Dostawa urządzeń komputerowych, części komputerowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.100.2021
Dostawa urządzeń komputerowych, części komputerowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.100.2021
- Znak sprawy: ADP.2302.100.2021.
- Termin składania ofert: 2021-11-22 10:00
- Opublikowano: 2021-10-18 09:04:27 przez Marcin Kmieciak
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Umowa została podpisana z Wykonawcą Framko 2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce w dniu 20.12.2021 r.
- Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wyniki postępowania
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1) Nazwa i adresy
Oficjalna nazwa: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570234850
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marcin Kmieciak
E-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497365
Faks: +48 447327405
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
I.4) Rodzaj instytucji zamawiającej
Inny rodzaj: Uczelnia Publiczna
I.5) Główny przedmiot działalności
Edukacja
Sekcja II: Przedmiot
II.1) Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1) Nazwa:
Dostawa urządzeń komputerowych, części komputerowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ADP.2301.100.2021
Numer referencyjny: ADP.2301.100.2021
II.1.2) Główny kod CPV
30200000 Urządzenia komputerowe
II.1.3) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4) Krótki opis:
2 / 5
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( zakup) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Wydziału
Sztuki UJK tj.:
1) Dysk SSD – 14 szt.
2) Mysz komputerowa – 20 szt.
3) Klawiatura- 10 szt.
4) Tablet graficzny – 10 szt.
5) Adapter HDMI-VGA – 3 szt.
6) Adapter miniDisplay Port- HDMI – 3 szt.
7) Drukarka A3- 1 szt.
8) Minikomputer – 2 szt.
9) Skaner A3 – 1 szt.
Zakup w ramach projektu „AKCELERATOR ROZWOJU Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” o
numerze POWR.03.05.00-00-Z212/18, który realizowany jest przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół
wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
II.1.6) Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.7) Całkowita wartość zamówienia (bez VAT)
Najtańsza oferta: 28 232.79 PLN / Najdroższa oferta: 29 126.40 PLN brana pod uwagę
II.2) Opis
II.2.2) Dodatkowy kod lub kody CPV
30213100 Komputery przenośne
30236000 Różny sprzęt komputerowy
II.2.3) Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych oprogramowania dla Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach Wydział Sztuki
II.2.4) Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( zakup) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Wydziału
Sztuki UJK tj.:
1) Dysk SSD – 14 szt.
2) Mysz komputerowa – 20 szt.
3) Klawiatura- 10 szt.
4) Tablet graficzny – 10 szt.
5) Adapter HDMI-VGA – 3 szt.
6) Adapter miniDisplay Port- HDMI – 3 szt.
7) Drukarka A3- 1 szt.
8) Minikomputer – 2 szt.
9) Skaner A3 – 1 szt.
Zakup w ramach projektu „AKCELERATOR ROZWOJU Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” o
numerze POWR.03.05.00-00-Z212/18, który realizowany jest przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu
3 / 5
Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół
wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
II.2.5) Kryteria udzielenia zamówienia
Kryterium kosztu - Nazwa: cena brutto za przedmiot zamówienia / Waga: 60
Kryterium kosztu - Nazwa: czas realizacji / Waga: 40
II.2.11) Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13) Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
AKCELERATOR ROZWOJU Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” o numerze POWR.03.05.00-00-
Z212/18, który realizowany jest przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. Projekt jest
współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III
Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu
Operacyjneg
II.2.14) Informacje dodatkowe
Sekcja IV: Procedura
IV.1) Opis
IV.1.1) Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2) Informacje administracyjne
IV.2.1) Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
Numer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2021/S 202-527021
IV.2.8) Informacje o zakończeniu dynamicznego systemu zakupów
IV.2.9) Informacje o zakończeniu zaproszenia do ubiegania się o zamówienie w postaci wstępnego ogłoszenia
informacyjnego
Sekcja V: Udzielenie zamówienia
Nazwa:
Dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych oprogramowania dla Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach
Zamówienie/zamówienie na część zostaje udzielone: tak
V.2) Udzielenie zamówienia
V.2.1) Data zawarcia umowy:
20/12/2021
V.2.2) Informacje o ofertach
Liczba otrzymanych ofert: 3
Liczba ofert otrzymanych od MŚP: 3
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z innych państw członkowskich UE: 0
Liczba ofert otrzymanych od oferentów z państw niebędących członkami UE: 0
Liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3
4 / 5
Zamówienie zostało udzielone grupie wykonawców: nie
V.2.3) Nazwa i adres wykonawcy
Oficjalna nazwa: Framko 2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce
Krajowy numer identyfikacyjny: 6571024824
Adres pocztowy: ul. Duża 22
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-013
Państwo: Polska
Wykonawcą jest MŚP: tak
V.2.4) Informacje na temat wartości zamówienia/części (bez VAT)
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia/części: 21 539.80 PLN
Najtańsza oferta: 28 232.79 PLN / Najdroższa oferta: 29 126.40 PLN brana pod uwagę
V.2.5) Informacje na temat podwykonawstwa
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.3) Informacje dodatkowe:
VI.4) Procedury odwoławcze
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.2) Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Oficjalna nazwa: Prezes Krajowej Izby Odwoławczej
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.4.3) Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
5 / 5
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na
podstawie ustawy;
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed
upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed
upływem tego terminu.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia,
jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia,
jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym
powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach
stanowiących podstawę jego wniesienia
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom
oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia
17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią
inaczej.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem
zamówień publicznych".
9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub
postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis
przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z
dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych
w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
VI.4.4) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Oficjalna nazwa: Urząd Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
28/12/2021
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zamawiający Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, informuje,
że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w
postępowaniu ADP.2301.100.2021 na Dostawa
urządzeń komputerowych, akcesoriów komputerowych oprogramowania dla
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.100.2021
Ogłoszenie
o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 18.10.2021 r. pod numerem Dz.U. : 2021/S 202-527021. (wysłano do publikacji w dniu `13.10.2021
r. )
-
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ dnia 18.10.2021r.
na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl
dnia 18.10.2021 r.
Identyfikator postępowania 421eed05-056e-4e22-bd0c-b3a2c47d2336
Otwarcie ofert odbyło się w obecności
komisji przetargowej w dniu 08.12.2021 r. o godzinie 10:15
Główny 302000001 – urządzenia komputerowe
Pozostałe :
30213100-6 - komputery przenośne
30236000-2 - różny sprzęt komputerowy
Zestawienie ofert i klasyfikacja
punktowa:
1)
Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota
brutto 28752,48 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni w kryterium cena oferta otrzymała 58,91 pkt. , w kryterium czas realizacji – 40 pkt łącznie 58,91 pkt
2)
Framko 2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce z zaoferowana kwota brutto 28232,79
zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium cena oferta
otrzymała 60 pkt, w kryterium czas realizacji 40 pkt łącznie 100 pkt. Oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza
3)
ComCom Olga Kwiatkowska ul. Frontowa 4b, 26-600
Radom z zaoferowana kwota brutto 29126,40 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni w kryterium cena
oferta otrzymała 58,15 pkt. , w kryterium
czas realizacji – 40 pkt łącznie
58,15 pkt.
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września
2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający
informuje, że na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć
21539,80 zł
netto, 26493,95 zł brutto
Jako ofertę najkorzystniejszą wybrano Framko 2 spółka jawna J.Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce
Zapraszamy do podpisania Umowy. Umowa
zostanie podpisana zgodnie z art. 264 ust 1
Pzp. w następującym terminie 20.12.2021
r.
Zapraszamy do podpisania umów w
wyznaczonym terminie
Zamawiający:
Kielce, dnia
22.11.2021 r.
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
INFORMACJA Z
OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na „Dostawa urządzeń komputerowych, akcesoriów
komputerowych oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ADP.2301.92.2021
Nr postępowania: ADP.2301.92.2021
Działając na podstawie
art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły
następujące oferty:
1) Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto 28752,48
zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni
2) Framko
2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce z zaoferowana kwota brutto 28232,79
zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni
3) ComCom
Olga Kwiatkowska ul.
Frontowa 4b, 26-600 Radom z zaoferowana kwota brutto 29126,40
zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni
Działając
na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację
zamówienia zamierza przeznaczyć
21539,80 zł netto, 26493,95 zł brutto
Zamawiający:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego
w Kielcach
Kielce, dnia 22.11.2021
r. godz. 09:00
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na „Dostawa urządzeń sprzętu komputerowego, części i
akcesoriów komputerowych: ADP.2301.100.2021
Działając
na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację
zamówienia zamierza przeznaczyć
21539,80 zł netto, 26493,95 zł brutto
Polska-Kielce: Urządzenia komputerowe
2021/S 202-527021
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570234850
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marcin Kmieciak
E-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497365
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa urządzeń komputerowych, części komputerowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.100.2021
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( zakup) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Wydziału Sztuki UJK tj.:
1) Dysk SSD – 14 szt.
2) Mysz komputerowa – 20 szt.
3) Klawiatura- 10 szt.
4) Tablet graficzny – 10 szt.
5) Adapter HDMI-VGA – 3 szt.
6) Adapter miniDisplay Port- HDMI – 3 szt.
7) Drukarka A3- 1 szt.
8) Minikomputer – 2 szt.
9) Skaner A3 – 1 szt.
Wydział Sztuki Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( zakup) fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Wydziału Sztuki UJK tj.:
1) Dysk SSD – 14 szt.
2) Mysz komputerowa – 20 szt.
3) Klawiatura- 10 szt.
4) Tablet graficzny – 10 szt.
5) Adapter HDMI-VGA – 3 szt.
6) Adapter miniDisplay Port- HDMI – 3 szt.
7) Drukarka A3- 1 szt.
8) Minikomputer – 2 szt.
9) Skaner A3 – 1 szt.
Zakup w ramach projektu „AKCELERATOR ROZWOJU Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” o numerze POWR.03.05.00-00-Z212/18, który realizowany jest przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 320 zł (słownie złotych: trzysta dwadzieścia złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A.
Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy ADP.2301.100.2021”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
Zakup w ramach projektu „AKCELERATOR ROZWOJU Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach” o numerze POWR.03.05.00-00-Z212/18, który realizowany jest przez Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyżs
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1) cena brutto za przedmiot zamówienia - stanowiące wagę 60%
2) czas realizacji – stanowiące wagę 40%.
W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium „cena brutto”, Zamawiający dokona porównania ofert według zasady opisanej poniżej.
A1 Kryterium „cena brutto za przedmiot zamówienia”.
Maksymalną ilość punktów (6
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć
- wykaz dostaw sprzętu komputerowego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
- co najmniej dwie dostawy, z której każda o wartości minimum 18 000 PLN brutto. (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100)
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 p.z.p.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.
Sekcja IV: Procedura
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu w szczegółach danego postępowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie koresponcja
5) Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
w zakresie proceduralnym:
Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365, email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl ,
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal - oraz poczty elektronicznej,
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB,
5) za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,
6) identyfikator danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są w zakładce „POSTĘPOWANIA” na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".
9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
WYMAGANIA DOTYCZĄCE
WADIUM
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty
wadium w wysokości: 320 zł (słownie złotych: trzysta
dwadzieścia złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru
Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach
bankowych;
3) gwarancjach
ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach
udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
(Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer
konta na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A.
Nr 15
1160 2202 0000 0003 3977 3201. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium
– oznaczenie sprawy ADP.2301.100.2021”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub
gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi
obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium
przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z
jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej
kwoty wadium;
3) powinno
być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin
obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin
związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest
dzień składania ofert);
5) w
treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer
przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem
poręczenia lub gwarancji jest: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
7) w
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58
p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią
(tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści
wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi
zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej
- zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń
lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie
wadium lub wniesie w sposób
nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu
związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w
art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności
zatrzymania wadium określa p.z.p.
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Tel.: (0-41) 349-7365 fax 41 349 7275
NIP: 657-02-34-850
Email : dzp@ujk.edu.pl
Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /UJK/SkrytkaESP
5) Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
w zakresie proceduralnym:
Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365, email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl ,