Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.58.2022
Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.58.2022
- Znak sprawy: ADP.2301.58.2022
- Termin składania ofert: 2022-07-18 10:00
- Opublikowano: 2022-06-14 10:07:22 przez Marcin Kmieciak
OGŁOSZENIE o UDZIELENIU ZAMÓWIENIA dla postępowania ADP.2301.58.2022
Umowy
w części 1 z wykonawcą Abema Systemy Prezentacyjne Wojciech Kusek
Siedziba: ul. Orla 53c, 30-244 Kraków została podpisana w terminie 26.08.2022
w części 2 z
wykonawcą MKM Mirosław Kowalik Siedziba: ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce została podpisana w terminie 18.08.2022
w części 3 z
wykonawcą Abema Systemy Prezentacyjne Wojciech Kusek Siedziba: ul. Orla 53c,
30-244 Kraków z
w części 4 z
wykonawcą MKM Mirosław Kowalik
Siedziba: ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce
zgodnie z art. 264 ust 1 Pzp. w terminie 18.08.2022 r. dla części 2 i 4, oraz 23.08.2022 r dla części 1 i 3.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.58.2022 wysłano do ENOTICES :Utworzone: 15/09/2022 13:19 Wysłane: 15/09/2022 13:21
INFORMACJA
O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zamawiający
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach działając na podstawie art.
253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) – dalej: ustawa Pzp, informuje, że dokonał
wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu
ADP.2301.58.2022 na „Dostawę
urządzeń multimedialnych i audiowizualnych
dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.58.2022
Otwarcie ofert odbyło się w obecności
komisji przetargowej w dniu 18.07.2022 r.
o godzinie 11:00
Zestawienie ofert i klasyfikacja
punktowa:
Część 1 Zakup do Collegium Medicum, Zakup Projektorów multimedialnych
oraz Monitorów
1)
Abema Systemy Prezentacyjne
Wojciech Kusek
Siedziba: ul. Orla 53c, 30-244 Kraków za łączną wartość 14 543,52 zł brutto w tym podatek VAT 2 719,52 Zł (słownie: dwa
tys. siedemset dziewiętnaście 52/00 zł); TERMIN DOSTAWY 10 Dni w kryterium cena
oferta otrzymała 60 pkt w kryterium czas realizacji 40 pkt, łącznie 100 pkt i została wybrana jako
najkorzystniejsza
2) MKM Mirosław Kowalik Siedziba: ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce za łączną wartość 17808,00 zł brutto w tym podatek VAT
23% 3329,95 zł (słownie: siedemnaście tysięcy osiemset osiem złotych); TERMIN
DOSTAWY 10 Dni oferta otrzymała 89 pkt.
3)
Perfektus Plus sp. z o.o. Siedziba: ul.
Malików 150D, 25-639 Kielce za łączną wartość 15 773,52 zł brutto w tym
podatek VAT 2 949,52 zł (słownie: piętnaście tysięcy siedemset siedemdziesiąt
trzy złote 52/100zł); TERMIN DOSTAWY 10 Dni oferta otrzymała 95,3 pkt.
Część 2 Zakup do Wydziału Pedagogiki i Psychologii, Zakup telewizora
wraz z osprzętem, akcesoriami i montażem w siedzibie Zamawiającego
1)
MKM Mirosław Kowalik Siedziba: ul. Sandomierska
154, 25-324 Kielce za łączną wartość 11649,00
zł brutto w tym podatek VAT 23% 2178,27 zł (słownie: jedenaście tysięcy
sześćset czterdzieści dziewięć złotych); TERMIN DOSTAWY 10 Dni w kryterium cena
oferta otrzymała 60 pkt w kryterium czas realizacji 40 pkt, łącznie 100 pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza
Część 3 Zakup do Instytutu Biologii Zakup Projektorów multimedialnych
wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego - 3 szt.
1) Abema
Systemy Prezentacyjne Wojciech Kusek Siedziba: ul. Orla 53c, 30-244 Kraków za łączną
wartość 10 512,81 zł brutto w tym
podatek VAT 1 965,81 Zł (słownie: jeden tys. dziewięćset sześćdziesiąt pięć
81/00 zł); TERMIN DOSTAWY 10 Dni w kryterium cena oferta otrzymała 60 pkt w
kryterium czas realizacji 40 pkt, łącznie 100
pkt i została wybrana jako najkorzystniejsza
2)
MKM Mirosław Kowalik Siedziba: ul.
Sandomierska 154, 25-324 Kielce za łączną wartość 13140,00 zł brutto w tym
podatek VAT 23% 2457,07 zł (słownie: trzynaście tysięcy sto czterdzieści
złotych); TERMIN DOSTAWY 10 Dni oferta otrzymała łącznie 88 pkt.
3)
Perfektus Plus sp. z o.o. Siedziba: ul.
Malików 150D, 25-639 Kielce za łączną wartość 11 933,46 brutto w tym
podatek VAT 2 231,46 zł (słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset trzydzieści
trzy złote 46/100 ); TERMIN DOSTAWY 10 Dni, oferta otrzymała łącznie 92,85 pkt.
Część 4 Zakup do Biblioteki
Uniwersyteckiej. Zakup sprzętu komputerowego oraz Audio Video
1)
MKM Mirosław Kowalik Siedziba: ul. Sandomierska
154, 25-324 Kielce za łączną wartość 7484,00
zł brutto w tym podatek VAT 23% 1399,45 zł (słownie: siedem tysięcy
czterysta osiemdziesiąt cztery złote); TERMIN DOSTAWY 10 Dni w kryterium cena
oferta otrzymała 60 pkt w kryterium czas realizacji 40 pkt, łącznie 100 pkt i została wybrana jako
najkorzystniejsza
Umowy
w części 1 z wykonawcą Abema Systemy Prezentacyjne Wojciech Kusek
Siedziba: ul. Orla 53c, 30-244 Kraków
w części 2 z
wykonawcą MKM Mirosław Kowalik Siedziba: ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce
w części 3 z
wykonawcą Abema Systemy Prezentacyjne Wojciech Kusek Siedziba: ul. Orla 53c,
30-244 Kraków
w części 4 z
wykonawcą MKM Mirosław Kowalik
Siedziba: ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce
których
oferty w tych częściach zostały wybrane jako najkorzystniejsze zostanie
podpisana zgodnie z art. 264 ust 1 Pzp. w
terminie 18.08.2022 r. dla części 2 i 4, oraz 23.08.2022 r dla części 1 i 3.
Zapraszamy do podpisania umowy.
Zamawiający:
Kielce, dnia
18.07.2022 r.
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
INFORMACJA Z
OTWARCIA OFERT
Dotyczy: postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na dostawy o wartości zamówienia przekraczającej progi unijne,
o jakich stanowi art. 3 ustawy z 11.09.2019 r. art. 132 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021
r. poz. 1129 z późn. zm.) na „Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych
dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.58.2022”
Działając na podstawie
art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły
następujące oferty:
Część 1 Zakup do Collegium Medicum, Zakup Projektorów multimedialnych
oraz Monitorów
1)
Abema
Systemy Prezentacyjne Wojciech Kusek Siedziba: ul. Orla 53c, 30-244 Kraków za
łączną wartość 14 543,52zł brutto w tym podatek VAT 2 719,52 Zł (słownie: dwa
tys. siedemset dziewiętnaście 52/00 zł); TERMIN DOSTAWY 10 Dni
2)
MKM
Mirosław Kowalik Siedziba: ul. Sandomierska 154, 25-324 Kielce za łączną
wartość 17808,00 zł brutto w tym podatek VAT 23% 3329,95 zł (słownie:
siedemnaście tysięcy osiemset osiem złotych); TERMIN DOSTAWY 10 Dni
3)
Perfektus
Plus sp. z o.o. Siedziba: ul. Malików 150D, 25-639 Kielce za łączną wartość
15 773,52 brutto w
tym podatek VAT 2 949,52 zł (słownie: piętnaście tysięcy siedemset
siedemdziesiąt trzy złote 52/100zł); TERMIN DOSTAWY 10 Dni
Część 2
Zakup do Wydziału Pedagogiki i Psychologii, Zakup telewizora wraz z osprzętem,
akcesoriami i montażem w siedzibie Zamawiającego
1) MKM Mirosław Kowalik Siedziba: ul.
Sandomierska 154, 25-324 Kielce za łączną wartość 11649,00 zł brutto w tym
podatek VAT 23% 2178,27 zł (słownie: jedenaście tysięcy sześćset czterdzieści
dziewięć złotych); TERMIN DOSTAWY 10 Dni
Część 3 Zakup do Instytutu Biologii Zakup Projektorów multimedialnych
wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego - 3 szt.
1) Abema Systemy Prezentacyjne Wojciech Kusek
Siedziba: ul. Orla 53c, 30-244 Kraków za łączną wartość 10 512,81 brutto w tym
podatek VAT 1 965,81 Zł (słownie: jeden tys. dziewięćset sześćdziesiąt pięć
81/00 zł); TERMIN DOSTAWY 10 Dni
2) MKM Mirosław Kowalik Siedziba: ul.
Sandomierska 154, 25-324 Kielce za łączną wartość 13140,00 zł brutto w tym
podatek VAT 23% 2457,07 zł (słownie: trzynaście tysięcy sto czterdzieści
złotych); TERMIN DOSTAWY 10 Dni
3) Perfektus Plus sp. z o.o. Siedziba: ul.
Malików 150D, 25-639 Kielce za łączną wartość 11 933,46 brutto w tym
podatek VAT 2 231,46 zł (słownie: jedenaście tysięcy dziewięćset trzydzieści
trzy złote 46/100 ); TERMIN DOSTAWY 10 Dni
Część 4 Zakup do Biblioteki Uniwersyteckiej. Zakup sprzętu
komputerowego oraz Audio Video
1) MKM Mirosław Kowalik Siedziba: ul.
Sandomierska 154, 25-324 Kielce za łączną wartość 7484,00 zł brutto w tym
podatek VAT 23% 1399,45 zł (słownie: siedem tysięcy czterysta osiemdziesiąt
cztery złote); TERMIN DOSTAWY 10 Dni
Zgodnie z treścią art. 222 ust.
4 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający informuje, że kwota
przeznaczona na realizację niniejszego zamówienia to:
Cz. 1 – 13330,01 zł netto,
16395,90 zł brutto
Cz. 2- 12200 zł netto, 15006 zł brutto
Cz. 3 – 10800 zł netto, 13284 zł brutto
Cz. 4 – 4211,30 zł netto, 5180 zł brutto
Polska-Kielce: Sprzęt elektroniczny
2022/S 113-317689
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Krajowy numer identyfikacyjny: 6570234850
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marcin Kmieciak
E-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497365
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa urządzeń multimedialnych i audiowizualnych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.58.2022
Część 1 Zakup do Collegium Medicum, Zakup Projektorów multimedialnych oraz Monitorów
Część 2 Zakup do Wydziału Pedagogiki i Psychologii, Zakup telewizora wraz z osprzętem, akcesoriami i montażem w siedzibie Zamawiającego
Część 3 Zakup do Instytutu Biologii
Zakup Projektorów multimedialnych wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego - 3 szt.
Część 4 Zakup do Biblioteki Uniwersyteckiej. Zakup sprzętu komputerowego oraz Audio Video
Część 1 Zakup do Collegium Medicum, Zakup Projektorów multimedialnych oraz Monitorów
Zakup do Collegium Medicum, Zakup Projektorów multimedialnych oraz Monitorów
Zakup do Collegium Medicum, Zakup Projektorów multimedialnych oraz Monitorów
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 2 Zakup do Wydziału Pedagogiki i Psychologii, Zakup telewizora wraz z osprzętem, akcesoriami i montażem w siedzibie Zamawiającego
Zakup do Wydziału Pedagogiki i Psychologii, Zakup telewizora wraz z osprzętem, akcesoriami i montażem w siedzibie Zamawiającego
Zakup do Wydziału Pedagogiki i Psychologii, Zakup telewizora wraz z osprzętem, akcesoriami i montażem w siedzibie Zamawiającego
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 3 Zakup do Instytutu Biologii Zakup Projektorów multimedialnych wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego - 3 szt.
Zakup do Instytutu Biologii
Zakup Projektorów multimedialnych wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego - 3 szt.
Zakup do Instytutu Biologii
Zakup Projektorów multimedialnych wraz z montażem w siedzibie Zamawiającego - 3 szt.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Część 4 Zakup do Biblioteki Uniwersyteckiej. Zakup sprzętu komputerowego oraz Audio Video
Zakup do Biblioteki Uniwersyteckiej. Zakup sprzętu komputerowego oraz Audio Video
Zakup do Biblioteki Uniwersyteckiej. Zakup sprzętu komputerowego oraz Audio Video
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówienia.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykaz dostaw sprzętu multimedialnego i audiowizualnego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał należycie minimum trzy dostawy sprzętu multimedialnego i audiowizualnego o minimalnej wartości 8.000,00 zł brutto każda (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100).
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 p.z.p.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.
Sekcja IV: Procedura
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.07.2022 r. o godzinie 11.00
Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu miniportalu W przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia,
Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
w zakresie proceduralnym:
Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365, email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl ,
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
w trzecik kwartale 2022
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
Część 1 – 120 zł
Część 2 – 180 zł
Część 3 – 160 zł
Część 4 – 60 zł
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A.
Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201. Na dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy ADP.2301.58.2022 część …….. ”
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:
1) w art. 108 ust. 1 p.z.p.;
2) w art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7 p.z.p., tj.:
a) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury;
b) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych dowodów;
c) który z przyczyn leżących po jego stronie, w znacznym stopniu lub zakresie nie wykonał lub nienależycie wykonał albo długotrwale nienależycie wykonywał istotne zobowiązanie wynikające z wcześniejszej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub umowy koncesji, co doprowadziło do wypowiedzenia lub odstąpienia od umowy, odszkodowania, wykonania zastępczego lub realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady;
3) Zamawiający wykluczy wykonawcę na podstawie art. 5K ROZPORZĄDZENIA 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835)
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 p.z.p., sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p. w zakresie odnoszącym się do podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 p.z.p.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych, zwanego dalej "sądem zamówień publicznych".
9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy p.z.p., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
1)
Wykonawca
składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty
lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu
w szczegółach danego postępowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na
którym prowadzona będzie korespondencja związana z postepowaniem. Formularz
można wypełnić na stronie internetowej
https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia podając dane dotyczące postępowania,
2)
oferta
powinna być sporządzona w języki polskim, w formacie .doc, docx, .pdf i
podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym
zaszyfrowania oferty opisany jest w Regulaminie korzystania z miniPortalu,
3)
Wykonawca
może przed upływem terminu na składanie ofert zmienić lub wycofać ofertę za
pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania, oferty dostępnego na
ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty
został opisany w instrukcji użytkownika systemu miniPortal, dostępnej pod
adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf
4) Wykonawca po upływie terminu na
składanie ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty,
WYMAGANIA DOTYCZĄCE
WADIUM
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia
swojej oferty wadium w wysokości:
Część 1 –
120 zł
Część 2 –
180 zł
Część 3 – 160 zł
Część 4 –
60 zł
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu
składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz
ust. 2.
3. Wadium może być wnoszone według wyboru
Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty,
o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.
299).
4. Wadium w formie pieniądza
należy wnieść przelewem na numer konta na konto Uniwersytetu Jana
Kochanowskiego w Kielcach Bank Millenium S.A.
Nr 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201. Na
dowodzie przelewu należy wpisać: „Wadium – oznaczenie sprawy ADP.2301.58.2022
część …….. ”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie
pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub
gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za
wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;
2) z jej treści powinno jednoznacznej
wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe
oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub
gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż
pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji
powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6)
beneficjentem
poręczenia lub gwarancji jest: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, 25-369
Kielce
7) w przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga
aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu
poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8) musi zostać złożone w postaci
elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę
poręczenia lub gwarancji.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie:
1) pieniężnej - zaleca się, by dowód
dokonania przelewu został dołączony do oferty;
2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by
oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub
nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży
wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p.
zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania
wadium określa p.z.p.
Uniwersytet
Jana Kochanowskiego w Kielcach
ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce
Tel.: (0-41) 349-7365 fax 41 349 7275
Nr Sprawy: ADP.2301.58.2022
5) Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym:
Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365, email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl ,
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
3. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa poprzednim zdaniu, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. W przypadku gdy wniosek
o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie wskazanym w pierwszym zdaniu, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.
- SWZ.docx
- umowa sprzęt 09.06.2022.DOC
- IDENTYFIKATOR MINIPORTAL.docx
- Ogłoszenie o zamówieniu SIMAP.pdf
- opis przedmiotu zamówienia urządzenia multimedialne i audiowizualne.docx
- inf. o kwocie_ADP.2301.58.2022.docx
- Informacja z otwarcia ofert.docx
- WYNIK.docx
- Dostawy - 511894-2022 -Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf