Zakończone przetargi

Zakup usług rekreacyjno-sportowych

Zakup usług rekreacyjno-sportowych

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.10.14 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.10.14 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego. Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, pok. nr 5 (Sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Polska
  • Termin realizacji: 24 miesiące
  • Wymagania: I. 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 4) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. II. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6)ustawy Pzp
  • Warunki udziału w postepowaniu: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków. 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; . Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum dwie usługi , o charakterze odpowiadającej przedmiotowi niniejszego zamówienia i wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują obiektami sportowo - rekreacyjnymi na terenie całej Polski, a w szczególności na terenie Województwa Świętokrzyskiego – minimum 25 obiektów, umożliwiającymi korzystanie z wielu form sportu i rekreacji, a w szczególności: basenu, siłowni, aerobiku, rowerów stacjonarnych, zajęć fitness, pilates, sauny, groty solnej oraz jogi d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek ogólny za spełniony na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia – wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi zgodnie z formułą spełnia , nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki . VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp: 1). Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. sporządzone wg. załącznika Nr 3 do SIWZ. 2). Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie usługi o wartości 200.000 zł brutto każda) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których te usługi zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 3) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje obiektami sportowo-rekreacyjnymi na terenie całej Polski w szczególności minimum 25 obiektami sportowo-rekreacyjnymi na terenie województwa Świętokrzyskiego, umożliwiającymi korzystanie z wielu form sportu i rekreacji ,a w szczególności z : basenu, siłowni, aerobiku, rowerów stacjonarnych, zajęć fitness, pilates, sauny, groty solnej oraz jogi. Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VII.2 ppkt 1) , 2) oraz 3) SIWZ 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 9 do SIWZ. Uwaga!!! A )Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie VII 1.ppkt.1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę , potwierdzające odpowiednio ,że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VII. 1.ppkt.1). Wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. B) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VII.2. ppkt. 2) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, C) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej(A), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 3.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, jeżeli takie uprawnienie nie wynika z innych dokumentów do niej dołączonych. 2) Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 8 do SIWZ), 3)Zobowiązanie podmiotu, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów ( wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ).
  • Wadium: 10000 PLN
  • Kryteria wyboru: Kryteriami wyboru oferty będą: Kryterium I. Cena brutto stanowiąca wagę 95 % Kryterium II. Dodatkowe formy rekreacyjne i sportowe jakie wykonawca zaproponuje w swej ofercie w ramach abonamentu - stanowiace wagę - 5 %
  • Specyfikacja: SIWZ w formie papierowej można uzyskać w DZP w siedzibie Zamawiającego. Koszt SIWZ- 3 zł. Do ceny należy dodać koszt przesyłki. SIWZ pobrana ze strony internetowej: www.ujk.edu.pl jest bezpłatna.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup usług rekreacyjno- sportowych, dla około 350 osób tj. pracowników zamawiającego , członków ich rodzin (małżonka i dzieci w wieku do 18 lat, a w przypadku dzieci uczących się do 25 lat) oraz osób im towarzyszących.
2. Usługi muszą być świadczone w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących.
3.Ewentualne zmiany ilości osób objętych dostępem do usług będą się odbywać w cyklach miesięcznych
4.Liczba osób zainteresowanych korzystaniem z obiektów sportowych jest zmienna
i uzależniona od potrzeb zamawiającego.
5.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia podanej liczby osób o 20%.
6.Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości osób wskazanej w pkt.1 co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego.
7.Dostęp musi zapewniać nielimitowaną możliwość korzystania z wybranych przez użytkownika obiektów tj. w godzinach otwarcia, w których świadczone są usługi, (chyba że takie ograniczenia są nałożone bezpośrednio przez obiekty sportowo rekreacyjne) przy czym czas trwania jednorazowego pobytu na obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) musi być nie krótszy niż 45 minut (lub 30 minut ze względów bezpieczeństwa).
8.Dostęp do usługi powinien być realizowany w formie np. kart, odcisku palca, sms, jednak żadna z nich nie może pociągać za sobą dodatkowych kosztów dla pracownika albo innej osoby korzystającej z dostępu.
9. W ramach oferty wykonawca zobowiązany będzie do uwzględnienia karty( lub innej formy dostępu) uprawniającej do korzystania wyłącznie z basenów
Szczegółowy opis i zakres zamówienia określa załącznik Nr 1 do SIWZ.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.00.00.00-1; 92.60.00.00-7

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych i opublikowane pod numerem 208479-2014 w dniu. 02.10.2014 r.
2.Zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 02.10.2014 r.
UWAGA Kielce dnia 07.10.2014 r.
Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania:
Pytanie 1
Czy Zamawiający zmieni zapis w pkt. 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia z” Usługi musza być świadczone w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących” na „Usługi muszą być świadczone w obiektach Wykonawcy lub podmiotów z nim współpracujących.
Odpowiedź 1
TAK, Zamawiający zmienia zapis w pkt. 2 Opisu Przedmiotu Zamówienia z „Usługi muszą być świadczone w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących” na „Usługi muszą być świadczone w obiektach Wykonawcy lub podmiotów z nim współpracujących”.
Pytanie 2
Wykonawca prosi o udostępnienie protokołu z poprzedniego postępowania z 2012 r, celem zapoznania się z jednostkowymi ofertami cenowymi konkurencji.
Odpowiedź 2
Zamawiający udostępnia protokół z ww. postępowania w postaci załącznika nr 2 do bieżącej SIWZ na stronie internetowej www.ujk.edu.pl
UWAGA
Zmianie ulega termin składania i otwarcia ofert z dnia 10.10.2014 r. na dzień 14.10.2014 r.
Godziny składania i otwarcia ofert nie ulegają zmianie.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu: 07.10.2014 r. pod nr 332400-2014 oraz zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego www.ujk.edu.pl w dniu 07.10.2014

mgr Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32 , fax (41) 349 72 75