Zakończone przetargi

Dostawa i montaż trybun w Centrum Rehabilitacji i Sportu (CRiS)

Dostawa i montaż trybun w Centrum Rehabilitacji i Sportu (CRiS)

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.12.03 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.12.03 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, pok. nr 5 (Sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska
  • Termin realizacji: 14 dni
  • Wymagania: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 4.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 5.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, jeśli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zadania nie zostaną mu przyznane. 6.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Pzp.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 tj.: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (dostawa i montaż trybun), o wartości nie mniejszej niż: 200.000,00 brutto każda. c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują minimum 1 osobą, która posiada kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 400.000,00 zł ( słownie: czterysta tysięcy zł, 00/100) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VI.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej jedna dostawa o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 6 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług serwisowych w okresie trwania gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ 4)Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. VI.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 10 do SIWZ; Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, na dzień składania ofert, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnione przez Zamawiającego w pkt. VI SIWZ. UWAGA 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.2. ppkt. 2) SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VI.2. SIWZ. VI .3. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1) Uzupełniony Formularz Ofertowy . 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia . 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Zobowiązanie podmiotu, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów. Wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 5) Specyfikację techniczną/materiały producenta, potwierdzające parametry techniczne oferowanych trybun (wymagane w języku polskim) Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
  • Wadium: 6000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1- cena 90 % 2-okres gwarancji -10 %
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, lub ze strony internetowej: www.ujk.edu.pl z zakładki Aktualne przetargi.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż fabrycznie nowych trybun teleskopowych do będącego w trakcie budowy obiektu pn. Centrum Rehabilitacji i Sportu przy ul. Świętokrzyskiej w Kielcach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia ( Opis przedmiotu zamówienia/Formularz spełnienia wymagań) oraz w dokumentacji projektowej ( załącznik nr 11)

WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Trybuny muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji nie wcześniej niż 2013 r. ) i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
2.Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za przedmiot zamówienia dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy.
3.Wykonawca zobowiązany będzie do transportu (dostarczenia),rozładunku, wniesienia oraz zamontowania i uruchomienie trybun w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, a także przeprowadzenie szkolenia w zakresie ich obsługi.
4.Zamawiający wymaga aby wraz z dostawą trybun Wykonawca załączył wszystkie obowiązujące certyfikaty, atesty, odbiory i dopuszczenia do użytkowania o ile są one wymagane.
5.Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na warunkach określonych we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 8 do specyfikacji
istotnych warunków zamówienia. Karta gwarancyjna o której mowa w zdaniu poprzednim stanie się integralną częścią umowy z Wykonawcą wybranym do realizacji zadania.
6.Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie niezbędne
elementy niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego.
7.Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone
w języku polskim w formie drukowanej .
8.Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi wynosi 36 m-cy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu , którego wzór stanowi załącznik nr 1 do projektu umowy ( zał. Nr 5 do SIWZ).
9.Gwarancja obejmuje wszystkie części wchodzące w skład każdego elementu trybuny, w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji.
10.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy któregokolwiek elementu trybun.
11.W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego modułu/podzespołu, Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny.
12.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

KOD CPV:
37535280-3

I.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy zł, 00/100) Wadium należy wpłacić na konto:
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – numer sprawy DP/2310/ 147 /14, Trybuny dla CRiS”.
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1.Odnośnie terminu wykonania umowy ,wyłącznie w sytuacji jeśli instytucja zarządzająca (IZ) wyda zgodę na przedłużenie terminu realizacji projektu , a w szczególności:
a)wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu;
b)w przypadku zmiany terminu odbioru robót budowlanych dla obiektu CRiS, którego termin zakończenia jest warunkiem dostawy sprzętu objętego niniejszym zamówieniem.
2.W pozostałym zakresie:
a)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku VAT.
b)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym , a inną niż Wykonawca stroną.
c)osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem
niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji, (taka zamiana nie wymaga aneksu)
d)parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy,(taka zmiana nie wymaga aneksu),
e)typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, ze spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),taka zmiana nie wymaga aneksu,
f)zmiany modelu przedmiotu zamówienia jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
Wszystkie z ww. sytuacji muszą być poprzedzone pisemnym, uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy, oraz zaakceptowane przez zamawiającego.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
- przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych pod nr 386646-2014 w dniu 25.11.2014 r.
-zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 25.11.2014 r.

Projekt: Centrum Rehabilitacji i Sportu –budowa i wyposażenie obiektu UJK przy ul. Świętokrzyskiej”
Nr projektu WND-RPSW.02.01.00-26-011/12

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32