Zakończone przetargi

Remont w Domu Studenta Łącznik nr DP/2310/56/14

Remont w Domu Studenta Łącznik nr DP/2310/56/14

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.07.17 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.07.17 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (Sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Śląska 15
  • Termin realizacji: 60 dni
  • Wymagania: 1. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych, 2) składania ofert wariantowych, 2. Zamawiający nie przewiduje: 1) prowadzenia rozliczeń w walutach obcych, 2) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 3) wykorzystania aukcji elektronicznej, 4) udzielania zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy. 5) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej 3 Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp,
  • Warunki udziału w postepowaniu: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 1. Zgodnie z art.22 ust.1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie roboty budowlane polegające na remoncie budynków użyteczności publicznej o wartości co najmniej 35.000,00 zł brutto każda; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. dysponują lub będą dysponować minimum 1 osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje/uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SIWZ). 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ. 2) Wykaz robót budowlanych z których każda polegała na remoncie budynków użyteczności publicznej, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich zakresu i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, (zał.nr 12 do SIWZ); 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi ( min. 1 osoba) , wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( załącznik nr 13 do SIWZ) 4) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia/kwalifikacje budowlane oraz uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego ( załącznik nr 14 do SIWZ) Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VII B - pkt 1), 2) i 3) . B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 8 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga a)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII.B. ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej ( załącznik nr 9 do SIWZ). VIII. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Dokument lub dokumenty z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, jeżeli takie uprawnienie nie wynika z innych dokumentów do niej dołączonych. 3) Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 10 do SIWZ), 4)Zobowiązanie podmiotu/ów, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów ( wzór stanowi załącznik nr 11 do SIWZ)
  • Wadium: 700 PLN
  • Kryteria wyboru: Najniższa cena
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w wersji papierowej w siedzibie zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, 25-369 Kielce. W wersji elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl lub za zaliczeniem pocztowym. pocztowym.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest Remont pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w DS. Łącznik przy ul. Śląskiej 15 w Kielcach w tym, m.in. usunięcie przyczyn osiadania podłogi, pęknięć ścian, wymiana płytek podłogowych.
1.Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania, przedstawiony został w załącznikach do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
KOD CPV:
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
2. Wymagany ,minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wynosi: 36 miesięcy licząc od daty odbioru koń¬cowego.
3. Wymagany, minimalny okres gwarancji i rękojmi na dostarczone ,wbudowane, użyte materiały i urządzenia – 36 miesięcy od odbioru końcowego.

Uwaga
Wszelkie zobowiązania Wykonawcy dot. realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 15 do niniejszej SIWZ
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w szczególności :
1.W odniesieniu do terminu wykonania umowy:
a) w przypadku zaistnienia okoliczności na które Strony umowy nie miały wpływu ( w tym również w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy),
2.W pozostałym zakresie zamawiający dopuszcza zmiany:
a) osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji, (taka zamiana nie wymaga aneksu),
b) zmiana podwykonawcy z zastrzeżeniem , że jeśli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia ( taka zmiana nie wymaga aneksu).
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych i opublikowane w dniu 01.07. 2014 r. pod nr 219846-2014
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 01.07.2014 r.

Uwaga
w części XIII SIWZ ( Sposób przygotowania ofert) w pkt.11 zamiast "... wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ..." powinno być " ...wzór stanowi załącznik nr 16 do SIWZ....."
Kielce dnia 07.07.2014 r.
W dniu dzisiejszym tj. 07.07.2014 r. o godz. 11.00 Zamawiający przewidywał w SIWZ spotkanie z Wykonawcami.Na spotkanie nie stawiła się żaden Wykonawca.

Wioletta Baran tal. 41 349 73 32; Krzysztof Łaskawski tel. 41 349 65 81.