Zakończone przetargi

Dostawa materiałów elektrycznych (DP/2310/30/14).

Dostawa materiałów elektrycznych (DP/2310/30/14).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.02.17 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.02.17 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat Kanclerza).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Żeromskiego 5.
  • Termin realizacji: 1. Termin obowiązywania umowy: 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy. 2. Termin każdorazowej dostawy: w ciągu 3 dni roboczych, licząc od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez zamawiającego faksem.
  • Wymagania: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Warunki dotyczące gwarancji i rękojmi: 1). Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji i rękojmi – minimum 12 miesięcy, licząc od daty podpisania dokumentu odbioru, o którym mowa w paragrafie 3, ust. 6 projektu umowy. 2). Koszty dojazdu serwisu do i z miejsca użytkowania przedmiotu zamówienia lub przewóz uszkodzonego przedmiotu zamówienia do i po naprawie nie obciążają zamawiającego w okresie gwarancyjnym. Transport uszkodzonego przedmiotu zamówienia, zapewnia Wykonawca.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie główne dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) każda. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzonego według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dowodów, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy zł) każda. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda dołączenia do oferty: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, oraz dokumentów wymienionych w pkt. B.I. i B.II., jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. B.I. ust. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie Wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej sporządzone według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony i podpisany formularz rzeczowo – cenowy sporządzony według załącznika nr 1 do formularza ofertowego. 2. Dowód wpłaty wadium.
  • Wadium: 2000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl), jako załącznik do niniejszego ogłoszenia, można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny siwz należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 5 PLN

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych do Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Zamawiający wymaga aby dostarczane materiały były: fabrycznie nowe; pierwszego gatunku; zapakowane w oryginalne opakowania; posiadały co najmniej 12 miesięczną przydatność do użycia, licząc od daty dostawy poszczególnego wyrobu. Ilość oraz rodzaj zamawianych materiałów elektrycznych została zawarta w formularzu cenowym stanowiącym zarówno szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jak również formularz rzeczowo cenowy wykonawcy. Podane ilości są ilościami szacunkowymi, które w trakcie realizacji zamówienia dostosowane będą do rzeczywistych potrzeb zamawiającego. Ilości szacunkowe zostały podane przez zamawiającego jedynie w celu obliczenia przez wykonawcę ceny ofertowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych zamawianych materiałów w ramach ogólnej wartości umowy. Wartość umowy nie może przekroczyć kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Dostarczony przedmiot zamówienia wykonawca zobowiązany będzie rozładować oraz wnieść do wskazanych pomieszczeń zamawiającego na własny koszt. Zamawiający dopuszcza dostarczanie materiałów elektrycznych za pośrednictwem kuriera – na koszt wykonawcy.
Przedmiot zamówienia musi posiadać: instrukcję obsługi, aprobaty techniczne, certyfikaty oraz wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy tego typu materiałach; winien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy niezbędne do uruchomienia i pracy u zamawiającego do celu dla którego przedmiot zamówienia jest zakupywany, bez konieczności zakupu dodatkowych elementów przez zamawiającego. Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2013r. poz. 907, 984, 1047, 1473).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Opublikowane w BZP w dniu 07.02.2014r. pod numerem 44568 - 2014.
2. Zamieszczone w siedzibie i na stronie internetowej zamawiającego (www.ujk.edu.pl) w dniu 07.02.2014r.

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezawinionych przez wykonawcę, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu realizacji umowy (np. w przypadku działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności na które strony nie miały wpływu).
2. Terminu zakończenia umowy (do 2 miesięcy), w przypadku niewykorzystania kwoty umowy.
3. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
4. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76/faks 41 349 72 75.