Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych.
Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych.
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2014.01.28 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2014.01.28 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach 25-369 Kielce; ul. Żeromskiego 5, SEKRETARIAT KANCLERZA UJK pokój nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową, w terminie 21 dni (termin pożądany), licząc od daty zawarcia umowy.
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w pkt. III SIWZ. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: -terminu realizacji umowy wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizacje przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizacją zamówienia, -ilości (zwiększenie lub zmniejszenie) w trakcie trwania umowy, w ramach zamówień wzajemnie się bilansujących w kwocie umowy. -zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającej ze zmiany zakresu przedmiotowego umowy (jedynie obniżenia) Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: -dla części I- 200,00 zł (słownie złotych: dwieście 00/100), -dla części II- 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100), -dla części III- 300,00 zł (słownie złotych: trzysta 00/100). -dla części IV- 30,00 zł (słownie złotych: trzydzieści 00/100), Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien przelać ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto, Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium– Znak sprawy DP/2310/15/14”. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu dokonania przelewu wadium należy dołączyć do oferty.
- Warunki udziału w postepowaniu: INFORMACJA O PODWYKONAWCACH Na podstawie art. 36b ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia wraz z jej wartością, której wykonanie powierzy podwykonawcom. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na pod-stawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 tj.: 1)Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wyko-nawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku; b)posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: -wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum dwie usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości brutto (każda z tych usług) nie mniejszej niż: dla części I- 5 000 zł brutto każda, dla części II- 15 000 zł brutto każda, dla części III- 10 000 zł brutto każda, dla części V- 1 000 zł brutto każda. c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn.: -Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku; d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: -Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku; UWAGA!!! W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonaw-ców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charak-teru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udo-wodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inne dokumenty określające: -zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonaniu zamówienia, -charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, -zakres i okres udziału innego podmiotu w wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 2 do SIWZ. 2)Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1., art. 24 ust. 2 pkt 5 i art. 24b ust 3 ustawy Pzp. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, na dzień składania ofert, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. 1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (co najmniej dwie usługi o charakterze odpowiadającym usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. UWAGA!!! Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych usług o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych usług nie będą sumowane). Załączone dokumenty winny w sposób jednoznaczny wskazywać wykazane usługi oraz potwierdzać ich należyte wyko-nanie W przypadku usług realizowanych- doświadczeniem wykonawcy są usługi zrealizowane do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanych/ zrealizowanych usług w ramach wykonywanej umowy, nie zaś łączną wartość umowy. Jeżeli Wykonawca przystępuje do postępowania biorąc udział w jednej części, powinien wykazać się zrealizowaniem lub realizacją tylu usług i na taką kwotę, jaka została określona w wymaganiach/warunkach dla tej części, na którą składa ofertę. Wykonawca przestępujący do kilku części postępowania, musi spełnić warunek dot. doświadczenia oddzielnie na każdą część. 2.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wy-konawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności go-spodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wy-konawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lu-tego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 6 do SIWZ; Uwaga!!! A.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1.pkt. 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 mie-siące przed upływem terminu składania ofert, B.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je do-kumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. C.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w VIII.2. pkt. 1)- 3) SIWZ. 3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy Wykonawcy. 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w przy-padku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3) Próbki, każdego z asortymentu składającego się na przedmiot zamówienia w części, na którą Wykonawca składa ofertę, które winny spełniać wymagania Zamawiającego- po 1 szt. (z przy-kładowym ologowaniem); 4) Dowód wpłaty wadium. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwo. W przypadku oferty wspólnej należy w formularzu ofertowym wymienić z nazwy, z określeniem sie-dziby- wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem lidera. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru.
- Wadium: 930 PLN
- Kryteria wyboru: cena: 100%
- Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w wersji elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia; można odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki obciąża wykonawcę.
- Cena specyfikacji: 0 PLN
Przedmiotem zamówienia: wykonanie i dostawa materiałów reklamowych z podziałem na części: - Część I: 1.kalendarz kieszonkowy w ilości 500 szt. 2.kalendarz ścienny trójdzielny w ilości 300 szt. - Część II: 1.koszulka z nadrukiem w ilości 650 szt. 2.torba materiałowa na dokumenty w ilości 55 szt. 3.parasol w ilości 120 szt. - Część III: 1.długopis w ilości: 1 000 szt. 2.ołówek w ilości: 500 szt. 3.pendrive 8 GB w ilości: 200 szt. 4.brelok do kluczy w ilości: 200 szt. 5.notes A4 w ilości: 1 000 szt. 6.brelok koniczynka w ilości: 200 zł. - Część IV: 1.naklejki na aparaturę 160 x 50 mm w ilości 500 szt. 2.naklejki na aparaturę 100 x 45 mm w ilości 500 szt. 3.naklejki na aparaturę 80 x 30 mm w ilości 500 szt. Szczegółowy opis materiałów reklamowych składających się na przedmiot zamówienia w ww. częściach zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa obejmuje wszystkie koszty związane z prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia i wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0, 22.46.20.00-6, 79.82.25.00-7, 79.80.00.00-2.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.01.2014 r. pod numerem 11927-2014,
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 20.01.2014 r.
Uwaga z dnia 22.01.2014 r.
Zamawiający w pliku o nazwie "Pytania i Odpowiedzi" zamieszcza treść pytań jednego z Wykonawców wraz z udzielonymi odpowiedziami Zamawiającego.
Uwaga z dnia 23.01.2014 r.
Zamawiający w pliku o nazwie "Pytania i Odpowiedzi-23.01" zamieszcza treść kolejnych pytań Wykonawcy wraz z udzielonymi odpowiedziami Zamawiającego.
Uwaga!!! z dnia 24.01.2014 r.
Poniżej Zamawiający podaje treść kolejnych pytań Wykonawcy wraz z odpowiedziami Zamawiającego.
Część I- kalendarz kieszonkowy:
Pytanie nr 1
Czy wyklejka ma być drukowana dwustronnie, skoro i tak będzie przyklejona do okładki?
Odpowiedź 1:
Wyklejka ma być drukowana jednostronnie w pełnym kolorze
Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający dopuszcza indywidualną wklejkę zamiast wyklejki?
Odpowiedź 2:
Zamawiający dopuszcza tylko wyklejkę
Pytanie nr 3:
Czy Zamawiający dopuszcza kalendarium bez nadrukowanych registrów?
Odpowiedź 3:
NIE
Pytanie nr 4:
Czy Zamawiający dopuszcza proste narożniki kalendarza?
Odpowiedź 4:
NIE
Pytanie nr 5:
Czy Zamawiający dopuszcza papier kremowy kalendarium:
Odpowiedź:
NIE
Wyjaśnienie Zamawiającego odnośnie części III dot. długopisu, breloków, pendriva:Technologia nadruku (wykonania nadruku): grawer laserowy.
Termin składania i otwarcia ofert pozostaje bez zmian.
Jolanta Jarząb, tel. (041) 349 72 76
- SIWZ- materiały reklamowe
SIWZ- materiały reklamowe - Pytania i odpowiedzi
Pytania Wykonawcy wraz z odpowiedziami Zamawiającego - Pytania i odpowiedzi- 23.01
Pytania i odpowiedzi- 23.01