Zakończone przetargi

Konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczenia: Sygnalizacji Napadu i Włamania, Telewizji Dozorowej oraz Kontroli Dostępu (DP/2310/98/14).

Konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczenia: Sygnalizacji Napadu i Włamania, Telewizji Dozorowej oraz Kontroli Dostępu (DP/2310/98/14).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.07.30 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.07.30 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat Kanclerz).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, obiekty UJK w Kielcach
  • Termin realizacji: Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie czynności objęte SIWZ oraz umową w terminie: 1. nie rzadziej niż raz na miesiąc i nie później niż do ostatniego dnia każdego miesiąca, 2. w okresie kolejnych 24 miesięcy licząc od daty podpisania umowy licząc od pierwszego dnia miesiąca następującego bezpośrednio po miesiącu podpisania umowy.
  • Wymagania: 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt. 6) ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 4. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, licząc od daty odbioru. 5. Minimalny okres rękojmi wymagany przez Zamawiającego wynosi 12 miesięcy, licząc od daty odbioru. 6. Gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie. 7. Oferty zawierające krótszą gwarancję i rękojmię niż określoną przez Zamawiającego zostaną odrzucone.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie główne usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł) każda (jedna usługa oznacza usługę wykonaną na podstawie jednej umowy). 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn.: 1) dysponuje minimum dwiema osobami, które posiadają licencje zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia określone w przepisach ustawy o ochronie osób i mienia, 2) dysponuje minimum dwiema osobami, które posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1kV, 3) dysponuje minimum dwiema osobami, które posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne do dozoru urządzeń elektrycznych do 1kV. Uwaga! W przypadku wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób od których wymagane są uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.). 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączyć dowody czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch usług o wartości brutto nie mniejszej niż 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy zł) każda. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadających: licencje zabezpieczenia technicznego I lub II stopnia określone w przepisach ustawy o ochronie osób i mienia, aktualne świadectwa kwalifikacyjne do eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1kV, aktualne świadectwa kwalifikacyjne do dozoru urządzeń elektrycznych do 1kV wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzony według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane kwalifikacje/uprawnienia sporządzone według załącznika nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B.I. i B.II. dotyczące również tych podmiotów. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Dowód wpłaty wadium.
  • Wadium: 5000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny siwz należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja elektronicznych systemów zabezpieczenia: Sygnalizacji Napadu i Włamania, Telewizji Dozorowej oraz Kontroli Dostępu obiektów Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
2. Kod CPV i nazwa:
50610000-4 – usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
3. Szczegółowy zakres czynności objętych przedmiotem zamówienia, jakie należy wykonać w ramach niniejszego zamówienia oraz wykaz instalacji elektronicznych systemów zabezpieczenia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – opis przedmiotu zamówienia.
4. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2013r. poz. 907, 984, 1047, 1473 oraz z 2014r. poz. 423).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. opublikowane w BZP w dniu 22.07.2014r. pod numerem 245426-2014
2. zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl, w dniu 22.07.2014r.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu).
2. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia.
3. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie za zgodą zamawiającego na pisemny wniosek wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu.
4. Osób realizujących przedmiot zamówienia, pod warunkiem, że osoby będą miały co najmniej takie uprawnienia jak wskazane przez wykonawcę o ofercie.
5. Stawki podatku VAT, z zastrzeżeniem, że w takim przypadku cena netto nie ulegnie zmianie.

UWAGA!!!!! 25.07.2014r.
Zamawiający informuje, że w siwz, załącznik nr 2 – opis przedmiotu zamówienia, strona 2 skreśla kolumnę dotyczącą Wydziału Humanistycznego – Leśna 16.
Pozostałe zapisy siwz pozostają bez zmian.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76, fax. 41 349 72 75.