Zakończone przetargi

Przeprowadzenie szkolenia i egzaminu z zakresu eksploatacji autoklawów DP/2310/97/14

Przeprowadzenie szkolenia i egzaminu z zakresu eksploatacji autoklawów DP/2310/97/14

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.06.11 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.06.11 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Zakład Mikrobiologii, ul. Świętokrzyska 15 G
  • Termin realizacji: 23 - 27.06.2014 r.
  • Wymagania: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej 5. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie, ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie, ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. wykonawca musi dysponować minimum 2 osobami (wykładowca/trener) specjalizującymi się w dziedzinie eksploatacji autoklawów, które będą odpowiedzialne za przeprowadzenie szkolenia i egzaminu. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie, ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnego z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie dokumentów wymienionych w pkt. VI niniejszej specyfikacji. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za przeprowadzenia szkolenia i egzaminu (minimum 2 osoby specjalizujące się w dziedzinie obsługi autoklawów) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi załącznik nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia UWAGA Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI B.I. pkt 1 i 2 oraz w punkcie B. II. B. I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia , wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B. II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej- załącznik nr 4 do SIWZ. C. INNE DOKUMENTY 1. Dowód wpłaty wadium. 2. Wypełniony Formularz ofertowy ( wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ) 3. W przypadku gdy oferta podpisana jest przez pełnomocnika – pełnomocnictwo. 4. Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 9 do SIWZ) 5. Zobowiązanie podmiotu/ów, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów( wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ)
  • Wadium: 250 PLN
  • Kryteria wyboru: Najniższa cena. Cena brutto za przedmiot zamówienia – stanowiącego wagę 100%,
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce lub ze strony internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przeprowadzenie szkolenia oraz egzaminu kwalifikacyjnego z zakresu eksploatacji autoklawów dla około 32 studentów (+/- 3 osoby) w pomieszczeniach Zamawiającego na aparaturze dostępnej w Zakładzie Mikrobiologii Instytutu Biologii Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Szkolenie będzie realizowane w ramach projektu grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Wykonawca musi zapewnić
1. przeprowadzenie 20 godzin szkolenia z obsługi autoklawów,
2. wydanie stosownego zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,
3. przygotowanie studentów do egzaminu kwalifikacyjnego,
4.zorganizowanie całego procesu egzaminacyjnego (przygotowanie do egzaminu, przeprowadzenie egzaminu i wydanie stosownych zaświadczeń),
Wykonawca odpowiadać będzie za cały proces organizacyjny związany ze szkoleniem i egzaminem (sporządzenie m.in dzienników zajęć, list obecności, ankiet ewaluacyjnych,świadectw itd).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Uwaga
1.Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł, 00/100), na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Raiffeisen Bank Polska S.A. Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – numer sprawy DP/2310/ 97/14 .
Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
2.Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w szczególności :
1) w przypadku zaistnienia okoliczności na które Strony umowy nie miały wpływu ( w tym również
w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy),
2) osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert (taka zamiana nie wymaga aneksu).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.06.2014 r. pod nr 187642-2014
Zamieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej Uczelni: www.ujk.edu.pl w dniu 03.06.2014 r.

Projekt grantPROGRES II – program zwiększenia liczby absolwentów kierunków zamawianych współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32
Barbara Kotras tel.(41) 349 72 77