Przeniesienie szafy sterowniczej instalacji Dzwiękowego Systemu Ostrzegania DP/2310/120/14
Przeniesienie szafy sterowniczej instalacji Dzwiękowego Systemu Ostrzegania DP/2310/120/14
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2014.09.30 11:00
- Termin otwarcia ofert: 2014.09.30 11:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5 pok nr 5 (Sekretariat Kanclerza) 25-369 Kielce
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce, ul. Śląska 11 a
- Termin realizacji: 14 dni od podpisania umowy
- Wymagania: I. Zamawiający nie dopuszcza: 1) składania ofert częściowych, 2) składania ofert wariantowych, II. Zamawiający nie przewiduje: 1) prowadzenia rozliczeń w walutach obcych, 2) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 3) wykorzystania aukcji elektronicznej, 4) udzielania zaliczek na poczet realizacji przedmiotu umowy. 5) Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej 6) Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających
- Warunki udziału w postepowaniu: VI. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej. 1. Zgodnie z art.22 ust.1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. - wykonali, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum jedną robotę budowlaną odpowiadającą zakresem rzeczowym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 15.000,00 zł brutto każda oraz załączą dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. - dysponują minimum 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia/kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi tj. posiadającymi stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego w zakresie instalacji elektrycznych. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 3 do SIWZ). 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp, Wykonawca wykaże odpowiednio, że nie później niż na dzień składania ofert, spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust 1 i wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. 3. W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VII SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt. VII SIWZ. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego, uznaje się za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 4. VII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1)Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 3 do SIWZ. 2)Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (min 1 robota), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ); 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w zakresie instalacji elektrycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami ( wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) 4.Oswiadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia/kwalifikacje do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego w zakresie instalacji elektrycznych. Wzór stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ) Jeżeli Wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. VII B - pkt 1), 2) i 3) . B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 4 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga a) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie VII A 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę , potwierdzające odpowiednio ,że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie VII A.1) b) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII.B. ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Przepisy odnośnie terminu wystawienia stosuje się odpowiednio. 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej ( załącznik nr 5 do SIWZ). VIII. OPRÓCZ DOKUMENTÓW WYMIENIONYCH POWYŻEJ, DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ: 1) Dokument lub dokumenty z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, jeżeli takie uprawnienie nie wynika z innych dokumentów do niej dołączonych. 2) Oświadczenie o pracach przeznaczonych do podwykonania (w przypadku, gdy Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców) (wzór oświadczenia stanowi zał. Nr 9 do SIWZ), 3)Zobowiązanie podmiotu/ów, o ile wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów ( wzór stanowi załącznik nr 10 do SIWZ).
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: Kryterium wyboru oferty będzie: cena brutto stanowiąca wagę - 100%
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można pobrać bezpłatnie ze strony Zamawiającego: www.ujk.edu.pl. Odpłatnie, tylko w przypadku gdy Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z prośbą o udostępnienie SIWZ w wersji drukowanej, z siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, Dział Zamówień Publicznych pok nr 3, 25-369 Kielce.
- Cena specyfikacji: 4 PLN
Przedmiotem zamówienia jest Przeniesienie szafy sterowniczej instalacji DSO (Dźwiękowego Systemu Ostrzegania)z portierni do pomieszczeń maszynowni w budynku Domu Studenta Odyseja przy ul. Śląskiej w Kielcach.
1.Szczegółowy zakres prac przedstawiony został w załączniku nr 2 -opis przedmiotu zamówienia, przy wykorzystaniu istniejącej dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 12 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
2.Wymagany ,minimalny okres gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi: 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego
3.Gwarancja i rękojmia zaoferowana przez Wykonawcę, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, staje się automatycznie postanowieniem umowy i nie może ulec zmianie.
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
1. Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do Biuletynu Zamówień Publicznych i opublikowane w dniu 15.09.2014 r. pod nr
196055-2014
2. Zamieszczone w siedzibie i na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl w dniu 15.09.2014 r.
UWAGA
Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w szczególności :
a) w przypadku zaistnienia okoliczności na które Strony umowy nie miały wpływu ( w tym również w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy),
b) osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji, (taka zamiana nie wymaga aneksu),
c) zmiany podwykonawcy z zastrzeżeniem , że jeśli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powoływał się , na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia ( taka zmiana nie wymaga aneksu).
Wioletta Baran tel. (41) 349 73 32,