Zakończone przetargi

Ochrona fizyczna Miasteczka Akademickiego oraz imprez studenckich DP/2310/45/14

Ochrona fizyczna Miasteczka Akademickiego oraz imprez studenckich DP/2310/45/14

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.03.28 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.03.28 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce,
  • Termin realizacji: 24 miesiące
  • Wymagania: ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE UDZIELENIE ZAMÓWIENIA UZUPEŁNIAJĄCEGO ZGODNIE Z ART.67 UST.1 PKT 6) USTAWY PZP ZAMAWIAJACY NIE PRZEWIDUJE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ ZAMAWIAJĄCY NIE ZAMIERZA ZAWRZEĆ UMOWY RAMOWEJ
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; tzn. posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA uprawniającą do prowadzenia działalności w zakresie ochrony osób i mienia, ważną w okresie i na obszarze realizacji zamówienia. - w przypadku ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie usługi polegające na ochronie fizycznej imprez masowych z których każda liczyła nie mniej niż 5000 osób oraz załączą dowody (dokumenty poświadczające), że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. a) dysponują minimum 3 sprawnymi samochodami patrolowymi z obsługą interwencyjną na terenie miasta Kielce. b) dysponują sprzętem łączności radiowej do bezpośredniego wezwania grupy interwencyjnej tzw. radiopowiadamianie 4.dysponują min. 4 niekaranymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z których każda posiada licencję do wykonywania czynności związanych z ochroną osób i mienia w tym minimum 1 osobę posiadającą kwalifikacje pozwalające na pełnienie funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa imprez masowych. 5. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga 1 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI B. 1-2 oraz C. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji . Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń powinno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki . VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A.W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Aktualną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. 3.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, ilości osób objętych usługą, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że: a) dysponuje minimum 3 sprawnymi samochodami patrolowymi z obsługą interwencyjną na terenie miasta Kielce. b) dysponuje sprzętem łączności radiowej ( tzw. radiopowiadamianie) do bezpośredniego wezwania grupy interwencyjnej 5.Oświadczenie Wykonawcy, że dysponuje niekaranymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z których każda posiada uprawnienia zawodowe tj. licencję do wykonywania czynności związanych z ochroną osób i mienia, w tym minimum 1 osobę posiadającą kwalifikacje pozwalające na pełnienie funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa imprez masowych. 6. Opłaconą polisę odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 60.000,00 zł B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B. pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w pkt. B. pkt. 2 zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu na składanie ofert. C. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej- wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. D. INNE DOKUMENTY 1.Dowód wpłaty wadium. 2.Wypełniony Formularz ofertowy ( wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) 3.W przypadku gdy oferta podpisana jest przez pełnomocnika – pełnomocnictwo. 4.Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 7 do SIWZ) 5.Zobowiązanie podmiotu/ów, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów( wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ)
  • Wadium: 1000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena 100 %
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać odpłatnie w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, bezpłatnie ze str. internetowej uczelni: www.ujk.edu.pl oraz za zaliczeniem pocztowym, doliczając w tym celu koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 2 PLN

Przedmiotem zamówienia jest :
1. Ochrona fizyczna obiektów wchodzących w skład Miasteczka Akademickiego tj. Domów Studenta (DS) : ODYSEJA (ul. Śląska 11A), FAMA ( ul. Śląska 13), MELODIA (ul. Śląska 15), ŁĄCZNIK (ul. Śląska 15A) oraz SK. WSPAK (ul. Śląska 11) i przyległych terenów domów studenta. Wszystkie obiekty mieszczą się w Kielcach. W każdym Domu Studenta całodobowo pełni dyżur pracownik Zamawiającego, Przedmiotem zamówienia nie jest więc całodobowe pełnienie dyżurów na ww. obiektach.
2. Ochrona imprez organizowanych przez Uczelnię (klubowych i plenerowych).Zamawiający przewiduje ok. 3000 godzin.
Do obowiązków Wykonawcy należało będzie w szczególności :
a) patrolowanie terenu objętego przedmiotem zamówienia (nie mniej niż jeden patrol na dobę, szczególnie w godzinach 18.00-24.00) ,
b) w uzasadnionych przypadkach wezwanie odpowiednich służb (policja, straż miejska, straż pożarna, pogotowie ratunkowe i inne),
c) przyjazd w uzasadnionych przypadkach grupy interwencyjnej w czasie do 10 minut od wezwania w czasie dnia i w ciągu 5 minut w czasie nocy.
d) Zaprowadzenie ładu i porządku w miejscu interwencji na każde telefoniczne wezwanie osób upoważnionych przez Zamawiającego (wykaz osób upoważnionych Zamawiający przekaże Wykonawcy wybranemu do realizacji zamówienia).
e) prowadzenie dokumentacji dotyczącej patrolowania chronionego terenu- książka kontroli.
f) Dostarczenie i zainstalowanie sprzętu łączności radiowej do bezpośredniego wezwania grupy interwencyjnej tzw. Radiopowiadamianie.
g) Ochrona imprez (klubowych i plenerowych) organizowanych przez Zamawiającego (Zamawiający przewiduje około 3000 godzin).
h) Delegowanie pracowników na imprezy organizowane przez Zamawiającego w tym minimum 1 osobę posiadającą kwalifikacje pozwalające na pełnienie funkcji kierownika ds. bezpieczeństwa imprez masowych .
UWAGA
Zamawiający nie wymaga wyposażania pracowników w środki przymusu bezpośredniego.

KOD CPV; 79710000-4 usługi ochroniarskie

Uwaga
Właściwa cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia to 2,55 zł - system błędnie ją wygenerował.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 20.03.2014 r. pod nr 94194-2014 Zamieszczone na tablicy informacyjnej i na stronie internetowej zamawiającego:
www.ujk.edu.pl w dniu 20.03.2014 r.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest: Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32; fax: (41) 349 72 75; e-mail : w. baran @ ujk.edu.pl ,Barbara Kotras tel.(41) 349 72 75