Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.47.2022
Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.47.2022
- Znak sprawy: ADP.2301.47.2022
- Termin składania ofert: 2022-07-05 10:00
- Opublikowano: 2022-06-01 09:41:15 przez Marcin Kmieciak
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Utworzone: 06/10/2022 11:03 Wysłane: 06/10/2022 11:17
Status: Wysłane ( Ogłoszenie zostało przesłane do publikacji )
Oficjalny tytuł: PL-Kielce: Komputer biurkowy
Zamówienia w tym ogłoszeniu:
Części w tym zamówieniu:
Podpisano Umowy z wybranymi Wykonawcami
Część 1 Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego
4/1, 25-417 Kielce
Część 2 Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W.
Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce
Część 3 13P sp. z.o.o. ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
Część 4 COMPRO Jolanta
Olszewska 41-400 Mysłowice ul. Kotarbińskiego 19
Część 5 ForTi Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. M. Skłodowskiej
Curie 18
Część 6 FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22,
25-013 Kielce
Część 7 POWER Komputery Tomasz Łapa ul. Waryńskiego 53a, 27-400
Ostrowiec Świętokrzyski
Część 8 FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22,
25-013 Kielce
Część 9 Man Complex
Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W.
Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce
Część 10 FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża
22, 25-013 Kielce
ADP.2301.47.2022 Kielce, dnia
05.09.2022
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zamawiający Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710.) – dalej: ustawa Pzp,
informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu ADP.2301.47.2021 na
„ Dostawa
urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Uniwersytetu
Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.47.2022
Otwarcie ofert odbyło się w obecności
komisji przetargowej w dniu 05.07.2022 r. o godzinie 10:15
Zestawienie ofert i klasyfikacja
punktowa:
Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki
Uniwersyteckiej UJK ( ZBPZ/2022/00129,
106 )
OFERTY ODRZUCONE:
1) MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A
za łączną wartość 36999,63 zł. brutto w tym podatek VAT 6918,63 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni Zamawiający odrzuca ofertę na
podstawie art. 226 ust1. Pkt 14 ustawy Pzp tzn. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub
wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu
terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku o
którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp.
2)
ForTi Krzysztof Jurek Siedziba: 26-600 Radom
ul. M. Skłodowskiej Curie 18 za łączną wartość 33 965,00 brutto w tym podatek VAT 27 613,82 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie
art.226 ust 1 pkt 5 Pzp, tzn jej treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia ( Wykonawca opisuje oferowany
towar (skaner Plustek Plus-OB-4800) jako urządzenie o obszarze skanowania do
A3. Tymczasem wyżej wymieniony model posiada obszar skanowania A4 i tym samym
nie spełnia jednego z kluczowych kryterium OPZ, ponadto Zamawiający nie może
dokonać sprawdzenia zgodności z SWZ zaproponowanego przez Wykonawcę czytnika
bezprzewodowego gdyż czytnik opisany pod numerem HDWR HD900 nie istnieje.
3)
FRAMKO2 spółka Jawna J.
Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączna wartość 38 393,71 zł, w tym
należny podatek VAT 7 179,31 zł, TERMIN
DOSTAWY 10 Dni Zamawiający odrzuca
ofertę na podstawie art.226 ust 1 pkt 5 Pzp, tzn jej treść jest niezgodna z
warunkami zamówienia ( Proponowany przez oferenta model OpticBook A300 nie
posiada oświetlenia LED, które jest jednym z
istotnych parametrów zamówienia, punkt 3) (laptop 17") w nagłówku
oferowanego przedmiotu zamówienia widnieje informacja o matrycy wykonanej w
technologii TN. Zamawiający wymaga matrycy IPS w rozdzielczości minimalnej
1920x1080. Oferowana matryca TN nie spełnia tym samym dwóch
kryteriów kluczowych: technologia
wykonania TN zamiast IPS, oferowana rozdzielczość 1600x900 zamiast minilanego
1920x1080. punkt 3) (laptop 17") w nagłówku oferowanego przedmiotu
zamówienia widnieje informacja o ilości zainstalowanej pamięci RAM (8GB). W
dalszym opisie oferowanego przedmiotu znajdujemy zapis mówiący o 16GB RAM.
Zamawiający wymaga minimum 16GB RAM.)
WYBÓR OFERTY KLASYFIKACJA PUNKTOWA
1)
Man Complex Grzywna
Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 36 387,09 zł brutto w tym podatek VAT 6
804,09 Zł
TERMIN DOSTAWY 10 Dni. Oferta w kryterium cena
zdobyła 60 pkt , w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 100 pkt i
została wybrana jako najkorzystniejsza
2)
POWER Komputery Tomasz
Łapa
ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski za łączną wartość 37 956,57 zł brutto w tym podatek VAT 7097,57 Zł
TERMIN DOSTAWY 10 Dni. Oferta w kryterium cena
zdobyła 57,51 pkt , w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 97,51 pkt.
Część 2
Dostawa oprogramowania do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK i Centrum
Informatyki ( ZBPZ/2022/00038, 124 )
OFERTY ODRZUCONE:
1)
EUPOL Paweł Owczarek 63-000 Środa
Wielkopolska, ul. Palinkiewicza 3 za
łączną wartość 2 450,16 zł brutto w
tym podatek VAT 458,16 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni – oferta odrzucona na podstawie
art. 226 ust1 pkt 14 tzn. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub
wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do
upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku
o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp.
WYBÓR OFERTY KLASYFIKACJA PUNKTOWA
1) Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego
4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 5879,40
zł w tym podatek VAT 1009,40, Termin dostawy 10 dni Oferta w kryterium cena zdobyła
60 pkt , w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 100 pkt i została wybrana
jako najkorzystniejsza
2) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce za łączną wartość brutto 14
877,69 zł w tym podatek VAT 2 782,01 zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni. Oferta w kryterium cena
zdobyła 23,71 pkt , w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 63,71 pkt.
Część 3
Dostawa sprzętu komputerowego do Katedry Matematyki ZPPZ/2022/00407
OFERTY ODRZUCONE:
1)
Web-Profit Maciej
Kuźlik ul.
Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie za łączną wartość 186763,20 zł brutto w tym podatek VAT 34923,20 zł, Termin dostawy
10 dni Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust 1 pkt 5 Pzp, tzn jej
treść jest niezgodna z warunkami zamówienia ( Zamawiający wymaga: "...
Karta graficzna: zintegrowana, min.
1 szt. VGA, min. 1 szt. HDMI...
", Wykonawca zaoferował niezgodna z opisem: "... Karta graficzna:
zintegrowana 1x HDMI ..." w związku z tym oferta nie spełnia wymagań
specyfikacji technicznej. (Port VGA jest wymagany ponieważ Zamawiający posiada
monitory, które będą podłączone do oferowanego sprzętu za pomocą przewodu VGA.)
2)
MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce
ul. Warszawska 25A za łączną wartość 211363,20 zł brutto w tym podatek
VAT 39523,20 zł Termin dostawy 10 dni.
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust1. Pkt 14 ustawy Pzp tzn.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli
wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie
utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył
wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp.
3)
Man Complex Grzywna
Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 189626,64 zł brutto w tym podatek VAT
35458,64 zł Termin dostawy 10 dni. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie
art.226 ust 1 pkt 5 Pzp, tzn. jej treść jest niezgodna z SWZ ( Zamawiający w rozdziale XIII SWZ oraz w Formularzu ofertowym zobowiązał
wykonawców do tego aby podać nazwę i parametry,
numery części katalogowych sprzętu oraz szczegółowo opisać parametry w taki
sposób aby jednoznacznie wskazywały jeden model oferowanego sprzętu. Wykonawca
podał nazwę komputera nie podając
żadnych nazw zastosowanego do niego procesora. Zamawiający nie ma żadnej
możliwości weryfikacji oferty pod kątem zgodności z OPZ)
WYBÓR OFERTY KLASYFIKACJA PUNKTOWA
1) 13P sp. z.o.o. ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław za łączną wartość brutto 195550,32 zł w tym podatek VAT
36556,32, Termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena zdobyła 58,18 pkt , w kryterium termin
dostawy 40 pkt, Łącznie 100 pkt. o
została wybrana jako najkorzystniejsza
2) POWER Komputery Tomasz Łapa ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec
Świętokrzyski za łączną wartość 204967,20
zł brutto w tym podatek VAT 38327,20 zł Termin dostawy 10 dni, Oferta w
kryterium cena zdobyła 55,50 pkt , w
kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie
97,25 pkt.
3) SALTAR Marcin Wroński 25-150 Kielce, ul. Barwinek 5/26 za łączną wartość 206409,45 zł brutto , w tym podatek VAT
38596,89 zł Termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena zdobyła 55,12 pkt , w kryterium termin
dostawy 40 pkt, Łącznie 96,84 pkt.
4) IMMITIS sp.z.o.o. ul. Dworcowa 83, 85-009 Bydgoszcz za łączną wartość 208804,80
zł brutto w tym podatek VAT 39044,80 zł,
Termin dostawy 10 dni Oferta w kryterium cena zdobyła 54,48 pkt , w kryterium termin
dostawy 40 pkt, Łącznie 96,19 pkt.
5) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce za łączną wartość brutto 213443,38
zł w tym podatek VAT 39912,18, termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium
cena zdobyła 53,30 pkt , w kryterium
termin dostawy 40 pkt, Łącznie 94,97
pkt.
6) ForTi Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. M. Skłodowskiej Curie 18 za łączną wartość brutto
214512 zł w tym podatek VAT 174400
zł, Termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena zdobyła 53,04 pkt , w kryterium termin
dostawy 40 pkt, Łącznie 94,70 pkt.
Część 4 Dostawa oprogramowania
komputerowego do Centrum
Informatyki
( ZBPZ/2022/00142, 597 )
OFERTY ODRZUCONE:
1)
MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce
ul. Warszawska 25Aza łączną wartość 4409,55
zł. brutto w tym podatek VAT 824,55 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust1. Pkt
14 ustawy Pzp tzn. Zamawiający odrzuca ofertę
jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy,
lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą
lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt
3 Pzp.
2)
EUPOL Paweł Owczarek 63-000 Środa
Wielkopolska, ul. Palinkiewicza 3 za łączną wartość 3929,85 zł brutto w tym podatek VAT 734,85 zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni Zamawiający odrzuca
ofertę na podstawie art. 226 ust1. Pkt 14 ustawy Pzp tzn. Zamawiający odrzuca
ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł
wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot
wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp.
3)
POWER Komputery Tomasz
Łapa ul.
Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski za łączną wartość 1081,17 zł brutto w tym podatek VAT
202,17 zł Termin dostawy 10 dni Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy na
podstawie art. 226 ust1 pkt 8. Tzn. zawiera rażąco niską cenę
WYBÓR OFERTY KLASYFIKACJA PUNKTOWA
1)
COMPRO Jolanta
Olszewska 41-400 Mysłowice ul. Kotarbińskiego 19 za łączną wartość brutto 4391,10
zł w tym podatek VAT 821,10 zł Termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena zdobyła
60 pkt , w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 100 pkt i została wybrana
jako najkorzystniejsza
2)
Man Complex Grzywna
Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 4472,28 zł brutto w tym podatek VAT
836,28 zł Termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena zdobyła 58,91 pkt , w kryterium termin
dostawy 40 pkt, Łącznie 98,91 pkt.
3)
FRAMKO2 spółka Jawna J.
Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto 4631,65 zł w tym podatek VAT 866,08 zł,
termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena
zdobyła 56,88 pkt , w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 96,88 pkt.
Część 5 Dostawa sprzętu
komputerowego do Administracji UJK
(
ZBPZ/2022/00417, 442,623, 600 )
OFERTY ODRZUCONE:
1) MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce ul. Warszawska 25Aza łączną wartość 19291,32 zł. brutto w tym podatek VAT
3607,32 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni
Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust1. Pkt 14 ustawy Pzp tzn.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli
wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie
utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył
wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp.
WYBÓR OFERTY KLASYFIKACJA PUNKTOWA
1) ForTi Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. M. Skłodowskiej Curie 18 za łączną wartość brutto
21570 zł w tym podatek VAT 17536,59
zł, Termin dostawy 10 dni. Oferta w
kryterium cena zdobyła 60 pkt , w
kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 100 pkt i została wybrana jako
najkorzystniejsza
2) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce za łączną wartość brutto 23015,66
zł w tym podatek VAT 4303,74 zł, termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium
cena zdobyła 56,23 pkt , w kryterium
termin dostawy 40 pkt, Łącznie 96,23
pkt.
3) POWER Komputery Tomasz Łapa ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec
Świętokrzyski za łączną wartość 25084,62
zł brutto w tym podatek VAT 4690,62 zł Termin dostawy 10 dni Oferta w
kryterium cena zdobyła 51,59 pkt , w
kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie
91,59 pkt.
Część 6 Dostawa sprzętu
komputerowego do Centrum Informatyki i
Studium Języków Obcych ( ZBPZ/2022/00596, 601, 453)
OFERTY ODRZUCONE:
1)
MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512
Kielce ul. Warszawska 25Aza łączną wartość 149740,20 zł. brutto w tym podatek
VAT 28000,20 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie
art. 226 ust1. Pkt 14 ustawy Pzp tzn. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł
w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu
terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku o
którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp.
WYBÓR OFERTY KLASYFIKACJA PUNKTOWA
1)
FRAMKO2 spółka Jawna J.
Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto 160992,18 zł w tym podatek VAT 30104,23
zł, termin dostawy 10 dni. Oferta w
kryterium cena zdobyła 60 pkt , w
kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza
2)
Man Complex Grzywna
Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 166992,18 zł brutto w tym podatek VAT
31226,18 zł Termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena zdobyła 57,84 pkt , w kryterium termin dostawy
40 pkt, Łącznie 97,84 pkt.
3) 13P sp. z.o.o. ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław za łączną wartość brutto 172768,26
zł w tym podatek VAT 32306,26, Termin dostawy 10 dni. Oferta w
kryterium cena zdobyła 55,91 pkt , w
kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie
95,91 pkt.
Część 7 Dostawa sprzętu
komputerowego do Centrum Wsparcia
Osób
z Niepełnosprawnościami (
ZBPZ/2022/00530,535,547)
OFERTY ODRZUCONE:
1)
Altix sp. z.o.o. ul. Modlińska 246c,
03-152 Warszawa za łączną wartość
brutto 99134,85 zł w tym podatek VAT 13577,14 zł, termin
dostawy 10 dni. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust 1 pkt 5
Pzp, tzn jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia ( Skaner PLUSTEK OPTICPRO A360 PLUS
nie spełnia parametru "Budowa urządzenia powinna pozwalać na
skanowanie dowolnej książki bez cienia grzbietu i zniekształconego
tekstu związanego ze skanowaniem książek., zaproponowany
komputer AIO Komputer NTT Business WA 900W,
nie spełnia parametru "WLAN 802.11 a/b/g/n/ac". Oferent zadeklarował
spełnianie jedynie standardów "b/g/n/ac".
2)
Man Complex Grzywna
Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 115799,58 zł brutto w tym podatek VAT 21653,58
zł Termin dostawy 10 dni. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust 1
pkt 5 Pzp, tzn jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
( Skaner PLUSTEK OPTICPRO A360 PLUS
nie spełnia parametru "Budowa urządzenia powinna pozwalać na
skanowanie dowolnej książki bez cienia grzbietu i zniekształconego
tekstu związanego ze skanowaniem książek.,
3)
MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce
ul. Warszawska 25Aza łączną wartość 150839,85
zł. brutto w tym podatek VAT 12444,85 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni Zamawiający odrzuca ofertę na
podstawie art. 226 ust1. Pkt 14 ustawy Pzp tzn. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub
wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do
upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku
o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp.
4)
13P sp. z.o.o. ul. Międzyleska 2-4,
50-514 Wrocław za łączną wartość brutto 127984,20 zł w tym podatek VAT 16184,20 , Termin
dostawy 10 dni. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust 1 pkt 5
Pzp, tzn jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
( Skaner PLUSTEK OPTICPRO A360 PLUS
nie spełnia parametru "Budowa urządzenia powinna pozwalać na
skanowanie dowolnej książki bez cienia grzbietu i zniekształconego
tekstu związanego ze skanowaniem książek.,
5)
FRAMKO2 spółka Jawna J.
Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto 128477,50 zł w tym podatek VAT 17856,15
zł, termin dostawy 10 dni Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust 1
pkt 5 Pzp, tzn. jej treść jest niezgodna z SWZ ( Zamawiający w rozdziale XIII SWZ oraz w Formularzu
ofertowym zobowiązał wykonawców do tego aby podać nazwę i parametry,
numery części katalogowych sprzętu oraz szczegółowo opisać parametry w taki
sposób aby jednoznacznie wskazywały jeden model oferowanego sprzętu. Wykonawca
nie podał nazwy zaoferowanego oprogramowania do klawiatury funkcyjnej z
powiększonymi i kontrastowymi napisami oraz klawiszami funkcyjnymi.
WYBÓR OFERTY
KLASYFIKACJA PUNKTOWA
1) POWER Komputery Tomasz Łapa ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec
Świętokrzyski za łączną wartość 129172,14
zł brutto w tym podatek VAT 18594,98 zł Termin dostawy 10 dni – oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza
Część 8 Dostawa sprzętu
komputerowego do Wydziału
Humanistycznego
( ZBPZ/2022/00573)
OFERTY ODRZUCONE:
1) Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego
4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 4985,19
zł brutto w tym podatek VAT 932,19 zł Termin dostawy 10 dni. . Zamawiający
odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust 1 pkt 5 Pzp, tzn jej treść jest
niezgodna z warunkami zamówienia ( producent dysku Apacer SSD Utility V1.0.2.6 nie oferuje
oprogramowania do klonowania dysku )
2)
MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce
ul. Warszawska 25Aza łączną wartość 6199,20
zł. brutto w tym podatek VAT 1159,20 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 ust1. Pkt
14 ustawy Pzp tzn. Zamawiający odrzuca ofertę
jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy,
lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą
lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2
pkt 3 Pzp.
WYBÓR OFERTY
KLASYFIKACJA PUNKTOWA
1) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce za łączną wartość brutto 4987,26
zł w tym podatek VAT 932,58 zł, termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena zdobyła
60 pkt , w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 100 pkt i została wybrana
jako najkorzystniejsza
2)
ForTi Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. M.
Skłodowskiej Curie 18 za łączną wartość brutto 5439,00 zł w tym podatek VAT
4421,95 zł, Termin dostawy 10 dni.
Oferta w kryterium
cena zdobyła 55,00 pkt , w kryterium
termin dostawy 40 pkt, Łącznie 95 pkt.
3)
POWER Komputery Tomasz
Łapa ul.
Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski za łączną wartość 6948,27 zł brutto w tym podatek VAT
1299,27 zł Termin dostawy 10 dni Oferta
w kryterium cena zdobyła 43,06
pkt , w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 93,06 pkt.
Część 9 Dostawa zestawów
komputerowych do Wydziału Prawa i Nauk Społecznych ( ZBPZ/2022/00211)
OFERTY ODRZUCONE:
1)
MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce
ul. Warszawska 25Aza łączną wartość 51561,60
zł. brutto w tym podatek VAT 9568 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni Zamawiający
odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie
wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył wniosek o zwrot
wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp.
WYBÓR OFERTY
KLASYFIKACJA PUNKTOWA
1) Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego
4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 55438,56
zł brutto w tym podatek VAT 10366,56 zł Termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena zdobyła 60 pkt , w kryterium termin dostawy
40 pkt, Łącznie 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza
2)
POWER Komputery Tomasz
Łapa ul.
Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski za łączną wartość 56186,40 zł brutto w tym podatek VAT
10506,40 zł Termin dostawy 10 dni Oferta
w kryterium cena zdobyła 59,2 pkt
, w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 99,2 pkt.
3)
ForTi Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. M.
Skłodowskiej Curie 18 za łączną wartość brutto 57984 zł w tym podatek VAT
47141,46 zł, Termin dostawy 10 dni.
Oferta w kryterium cena zdobyła 57,36 pkt , w kryterium termin dostawy
40 pkt, Łącznie 97,36 pkt.
4)
FRAMKO2 spółka Jawna J.
Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto 56826,00 zł w tym podatek VAT 10626 zł,
termin dostawy 10 dni. Oferta w
kryterium cena zdobyła 58,53 pkt , w
kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 98,53 pkt.
5)
13P sp. z.o.o. ul. Międzyleska 2-4,
50-514 Wrocław za łączną wartość brutto 64019,04 zł w tym podatek VAT 11971,04 , Termin
dostawy 10 dni. Oferta w kryterium
cena zdobyła 51,95 pkt , w kryterium
termin dostawy 40 pkt, Łącznie 91,95 pkt.
Część 10 Dostawa sprzętu
komputerowego do Collegium Medicum UJK ( ZBPZ/2022/00225, ZBPZ/2022/00538)
1) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce za łączną wartość brutto 7666,28zł
w tym podatek VAT 1433,53 zł, termin dostawy 10 dni. Oferta w kryterium cena zdobyła
60 pkt , w kryterium termin dostawy 40 pkt, Łącznie 100 pkt i została wybrana
jako najkorzystniejsza
Umowy z wybranymi
Wykonawcami:
Część 1 Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego
4/1, 25-417 Kielce
Część 2 Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W.
Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce
Część 3 13P sp. z.o.o. ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław
Część 4 COMPRO Jolanta
Olszewska 41-400 Mysłowice ul. Kotarbińskiego 19
Część 5 ForTi Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. M. Skłodowskiej
Curie 18
Część 6 FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22,
25-013 Kielce
Część 7 POWER Komputery Tomasz Łapa ul. Waryńskiego 53a, 27-400
Ostrowiec Świętokrzyski
Część 8 FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22,
25-013 Kielce
Część 9 Man Complex
Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W.
Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce
Część 10 FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża
22, 25-013 Kielce
Zapraszamy Wykonawców
których oferty zostały wybrane jako najkorzystniejsze do podpisania umowy.
Umowy zostaną
podpisane zgodnie z art. 264 ust 1 Pzp. w
terminie 16.09.2022 r.
Zamawiający:
Kielce, dnia
05.07.2022 r.
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
INFORMACJA Z
OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na dostawy o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne,
o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11.09.2019 r. art. 132 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021
r. poz. 1129 z późn. zm.) na „Dostawa
urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Uniwersytetu
Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.47.2022”
Działając na podstawie
art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły
następujące oferty:
Część 1 Dostawa sprzętu
komputerowego do Biblioteki Uniwersyteckiej UJK ( ZBPZ/2022/00129, 106 )
1)
POWER
Komputery Tomasz Łapa ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec
Świętokrzyski za łączną wartość 37
956,57 zł brutto w tym podatek VAT
7097,57 Zł
TERMIN
DOSTAWY 10 Dni
2)
MARKSOFT
MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A
za
łączną wartość 36999,63 zł. brutto w
tym podatek VAT 6918,63 Zł TERMIN DOSTAWY 10
Dni
3)
Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za
łączną wartość 36 387,09 zł brutto w
tym podatek VAT 6 804,09 Zł
TERMIN
DOSTAWY 10 Dni
4)
ForTi Krzysztof Jurek Siedziba: 26-600 Radom ul. M. Skłodowskiej
Curie 18 za łączną wartość 33 965,00
brutto w tym podatek VAT 27 613,82 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni
5)
FRAMKO2
spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączna wartość 38
393,71 zł, w tym należny podatek VAT 7
179,31 zł, TERMIN DOSTAWY 10 Dni
Część 2 Dostawa oprogramowania do Wydziału Pedagogiki i
Psychologii UJK i Centrum Informatyki ( ZBPZ/2022/00038, 124 )
1)
EUPOL Paweł Owczarek 63-000 Środa Wielkopolska, ul.
Palinkiewicza 3 za łączną wartość 2 450,16 zł brutto w tym podatek VAT
458,16 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni
2)
FRAMKO2
spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto
14 877,69 zł w tym podatek VAT 2
782,01 zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni
3)
Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za
łączną wartość 5879,40 zł w tym
podatek VAT 1009,40, Termin dostawy 10 dni
Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego do Katedry Matematyki
ZPPZ/2022/00407
1)
Web-Profit Maciej Kuźlik ul. Spokojna 18, 41-940 Piekary Śląskie za
łączną wartość 186763,20 zł brutto w
tym podatek VAT 34923,20 zł, Termin dostawy 10 dni
2)
POWER
Komputery Tomasz Łapa ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec
Świętokrzyski za łączną wartość 204967,20
zł brutto w tym podatek VAT 38327,20 zł Termin dostawy 10 dni
3)
MARKSOFT
MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A za
łączną wartość 211363,20 zł brutto w tym podatek VAT 39523,20 zł Termin dostawy 10 dni
4)
SALTAR
Marcin Wroński 25-150 Kielce, ul. Barwinek 5/26 za łączną
wartość 206409,45 zł brutto , w tym
podatek VAT 38596,89 zł Termin dostawy 10 dni.
5)
Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za
łączną wartość 189626,64 zł brutto w
tym podatek VAT 35458,64 zł Termin dostawy 10 dni.
6)
IMMITIS
sp.z.o.o. ul. Dworcowa 83, 85-009 Bydgoszcz za łączną wartość 208804,80 zł brutto w tym podatek VAT 39044,80 zł, Termin dostawy 10 dni
7)
ForTi
Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. M. Skłodowskiej Curie 18 za
łączną wartość brutto 214512 zł w
tym podatek VAT 174400 zł, Termin dostawy 10 dni.
8)
FRAMKO2
spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto
213443,38 zł w tym podatek VAT
39912,18, termin dostawy 10 dni.
9)
13P
sp. z.o.o. ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław za
łączną wartość brutto 195550,32 zł w
tym podatek VAT 36556,32, Termin dostawy 10 dni.
Część 4
Dostawa oprogramowania komputerowego do
Centrum Informatyki (
ZBPZ/2022/00142, 597 )
1)
COMPRO
Jolanta Olszewska 41-400 Mysłowice ul. Kotarbińskiego 19 za łączną wartość brutto 4391,10 zł w tym podatek VAT 821,10 zł
Termin dostawy 10 dni.
2)
EUPOL
Paweł Owczarek 63-000 Środa Wielkopolska, ul. Palinkiewicza 3
za łączną wartość 3929,85 zł brutto
w tym podatek VAT 734,85 zł TERMIN
DOSTAWY 10 Dni
3)
FRAMKO2
spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto
4631,65 zł w tym podatek VAT 866,08
zł, termin dostawy 10 dni.
4)
Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za
łączną wartość 4472,28 zł brutto w
tym podatek VAT 836,28 zł Termin dostawy 10 dni.
5)
MARKSOFT
MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce ul. Warszawska 25Aza
łączną wartość 4409,55 zł. brutto w
tym podatek VAT 824,55 Zł TERMIN DOSTAWY 10
Dni
6)
POWER Komputery Tomasz Łapa ul. Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec
Świętokrzyski za łączną wartość 1081,17
zł brutto w tym podatek VAT 202,17 zł Termin dostawy 10 dni
Część 5
Dostawa sprzętu komputerowego do
Administracji UJK
(
ZBPZ/2022/00417, 442,623, 600 )
1) POWER
Komputery Tomasz Łapa ul.
Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski za łączną wartość 25084,62 zł brutto w tym podatek VAT 4690,62
zł Termin dostawy 10 dni
2)
MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce ul. Warszawska 25Aza
łączną wartość 19291,32 zł. brutto w
tym podatek VAT 3607,32 Zł TERMIN DOSTAWY 10
Dni
3)
ForTi
Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. M. Skłodowskiej Curie 18 za
łączną wartość brutto 21570 zł w tym
podatek VAT 17536,59 zł, Termin dostawy 10
dni.
4)
FRAMKO2
spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto
23015,66 zł w tym podatek VAT 4303,74
zł, termin dostawy 10 dni.
Część 6
Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum
Informatyki i Studium Języków Obcych ( ZBPZ/2022/00596, 601, 453)
1)
13P
sp. z.o.o. ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław za
łączną wartość brutto 172768,26 zł w tym podatek VAT 32306,26, Termin
dostawy 10 dni.
2)
FRAMKO2
spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto
160992,18 zł w tym podatek VAT 30104,23
zł, termin dostawy 10 dni.
3)
Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za
łączną wartość 166992,18 zł brutto w
tym podatek VAT 31226,18 zł Termin dostawy 10 dni.
4)
MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce ul. Warszawska 25Aza
łączną wartość 149740,20 zł. brutto
w tym podatek VAT 28000,20 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni
Część 7
Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum
Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami ( ZBPZ/2022/00530,535,547)
1) POWER
Komputery Tomasz Łapa ul.
Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski za łączną wartość 129172,14 zł brutto w tym podatek VAT 18150,24
zł Termin dostawy 10 dni
2) MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba:
25-512 Kielce ul. Warszawska 25Aza łączną wartość 150839,85 zł. brutto w tym podatek VAT 12444,85 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni
3) Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 115799,58 zł brutto w tym podatek VAT 21653,58 zł Termin dostawy 10
dni.
4) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul.
Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto 128477,50 zł w tym podatek VAT 17856,15 zł, termin dostawy 10 dni.
5)
Altix sp. z.o.o. ul. Modlińska 246c, 03-152 Warszawa za łączną wartość brutto 99134,85 zł w tym podatek VAT 13577,14 zł, termin
dostawy 10 dni.
6) 13P sp. z.o.o.
ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław za łączną wartość brutto 127984,20 zł w tym podatek VAT 16184,20 , Termin
dostawy 10 dni.
Część 8
Dostawa sprzętu komputerowego do
Wydziału Humanistycznego ( ZBPZ/2022/00573)
1) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul.
Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto 4987,26 zł w tym podatek VAT 932,58 zł, termin dostawy 10 dni.
2) ForTi Krzysztof Jurek 26-600
Radom ul. M. Skłodowskiej Curie 18 za łączną wartość brutto 5439,00
zł w tym podatek VAT 4421,95 zł, Termin dostawy 10 dni.
3)
Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za
łączną wartość 4985,19 zł brutto w
tym podatek VAT 932,19 zł Termin dostawy 10 dni.
4) MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba:
25-512 Kielce ul. Warszawska 25Aza łączną wartość 6199,20 zł. brutto w tym podatek VAT 1159,20 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni
5) POWER
Komputery Tomasz Łapa ul.
Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski za łączną wartość 6948,27 zł brutto w tym podatek VAT 1299,27
zł Termin dostawy 10 dni
Część 9
Dostawa zestawów komputerowych do Wydziału Prawa i Nauk Społecznych (
ZBPZ/2022/00211)
1) POWER
Komputery Tomasz Łapa ul.
Waryńskiego 53a, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski za łączną wartość 56186,40 zł brutto w tym podatek VAT 10506,40
zł Termin dostawy 10 dni
2)
MARKSOFT MAREK KUNDERA Siedziba: 25-512 Kielce ul. Warszawska 25Aza
łączną wartość 51561,60 zł. brutto w
tym podatek VAT 9568 Zł TERMIN DOSTAWY 10
Dni
3) Man Complex
Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W.
Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce za łączną wartość 55438,56 zł brutto w tym podatek VAT 10366,56 zł Termin dostawy 10
dni.
4) ForTi Krzysztof Jurek 26-600
Radom ul. M. Skłodowskiej Curie 18 za łączną wartość brutto 57984
zł w tym podatek VAT 47141,46 zł, Termin dostawy 10 dni.
5) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul.
Duża 22, 25-013 Kielce za łączną wartość brutto 56826,00 zł w tym podatek VAT 10626 zł, termin dostawy 10 dni.
6) 13P sp. z.o.o.
ul. Międzyleska 2-4, 50-514 Wrocław za łączną wartość brutto 64019,04 zł w tym podatek VAT 11971,04 , Termin
dostawy 10 dni.
Część 10
Dostawa sprzętu komputerowego do Collegium Medicum UJK ( ZBPZ/2022/00225,
ZBPZ/2022/00538)
1)
FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S.
Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za
łączną wartość brutto 7666,28zł w
tym podatek VAT 1433,53 zł, termin dostawy 10 dni.
Zgodnie z treścią art. 222 ust.
4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że kwota
przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia to:
Cz. 1 – 35088,08 zł netto, 43158,34 zł brutto
Cz. 2- 4666 zł netto, 5739 zł brutto
Cz. 3 – 214462,24 zł netto, 263788,55 zł brutto
Cz. 4 – 2925 zł netto, 3597,75 zł brutto
Cz. 5 – 21440,08 zł netto, 26371,29 zł brutto
Cz.6 – 124303,05 zł netto, 152892,75 zł brutto
Cz.7 – 87521,01 zł netto, 107650,84 zł brutto
Cz.8 – 5880 zł netto, 7232,40 zł brutto
Cz.9. -64000 zł netto, 78720 zł brutto
Cz.10- 6861,81 zł netto, 8440 zł brutto
Informacja o kwocie jaką zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ADP.2301.47.2022
· Nazwa i adres zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul.
Żeromskiego 5
25-369
Kielce
· Dotyczy postępowania
prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie art. 132
ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r.
poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej "ustawą p.z.p.
pn. „Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz
oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.47.2022”
Zgodnie z treścią
art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że
kwota przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia to:
Cz. 1 – 35088,08 zł netto, 43158,34 zł brutto
Cz. 2- 4666 zł netto, 5739 zł
brutto
Cz. 3 – 214462,24 zł netto, 263788,55
zł brutto
Cz. 4 – 2925 zł netto, 3597,75 zł brutto
Cz. 5 – 21440,08 zł netto, 26371,29 zł brutto
Cz.6 – 124303,05 zł netto, 152892,75 zł brutto
Cz.7 – 87521,01 zł netto, 107650,84 zł brutto
Cz.8 – 5880 zł netto, 7232,40 zł brutto
Cz.9. -64000 zł netto, 78720 zł brutto
Cz.10- 6861,81 zł netto, 8440 zł brutto
9. Pytanie dotyczące: części 3, pozycja 1 zestawy komputerowe 40szt. pozycja 2. Komputer stacjonarny 16szt., części 6, pozycja 2 zestaw komputerowy 14szt., pozycja 3 zestaw komputerowy 7 szt. W jaki sposób Zamawiający zamierza zweryfikować czy w przypadku zaoferowania przez Wykonawców oprogramowania używanego (aktywowanego przynajmniej drugi raz) zostało ono odinstalowane z poprzedniego urządzenia? Czy Zamawiający zweryfikuje to bezpośrednio u producenta?
- Czy Zamawiający dopuści procesor 6 rdzeniowy, spełniający wszystkie inne wymagania Zamawiającego?
W związku z tym Zamawiający nie widzi podstaw do konieczności obniżenia wymagań i dopuszczenia procesora 6 rdzeniowego.
Tak pod warunkiem, że wszystkie pozostałe parametry będą zgodne ze specyfikacją
Tak pod warunkiem zastosowania interface'u USB-A (NIE USB-C)
Nie - dodatkowa, pusta, kieszeń zewnętrzna jest niezbędna w celu planowanej w przyszłości rozbudowy komputera
Tak pod warunkiem, że minimum dwa porty SATA pozostaną wolne co jest istotne w celu przyszłej rozbudowy komputera
Tak pod warunkiem:
- adapter musi być kompatybilny z dowolnym sprzętem wskazanym przez zamawiającego. Testy odbędą się w siedzibie zamawiającego.
- w przypadku zastosowania przejściówki / adaptera karta powinna oferować dodatkowy port HDMI / DVI-D do którego zostanie podłączona przejściówka / adapter. Po podłączeniu przejściówki dwa wymienione w specyfikacji złącza cyfrowe powinny być dostępne.
Polska-Kielce: Komputer biurkowy
2022/S 105-292773
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570234850
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marcin Kmieciak
E-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497365
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki Uniwersyteckiej UJK
Część 2 Dostawa oprogramowania do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK i Centrum
Informatyki
Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego do Katedry Matematyki, Katedry Dziennikarstwa
Część 4 Dostawa oprogramowania komputerowego do Centrum Informatyki
Część 5 Dostawa sprzętu komputerowego do Administracji UJK
Część 6 Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum Informatyki i Studium Języków
Obcych
Część 7 Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum Wsparcia Osób z
Niepełnosprawnościami
Część 8 Dostawa sprzętu komputerowego do Wydziału Humanistycznego
Część 9 Dostawa zestawów komputerowych do Wydziału Prawa i Nauk Społecznych
Część 10 Dostawa sprzętu komputerowego do Collegium Medicum UJK
Część 1 Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki Uniwersyteckiej UJK
Dostawa sprzętu komputerowego do Biblioteki Uniwersyteckiej UJK
1 ) Skaner płaski książkowy A3 – 1 sztuka
2) Laptop 15 cali – 2 sztuki
3) Laptop 17 cali – 1 sztuka
4) Replikator portów USB-C do (HDMI, Ethernet, USB 3.0, USB-C) – 2 sztuki
5) Adapter do montażu dysku 2,5'' w zatoce 3,5'' – 1 sztuka
6) Bezprzewodowy czytnik kodów ze stacją dokującą – 2 sztuki
7) Dysk 2,5" SATA SSD 2TB – 1 sztuka
8) Dysk 2,5" SATA SSD 512GB – 43 sztuki
9) Pamięć RAM 8GB PC3-12800 do Dell OptiPlex 7010 (USFF) – 25 sztuk
10) Zasilacz dedykowany do laptopa Dell Latitiude E6530 – 1 sztuka
11) Zasilacz dedykowany do laptopa Lenovo ThinkBook 20VG – 1 sztuka
12) Zewnętrzny napęd/nagrywarka DVD – 1 sztuka
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 2 Dostawa oprogramowania do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK i Centrum Informatyki
Dostawa oprogramowania do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK i Centrum Informatyki
Oprogramowanie do zdalnego pulpitu AnyDesk lub równoważne wg specyfikacji, licencja roczna
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 3 Dostawa sprzętu komputerowego do Katedry Matematyki, Katedry Dziennikarstwa
Dostawa sprzętu komputerowego do Katedry Matematyki, Katedry Dziennikarstwa
1) Zestawy Komputerowe, (mysz i klawiatura) dla Katedry Matematyki – 40 szt
2) Komputer stacjonarny dla Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej – 16 zestawów
3) MONITOR – 16 szt
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 4 Dostawa oprogramowania komputerowego do Centrum Informatyki
Dostawa oprogramowania komputerowego do Centrum Informatyki
Adobe Acrobat 2020 Pro – 3 szt
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 5 Dostawa sprzętu komputerowego do Administracji UJK
Dostawa sprzętu komputerowego do Administracji UJK
1) Komputer przenośny – Notebook ekonomiczny - 1 szt.
2) Ultrabook – komputer przenośny 2 szt
3) Dysk SSD 250 GB, 2,5 cala, SATA – 1 szt
4) Dysk przenośny HDD, 500 GB USB 3.0 – 1 szt.
5) Notebook zaawansowany - 1 szt
6) Monitor 22” - 1 szt.
7) Mysz komputerowa USB bezprzewodowa 1 szt.
8) Klawiatura bezprzewodowa na baterie z USB – 1 szt.
9) Laptop ekonomiczny 1 szt.
10) Monitor 22” - 1 szt.
11) Mysz komputerowa USB bezprzewodowa 1 szt.
12) Klawiatura bezprzewodowa na baterie z USB – 1 szt.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 6 Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum Informatyki i Studium Języków Obcych
Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum Informatyki i Studium Języków
Obcych
1) Kamerka internetowa – 1 szt.
2) Zestaw komputerowy – 14 zestawów
3) Zestaw komputerowy – 7 zestawów
4) Wewnętrzne napędy optyczne DVD do komputerów - 6 szt.
5) Przedłużacz do komputerów HDMI – 6 szt
6) Dysk wewnętrzny SSD 240 GB do komputera – 4 szt.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 7 Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami
Dostawa sprzętu komputerowego do Centrum Wsparcia Osób z
Niepełnosprawnościami
1) Skaner 2 szt.
2) Klawiatura – 7 szt.
3) Oprogramowania OCR- 7 sztuk
4) Program udźwiękawiający: Program udźwiękawiający Professional PL z SMA ostatnia wersja (wraz z instrukcją w języku polskim)- 7 sztuk.
5) Oprogramowanie Program do klawiatury funkcyjnej z powiększonymi i kontrastowymi napisami oraz klawiszami funkcyjnymi z możliwością synchronizacji z programem dedykowanym - 7 sztuk,
6) Zestaw zaawansowany, All in One – 7 szt.
7) Zasilacz awaryjny UPS Active PFC - 7 szt.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 8 Dostawa sprzętu komputerowego do Wydziału Humanistycznego
Dostawa sprzętu komputerowego do Wydziału Humanistycznego
1) pamięci RAM 4GB – 21 szt.
2) Dysk wewnętrznego SSD 240GB do komputera stacjonarnego – 21 szt.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 9 Dostawa zestawów komputerowych do Wydziału Prawa i Nauk Społecznych
Dostawa zestawów komputerowych do Wydziału Prawa i Nauk Społecznych
Zestaw ekonomiczny, All in One przeznaczony do pracy biurowej i administracyjnej oraz do pracowni komputerowych. – 16 zestawów
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 10 Dostawa sprzętu komputerowego do Collegium Medicum UJK
Dostawa sprzętu komputerowego do Collegium Medicum UJK
1) Pendrive 64 GB- 2 szt.
2) Pendrive 32 GB – 6 szt.
3) HDD przenośny podłączany do USB – 2 szt.
4) Dysk typu SSD 2,5cala – 6 szt.
5) Dysk typu SSD 2,5cala – 1 szt.
6) Mysz komputerowa USB ergonomiczna-wertykalna – 3 szt.
7) Stacja dokująca na 2 dyski twarde USB 3.0 z możliwością klonowania – 1 szt.
8) Splitter HDMI 4K – 1 szt.
9) Wzmacniacz sygnału HDMI – 2 szt.
10) Akumulator żelowy typu AGM do UPS 12V/5Ah – 10 szt.
11) Dysk SSD 250GB – 10 szt
12) Switch gigabitowy 5-portowy przełącznik typu desktop – 3 szt.
13) Zasilacz uniwersalny do laptopów – 1 szt.
14) Adapter/Konwerter HDMI do VGA - 6 szt
15) Pasta Termoprzewodząca 30g – 1 szt
16) Przewód sieciowy U/UTP kat. 5e 100 m – 1 szt.
17) Karta sieciowa na USB-C – 1 szt.
18) Pamięć komputerowa RAM DDR3 8Gb 1600mhz – 3 szt
19) Przewód HDMI 10m – 3 szt
20) Wskaźnik laserowy z funkcją pilota do prezentacji – 1 szt
21) Głośniki komputerowe – 3 szt
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
wykaz dostaw sprzętu komputerowego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum trzy dostawy sprzętu komputerowego o minimalnej wartości 40.000,00 zł brutto każda (słownie złotych: czterdzieści tysięcy 00/100).
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 p.z.p.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.
Sekcja IV: Procedura
Ofertę należy złożyć poprzez miniportal do dnia 05.07.2022 r. do godziny 10:00.
2. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.07.2022 r. o godzinie 11.00
4. Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu miniportalu
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu w szczegółach danego postępowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
zgodnie z planem postępowań będą ogłaszane kolejne postępowania
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;
3) Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835)
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 p.z.p. sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
5) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".
9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
WYMAGANIA DOTYCZĄCE
WADIUM
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia
swojej oferty wadium w wysokości:
Część 1 –
500 zł
Część 2 –
50 zł
Część 3 – 3000 zł
Część 5 –
300 zł
Część 6 – 1800 zł
Część 7-
1300 zł
Część 8
– 80 zł
Część 9 –
900 zł
Część 10 – 100 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru
Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.
299).
4. Wadium w formie pieniądza
należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A.
Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201. Na
dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy ADP.2301.47.2022
część …….. ”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub
gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za
wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej
wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe
oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub
gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż
pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji
powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6)
beneficjentem
poręczenia lub gwarancji jest: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce
7) w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga
aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu
poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci
elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę
poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód
dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by
oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub
nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży
wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p.
zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania
wadium określa p.z.p.
XVI. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
1. Wykonawca
będzie związany ofertą od dnia upływu terminu składania ofert, przy czym
pierwszym dniem terminu związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin
składania ofert, przez okres 90 dni, tj. do dnia 30.09. 2022
r.
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI
ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH
KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
Kryteria oceny ofert i ich
znaczenie:
1) cena brutto za
przedmiot zamówienia - stanowiące wagę 60%
2) czas realizacji –
stanowiące wagę 40%.
W celu ustalenia wielkości
punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium „cena
brutto”, Zamawiający dokona porównania ofert według zasady opisanej poniżej.
A1 Kryterium „cena brutto
za przedmiot zamówienia”.
Maksymalną ilość punktów (60) Zamawiający przyzna ofercie z
najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.:
Liczba punktów= (Cena brutto najniższa /
Cena brutto badana) x 60 -
liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty; punkty przyznane każdej
ofercie będą zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.
A2 Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy.
Oferta zawierająca propozycję maksymalnego
wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0
(zero) punktów. Pozostałe oferty
otrzymają za każdy dzień
skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych)
dla całego zamówienia. W ofercie Wykonawca winien podać ilość dni
kalendarzowych w których zrealizuje przedmiot umowy
Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę
punktów obliczoną według wzoru:
P = A1+A2
A1 – ilość punktów w kryterium cena brutto
A2 -ilość punktów w kryterium czas realizacji
P - łączna ilość punktów po
zsumowaniu wszystkich kryteriów
1.
Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z
uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych
kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z
najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie,
Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie
określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
2.
Każda z części podlega odrębnej ocenie.
3.
Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który
uzyska największą ilość punktów, z zastrzeżeniem ust. 1.
1.
Obliczenia
będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
2.
Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty,
które odpowiadają treści i wymogom SWZ.
3.
Jeżeli
złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w
celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów
i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
4.
W
toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między
zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z
zastrzeżeniem pkt 9 dokonywanie jakiejkolwiek zmiany jej w treści
5.
Zamawiający
poprawia w ofercie:
Ø oczywiste
omyłki pisarskie,
Ø oczywiste
omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych
poprawek,
Ø inne
omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków
zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
niezwłocznie
zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
OPIS SPOSOBU OBLICZENIA
CENY OFERTY
1. Wykonawca podaje cenę ofertową brutto na
Formularzu Ofertowym, stanowiącym Załącznik
nr 1 do SWZ.
2. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać
wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie
z opisem przedmiotu zamówienia oraz postanowieniami umowy określonymi w
niniejszej SWZ. Cena musi uwzględniać koszty wytworzenia przedmiotu zamówienia,
zapakowania, ubezpieczenia, dostarczenia do siedziby Zamawiającego. Prawidłowe
wskazanie podatku VAT należy do obowiązku Wykonawcy
3. Cena oferty powinna być wyrażona w
złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w
walucie obcej.
5. Wyliczona cena oferty brutto będzie
służyć do porównania złożonych ofert.
6. Jeżeli w postępowaniu złożona będzie
oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w
celu oceny takiej oferty doliczy do przedstawionej w niej ceny podatek od
towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami[1]. W takim przypadku
Wykonawca, składając ofertę, jest zobligowany poinformować Zamawiającego, że
wybór jego oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku
podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub
świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez
kwoty podatku.
7.
Po
rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy
zakupie 0% stawki VAT (na sprzęt komputerowy objęty niniejszą stawką) zgodnie z ustawą z dnia 11 marca
2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r., poz. 2174 z późn. zm.). W związku z powyższym prosimy o
skalkulowanie oferty ze wskazaniem aktualnej
na dzień składania ofert stawki podatku VAT. W przypadku otrzymania pisma z
MEiN, z którego będzie wynikała zgoda na zastosowanie na ten sprzęt 0 %
„zwolnienie z VAT”. Wykonawca będzie zobowiązany dokonać korekty wystawionej
faktury VAT o wartość wpłaconego podatku.
Adres strony internetowej, na której jest prowadzone
postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną
procedurą: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Tel.: (0-41) 349-7365 fax 41 349 7275
NIP: 657-02-34-850
Email : dzp@ujk.edu.pl
Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /UJK/SkrytkaESP
5) Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym:
Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365, email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl ,
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.