Zakończone przetargi

Dostawa wyposażenia do siłowni CRiS

Dostawa wyposażenia do siłowni CRiS

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.12.10 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.12.10 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, pok. nr 5 (Sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: CRiS Kielce, ul. Świętokrzyska
  • Termin realizacji: 14 dni
  • Wymagania: 1.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej 4.Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. 5.Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 93 ust. 1a ustawy Pzp, jeśli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zadania nie zostaną mu przyznane. 6.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art.93 ust.4 ustawy Pzp. 7.Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, lub obie części zamówienia oznaczonych cyfrą rzymską .
  • Warunki udziału w postepowaniu: V.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW V.1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 uPzp oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 tj.: 1) Zgodnie z zapisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie; Ogólny warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy dołączonego do oferty, zgodnego z treścią art. 22 ust.1 uPzp. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tzn.: - wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a je¬żeli okres prowadzenia działalności jest krótszy¬ w tym okresie, minimum dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia (każda z tych dostaw), o war¬tości nie mniejszej niż: dla części I- 150.000,00 zł brutto każda, dla części II- 100.000,0 zł brutto każda, c) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują: - minimum 1 osobą, która posiada kwalifikacje do, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu , - minimum 1 osobą posiadającą kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla części I - 200.000,00 zł, dla części II- 170.000,00 zł, UWAGA 1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki wynikające z art. 22 ust.1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. 2.Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w art. 24 ust.1., art. 24 ust. 2 pkt 5. ustawy Pzp 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi zał. Nr 9 do SIWZ. 4.Zgodnie z art. 26 ust. 2e uPzp Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów w oparciu o art.26 ust.2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, ze za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt.VI.2. dotyczące również tych podmiotów. V.2. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1., art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”, na dzień składania ofert, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. VI.1.W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw (co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (sporządzonego wg zał. Nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowie¬dzialnych za: - świadczenie usług związanych z przeszkoleniem w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu, - posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji,wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ 4)Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. VI.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania i zgodnie z art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, wykażą brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i z art. 24 ust. 2 pkt. 5 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 3)Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.) lub informacja o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej wg załącznika nr 10 do SIWZ; UWAGA 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie VI.2. ppkt. 2) , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1)Uzupełniony Formularz Ofertowy . 2)Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3)Dowód wpłaty wadium.
  • Wadium: 6000 PLN
  • Kryteria wyboru: 1.Cena 90 2. Okres gwarancji 10
  • Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w wersji papierowej z siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, Dział Zamówień Publicznych, 25-369 Kielce lub ze strony internetowej www.ujk.edu.pl z zakładki aktualne przetargi
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia/sprzętu do sali siłowni w nowobudowanym obiekcie pod nazwa Centrum Rehabilitacji i Sportu (CRiS) przy ul. Świętokrzyskiej w Kielcach, w tym między innymi:
CZĘŚĆ I
1.Ławka pozioma ze stojakiem w ilości - 1 szt.
2.Ławka skośna regulowana w ilości - 1 szt.
3.Ławka do ćwiczeń bicepsu w ilości - 1 szt.
4.Gryf z obłym wygięciem w ilości – 1 szt.
5.Gryf z uchwytem młotkowym w ilości - 1 szt.
6.Gryf łamany ø 25 z tulejami ø 50, L – 1220 w ilości – 1 szt.
7.Gryf łamany ø 25 z tulejami ø 50, L – 1220 w ilości - 1 szt.
8.Gryf prosty ø 25 z tulejami ø 50, L – 1500 w ilości - 1 szt.
9.Obciążnik talerzowy ø 50, 25 kg w ilości – 4 szt.
10.Obciążnik talerzowy ø 50, 20 kg w ilości - 4 szt.
11.Obciążnik talerzowy ø 50, 15 kg w ilości - 6 szt.
12.Obciążnik talerzowy ø 50, 10 kg w ilości – 8 szt.
13.Obciążnik talerzowy ø 50, 5 kg w ilości – 10 szt.
14.Obciążnik talerzowy ø 50, 2,5 kg w ilości - 12 szt.
15.Zestaw sztangielek ze stojakiem w ilości – 1 komplet
16.Stojak na obciążenie w ilości – 1 szt.
17.Przyrząd do rozpiętek w ilości - 1 szt.
18.Hack maszyna na stos - ćw. m. nóg w ilości – 1 szt.
19.Wyciąg do ćwiczeń mięśni najszerszych grzbietu w ilości – 1szt.
20.Przyrząd do ćwiczeń mięśni piersiowych w ilości – 1 szt.
21.Przyrząd do Wypychania ciężaru siedząc (tzw. maszyna siłowa do ćwiczenia mięśni piersiowych i grupy tylnej mięśni ramion w ilości – 1 szt.
22.Przyrząd do ćwiczeń mięśni najszerszych grzbietu siedząc w ilości – 1 szt.
23.Przyrząd do ćwiczeń mięśni dwugłowych i czworogłowych uda w ilości – 1 szt.
24.Przyrząd do ćwiczeń mięśni przywodzicieli-odwodzicieli combi w ilości – 1 szt.
25.Wielofunkcyjny przyrząd do wyciskania ciężaru w ilości – 1 szt.
26.Prowadnica z odciążonym gryfem w ilości – 1 szt.
27.Stojak regulowany w ilości – 2 szt.
28.Stojak na gryfy w ilości – 1 szt.
29.Ławka do ćwiczeń mięśni grzbietu w ilości - 1 szt.
30.Ławka odwrotnie skośna regulowana w ilości – 1 szt.
31.Poręcze na stojaku w ilości – 1 szt.
32.Twister w ilości – 1 szt.
33.Podwójny specjalny uchwyt w ilości – 1 szt.
34.Uchwyt do ciągnienia w dół w ilości - 1 szt.
35.Rączka z obejmą w ilości - 2 szt.
36.Drążek uniwersalny w ilości – 1 szt.
37.Lina do tricepsów w ilości – 1 szt.
38.Prosty drążek obrotowy w ilości – 1 szt.
39.Magicbar w ilości - 1 komplet
CZĘŚĆ II
1.Maszyna eliptyczna/ trenażer w ilości - 2 szt.
2.Rower stacjonarny pionowy w ilości – 1 szt.
3.Rower stacjonarny poziomy w ilości – 1 szt.
4.Rower stacjonarny spinningowy typu Indoor Cycling w ilości - 2 szt.
5.Bieżnia w ilości - 5 szt.
6.Ergometr wioślarski w ilości – 2 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis parametrów technicznych i wymagań zawarte są w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Specyfikacja Techniczna/ formularz spełnienia wymagań.
KOD CPV:
37400000-2 artykuły i sprzęt sportowy
WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO DOT. PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.Wszystkie dostarczone urządzenia/sprzęt muszą być fabrycznie nowe ,bez śladów użytkowania, muszą pochodzić z bieżącej produkcji ( rok produkcji nie wcześniej niż 2013 r. ) i nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich.
2.Celem zachowania jednolitości technologicznej, stylistycznej oraz serwisowej Zamawiający wymaga aby przyrządy wchodzące w skład części I niniejszego postępowania pochodziły od jednego producenta, (za wyjątkiem pozycji 39 tj. Magicbar).
W części II zapis o którym mowa w zdaniu poprzednim dotyczy bieżni elektrycznej, maszyny eliptycznej i roweru pionowego i poziomego ( powinny pochodzić od jednego producenta) .Pozostałe tj. Rower do zajęć typu Indoor Cycling oraz ergometr wioślarski mogą spełniać wymagania minimalne, zawarte w opisie przedmiotu zamówienia dla tych przyrządów i mogą pochodzić od różnych producentów.
3.Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji, i uruchomienia dostarczonego sprzętu, , a także przeprowadzenia szkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu.
4.Przedmiot zamówienia musi posiadać: kartę gwarancyjną ,instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu sprzęcie; winien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable, itp.) niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez Zamawiającego.
5.Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone
w języku polskim w formie drukowanej ( instrukcji obsługi może być zapisana na DVD lub CD).
6.Odpowiedzialność za dostarczony sprzęt spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy.
Wymagania ogólne dot. gwarancji i serwisu:
1.Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji z bezpłatnym serwisem oraz okres rękojmi min. 24 m-ce, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu, o którym mowa w projekcie umowy, o ile zapisy w opisie przedmiotu zamówienia nie stanowią inaczej.
2.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zapewnia serwis techniczny i nie może odmówić
wymiany niesprawnej części na nową, w przypadku, gdy jej naprawa nie gwarantuje prawidłowej pracy sprzętu.
3.W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzenia przeglądu technicznego dostarczonego sprzęt minimum 1 raz w roku w terminach uzgodnionych z upoważnionym pracownikiem Zamawiającego
4.Gwarancja obejmuje wszystkie części montowane w urządzeniach /sprzęcie w tym te, które zużywają się w czasie normalnej eksploatacji.
5.W przypadku max. 3 napraw gwarancyjnych tego samego urządzenia ( modułu/podzespołu), Wykonawca będzie zobowiązany dokonać jego wymiany na nowy, w pełni sprawny.
6.Gwarancja oraz rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się integralną częścią umowy i będzie liczona od daty obustronnego podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przesłane i opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.12.2014 r. pod numerem 395584-2014
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 02.12.2014 r.
UWAGA.
I. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w łącznej kwocie : 6.000,00,00zł (słownie: sześć tysięcy zł , 00/100 ), lub dla poszczególnych części:
Dla części I - 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset zł, 00/100)
Dla części II - 2.500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset zł, 00/100)
Wadium należy wpłacić na konto:
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach:
Raiffeisen Bank Polska S.A.
Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – numer sprawy DP/2310/ 146 /14, wyposażenie Siłowni dla CRiS. Część…….
1.Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy dołączyć do oferty stosowny dokument w formie oryginału. W treści tego dokumentu powinno być zawarte zobowiązanie wynikające z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2.Oferta nie zabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach:
1. Odnośnie terminu wykonania umowy ,wyłącznie w sytuacji jeśli instytucja zarządzająca (IZ) wyda zgodę na przedłużenie terminu realizacji projektu , a w szczególności:
a)wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
b)w przypadku zmiany terminu odbioru robót budowlanych dla obiektu CRiS, którego termin zakończenia jest warunkiem dostawy sprzętu objętego niniejszym zamówieniem.
2.W pozostałym zakresie:
a)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku VAT.
W przypadku jej zmiany po zawarciu umowy, podpisany zostanie stosowny aneks, z tym że kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy nie ulegnie zmianie,
b)konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym , a inną niż Wykonawca stroną.
c)osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem
niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji, (taka zamiana nie wymaga aneksu)
d)parametrów technicznych dostarczanego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejącew chwili podpisania umowy, ta zmiana nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy,(taka zmiana nie wymaga aneksu),
e)typu dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, ze spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),taka zmiana nie wymaga aneksu,
f)zmiany modelu sprzętu jeżeli w trakcie realizacji umowy okaże się, że zaproponowany model sprzętu nie będzie już dostępny na rynku (został wycofany z produkcji). Warunkiem takiej zmiany będzie otrzymanie pisma od Wykonawcy, w którym zostanie stwierdzony ten fakt oraz zaproponowanie nowego sprzętu o parametrach nie gorszych od wcześniej zaoferowanego oraz w niezmienionej cenie i zaakceptowanie tej zmiany przez Zamawiającego. Taka zmiana nie wymaga aneksu.
Wszystkie z ww. sytuacji (zmian) muszą być poprzedzone pisemnym, uzasadnionym wnioskiem Wykonawcy, oraz zaakceptowane przez zamawiającego.

Projekt:Centrum Rehabilitacji i Sportu –budowa i wyposażenie obiektu UJK przy ul. Świętokrzyskiej” współfinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013 z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32