Zakończone przetargi

Remont balkonu i kamiennych okładzin portalu wejściowego do budynku rektoratu UJK w Kielcach

Remont balkonu i kamiennych okładzin portalu wejściowego do budynku rektoratu UJK w Kielcach

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.05.30 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.05.30 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5 pok. 5a (Sekretariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Żeromskiego 5
  • Termin realizacji: do 20.07.2014 r.
  • Wymagania: 1. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych, 2) składania ofert wariantowych, II.2. Zamawiający nie przewiduje: 1) zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy, 2) prowadzenia rozliczeń w walutach obcych, 3) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 4) wykorzystania aukcji elektronicznej, 5) udzielania zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy. 6) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 1. Zgodnie z art.22 ust.1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie roboty budowlane polegające na remoncie budynków wyposażonych w elewację wykonaną z kamiennej okładziny o wartości co najmniej 35.000,00 zł brutto każda; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują minimum 1 osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje/uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Wykaz robót budowlanych z których każda polegała na remoncie budynków wyposażonych w elewację z kamiennej okładziny, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (zał.nr 6 do SIWZ); 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi ( min. 1 osoba) , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 7 do SIWZ) 4) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia/kwalifikacje budowlane oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego ( załącznik nr 14 do SIWZ) Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VII B - pkt 1), 2) i 3) . B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 8 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga a)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII A. 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w niniejszym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy zgodne z treścią art.22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) b) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII.B. ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej ( załącznik nr 8 do SIWZ). VIII. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Dokument lub dokumenty z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, jeżeli takie uprawnienie nie wynika z innych dokumentów do niej dołączonych. 3) Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 9 do SIWZ) 4)Zobowiązanie podmiotu/ów, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów( wzór stanowi załącznik nr 12 do SIWZ)
  • Wadium: 1000 PLN
  • Kryteria wyboru: Kryterium wyboru oferty będzie: cena brutto stanowiąca wagę - 100%
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej Zamawiającego : http:/ujk.edu.pl z zakładki aktualne przetargi, odpłatnie, w wersji papierowej z Działu Zamówień Publicznych UJK w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, lub za zaliczeniem pocztowym doliczając do ceny SIWZ (0,15 zł brutto za 1 str.) kwotę zaliczki pocztowej.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest Remont balkonu i kamiennych okładzin portalu wejściowego do budynku Rektoratu UJK w Kielcach ul. Żeromskiego 5.
1.Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania, przedstawiony został w załączniku nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia), przedmiarze robót (zał. nr 2 do SIWZ) oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (zał. nr 3 i 4 do SIWZ).
KOD CPV:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
2. Wymagany ,minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi: 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego.
3. Wymagany, minimalny okres gwarancji i rękojmi na wbudowane wyroby budowlane wynosi 36 miesięcy od daty odbioru końcowego.
W celu właściwej wyceny oferty Zamawiający przewiduje spotkanie z wykonawcami w dniu 22.05.2014 r. o godzinie 11:00 przed wejściem głównym do budynku Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach

Uwaga.
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł, 00/100), na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – numer sprawy DP/2310/51/14 .
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
2. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w szczególności :
1.W odniesieniu do terminu wykonania umowy:
a) w przypadku zaistnienia okoliczności na które Strony umowy nie miały wpływu ( w tym również
w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy),
b) konieczność wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 Pzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi w związku z przedłużeniem tego terminu;
2.W pozostałym zakresie zamawiający dopuszcza zmiany:
a) osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji, (taka zamiana nie wymaga aneksu),
b) zmiana podwykonawcy z zastrzeżeniem , że jeśli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia ( taka zmiana nie wymaga aneksu).
c) w uzasadnionych przypadkach, wykonania tzw. robót zmiennych. Wykonanie robót zamiennych nie może spowodować zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych i opublikowane w dniu 15.05.2014 r. pod nr 163500-2014,
Zamieszczone w siedzibie i na stronie zamawiającego :www.ujk.edu.pl w dniu 15.05.2014 r.
UWAGA 22.05.2014 r.
Na planowane w dniu 22.05.2014 r. o godz. 11.00 spotkanie z Wykonawcami nie stawił się żaden Wykonawca. Spotkanie nie odbyło się.

Wioletta Baran tel (41) 349 73 32,
Barbara Kotras tel (41) 349 72 77,
Krzysztof Łaskawski tel. (41) 65 82