Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz projektorów dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.92.2022
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz projektorów dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.92.2022
- Znak sprawy: ADP.2301.92.2022
- Termin składania ofert: 2023-01-04 10:00
- Opublikowano: 2022-11-09 11:04:52 przez Marcin Kmieciak
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz projektorów dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.92.2022 PL oXML | iXML
Utworzone: 17/02/2023 13:23 Wysłane: 17/02/2023 13:26
Status: Wysłane ( Ogłoszenie zostało przesłane do publikacji )
Oficjalny tytuł: PL-Kielce: Projektory
Zamówienia w tym ogłoszeniu:
Części w tym zamówieniu:
Umowy z wybranymi Wykonawcami:
Część
1 Marksoft Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A
Część
2 Perfektus Plus sp.z.o.o. ul. Malików 150D, 25-639 Kielce
podpisane zgodnie z art. 264 ust 1 Pzp. w
terminie część 1 - 08.02.2023 r., część 2 - 6.02.2023 r.
ADP.2301.92.2022 Kielce, dnia
23.01.2023
INFORMACJA O WYBORZE OFERTY
NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zamawiający Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710.) – dalej: ustawa Pzp,
informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu ADP.2301.92.2022 na
„ Dostawa
sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz projektorów dla
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach”
Otwarcie ofert odbyło się w obecności
komisji przetargowej w dniu 04.01.2023 r. o godzinie 11:00
Zestawienie ofert i klasyfikacja
punktowa:
Część 1 Zakup
sprzętu komputerowego
w tym:
1) Dostawa laptopa do szkoły doktorskiej ZBPZ/2022/00964
2) Zakup drukarki atramentowej dla Wydawnictwa Uniwersyteckiego
ZBPZ/2022/00894, Drukarka A3 atramentowa 1 szt.
3) Dostawa dysków do Wydziału Sztuki ZBPZ/2022/00905 Dysk SSD – 32 szt.
4) Dostawa komputera do Filii w
Sandomierzu ZBPZ/2022/00854 Zestaw ekonomiczny, All in One – 2
zestawy
1)
ForTi Krzysztof Jurek Siedziba: 26-600 Radom ul.
M. Skłodowskiej Curie 18 za łączną wartość 23652,90 brutto w tym podatek
VAT 4422,90 Zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni. Zamawiający
odrzuca ofertę na podstawie art. 226 pkt 1 ust. 6 ustawy Pzp. tzn. nie została sporządzona
lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi
sporządzania lub przekazywania ofert przy uzyciu środków komunikacji
elektronicznej określonymi przez zamawiającego, tzn. Oferta nie została podpisana kwalifikowanym
podpisem elektronicznym. Złożone dokumenty nie zawierają żadnego podpisu
2) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce
za łączna wartość 19345,33 zł, w tym należny podatek VAT 3617,53 zł, TERMIN DOSTAWY 10 Dni, Zamawiający
odrzuca ofertę na podstawie art. 226 pkt 1 ust. 5 ustawy Pzp. tzn. jej treść jest
niezgodna
z warunkami zamówienia tzn. zawiera za
krótki termin związania z ofertą ( tj. do 18.03.2023 r., Zamawiający
przedłużając termin na składanie ofert , wskazał że minimalny termin związania
z ofertą powinien wynosić 90 dni tj. do dnia. 03.04.2023 r. i taką informację
wskazał w ogłoszeniu o zmianie ogłoszenia oraz dokumentacji SWZ.) Ponadto
zaproponowana w części 1 pkt 2 drukarka
HP OfficeJet Pro 7720 (Y0S18A) nie spełnia wymagań technicznych postawionych przez
Zamawiającego tj. oferowana drukarka zawiera
1 podajnik na papier na 250 arkuszy – Zamawiający wymagał 500 arkuszy. W związku z odrzuceniem
oferty zamawiający nie wzywa wykonawcy do poprawy zaistniałej w treści oferty
omyłki rachunkowej (z całkowitej kwoty brutto 19345,33 zł brutto na prawidłową
19298,33 zł brutto), jak również z zaistniałą w ofercie rażąco niska ceną, nie
wzywa wykonawcy do przedstawienia dokumentów potwierdzających że złożona przez
wykonawcę Framko 2 oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny.
3)
Marksoft Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska
25A za łączna wartość 21736,56 zł, w tym należny podatek
VAT 4064,56 zł, TERMIN DOSTAWY 10 Dni. w kryterium cena brutto oferta zdobyła
60 pkt w kryterium czas realizacji 40 pkt. łącznie oferta zdobyła 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza
w części 1
Część 2 Zakup projektorów
w tym:
1)
Dostawa projektorów do Filii
w Sandomierzu ZBPZ/2022/00854 Projektor
(5szt)
2)
Dostawa wraz z montażem
projektorów do Instytutu Fizyki
UJK w Kielcach ZBPZ/2022/00841
3)
Dostawa wraz z montażem projektorów
do Wydziału Pedagogiki i Psychologii
UJK w Kielcach
ZBPZ/2022/00979
1)
MKM Mirosław Kowalik ul.
Sandomierska 154, 25-324 Kielce za
łączna 85430 zł, w tym należny podatek VAT
15974,82 zł TERMIN DOSTAWY 10 Dni Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie
art. 226 pkt 1 ust. 14 ustawy Pzp.
tzn. wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie
utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania z ofertą lub złożył
wniosek o zwrot wadium w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp.
Zgodnie z art. 97 pkt 1 ust.5 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania
ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem
przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy Pzp. Za
termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego. Wadium Wykonawcy zostało zaksięgowane na koncie
Zamawiającego po terminie na składanie
ofert. Ponadto Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 226 pkt 1 ust. 5 ustawy Pzp.
tzn. jej treść jest niezgodna z
warunkami zamówienia. Zaoferowany w części 2 projektor dla filii w Sandomierzu
posiada niższą jasność (3400 lumenów zamiast wymaganych min 3600 lumenów)
2) AV Multimedia Małyszi Spółka sp.j. ul. Głowackiego 7/7, 25368
Kielce za łączna 82954,28 zł,w tym należny podatek VAT 15511,78 zł, TERMIN DOSTAWY 10 Dni Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie
art. 226 pkt 1 ust. 8 ustawy Pzp. tzn
Oferta wykonawcy zawiera rażąco niska cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu
zamówienia.
3)
Perfektus Plus sp.z.o.o. ul. Malików 150D, 25-639 Kielce za łączna 114167,37 zł, w tym należny
podatek VAT 21348,37 zł, TERMIN DOSTAWY
19 Dni w kryterium
cena brutto oferta zdobyła 60 pkt, w kryterium
czas realizacji 22 pkt. łącznie oferta zdobyła 82 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza w części 2
Umowy z wybranymi Wykonawcami:
Część
1 Marksoft Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A
Część
2 Perfektus Plus sp.z.o.o. ul. Malików 150D, 25-639 Kielce
Zapraszamy Wykonawców których oferty
zostały wybrane jako najkorzystniejsze do podpisania umowy.
Umowy zostaną podpisane zgodnie z art. 264 ust 1 Pzp. w
terminie 03.02.2023 r.
Zamawiający:
Kielce, dnia 04.01.2023 r.
Uniwersytet Jana Kochanowskiego
w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy o
wartości zamówienia przekraczającej progi unijne, o jakich stanowi art. 3
ustawy z 11.09.2019 r. art. 132 ustawy
- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710.) na Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów
komputerowych oraz projektorów dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ADP.2301.92.2022
Działając
na podstawie art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu
wpłynęły następujące oferty:
Część 1 Zakup sprzętu komputerowego
w
tym:
1)
Dostawa laptopa do szkoły doktorskiej ZBPZ/2022/00964
2)
Zakup drukarki atramentowej dla Wydawnictwa Uniwersyteckiego
ZBPZ/2022/00894, Drukarka
A3 atramentowa 1 szt.
3)
Dostawa dysków do Wydziału Sztuki ZBPZ/2022/00905 Dysk SSD – 32 szt.
4)
Dostawa komputera
do Filii w Sandomierzu ZBPZ/2022/00854 Zestaw ekonomiczny, All in One – 2
zestawy
1) ForTi Krzysztof Jurek Siedziba: 26-600 Radom ul. M. Skłodowskiej Curie 18 za
łączną wartość 23652,90 brutto w tym
podatek VAT 4422,90 Zł TERMIN DOSTAWY 10
Dni
2) FRAMKO2 spółka Jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce za
łączna wartość 19345,33 zł, w tym
należny podatek VAT 3617,53 zł, TERMIN
DOSTAWY 10 Dni
3)
Marksoft Marek Kundera 25-512 Kielce
ul. Warszawska 25A za łączna wartość
21736,56 zł, w tym należny podatek
VAT 4064,56 zł, TERMIN DOSTAWY 10 Dni
Część 2 Zakup
projektorów
w tym:
1)
Dostawa projektorów do Filii w Sandomierzu
ZBPZ/2022/00854 Projektor (5szt)
2)
Dostawa wraz z
montażem projektorów do Instytutu
Fizyki UJK w Kielcach ZBPZ/2022/00841
3)
Dostawa wraz z
montażem projektorów do Wydziału
Pedagogiki i Psychologii UJK w Kielcach ZBPZ/2022/00979
1)
MKM Mirosław Kowalik ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce za łączna 85430 zł, w tym należny podatek VAT 15974,82 zł, TERMIN DOSTAWY 10 Dni
2) AV Multimedia Małyszi Spółka sp.j. ul. Głowackiego 7/7, 25368 Kielce za łączna 82954,28 zł, w tym należny podatek VAT 15511,78 zł, TERMIN DOSTAWY 10 Dni
3)
Perfektus Plus sp.z.o.o. ul. Malików
150D, 25-639 Kielce za łączna 114167,37 zł, w tym należny podatek VAT 21348,37 zł, TERMIN DOSTAWY 19 Dni
Zgodnie z treścią
art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że
kwota przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia to:
Cz. 1 – 20465,53 zł
netto, 25172,60 zł brutto
Cz. 2- 95298,00 zł
netto, 117216,54 zł brutto
Kryteria
oceny ofert i ich znaczenie:
1) cena brutto za
przedmiot zamówienia - stanowiące wagę 60%
2) czas realizacji –
stanowiące wagę 40%.
A1 Kryterium
„cena brutto za przedmiot zamówienia”.
Maksymalną ilość punktów (60) Zamawiający przyzna ofercie z
najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.:
Liczba
punktów= (Cena brutto najniższa / Cena brutto badana) x 60 - liczba punktów uzyskana przez
poszczególne oferty; punkty przyznane każdej ofercie będą zaokrąglone do dwóch
miejsc po przecinku.
A2 Kryterium
„czas realizacji”.
Zamawiający
wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję
maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe
oferty otrzymają za każdy dzień
skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych)
dla całego zamówienia.
Informacja o kwocie jaką zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia ADP.2301.92.2022
· Nazwa i adres zamawiającego:
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w
Kielcach
ul.
Żeromskiego 5
25-369
Kielce
· Dotyczy postępowania
prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 132 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) zwanej dalej "ustawą p.z.p.
pn. „Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów
komputerowych oraz projektorów dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ADP.2301.92.2022
Zgodnie z treścią
art. 222 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że
kwota przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia to:
Cz. 1 – 20465,53 zł netto, 25172,60 zł brutto
Cz. 2- 95298,00 zł netto, 117216,54 zł brutto
2. W zamówieniu "Dostawa projektorów do Filii w Sandomierzu ZBPZ/2022/00854" mamy problem z odnalezieniem modelu, który spełniałby parametry wyszczególnione w specyfikacji. Nie jesteśmy w stanie odnaleźć urządzenia, dostępnego w aktualnej sprzedaży, które posiadałoby jednocześnie Jasność: 3600lm, Kontrast: 1000:1 oraz Komunikacja: Wi-Fi. Proszę zweryfikować czy nie ma błędu w podanej specyfikacji. Jeśli wszystko jest w porządku to poprosilibyśmy o dodatkowe parametry techniczne, które umożliwiłby odnalezienie wymaganego przez Państwo modelu.
Polska-Kielce: Projektory
2022/S 216-621099
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570234850
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marcin Kmieciak
E-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497365
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz projektorów dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.92.2022
Przedmiotem zamówienia jest
Część 1 Zakup sprzętu komputerowego
Część 2 Zakup projektorów wraz z osprzętem i montażem
Część 1 Zakup sprzętu komputerowego
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
Część 1 Zakup sprzętu komputerowego
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych)
Część 2 Zakup projektorów wraz z osprzętem i montażem
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
Część 2 Zakup projektorów wraz z osprzętem i montażem
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
1) wykaz dostaw sprzętu komputerowego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum trzy dostawy sprzętu komputerowego( cz. 1) (projektorów (cz. 2) o minimalnej wartości:
a) dla części nr 1 15.000,00 zł brutto każda (słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100).
b) dla części nr 2 60 000 zł brutto każda (słownie złotych: sześćdziesiąt tysięcy 00/100).
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 p.z.p.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.
Sekcja IV: Procedura
1Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu w szczegółach danego postępowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP,
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: w zakresie proceduralnym:
Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365, email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl ,
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą Przedmiotowych środków dowodowych
a) Specyfikacja oferowanego przedmiotu zawierająca nazwę i opisane parametry techniczne w taki sposób, aby jednoznacznie wskazywały jeden model oferowanego sprzętu ze wszystkimi potrzebnymi opcjami.
Wymagana forma: w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia o których mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 i 2 SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy).
4) dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji);
5) Oświadczenie wykonawcy , iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835)
6) Jeśli dotyczy: Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z ART. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 ORAZ ART. 7 UST. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
7) Wypełniony formularz oferty zawierający Specyfikację oferowanego przedmiotu zawierająca nazwę i opisane parametry techniczne w taki sposób, aby jednoznacznie wskazywały jeden model oferowanego sprzętu ze wszystkimi potrzebnymi opcjami.
Oferta powinna być sporządzona w języki polskim, w formacie .doc, docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany jest w Regulaminie korzystania z miniPortalu
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Część 1 – 200 zł
Część 2 – 700 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A.
Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy ADP.2301.92.2022 część …….. ”
więcej informacji w SWZ i pod adresem przetargu www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Środki ochrony prawnej określone w niniejszym dziale przysługują Wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów Pzp.
2. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub ogłoszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców.
3. Odwołanie przysługuje na:
3.1. niezgodną z przepisami Pzp czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
3.2. zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie Pzp.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej, w przypadku zamówień, których wartość jest równa albo przekracza progi unijne.
6. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w ppkt 1.
7. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
9. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego Rozdziału nie stanowią inaczej.
10. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
11. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 Pzp, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Szczegółowe informacje dot. środków ochrony prawnej określone są w Dziale IX "środki Ochrony Prawnej" ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
Przedmiotowe postępowanie
prowadzone jest przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Składanie ofert
następuje za pośrednictwem Miniportalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/)
Nr postępowania: ADP.2301.92.2022
Ogłoszenie
o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 09.11.2022 r. pod numerem Dz.U. : 2022/S 216-621099 (wysłano
do publikacji w dniu 04.11.2022 r. )
-
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/
dnia 09.11.2022 r.
na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl
dnia 09.11.2022 r.
Zarejestrowano w portalu UZP
e-Zamówienia w dniu 28.10.2022 r.
IDENTYFIKATOR MINIPORTAL: 6ea7d173-ffc2-444c-898e-195d2665b563
WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach
określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. O
udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki
dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczych:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności
gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w
powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym
zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
1)
wykaz dostaw sprzętu komputerowego wykonanych, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,
na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem
dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające
ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał
należycie minimum trzy dostawy sprzętu komputerowego( cz. 1) (projektorów
(cz. 2) o minimalnej wartości:
a) dla
części nr 1 15.000,00
zł brutto każda (słownie złotych: piętnaście
tysięcy 00/100).
b) dla części nr 2 60 000 zł brutto każda (słownie złotych: sześćdziesiąt
tysięcy 00/100).
3. Zgodnie z art. 117 ust.
1 p.z.p. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności
technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania,
uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez
wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów
technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze
wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
VIII. PODSTAWY
WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA
1. Z postępowania o
udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi
którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust.
1 p.z.p.;
2) w art. 109 ust.
1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:
a) w
stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami
zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność
gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
b)
który w sposób zawiniony
poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w
wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub
nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą
stosownych dowodów;
c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w
znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale
nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w
sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do
wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego
lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;
3) Zamawiający
wykluczy wykonawcę na podstawie art. 5K
ROZPORZĄDZENIA 833/2014 oraz art. 7 ust.
1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835)
2. Wykluczenie Wykonawcy
następuje zgodnie z art. 111 p.z.p.
3. Wykonawca
nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt
1, 2, 5 i 6 p.z.p lub art. 109 ust. 1 pkt
4, 5, 7 p.z.p, jeżeli udowodni
zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki wskazane w art. 110 ust. 2 p.z.p.
4. Zamawiający
oceni, czy podjęte przez wykonawcę czynności, o których mowa w art. 110 ust. 2
p.z.p., są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i
szczególne okoliczności czynu wykonawcy. Jeżeli podjęte przez wykonawcę
czynności nie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, zamawiający
wyklucza wykonawcę.
IX. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE
ZOBOWIĄZANI SĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA
ORAZ POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
1. Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że
nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca składa w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, stanowiącego
Załącznik nr 2 do Rozporządzenia Wykonawczego Komisji (EU) 2016/7 z dnia 5
stycznia 2016 r. ustanawiającego standardowy formularz jednolitego
europejskiego dokumentu zamówienia. Informacje zawarte w JEDZ (ESPD) stanowią
wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia
warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający informuje,
iż edytowalną wersję JEDZ stanowiącą Załącznik
nr 2 do SWZ należy wypełnić z
zastrzeżeniem poniższych uwag:
1) w Części II Sekcji D
JEDZ ( ESPD) (Informacje dotyczące
podwykonawców, na których zdolności Wykonawca nie polega) Wykonawca
oświadcza czy zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek
części zamówienia (w przypadku twierdzącej odpowiedzi podaje ponadto, o ile
jest to wiadome, wykaz proponowanych podwykonawców), natomiast Wykonawca nie
jest zobowiązany do przedstawienia w odniesieniu do tych podwykonawców
odrębnych ESPD, zawierających informacje wymagane w Części II Sekcja A i B oraz
w Części III;
2) w Części IV Zamawiający
żąda jedynie ogólnego oświadczenia dotyczącego wszystkich kryteriów
kwalifikacji (sekcja α), bez wypełniania poszczególnych Sekcji A, B, C i D;
3) Część V (Ograniczenie liczby kwalifikujących się
kandydatów) należy pozostawić niewypełnioną.
Do oferty wykonawca załącza również: (wybrać odpowiednie jeśli dotyczy)
1) Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy):
a) w przypadku, gdy
Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginalne pełnomocnictwo określające jego
zakres, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y
upoważnione do reprezentacji wskazane we właściwym rejestrze, z którego wynika
prawo do podpisania oferty oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz
z ofertą a następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do
jednego pliku archiwum .zip. Pełnomocnictwo może być również elektroniczną
kopią poświadczoną za zgodność z oryginałem notarialnie lub elektroniczną kopią
poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa;
b) w przypadku
wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy są
zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści
którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o
udzielenie zamówienia tych wykonawców, należy załączyć do oferty;
2) Zobowiązanie podmiotu trzeciego
do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia lub inne dokumenty potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował
niezbędnymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówieni. Zobowiązanie
musi być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego, podpisane
kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do reprezentacji
na zdolnościach którego polega wykonawca wskazaną we właściwym rejestrze, a
następnie wraz z plikami stanowiącymi ofertę skompresowane do jednego pliku
archiwum .zip (Załącznik nr 10 do SWZ);
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ubiegający się
wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o
podziale obowiązków pomiędzy konsorcjantami w postaci dokumentu elektronicznego
podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do
reprezentowania wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie
rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie;
4) Potwierdzenie wpłaty
wadium.
5) Oświadczenie
wykonawcy , iż nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 5K ROZPORZĄDZENIA
833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
(Dz.U. z 2022 r., poz. 835)
6) Jeśli dotyczy: Oświadczenia podmiotu
udostępniającego zasoby
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK WYKLUCZENIA Z ART.
5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 ORAZ ART. 7 UST. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE
PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE
BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
3. Zamawiający
przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych
środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art.
108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz.
369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub
informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego
wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru
Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się
do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p. oraz w
zakresie podstaw wykluczenia wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4, 5, 7 p.z.p. - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
4) Informacja z
Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art.
108 ust. 1 pkt 1,2 i 4 p.z.p. sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
jej złożeniem.
5) wykaz dostaw wykonanych, a w
przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w
okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w
okresie ostatnich 3 miesięcy; Zamawiający
uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum trzy dostawy sprzętu
komputerowego( cz. 1) (projektorów (cz. 2) o minimalnej wartości:
a) dla
części nr 1 15.000,00
zł brutto każda (słownie złotych: piętnaście
tysięcy 00/100).
b) dla części nr 2 60 000 zł brutto każda (słownie złotych: sześćdziesiąt
tysięcy 00/100).
4. Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
1) zamiast dokumentów, o
których mowa w ust. 3 pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie
naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, nie otwarto jego likwidacji, nie
ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł
układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani
nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej
procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury -
wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
2) zamiast dokumentów, o
których mowa w ust. 3 pkt 5, składa informację z odpowiedniego
rejestru, takiego jak rejestr sądowy, albo, w przypadku braku takiego rejestru,
inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem oraz składa informację z
odpowiedniego rejestru zawierającego informacje o jego beneficjentach
rzeczywistych albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument
wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, określający jego beneficjentów
rzeczywistych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5. Jeżeli w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o
których mowa w ust. 4, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich
przypadków wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w
części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze
wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów
o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub
administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego,
właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania
dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w
ust. 4.
6. Zamawiający nie wzywa
do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą
bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
w rozumieniu ustawy z dnia 17.02.2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w jednolitym
dokumencie dane umożliwiające dostęp do tych środków, a także wówczas gdy
podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada
zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. Wykonawca nie
jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający
posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i
aktualność.
7. W zakresie nieuregulowanym ustawą p.z.p.
lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w
postępowaniu, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w
sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415;
zwanym dalej "r.p.ś.d.") oraz przepisy rozporządzenia Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452 zwanym dalej
"r.d.e.")
Wykonawca zobowiązany
jest do złożenia wraz z ofertą Przedmiotowych środków dowodowych
a) Specyfikacja
oferowanego przedmiotu zawierająca nazwę
i opisane parametry techniczne w taki sposób, aby jednoznacznie wskazywały
jeden model oferowanego sprzętu ze wszystkimi potrzebnymi opcjami.
Wymagana forma: w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym
podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawców
zgodnie z formą reprezentacji określoną
w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub w innym dokumencie.
8. Zamawiający nie
wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych.
9. Zamawiający
akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeśli potwierdzają, że
oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone przez zamawiającego wymagania,
cechy lub kryteria.
10. Zamawiający
przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych.
OPIS SPOSOBU
PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I
DOKUMENTÓW
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.
3. Ofertę sporządza się w języku polskim na Formularzu
Ofertowym - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą
Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu
Zamówienia o którym mowa w Rozdziale IX
ust. 1 SWZ;
2) zobowiązanie innego podmiotu oraz oświadczenie
w formie Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia o których mowa w Rozdziale X ust. 3 pkt 1 i 2
SWZ (jeżeli dotyczy);
3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli
dotyczy).
4) dowód wniesienia wadium (w
przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji);
5) Oświadczenie wykonawcy , iż
nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 oraz
art. 7 ust. 1 ustawy z
dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835)
6) Jeśli dotyczy: Oświadczenia
podmiotu udostępniającego zasoby
DOTYCZĄCE PRZESŁANEK
WYKLUCZENIA Z ART. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 ORAZ ART. 7 UST. 1 USTAWY O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE
PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE
BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
7) Wypełniony formularz
oferty zawierający
Specyfikację oferowanego
przedmiotu zawierająca nazwę i opisane parametry techniczne w taki
sposób, aby jednoznacznie wskazywały jeden model oferowanego sprzętu ze
wszystkimi potrzebnymi opcjami.
Oferta powinna
być sporządzona w języki polskim, w formacie .doc, docx, .pdf i podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany jest w Regulaminie korzystania z miniPortalu
WYMAGANIA DOTYCZĄCE
WADIUM
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia
swojej oferty wadium w wysokości:
Część 1 –
200 zł
Część 2 –
700 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru
Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.
299).
4. Wadium w formie pieniądza
należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A.
Nr 15
1160 2202 0000 0003 3977 3201. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium
– oznaczenie sprawy ADP.2301.92.2022 część …….. ”
UWAGA: Za
termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania
rachunku Zamawiającego.
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Tel.: (0-41) 349-7365 fax 41 349 7275
NIP: 657-02-34-850
Email : dzp@ujk.edu.pl
Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /UJK/SkrytkaESP
Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: www.ujk.edu.pl/dzp/przetargi.php
Godziny pracy: 7.30-15.30 od poniedziałku do piątku.