Zakończone przetargi

Wyk.dokumentacji proj. dla zadania pn. „Chłodzenie pomieszczeń z urządzeniami aktywnymi i UPS

Wyk.dokumentacji proj. dla zadania pn. „Chłodzenie pomieszczeń z urządzeniami aktywnymi i UPS

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2014.07.21 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2014.07.21 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce ul. Żeromskiego 5 pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 3 miesiące licząc od dnia zawarcia umowy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie : 250,00 zł (słownie złotych : dwieście pięćdziesiąt 00/100); Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upły¬wem terminu składania ofert na konto Zama¬wiającego: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach Nr 92 1750 1110 0000 0000 2108 1318. Na dowodzie przelewu należy wpisać „Wadium– Znak sprawy DP/2310/ 106 /14 dokumentacja projektowa – chłodzenie pomieszczeń z urządzeniami aktywnymi i UPS”. Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści zawartej umowy w następujących okolicznościach: 1. W odniesieniu do terminu wykonania umowy : a) wystąpienie wydarzenia nieprzewidywalnego, pozostającego poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu; b) niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu wymaganych pozwoleń, uzgodnień, decyzji lub opinii innych organów, niezbędnych do uzyskania koniecznych pozwoleń; c) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, zmian obowiązujących przepisów, a także zmian wynikających z innych nieprzewidywalnych istotnych okoliczności, których wprowadzenie będzie korzystne dla Zamawiającego; d) wydłużenia terminu w związku z faktem wystąpienia zdarzeń na które strony nie mają wpływu, a które uniemożliwiają przy normalnym tempie pracy wykonanie przedmiotu umowy w terminie; e) Wystąpienie okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności; 2. w pozostałym zakresie: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT, w przypadku jej zmiany po zawarciu umowy, podpisany zostanie stosowny aneks, z tym że kwota brutto wynagrodzenia wykonawcy nie ulegnie zmianie, 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, 3) osób realizujących przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby, co najmniej takich samych uprawnień/kwalifikacji, co dana osoba wykazana na etapie składania ofert, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji, (taka zamiana nie wymaga aneksu) 4) zmiana podwykonawców w tym podwykonawców na zasobach, których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wymagane w SIWZ, ( taka zmiana nie wymaga aneksu) 5) Zmiany przepisów prawa istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania, 6) wprowadzenie przez Wykonawcę podwykonawcy pomimo deklaracji w ofercie wykonania zamówienia siłami własnymi, pod warunkiem uzgodnienia tego podwykonawcy z zamawiającym i treści umowy z nim zawartej przez Wykonawcę, (taka zmiana nie wymaga aneksu) W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących koniecznością zmiany umowy z przyczyn, o których mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego i wystąpienia z wnioskiem o dokonanie wskazanej zmiany. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu sporządzonego przez Zamawiającego i podpisanego przez strony umowy, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne, Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
  • Warunki udziału w postepowaniu: VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków. 1. Zgodnie z art.22 ust.1 Pzp o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający nie konkretyzuje niniejszego warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z treścią art.22 ust.1 Pzp (zgodnie ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 1 do SIWZ). 2) posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - minimum dwie dokumentacje projektowe o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej 8.000 zł brutto każda; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. a) dysponują po min. 1 osobie która zgodnie z wymogami art.2 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane może bez ograniczeń pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w zakresie projektowania z minimum 5 letnim doświadczeniem dla nw. specjalności: - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : wodociągowych, kanalizacyjnych, c.o., klimatyzacji, elektrycznych, Uwaga: a) W przypadku Wykonawców zagranicznych, w stosunku do osób od których wymagane są: uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ze zm.); 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej , zamawiający nie precyzuje tego warunku; 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się jedynie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki określone w ust. 1 pkt 1) - 4) muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o udzielenie zamówienia musi spełniać warunek określony w pkt.2. IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WY¬KONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, ze wykonawca spełnił warunki określone w p. VIII. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi w formule „spełnia” „ nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w niniejszym punkcie. 1. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, sporządzonego wg zał. Nr 1 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za projektowanie, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, 4) Oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają : - wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w zakresie projektowania bez ograniczeń, Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w p.2 . Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, żąda się dołączenia do oferty: 1)zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia 3) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem 4) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzonego wg zał. Nr 5 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawio¬nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga!!! A. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę, potwierdzające odpowiednio, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia - w tym postępowaniu wymagane jest oświadczenie wykonawcy określone w punkcie IX.1.1). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol-skiej, zamiast dokumentów: 1. o których mowa w punkcie IX .2. ppkt 1) do 2) składa : a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem na składanie ofert Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w p.1. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub przed notariuszem. Dokument o którym mowa w poprzednim zdaniu powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.2 pkt 5 ustawy do oferty należy dołączyć listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie wykonawcy, że nie należy do grupy kapitałowej. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dowód wpłaty wadium. 2) Dokument lub dokumenty z których wynikać będzie uprawnienie do podpisania oferty, jeżeli takie uprawnienie nie wynika z innych dokumentów do niej dołączonych.
  • Wadium: 250 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w wersji elektronicznej jako załącznik do niniejszego ogłoszenia można ją odebrać w siedzibie zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym - koszt przesyłki obciąża wykonawcę.
  • Cena specyfikacji: 0 PLN

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Chłodzenie pomieszczeń z urządzeniami aktywnymi i UPS w budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Kielcach ul. Świętokrzyska 21E.”
1. Zakres rzeczowy :
- inwentaryzacja dla celów projektowych branży budowlanej, elektrycznej i sanitarnej,
- projekt budowlano-wykonawczy branży instalacji chłodniczej,
- projekt budowlano-wykonawczy branży instalacji elektrycznej,
- projekt budowlano-wykonawczy branży budowlano-konstrukcyjny,
- przedmiar robót branży sanitarnej, budowlanej, elektryki
- kosztorys inwestorski branży sanitarnej, budowlanej i elektryki,
- STW i ORB –specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
Projekt musi być opracowany w 5 egzemplarzach papierowych oraz w dwóch egzemplarzach w wersji elektronicznej (np. płyta CD, DVD, pen driv).
Do zadań wykonawcy należeć będzie :
- pozyskanie niezbędnych uzgodnień z pracownią projektową „PPiP Janusz Pachowski” i generalnym wykonawcą firmą SKANSKA (budynek jest na gwarancji).
- pozyskanie niezbędnych uzgodnień i pozwoleń w tym UMWUiA.
Pod względem merytorycznym instalacja winna spełniać potrzeby technologiczne zainstalowanych urządzeń oraz być zaprojektowana zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa budowlanego.

Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do pełnienia nadzoru autorskiego, za który nie będzie pobierał odrębnego wynagrodzenia.
CPV : 71321200-6 usługi projektowania systemów grzewczych

Ogłoszenie o zamówieniu zostało

1. Opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 4.07.2014r. pod numerem 144661-2014
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego:www.ujk.edu.pl w dniu 4.07.2014r.

Barbara Kotras