Zakończone przetargi

Sprzedaż energii elekterycznej (DP/2310/2/14).

Sprzedaż energii elekterycznej (DP/2310/2/14).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.02.10 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.02.10 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5 (sekretariat Kanclerza).
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 21d, ul. Świętokrzyska 21e
  • Termin realizacji: Umowa sprzedaży energii elektrycznej zostanie zawarta na okres 46 miesięcy. Dostawa energii elektrycznej nastąpi pierwszego dnia kolejnego miesiąca następującego po podpisaniu umowy.
  • Wymagania: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej do budynków Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach: Centrum Języków Obcych, ul. Świętokrzyska 21d i Biblioteki Uniwersyteckiej, ul. Świętokrzyska 21e, w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006r. Nr 81 poz. 615 z późniejszymi zmianami), zwanej dalej sprzedażą energii elektrycznej, w planowanej ilości: 1) szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie zamówienia (46 miesięcy) wynosi 1342 MWh (12 miesięcy – 350 MWh), dotychczasowa grupa taryfowa – Biznes Mix B23, dotychczasowa grupa przyłączeniowa – III, dotychczasowa moc przyłączeniowa – 800 kW, moc umowna 400 kW – dotyczy Centrum Języków Obcych, 2) szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie zamówienia (46 miesięcy) wynosi 2300 MWh (12 miesięcy – 600 MWh), dotychczasowa grupa taryfowa – Biznes Mix B23, dotychczasowa grupa przyłączeniowa – III, dotychczasowa moc przyłączeniowa – 610 kW, moc umowna 300 kW – dotyczy Biblioteki Uniwersyteckiej. 6. Ilości podane w w/w ust. są ilościami szacunkowymi, w celu określenia wartości zamówienia i ceny w ofertach wykonawców. Nie odzwierciedlają one realnego bądź deklarowanego wykorzystania energii w czasie trwania umowy i w żadnym razie nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianej energii elektrycznej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostawy energii elektrycznej określonej powyżej – z zastrzeżeniem, że łączna wielkość zamówienia nie będzie większa niż: 1) 1342 MWh/46 miesięcy, 2) 2300 MWh/46 miesięcy. 7. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
  • Warunki udziału w postepowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tzn. posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, ważną w okresie wykonywania umowy (zamawiający dopuszcza, aby wykonawca wraz z ofertą złożył koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną na czas krótszy niż wykonanie umowy pod warunkiem, że 14 dni przed upływem ważności tej koncesji dostarczy zamawiającemu aktualna koncesję. Brak aktualnej koncesji skutkować będzie rozwiązaniem umowy z winy wykonawcy); mają możliwość zakupu energii potwierdzoną zawartą umową z podmiotem odpowiedzialnym za bilansowanie energii elektrycznej; mają możliwość przesyłania energii elektrycznej zamawiającemu potwierdzoną umową zawartą z operatorem sieci dystrybucyjnej – tzw. generalną umową dystrybucyjną. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. posiadają zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z operatorem systemu dystrybucyjnego działającym na terenie województwa świętokrzyskiego. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) żaden z wykonawców nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2) warunki określone w ust. 1 musi spełniać przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy wykonawcy łącznie. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Kserokopię aktualnej decyzji udzielającej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. 3. Oświadczenie o posiadaniu umowy z podmiotem odpowiedzialnym za bilansowanie energii elektrycznej, umożliwiającej zakup energii elektrycznej. 4. Oświadczenie o posiadaniu zawartej umowy z operatorem sieci dystrybucyjnej działającym na terenie województwa świętokrzyskiego. B.I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1. w pkt. B.I. ust. 2, ust. 3, ust. 4 ust. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. w pkt. B.I. ust. 5 i 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8, 10 i 11 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. B.II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 2 pkt. 5) ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej, sporządzone według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. Dowód wpłaty wadium.
  • Wadium: 50000 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego, jako załącznik do niniejszego ogłoszenia (www.ujk.edu.pl), można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny siwz nalezy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 4 PLN

Powyżej 200 000 euro.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 30.12.2013r.,
2. opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 02.01.2014r. pod numerem 2014/S 001 – 000335,
3. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu 02.01.2014r.

UWAGA!!!!! 17.01.2014r.

W Załączniku nr 8 - Pytania i odpowiedzi zamawiający przekazuje treść pytań i odpowiedzi do niniejszego postępowania.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76/faks 41 349 72 75.