stropodach) czy przy założeniu, że stropodach zostanie ocieplony?
Na powyższe pytania zamawiający udziela następujących odpowiedzi:
Ad.1 Decyzja projektanta.
Ad.2 Tak.
Ad.3 Decyzja projektanta.
Ad.4 Średnica przyłącza wody do budynku dn 100 stal ocynkowana.
Ad.5 Patrz odpowiedź Ad.4. Decyzja projektanta.
Ad.6 Straty liczyć do stanu istniejącego. Podać normowe ocieplenia.
Ad.7 Straty liczyć do stanu istniejącego. Podać normowe ocieplenia.
Ad.8 Straty liczyć do stanu istniejącego. Podać normowe ocieplenia.
Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76, fax. 41 349 72 75.
- siwz-wykonanie dokumentacji projektowej na wymianę instalacji CO w budynku ISP
- Załącznik nr 1 oferta
- Załącznik nr 2 opis przedmiotu zamówienia
- Załącznik nr 3 projekt umowy
- Załącznik nr 4 oświadczenie o spełnianiu warunków, art. 22
- Załącznik nr 5 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, art. 24
- Załącznik nr 6 wykaz usług wykonanych-wykonywanych w okresie trzech ostatnich lat
- Załącznik nr 7 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia
- Załącznik nr 8 oświadczenie o posiadaniu uprawnień budowlanych
- Załącznik nr 9 oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej