Dostawa mebli ADP.2301.62.2022
Dostawa mebli ADP.2301.62.2022
- Znak sprawy: ADP.2301.62.2022
- Termin składania ofert: 2022-08-05 10:00
- Opublikowano: 2022-07-01 09:31:43 przez Marcin Kmieciak
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia w postepowaniu ADP.2301.62.2022
W dniu 03.10.2022 podpisano umowy zgodnie z art. 264 ust 1 Pzp.
Umowy z wybranymi
Wykonawcami:
Część 1 VIGO AGNIESZKA WÓJCIK S JAŁOWCOWA 6 95-035 KATARZYNÓW
Część 2 VIGO AGNIESZKA WÓJCIK S JAŁOWCOWA 6 95-035 KATARZYNÓW
Część 3 postępowanie unieważnione
Część 4 DOMI STYL Maciej
Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew
Część 5 DOMI STYL Maciej
Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew
Część 6 postepowanie unieważnione
Część 7 postępowanie unieważnione
Część 8 DOMI STYL Maciej
Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew
WYNIK POWTÓRNY
UNIEWAŻNIENIE w cz. 6
W
dniu 12.10.2022 Wykonawca Drzewiarz –Bis” Sp. z o.o. Ul. Kardynała Wyszyńskiego
46a. 87 – 600 Lipno poinformował
Zamawiającego że rezygnuje z podpisania umowy. W związku z art. 263 ustawy
Pzp. Zamawiający dokonał ponownego
badania i oceny ofert pozostałych, w stosunku do części 6 postepowania. Wykonawca
którego oferta uzyskała największa liczbę punktów nie uzupełnił podmiotowych
środków dowodowych i w dniu 24.10.2022 r. poinformował Zamawiającego że
rezygnuje z ubiegania się o zamówienie.
Zamawiający Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach informuje że postępowanie na Dostawę mebli dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w
Kielcach część 6 o numerze ADP.2301.62.2022,
zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. tzn. Zamawiający unieważnia
postepowanie gdy cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą
zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
ADP.2301.62.2022 Kielce, dnia
20.09.2022
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zamawiający Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710.) – dalej: ustawa Pzp,
informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu ADP.2301.62.2021 na
„ Dostawa
mebli ADP.2301.62.2022
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji
przetargowej w dniu 05.08.2022 r. o godzinie 10:15
Zestawienie ofert i klasyfikacja
punktowa:
w części 1 dostawa mebli biurowych do Wydziału Pedagogiki i
Psychologii UJK
OFERTY ODRZUCONE
1)
PH ENERGIA
S.C. P. WIELGO H.WIDOMSKI 25-547 KIELCE , UL. WARSZAWSKA 151 w cenie 58 912,43 zł brutto; w tym podatek
Vat…23….%; słownie złotych …pięćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset dwanaście
42/100 zł). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni a przedmiot
zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji. Zamawiający odrzuca ofertę na
podstawie art.226 ust 1 pkt 5 Pzp, tzn
jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
( Wykonawca nie podał wymiarów ławki, zaoferowana ławka ma obicie
tapicerowane, Wykonawca oferuje ławkę 4 osobową, Zamawiający wymaga 3 osobowej
)
2)
LOBBY MEBLE
S.C. UL. PACHOŃSKIEGO 7A/86,31-223 KRAKÓW w cenie 64944,00zł brutto; w tym podatek Vat
23.%; słownie złotych sześćdziesiąt cztery tys. dziewięćset czterdzieści cztery
00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29.. dni Na przedmiot
zamówienia udzielamy 34. msc gwarancji Zamawiający odrzuca ofertę na
podstawie art.226 ust 1 pkt 2c Pzp, tzn.
Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym mowa w art.
125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego
środka dowodowego lub innych dokumentów lub oświadczeń
3)
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01-237 Warszawa w cenie 269 185,50 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych dwieście sześćdziesiąt
dziewięć tysięcy sto osiemdziesiąt pięć złotych 50/100).
Dostawę
/ montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc
gwarancji. Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust 1 pkt 2c Pzp, tzn. Wykonawca nie
złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust 1 lub
podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego
lub innych dokumentów lub oświadczeń
4)
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp.z.o.o.
ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce
w cenie 70636,44 zł
brutto w tym podatek VAT 23% ( słownie:
siedemdziesiąt tysięcy, sześćset trzydzieści sześć złotych, 44/100 zł) Dostawę
i montaż zrealizujemy w terminie 35 dni
udzielona gwarancja 36 miesięcy. Zamawiający odrzuca ofertę na
podstawie art.226 ust 1 pkt 5 Pzp, tzn
jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia
( Wykonawca nie podał wymiarów ławki, zaoferowana ławka ma obicie
tapicerowane, Zamawiający wymaga ławki bez obicia/nakładki, Wykonawca oferuje
ławkę 4 osobową, Zamawiający wymaga 3 osobowej, Zamawiający wymagał koloru
krzesła ISO aluminiowego, Wykonawca oferuje głęboki czarny )
WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1)
VIGO
AGNIESZKA WÓJCIK S JAŁOWCOWA 6 95-035 KATARZYNÓW
w
cenie 59 115,93 zł brutto; w tym
podatek Vat 23.%; słownie złotych pięćdziesiąt dziewięć tysięcy sto piętnaście
złotych dziewięćdziesiąt trzy z grosze 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w
terminie 29 dni Na przedmiot
zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji. W kryterium cena oferta zdobyła 60 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza.
2)
DOMI STYL
Maciej Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew w cenie 66 789,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych
sześćdziesiąt sześć tysięcy siedemset osiemdziesiąt dziewięć 00/100). Dostawę /
montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji. W kryterium cena oferta zdobyła 53,10 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 93,10 pkt
3) Drzewiarz –Bis” Sp. z o.o. Ul.
Kardynała Wyszyńskiego 46a. 87 – 600 Lipno w cenie 68 988 ,00 zł brutto; w tym podatek Vat23 %; słownie złotych sześćdziesiąt
osiem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt osiem 00/100)., Dostawę / montaż
zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji. W kryterium cena oferta zdobyła 51,41 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 91,41 pkt
4) LOGAN Spółka z o.o ul. Lasówka
42, 30-718 Kraków, województwo Małopolskie. w cenie 76098,62 zł brutto; w tym podatek Vat 23 %; słownie złotych
siedemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćdziesiąt osiem złotych 62/100) Dostawę /
montaż zrealizujemy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji W kryterium cena oferta zdobyła 46,60 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 86,60 pkt
5) Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół Cezas Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok,
Podlaskie w cenie 84 719,00 zł
brutto; w tym podatek Vat 23 %; słownie złotych osiemdziesiąt cztery tysiące
siedemset dziewiętnaście zł 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w
terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji W kryterium
cena oferta zdobyła 41,86 pkt, w kryterium
czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W kryterium wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła
81,86 pkt
6) ALDUO Sp. z o. o. ul. Miłkowskiego
3/301, 30-349 Kraków, małopolskie w cenie 89
421,00 zł brutto; w tym podatek Vat23%; słownie złotych osiemdziesiąt
dziewięć tysięcy czterysta dwadzieścia jeden 00/100). Dostawę / montaż
zrealizujmy w terminie 39 dni Na
przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji W kryterium cena oferta zdobyła 39,60
pkt, w
kryterium czas realizacji oferta zdobyła
10 pkt. W kryterium wydłużenie
okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 69,60 pkt
w części 2 dostawa mebli do Filii w Sandomierzu
OFERTY ODRZUCONE
1) LOBBY MEBLE S.C. UL.
PACHOŃSKIEGO 7A/86,31-223 KRAKÓW w cenie 20602,50zł
brutto; w tym podatek Vat……23%; słownie złotych dwadzieścia tys sześćset dwa zł
i 50/100groszy00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29.. dni Na
przedmiot zamówienia udzielamy 34. msc gwarancji Zamawiający odrzuca ofertę na
podstawie art.226 ust 1 pkt 2c Pzp, tzn.
Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym mowa w art.
125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego
środka dowodowego lub innych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawca w dniu
16.08.2022 r poinformował Zamawiającego z powodu błędnej kalkulacji ceny.
2) Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa
w cenie 116 604,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych sto szesnaście tysięcy
sześćset cztery złote 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29
dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 36
msc gwarancji Zamawiający odrzuca
ofertę na podstawie art.226 ust 1 pkt 2c
Pzp, tzn. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym
mowa w art. 125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak
podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
przedmiotowego środka dowodowego lub innych dokumentów lub oświadczeń
WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1) VIGO AGNIESZKA WÓJCIK S
JAŁOWCOWA 6 95-035 KATARZYNÓW w
cenie 32 994,90 zł brutto; w tym podatek
Vat23%; słownie złotych trzydzieści dwa tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt
cztery złote 90/100). Dostawę /
montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na
przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancj. W kryterium cena oferta zdobyła 60 pkt, w
kryterium czas realizacji oferta zdobyła
20 pkt. W kryterium wydłużenie
okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza.
2)
PH ENERGIA
S.C. P. WIELGO H.WIDOMSKI 25-547 KIELCE , UL. WARSZAWSKA 151 w cenie 33 700,45 zł brutto; w tym podatek Vat
23 %; słownie złotych trzydzieści trzy
tysiące siedemset.45/100 Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na
przedmiot zamówienia udzielamy 36. msc gwarancji W kryterium
cena oferta zdobyła 58,74 pkt, w kryterium
czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W kryterium wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła
98,74 pkt
3)
Drzewiarz
–Bis” Sp. z o.o. Ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a. 87 – 600 Lipno w cenie 34
660,00 zł brutto; w tym podatek Vat23 .%; słownie złotych trzydzieści
cztery tysiące sześćset sześćdziesiąt złoty 00/100). Dostawę / montaż
zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji. W kryterium cena oferta zdobyła 57,11 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 97,11 pkt
4)
DOMI STYL
Maciej Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew w cenie 38 591,25 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych
trzydzieści osiem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt jeden 25/100). Dostawę /
montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji. W kryterium cena oferta zdobyła 51,29 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 91,29 pkt
5)
Przedsiębiorstwo
Zaopatrzenia Szkół Cezas Aleja
Solidarności 15, 15-751 Białystok w cenie 38 714,00 zł brutto; w tym podatek Vat23 %; słownie złotych
trzydzieści osiem tysięcy siedemset czternaście zł 00/100). Dostawę /
montaż zrealizujmy w terminie 29dni Na przedmiot zamówienia udzielamy
34 msc gwarancji. W kryterium cena oferta zdobyła 51,13 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 91,13 pkt
6)
Przedsiębiorstwo
Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp.z.o.o. ul. Peryferyjna 12, 25-562 Kielce w cenie 35983,65 zł brutto w tym
podatek VAT 23% ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy, dziewięćset osiemdziesiąt
trzy złote 65/100 zł) Dostawę i montaż zrealizujemy w terminie 35 dni udzielona gwarancja 36 miesięcy. W kryterium
cena oferta zdobyła 55 pkt, w kryterium
czas realizacji oferta zdobyła 14 pkt. W kryterium wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła
89 pkt
7)
LOGAN
Spółka z o.o ul. Lasówka 42, 30-718 Kraków, województwo Małopolskie w cenie 48442,32 zł brutto; w tym podatek Vat
23 %; słownie złotych czterdzieści osiem tysięcy czterysta czterdzieści dwa
złoty 32/100). Dostawę / montaż zrealizujemy w terminie 29 dni, Na przedmiot
zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji W kryterium cena oferta
zdobyła 40,86 pkt, w kryterium czas
realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W kryterium wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła
80,86 pkt
8)
ALDUO
Sp. z o. o. ul. Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków, małopolskie w cenie 44 034,00 zł brutto; w tym podatek Vat
23 %; słownie złotych Czterdzieści cztery tysiące trzydzieści cztery 00/100)
Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 41 dni, Na przedmiot zamówienia udzielamy
34 msc gwarancji W
kryterium cena oferta zdobyła 44,95 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 8 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 72,95pkt
w części 3 dostawa mebli do Collegium Medicum UJK
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 3 na
podstawie art. 255 ust 2. tzn. Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie
zamówienia jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w
postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Ponadto cena jedynej złożonej oferty
znacząco przekracza kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. kwota przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia
to: 7479,68 zł netto, 9200 zł
W części 3 wpłynęła oferta:
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 106 272,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych sto sześć tysięcy
dwieście siedemdziesiąt dwa złote 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29
dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji Zamawiający odrzuca
ofertę na podstawie art.226 ust 1 pkt 2c
Pzp, tzn. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym
mowa w art. 125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak
podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu,
przedmiotowego środka dowodowego lub innych dokumentów lub oświadczeń
w części 4 dostawa mebli, szaf metalowych archiwizacyjnych Collegium
Medicum UJK,
OFERTY
ODRZUCONE
1)
LOBBY MEBLE
S.C. UL. PACHOŃSKIEGO 7A/86,31-223 KRAKÓW w cenie 8610,00 zł brutto; w tym podatek Vat
23.%; słownie złotych osiem tys sześćset dziesięć 00/100). Dostawę /
montaż zrealizujmy w terminie 29.. dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 60.
msc gwarancji Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust 1 pkt 2c Pzp, tzn. Wykonawca nie
złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust 1 lub
podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub
spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego
lub innych dokumentów lub oświadczeń
2)
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 36
900,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych trzydzieści sześć
tysięcy dziewięćset złotych 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w
terminie 29 dni a przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji Zamawiający
odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust
1 pkt 2c Pzp, tzn. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o
którym mowa w art. 125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego,
potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego lub innych dokumentów lub
oświadczeń
WYBÓR
OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1)
DOMI STYL
Maciej Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew w cenie 5 904,00 zł brutto;
w tym podatek Vat 23%; słownie złotych Pięć tysięcy dziewięćset cztery
00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w
terminie 29 dni, Na przedmiot zamówienia udzielamy 34. msc gwarancji W
kryterium cena oferta zdobyła 60 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza.
w części 5 dostawa fotela obrotowego do Centrum Informatyki UJK
OFERTY ODRZUCONE
1)
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 3 136,50 zł
brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych trzy tysiące sto trzydzieści
sześć złotych 50/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot
zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji Zamawiający odrzuca ofertę na
podstawie art.226 ust 1 pkt 2c Pzp, tzn.
Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym mowa w art.
125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego
środka dowodowego lub innych dokumentów lub oświadczeń
WYBÓR
OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
2) DOMI STYL Maciej Banaszek:
Minkowice 206, 21-007 Mełgiew w cenie 1 660,50 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie
złotych tysiąc sześćset sześćdziesiąt 50/100)
Dostawę
/ montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji W kryterium cena oferta zdobyła 60 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W kryterium wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 20
pkt. Łącznie oferta zdobyła 100 pkt i została wybrana jako
najkorzystniejsza.
w części 6 dostawa mebli do Rektoratu UJK
OFERTY
ODRZUCONE
1) Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 94 095,00 zł brutto; w tym podatek Vat
23%; słownie złotych dziewięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćdziesiąt pięć
złotych 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na przedmiot
zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji Zamawiający odrzuca ofertę na
podstawie art.226 ust 1 pkt 2c Pzp, tzn.
Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym mowa w art.
125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego
środka dowodowego lub innych dokumentów lub oświadczeń
WYBÓR
OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1)
Drzewiarz –Bis”
Sp. z o.o. Ul. Kardynała Wyszyńskiego
46a. 87 – 600 Lipno w cenie 12 570,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23 %; słownie złotych
dwanaście tysięcy 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na
przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji W kryterium cena oferta zdobyła 60 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W kryterium wydłużenie okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła
100 pkt
i została wybrana jako najkorzystniejsza.
2)
PH
ENERGIA S.C. P. WIELGO H.WIDOMSKI 25-547 KIELCE , UL. WARSZAWSKA 151 w cenie 15 525,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych
piętnaście tysięcy pięćset dwadzieścia pięć 00/100). Dostawę / montaż
zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc
gwarancji. W
kryterium cena oferta zdobyła 48,57 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W
kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 98,57 pkt
3)
ALDUO
Sp. z o. o. ul. Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków, małopolskie w cenie 17 712,00 zł brutto; w tym podatek Vat
23%; słownie złotych siedemnaście tysięcy siedemset dwanaście 00/100). Dostawę
/ montaż zrealizujmy w terminie 29 . dni, Na przedmiot zamówienia udzielamy 34
msc. Gwarancji. .
W kryterium cena oferta zdobyła 42,58 pkt, w
kryterium czas realizacji oferta zdobyła
20 pkt. W kryterium wydłużenie
okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 92,58 pkt
4)
DOMI
STYL Maciej Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew w cenie 21 217,50 zł brutto; w tym podatek Vat
23%; słownie złotych dwadzieścia jeden tysięcy dwieście siedemnaście 50/100) Dostawę
/ montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji. W kryterium cena oferta zdobyła 35,54 pkt, w
kryterium czas realizacji oferta zdobyła
20 pkt. W kryterium wydłużenie
okresu gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 75,54 pkt
w części 7 dostawa, szaf warsztatowych do Filii UJK w
Sandomierzu
Zamawiający unieważnia postępowanie w części 7 na
podstawie art. 255 ust 2. tzn. Zamawiający unieważnia postepowanie o udzielenie
zamówienia jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w
postepowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Ponadto cena jedynej złożonej
oferty znacząco przekracza kwotę którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. kwota przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia to:
4600 zł netto, 5658 zł brutto W części 7 wpłynęła oferta:
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 18 450,00 zł brutto; w tym podatek Vat
23%; słownie złotych osiemnaście tysięcy czterysta pięćdziesiąt złotych
00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na przedmiot
zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji. Zamawiający odrzuca ofertę na
podstawie art.226 ust 1 pkt 2c Pzp, tzn.
Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym mowa w art.
125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw
wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego
środka dowodowego lub innych dokumentów lub oświadczeń
w części 8 dostawa szafy metalowej do Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami UJK
OFERTY ODRZUCONE
1) Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 5
535,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych pięć tysięcy
pięćset trzydzieści pięć złotych 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na
przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji. Zamawiający
odrzuca ofertę na podstawie art.226 ust
1 pkt 2c Pzp, tzn. Wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o
którym mowa w art. 125 ust 1 lub podmiotowego środka dowodowego,
potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnienia warunków udziału w
postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego lub innych dokumentów lub
oświadczeń
WYBÓR OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
1) DOMI STYL Maciej
Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew w cenie 1
722,00zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych tysiąc siedemset
dwadzieścia dwa 00/100) Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na przedmiot zamówienia
udzielamy 34. msc gwarancji. W kryterium cena oferta zdobyła 60 pkt, w kryterium czas realizacji oferta zdobyła 20 pkt. W kryterium wydłużenie okresu
gwarancji/rękojmi 20 pkt. Łącznie oferta zdobyła 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza.
Umowy z wybranymi
Wykonawcami:
Część 1 VIGO AGNIESZKA WÓJCIK S JAŁOWCOWA 6 95-035 KATARZYNÓW
Część 2 VIGO AGNIESZKA WÓJCIK S JAŁOWCOWA 6 95-035 KATARZYNÓW
Część 3 postępowanie unieważnione
Część 4 DOMI STYL Maciej
Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew
Część 5 DOMI STYL Maciej
Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew
Część 6 Drzewiarz –Bis” Sp. z
o.o. Ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a. 87 – 600 Lipno
Część 7 postępowanie unieważnione
Część 8 DOMI STYL Maciej
Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew
Zapraszamy Wykonawców
których oferty zostały wybrane jako najkorzystniejsze do podpisania umowy.
Umowy zostaną
podpisane zgodnie z art. 264 ust 1 Pzp. w
terminie 03.10.2022 r.
Zamawiający:
Kielce, dnia
05.08.2022 r.
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
INFORMACJA Z
OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na dostawy o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne,
o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11.09.2019 r. art. 132 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021
r. poz. 1129 z późn. zm.) na „Dostawa
mebli ADP.2301.62.2022
Zgodnie z treścią
art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że
kwota przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia to:
w części 1 dostawa mebli biurowych do Wydziału Pedagogiki i
Psychologii UJK
1)
ALDUO Sp. z o. o. ul. Miłkowskiego
3/301, 30-349 Kraków, małopolskie w cenie 89
421,00 zł brutto; w tym podatek Vat23%; słownie złotych osiemdziesiąt
dziewięć tysięcy czterysta dwadzieścia jeden 00/100). Dostawę / montaż
zrealizujmy w terminie 39 . dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji
2)
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół
CEZAS sp.z.o.o. ul.
Peryferyjna 12, 25-562 Kielce w cenie 70636,44 zł brutto w tym podatek VAT 23% ( słownie:
siedemdziesiąt tysięcy, sześćset trzydzieści sześć złotych, 44/100 zł) Dostawę
i montaż zrealizujemy w terminie 35 dni
udzielona gwarancja 36 miesięcy.
3)
DOMI STYL Maciej Banaszek: Minkowice
206, 21-007 Mełgiew w cenie 66
789,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych sześćdziesiąt
sześć tysięcy siedemset osiemdziesiąt dziewięć 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na przedmiot zamówienia
udzielamy 34 msc gwarancji
4)
Drzewiarz –Bis” Sp. z o.o. Ul.
Kardynała Wyszyńskiego 46a. 87 – 600 Lipno w cenie 68 988 ,00 zł brutto; w tym podatek
Vat23 %; słownie złotych sześćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt
osiem 00/100)., Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji
5)
PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H.WIDOMSKI 25-547 KIELCE , UL. WARSZAWSKA 151 w cenie 58 912,43 zł brutto; w tym podatek Vat…23….%;
słownie złotych …pięćdziesiąt osiem tysięcy dziewięćset dwanaście 42/100 zł). Dostawę /
montaż zrealizujmy w terminie 29 dni
a przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc
gwarancji
6)
Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół Cezas Aleja Solidarności 15, 15-751
Białystok, Podlaskie w cenie 84
719,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23 %; słownie złotych osiemdziesiąt
cztery tysiące siedemset dziewiętnaście zł 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia
udzielamy 34 msc gwarancji
7)
LOBBY MEBLE S.C. UL. PACHOŃSKIEGO
7A/86,31-223 KRAKÓW w cenie 64944,00zł
brutto; w tym podatek Vat 23.%; słownie złotych sześćdziesią cztery tys
dziewięćset czterdzieści cztery 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w
terminie 29.. dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34. msc gwarancji
8)
LOGAN Spółka z o.o ul. Lasówka 42, 30-718
Kraków, województwo Małopolskie. w cenie 76098,62 zł brutto; w tym podatek Vat
23 %; słownie złotych siedemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćdziesiąt osiem
złotych 62/100) Dostawę / montaż zrealizujemy w terminie 29 dni Na przedmiot
zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji
9)
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a
01 237 Warszawa w cenie 269 185,50 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych dwieście sześćdziesiąt
dziewięć tysięcy sto osiemdziesiąt pięć złotych 50/100).
Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na
przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji
10)
VIGO AGNIESZKA WÓJCIK S JAŁOWCOWA 6
95-035 KATARZYNÓW w cenie 59
115,93 zł brutto; w tym podatek Vat 23.%; słownie złotych pięćdziesiąt
dziewięć tysięcy sto piętnaście złotych dziewięćdziesiąt trzy z grosze 00/100).
Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29
dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34
msc gwarancji
w części 2 dostawa mebli do Filii w Sandomierzu
1) ALDUO Sp. z o. o. ul. Miłkowskiego
3/301, 30-349 Kraków, małopolskie w cenie 44
034,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23 %; słownie złotych Czterdzieści
cztery tysiące trzydzieści cztery 00/100) Dostawę / montaż zrealizujmy w
terminie 41 dni, Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji
2) Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS sp.z.o.o. ul. Peryferyjna 12, 25-562
Kielce w cenie 35983,65 zł brutto w tym
podatek VAT 23% ( słownie: trzydzieści pięć tysięcy, dziewięćset osiemdziesiąt
trzy złote 65/100 zł) Dostawę i montaż zrealizujemy w terminie 35 dni udzielona gwarancja 36 miesięcy.
3) DOMI STYL Maciej Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew w cenie 38 591,25 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych
trzydzieści osiem tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt jeden 25/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na przedmiot zamówienia
udzielamy 34 msc gwarancji
4) Drzewiarz –Bis” Sp. z o.o.
Ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a. 87 – 600
Lipno w cenie 34 660,00 zł brutto; w
tym podatek Vat23 .%; słownie złotych trzydzieści cztery tysiące sześćset
sześćdziesiąt złoty 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na
przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji
5) PH ENERGIA S.C. P. WIELGO
H.WIDOMSKI 25-547 KIELCE , UL. WARSZAWSKA 151 w cenie 33 700,45 zł brutto; w tym podatek Vat
23 %; słownie złotych trzydzieści trzy
tysiące siedemset.45/100 Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni
Na przedmiot zamówienia udzielamy 36. msc gwarancji
6) Przedsiębiorstwo
Zaopatrzenia Szkół Cezas Aleja Solidarności 15, 15-751 Białystok w cenie
38 714,00 zł brutto; w tym podatek
Vat23 %; słownie złotych trzydzieści osiem tysięcy siedemset czternaście zł 00/100).
Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji
7)
LOBBY MEBLE S.C. UL.
PACHOŃSKIEGO 7A/86,31-223 KRAKÓW w cenie 20602,50zł brutto; w tym podatek Vat……23%; słownie złotych
dwadzieścia tys sześćset dwa zł i 50/100groszy00/100). Dostawę / montaż
zrealizujmy w terminie 29.. dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34. msc
gwarancji
8)
LOGAN Spółka z o.o ul. Lasówka 42, 30-718
Kraków, województwo Małopolskie w cenie 48442,32
zł brutto; w tym podatek Vat 23 %; słownie złotych czterdzieści osiem
tysięcy czterysta czterdzieści dwa złoty 32/100). Dostawę / montaż zrealizujemy w terminie 29 dni, Na przedmiot zamówienia
udzielamy 34 msc gwarancji
9) Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 116 604,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych sto szesnaście tysięcy
sześćset cztery złote 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29
dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 36
msc gwarancji
10) VIGO AGNIESZKA WÓJCIK S JAŁOWCOWA 6 95-035 KATARZYNÓW w
cenie 32 994,90 zł brutto; w tym podatek
Vat23%; słownie złotych trzydzieści dwa tysiące dziewięćset dziewięćdziesiąt
cztery złote 90/100). Dostawę /
montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na
przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancj
w części 3 dostawa mebli do Collegium Medicum UJK
1)
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 106 272,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych sto sześć tysięcy
dwieście siedemdziesiąt dwa złote 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29
dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji
w części 4 dostawa mebli, szaf metalowych archiwizacyjnych Collegium
Medicum UJK,
1)
DOMI STYL Maciej Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew w cenie 5 904,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie
złotych Pięć tysięcy dziewięćset cztery 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29
dni, Na przedmiot zamówienia udzielamy 34. msc gwarancji
2)
LOBBY MEBLE S.C. UL. PACHOŃSKIEGO
7A/86,31-223 KRAKÓW w cenie 8610,00
zł brutto; w tym podatek Vat 23.%; słownie złotych osiem tys sześćset
dziesięć 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29..
dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 60. msc gwarancji
3)
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa
w cenie 36 900,00 zł brutto; w tym
podatek Vat 23%; słownie złotych trzydzieści sześć tysięcy dziewięćset złotych
00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29
dni a przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji
w części 5 dostawa fotela obrotowego do Centrum Informatyki UJK
1)
DOMI STYL Maciej Banaszek: Minkowice 206, 21-007 Mełgiew w cenie 1 660,50 zł brutto; w tym podatek Vat
23%; słownie złotych tysiąc sześćset sześćdziesiąt 50/100) Dostawę /
montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc
gwarancji
2)
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 3 136,50 zł brutto; w
tym podatek Vat 23%; słownie złotych trzy tysiące sto trzydzieści sześć złotych
50/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia
udzielamy 36 msc gwarancji
w części 6 dostawa mebli do Rektoratu UJK
1)
ALDUO
Sp. z o. o. ul. Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków, małopolskie w cenie 17 712,00 zł brutto; w tym podatek Vat
23%; słownie złotych siedemnaście tysięcy siedemset dwanaście 00/100). Dostawę
/ montaż zrealizujmy w terminie 29 . dni, Na przedmiot zamówienia udzielamy 34
msc. Gwarancji
2) DOMI STYL Maciej Banaszek: Minkowice
206, 21-007 Mełgiew w cenie 21 217,50 zł
brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych dwadzieścia jeden tysięcy
dwieście siedemnaście 50/100) Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni Na
przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji
3) Drzewiarz –Bis” Sp. z o.o. Ul. Kardynała Wyszyńskiego 46a. 87 – 600 Lipno w cenie 12 570,00 zł brutto; w tym podatek Vat
23 %; słownie złotych dwanaście tysięcy 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w
terminie 29 dni, Na przedmiot zamówienia udzielamy 34 msc gwarancji
4) PH ENERGIA S.C. P. WIELGO H.WIDOMSKI 25-547
KIELCE , UL. WARSZAWSKA 151 w cenie 15 525,00 zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie złotych piętnaście
tysięcy pięćset dwadzieścia pięć 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w
terminie 29 dni Na przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji
5) Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 94 095,00 zł brutto; w tym podatek Vat
23%; słownie złotych dziewięćdziesiąt cztery tysiące dziewięćdziesiąt pięć
złotych 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na przedmiot
zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji
w części 7 dostawa, szaf warsztatowych do Filii UJK w
Sandomierzu
1)
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 18 450,00 zł brutto;
w tym podatek Vat 23%; słownie złotych osiemnaście tysięcy czterysta
pięćdziesiąt złotych 00/100). Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni,
Na przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji
w części 8 dostawa szafy metalowej do Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami UJK
1) DOMI STYL Maciej Banaszek: Minkowice 206,
21-007 Mełgiew w cenie 1 722,00zł brutto; w tym podatek Vat 23%; słownie
złotych tysiąc siedemset dwadzieścia dwa 00/100) Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na przedmiot zamówienia
udzielamy 34. msc gwarancji
2)
Tronus Polska sp. z o.o. ul. Ordona 2a 01‐237 Warszawa w cenie 5 535,00 zł brutto; w tym podatek Vat
23%; słownie złotych pięć tysięcy pięćset trzydzieści pięć złotych 00/100).
Dostawę / montaż zrealizujmy w terminie 29 dni, Na
przedmiot zamówienia udzielamy 36 msc gwarancji
Zgodnie z treścią
art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że
kwota przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia to:
w części 1 - 68100 zł netto , 83 763 z brutto
w części 2 - 21999,74 zł netto, 27059,68 zł
w części 3 - 7479,68 zł netto, 9200 zł
w części 4, -
6178,88 zł netto, 7600 zł brutto
w części 5- 770
zł netto, 947,10 zł
w części 6 - 12270 zł netto, 15092,10 zł brutto
w części 7 - 4600 zł netto, 5658 zł brutto
w części 8 - 1191 zł netto, 1464,93 zł
Informacja o kwocie jaką zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ADP.2301.62.2022
· Nazwa i adres zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul.
Żeromskiego 5
25-369
Kielce
· Dotyczy postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej "ustawą p.z.p.
pn. „Dostawa mebli ADP.2301.62.2022
Zgodnie z treścią
art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że
kwota przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia to:
w części 1 dostawa
mebli biurowych do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK cena netto 68100 zł, 83 763 z brutto
w części 2 dostawa
mebli do Filii w Sandomierzu 21999,74 zł netto, 27059,68 zł
w części 3 dostawa
mebli do Collegium Medicum UJK 7479,68
zł netto, 9200 zł
w części 4 dostawa
mebli, szaf metalowych archiwizacyjnych Collegium Medicum UJK, 6178,88 zł
netto, 7600 zł brutto
w części 5 dostawa
fotela obrotowego do Centrum Informatyki UJK 770 zł netto, 947,10 zł
w części 6 dostawa
mebli do Rektoratu UJK 12270 zł netto, 15092,10 zł brutto
w części 7 dostawa,
szaf warsztatowych do Filii UJK w Sandomierzu 4600 zł netto, 5658 zł brutto
w części 8 dostawa
szafy metalowej do Centrum Wsparcia Osób
z Niepełnosprawnościami UJK 1191 zł netto, 1464,93 zł
Zamawiający wskazał w odpowiedziach wymiary krzesła z zakresem tolerancji +/-2%:
Wymiary (szerokość / głębokość / wysokość) 58 / 56 / 82 cm
Szerokość oparcia 48 cm
Wysokość siedziska 47 cm
Wysokość oparcia 33 cm
Proszę o dopuszczenie zakresu tolerancji +/- 5 cm.
Pytanie 2.: Cz. 2. POZ. Krzesło ISO.
Zamawiający wskazał w OPZ wymiary krzesła: 82/45/42/54 (wysokość
całkowita/ wysokość do siedziska / głębokość /szerokość całkowita).
Proszę o dopuszczenie zakresu tolerancji +/- 5 cm.
12.07.2022 r.
CZĘŚĆ 1
dostawa mebli biurowych do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK
Poz.4 i 5 Czy Zamawiający dopuści kolor
ławek i biurka dąb sonoma.
Odpowiedź : Zamawiający dopuszcza kolor ławek i biurka dąb sonoma.
Poz.5 Prosimy Zamawiającego o
doprecyzowanie czy biurko ma posiadać zintegrowaną z biurkiem szafkę po lewej
stronie biurka? Czy szafka ma być wolnostojącym kontenerkiem?
Odpowiedź: Biurko ma posiadać zintegrowaną
z nim szafkę po lewej stronie zamykaną na klucz.
Czy zamawiający dopuści szafkę zamykaną na
kluczyk z szufladą u góry?
Prosimy o udostępnienie przykładowego
zdjęcia lub linku do biurka.
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza
zintegrowaną z biurkiem szafkę zamykaną na klucz z szufladą u góry zamykaną
odrębnym kluczem.
CZĘŚĆ 1 dostawa mebli biurowych do Wydziału Pedagogiki i Psychologii
UJK
Poz.3 Krzesło
Pyt.1 Tapicerka T1006
jest wycofana, w związku z czym czy Zamawiający dopuści tapicerkę równoważną w
kolorze szarym Oban E031 ?
Odpowiedź: Zamawiający
wymaga tapicerki w kolorze ciemno szarym. Zaproponowany kolor tapicerki Oban 031 - jest za jasny. Dopuszczamy kolor Oban EF 002
Poz.4 Ławka 3 osobowa
Pyt.2 Czy Zamawiający
dopuści ławkę o wymiarach 200x60x74 cm, profil nogi 5x5cm, profil ramy biurka
4x3cm, blat 25mm, kolor Orzech ?
Odpowiedź: Ławka 3 osobowa - nie dopuszczamy zmiany
wymiarów ławek, gdyż zostały one dopasowane do rozmiarów sali. Profil nogi 5x5
cm - dopuszczalny, profil ramy - 4x3 cm - nie dopuszczalny - zgodnie z opisem,
blat 25 mm - dopuszczalny, kolor orzech - nie dopuszczalny - zgodnie z opisem.
Poz.5 Biurko
Pyt.3 W związku z tym
iż w biurkach z nogami płytowymi nie stosuje się takich stopek regulujących w
zakresie do 10 cm co może spowodować niestabilność biurka, czy Zamawiający dopuści
stopki meblowe z tworzywa sztucznego, nie rysujące podłoża, poziomowanie w
zakresie 10 mm?
Odpowiedź: zmiana stopki - dopuszczalna
Pyt.4 Czy Zamawiający
dopuści kolor biurka orzech rockford ciemny?
Odpowiedź: Kolor
biurka orzech - nie dopuszczalne - zgodnie z opisem (taki sam jak blat ławek).
Część 2 dostawa mebli do Filii w Sandomierzu
Poz.1 Krzesło
studenckie z pulpitem
Pyt. 5 Ponieważ krzesło z pulpitem typu ISO nie spełnia żadnego
z wymagań opisanych w SIWZ, prosimy o doprecyzowanie czy Zamawiający wymaga aby
krzesło spełniało wymagania z opisu przedmiotu zamówienia Część 2 dostawa mebli
do Filii w Sandomierzu, Poz.1 Krzesło studenckie z pulpitem ?
Odpowiedź: Zamawiający zmienia opis krzesła na następujący :
Opis krzesła ISO z pulpitem:
rama krzesła 4-nogi chromowana, wykończenie nóg krzesła – plastikowe dolne „stopki”
pulpit wykonany z tworzywa sztucznego, siedzisko
i oparcie wykonane z wytrzymałościowej tkaniny odpornej na ścieranie w kolorze szarym, osłony krzesła wykonane z czarnego tworzywa sztucznego,
możliwość sztaplowania ( przechowywanie w pozycji pionowej )
Wymiary (szerokość / głębokość / wysokość) 58 / 56 / 82 cm
Szerokość oparcia 48 cm
Wysokość siedziska 47 cm
Wysokość oparcia 33 cm
Krzesło studenckie z pulpitem wymiary (+/-2%)
Polska-Kielce: Meble
2022/S 125-352922
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570234850
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marcin Kmieciak
E-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497365
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa mebli ADP.2301.62.2022
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
w części 1 dostawa mebli biurowych do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK
w części 2 dostawa mebli do Filii w Sandomierzu
w części 3 dostawa mebli do Collegium Medicum UJK
w części 4 dostawa mebli, szaf metalowych archiwizacyjnych Collegium Medicum UJK
w części 5 dostawa fotela obrotowego do Centrum Informatyki UJK
w części 6 dostawa mebli do Rektoratu UJK
w części 7 dostawa, szaf warsztatowych do Filii UJK w Sandomierzu
w części 8 dostawa szafy metalowej do Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami UJK
2. Kod CPV: 39100000-3 Meble
39130000-2 Meble biurowe
dostawa mebli biurowych do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK
dostawa mebli biurowych do Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK
1) Siedzisko na korytarz 5 osobowe – 12 szt.
2) Siedzisko na korytarz 3 osobowe – 4 szt.
3) Krzesło ISO – 100 szt.
4) Ławka 3 osobowa – 20 szt.
5) Biurko – 1 szt
6) Fotele obrotowe – 8 szt
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej w ciągu 49 dni kalendarzowych Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (49 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Za każdy dzień skrócenia realizacji 1 (jeden) punkt. za to kryterium można otrzymać 20 punktów (tj. za czas realizacji 29 dni kalendarzowych. Za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji ponad wymagane minimum oferta otrzyma 2 pkt.
Część 2 dostawa mebli do Filii w Sandomierzu
Część 2 dostawa mebli do Filii w Sandomierzu
1) Krzesła – 100 szt.
2) Krzesło – 15 szt.
3) Biurko – 3 szt.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej w ciągu 49 dni kalendarzowych Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (49 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Za każdy dzień skrócenia realizacji 1 (jeden) punkt. za to kryterium można otrzymać 20 punktów (tj. za czas realizacji 29 dni kalendarzowych. Za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji ponad wymagane minimum oferta otrzyma 2 pkt.
Część 3 dostawa mebli do Collegium Medicum UJK
Część 3 dostawa mebli do Collegium Medicum UJK
1) Regał magazynowy -5 szt. .
2) Regał magazynowy – 9 szt. .
3) Regał magazynowy – 16 szt.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej w ciągu 49 dni kalendarzowych Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (49 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Za każdy dzień skrócenia realizacji 1 (jeden) punkt. za to kryterium można otrzymać 20 punktów (tj. za czas realizacji 29 dni kalendarzowych. Za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji ponad wymagane minimum oferta otrzyma 2 pkt.
Część 4 dostawa mebli, szaf metalowych archiwizacyjnych Collegium Medicum UJK
Część 4 dostawa mebli, szaf metalowych archiwizacyjnych Collegium Medicum UJK
1) szafy metalowe -4 szt
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej w ciągu 49 dni kalendarzowych Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (49 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Za każdy dzień skrócenia realizacji 1 (jeden) punkt. za to kryterium można otrzymać 20 punktów (tj. za czas realizacji 29 dni kalendarzowych. Za każdy dodatkowy miesiąc gwarancjiponad wymagane minimum oferta otrzyma 2 pkt.
Część 5 dostawa fotela obrotowego do Centrum Informatyki UJK
Część 5 dostawa fotela obrotowego do Centrum Informatyki UJK
fotel obrotowy do pracy biurowej – 1 szt..
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej w ciągu 49 dni kalendarzowych Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (49 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Za każdy dzień skrócenia realizacji 1 (jeden) punkt. za to kryterium można otrzymać 20 punktów (tj. za czas realizacji 29 dni kalendarzowych. Za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji ponad wymagane minimum oferta otrzyma 2 pkt.
Część 6 dostawa mebli do Rektoratu UJK
Część 6 dostawa mebli do Rektoratu UJK
fotel do pracy biurowej – 30 szt.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej w ciągu 49 dni kalendarzowych Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (49 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Za każdy dzień skrócenia realizacji 1 (jeden) punkt. za to kryterium można otrzymać 20 punktów (tj. za czas realizacji 29 dni kalendarzowych. Za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji ponad wymagane minimum oferta otrzyma 2 pkt.
Część 7 dostawa, szaf warsztatowych do Filii UJK w Sandomierzu
Część 7 dostawa, szaf warsztatowych do Filii UJK w Sandomierzu
1) szafa warsztatowa – 1 szt..
2) szafa warsztatowa narzędziowa – 1 szt
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej w ciągu 49 dni kalendarzowych Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (49 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Za każdy dzień skrócenia realizacji 1 (jeden) punkt. za to kryterium można otrzymać 20 punktów (tj. za czas realizacji 29 dni kalendarzowych. Za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji ponad wymagane minimum oferta otrzyma 2 pkt.
Część 8 dostawa szafy metalowej do Centrum Wsparcia Osób z Niepełnosprawnościami UJK
Część 8 dostawa szafy metalowej do Centrum Wsparcia Osób
z Niepełnosprawnościami UJK
szafa metalowa – 1 szt..
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej w ciągu 49 dni kalendarzowych Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (49 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Za każdy dzień skrócenia realizacji 1 (jeden) punkt. za to kryterium można otrzymać 20 punktów (tj. za czas realizacji 29 dni kalendarzowych. Za każdy dodatkowy miesiąc gwarancji ponad wymagane minimum oferta otrzyma 2 pkt.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie;
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 PZP
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w szczególności w poniższych przypadkach :
1) Terminu wykonania umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, na które Strony umowy nie miały wpływu (w tym również w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej, sytuacji, których nie dało się przewidzieć, które mają wpływ na termin realizacji i są niezależne od stron umowy). Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie na uzasad
Sekcja IV: Procedura
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP,
w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami jest : Marcin Kmieciak email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
III kwartał 2022
1. Zamówienie może zostać udzielone wykonawcy który:
a) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art.109 ust.1 pkt. 4 do 10 PZP,
b) spełnia warunki udziału w postępowaniu opisane w punkcie 2 poniżej,
c) złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
d) nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835)
Oferty należy złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w VII i VIII SWZ. Wykonawca składa oświadczenie na formularzu JEDZ. JEDZ stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert oraz stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ w pkt. 9 (poniżej)
3. Wykonawca składa JEDZ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
4. JEDZ sporządza odrębnie:
- wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku JEDZ potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku JEDZ potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawca, na którego zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku musi zostać wypełniona część II sekcja A i B, część III (podstawy wykluczenia). JEDZ podpisuje kwalifikowanym podpisem elektronicznym podwykonawca.
- Wykonawca sporządzi oświadczenie JEDZ za pośrednictwem systemu dostępnego poprzez stronę internetową
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Przedmiotowe środki dowodowe :
a) szczegółowy opis oferowanych mebli , ze szczególnym uwzględnieniem wymiarów i materiałów z jakich meble będą wykonane. Wykonawca może wykorzystać załącznik nr 1 do SWZ.
Wymagana forma: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
2. Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.
3. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że oferowane meble spełniają określone przez zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria.
4. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".
9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
INFORMACJA
O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1.
Zamówienie
może zostać udzielone wykonawcy który:
a) nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 i art.109 ust.1 pkt. 4 do
10 PZP,
b) spełnia
warunki udziału w postępowaniu opisane w punkcie 2 poniżej,
c) złożył
ofertę niepodlegającą odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy Pzp.
d) nie
podlega wykluczeniu na podstawie art. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu
agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z
2022 r., poz. 835)
2. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności
do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający
nie określa warunku w powyższym zakresie;
2) uprawnień
do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający
nie określa warunku w powyższym zakresie;
3) sytuacji
ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający
nie określa warunku w powyższym zakresie;
4) zdolności
technicznej lub zawodowej:
Zamawiający
nie określa warunku w powyższym zakresie;
3. Wykonawcy mogą
ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy
ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oryginał pełnomocnictwa winien
być załączony do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja prowadzona
będzie przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Jednolity
Europejski Dokument Zamówienia (JEDZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w
postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z
Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak
podstaw do wykluczenia.
5. Oświadczenia i
dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania, w tym
oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie (oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej złożone zostanie w przypadku kiedy oferta tych
wykonawców zostanie oceniona najwyżej).
6. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w formularzu oferty,
które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
ROZDZIAŁ
IX WYKAZ PODMIOTOWYCH SRODKÓW DOWODOWYCH
1. Oferty należy
złożyć, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej, podpisane kwalifikowalnym podpisem elektronicznym.
2. Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie
wskazanym w VII i VIII SWZ. Wykonawca składa oświadczenie na formularzu JEDZ. JEDZ stanowi dowód potwierdzający
brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na
dzień składania ofert oraz stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego
podmiotowe środki dowodowe, wskazane w SWZ w pkt. 9 (poniżej)
3. Wykonawca składa
JEDZ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy
zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla
formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
4. JEDZ sporządza
odrębnie:
- wykonawca/każdy
spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku JEDZ
potwierdza brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
- podmiot trzeci, na
którego potencjał powołuje się wykonawca celem potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu. W takim przypadku JEDZ potwierdza brak podstaw
wykluczenia podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w
zakresie, w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby wykonawcy;
- podwykonawca, na
którego zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków
udziału w postępowaniu. W takim przypadku musi zostać wypełniona część II
sekcja A i B, część III (podstawy wykluczenia). JEDZ podpisuje kwalifikowanym
podpisem elektronicznym podwykonawca.
- Wykonawca sporządzi
oświadczenie JEDZ za pośrednictwem systemu dostępnego poprzez stronę
internetową
5. Instrukcja
wypełniania formularza JEDZ znajduje się na stronie internetowej Urzędu
Zamówień Publicznych pod adresem:
https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0015/32415/Instrukcja-wypelniania-JEDZ-ESPD.pdf
6. Celem ułatwienia
wykonawcy sporządzenia JEDZ zamawiający przygotował formularz JEDZ (załącznik
nr 4 do SWZ), w wersji edytowalnej. Formularz JEDZ należy wypełnić w zakresie
stosownym do wymagań określonych przez zamawiającego w przedmiotowym
postępowaniu. Przy wszystkich podstawach wykluczenia domyślnie zaznaczona jest
odpowiedź przecząca. Po zaznaczeniu odpowiedzi twierdzącej wykonawca ma
możliwość podania szczegółów, a
także opisania
ewentualnych środków zaradczych podjętych w ramach tzw. samooczyszczenia.
7. W Części IV JEDZ
Zamawiający żąda jedynie ogólnego oświadczenia dotyczącego wszystkich kryteriów
kwalifikacji
(sekcja α), bez
wypełniania poszczególnych Sekcji A, B, C i D;
8. Do oferty wykonawca
załącza również:
a) Pełnomocnictwo
(jeśli dotyczy)
·
w
przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginalne pełnomocnictwo
określające jego zakres, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez
osobę/y upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego
wynika prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów
składanych wraz z ofertą a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę
skompresowane do jednego pliku. Pełnomocnictwo może być również elektroniczną
kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie lub elektroniczną kopią
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa;
·
w
przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
wykonawcy są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa,
z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty;
Wymagana forma:
- oryginał w postaci elektronicznej podpisany
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentowania
wykonawcy/wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie
z formą reprezentacji, określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy
organizacyjnej, lub
- elektroniczna kopia dokumentu poświadczona za
zgodność z oryginałem przez notariusza, tj. podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
b) Zobowiązanie
podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty potwierdzający, że Wykonawca
będzie dysponował niezbędnymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie
zamówienia. Zobowiązanie musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego,
podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do
reprezentacji na zdolnościach którego polega wykonawca wskazaną we właściwym
rejestrze, a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do
jednego pliku.
c) Oświadczenie
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy
ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia
oświadczenia o podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w postaci oryginału
dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym
przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców, określone w
pełnomocnictwie lub zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie
rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;
d) Szczegółowy opis
oferowanych mebli;
e) Oświadczenie wykonawcy
, iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 oraz
art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835)
f) Jeśli dotyczy:
Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA
Z ART. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 ORAZ ART. 7 UST. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH
ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ
SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO składane na podstawie art. 125
ust. 5 ustawy Pzp
9.
Zgodnie z art. 126 ust. 1 PZP zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej
oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia,
następujących podmiotowych środków dowodowych:
1)
informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 PZP
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP , dotyczącej
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
– sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed jej złożeniem;
2) oświadczenia
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z
2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
3) odpisu
lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) oświadczenia
wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania
wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art.
108 ust. 1 pkt 3 PZP,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących
orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących
zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,
e) art. 109 ust. 1 pkt 5–10 PZP
10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1)
informacji z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt.9 ppkt.1 – składa
informację z odpowiedniego rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w
przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez
właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, w zakresie, o którym mowa w ww. punkcie. Dokument,
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
2)
zaświadczenia lub odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt.9 ppkt
4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie
znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury
przewidzianej w
przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
11 Dokument, o którym mowa w ppkt 2) powyżej,
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
12. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
pkt.10, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o
których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 PZP, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby
albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której
dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu
pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem,
organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę
lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu wystawienia
dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w pkt.11..
13. Zamawiający nie wzywa do złożenia
podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i
ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu
ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał
w jednolitym dokumencie dane umożliwiające
dostęp do tych środków, a także wówczas gdy podmiotowym środkiem dowodowym jest
oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w
art. 125 ust. 1 PZP. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych
środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te
środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
14. W zakresie nieuregulowanym PZP lub
niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków
dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający
od wykonawcy (Dz. U.z 2020 r. poz. 2415; zwanym dalej "r.p.ś.d.")
oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych
dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r.
poz. 2452 zwanym dalej "r.d.e.").
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5
25-369 Kielce
tel.: (041) 3497277 faks: (041) 3445615
Adres strony internetowej : www.ujk.edu.pl
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania : https://bip.ujk.edu.pl/dzp/
Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /UJK/SkrytkaESP
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do komunikowania się z Wykonawcami jest : Marcin Kmieciak email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
3. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem postępowania ADP.2301.62. 2022