Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.68.2021
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.68.2021
- Znak sprawy: ADP.2301.68.2021
 - Termin składania ofert: 2021-08-17 10:00
 - Opublikowano: 2021-07-13 11:46:41 przez Marcin Kmieciak
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA w postępowaniu ADP.2301.68.2021
Zamawiający  Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w postępowaniu ADP.2301.68.2021 na  Dostawę sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.68.2021
Ogłoszenie o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 13.07.2021 r.  pod numerem Dz.U. :  2021/S 133-352981 (wysłano do publikacji w dniu 08.07.2021 r. )
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/   dnia 13.07.2021 r.
 na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl  dnia  13.07.2021 r.               IDENTYFIKATOR MINIPORTAL: caea632c-c2ba-43af-a949-4160299fe3b9
Otwarcie ofert odbyło się w obecności komisji przetargowej w dniu 17.08.2021 r. o godzinie 13.00
Główny 302000001 – urządzenia komputerowe
Pozostałe :
30213100-6 - komputery przenośne
30236000-2 - różny sprzęt komputerowy
Umowy w następujących częściach
W części 1 MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul.
Warszawska 25A
W części 2 MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul.
Warszawska 25A
W części 3
FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce
W części 4 Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce
W części 5 MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul.
Warszawska 25A
W części 6 FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga
ul. Duża 22, 25-013 Kielce
W części 7 MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce
ul. Warszawska 25A
W części 8 FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga
ul. Duża 22, 25-013 Kielce
W części 9 FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga
ul. Duża 22, 25-013 Kielce
W części 10 postępowanie unieważnione 
W części 11 Forti Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie
Skłodowskiej 18
W części 12 FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia zostało wprowadzone do Dziennika Urzędowego Wspólnoty Europejskiej w dniu 1.10.2021
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach PL oXML  |  iXML
Utworzone: 01/10/2021 13:33       Wysłane: 01/10/2021 14:26
Status: Wysłane  ( Ogłoszenie zostało przesłane do publikacji )
Oficjalny tytuł: PL-Kielce: Urządzenia komputerowe
Zamówienia w tym ogłoszeniu:
Części w tym zamówieniu:
ADP.2301.68.2021                                                               
   Kielce, dnia  09.09.2021
                   
INFORMACJA O
WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Zamawiający  Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
działając na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo
zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej: ustawa Pzp, informuje,
że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej w
postępowaniu ADP.2301.68.2021 na  Dostawę
sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania dla
Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.68.2021
Ogłoszenie
o niniejszym przetargu zostało zamieszczone:
- w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej – dnia 13.07.2021 r.  pod numerem Dz.U. :  2021/S
133-352981 (wysłano do
publikacji w dniu 08.07.2021 r. ) 
-
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/  
dnia 13.07.2021 r. 
 na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl 
dnia  13.07.2021 r.               IDENTYFIKATOR MINIPORTAL: caea632c-c2ba-43af-a949-4160299fe3b9
Otwarcie ofert
odbyło się w obecności komisji przetargowej w dniu 17.08.2021 r. o godzinie
13.00
Główny 302000001 – urządzenia komputerowe
Pozostałe : 
30213100-6 - komputery przenośne
30236000-2 - różny sprzęt komputerowy
Zestawienie ofert
i klasyfikacja punktowa:
Część 1 Zakup dla działu Zabezpieczenia Informatycznego
UJK     ZBPZ/2021/00794
1)   
MARKSOFT Marek
Kundera 25-512
Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 9692,40 zł w tym
podatek VAT termin dostawy 10 dni  w
kryterium cena brutto oferta zdobyła 60 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt
łącznie 100 pkt. Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
2)   
FRAMKO2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 9979,48 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 58,27 pkt w kryterium termin
realizacji 40 pkt łącznie 98,27 pkt.
3)   
Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  10430,40 zł w tym podatek VAT termin dostawy
10 dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 55,75 pkt w
kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 95,75 pkt.
4)    Forti Krzysztof
Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18                                       z
zaoferowana kwota brutto 9594 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni Zamawiający odrzuca ofertę Forti Krzysztof na postawie art. 226 ust
1  pkt 2 „c”                      ( wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia o którym
mowa w art. 125 ust 1, lub podmiotowego środka dowodowego, …”)
Cz. 1-  11382,11zł netto, 14000 zł
brutto
Część 2 Zakup dla Wydziału Prawa  i Nauk Społecznych  UJK 
ZBPZ/2021/00647
1)   
MARKSOFT Marek
Kundera 25-512
Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 2804,40 zł w tym
podatek VAT termin dostawy 10 dni cena brutto oferta zdobyła 60 pkt w
kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 100 pkt. Oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza
2)   
FRAMKO2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z zaoferowana
kwota brutto 2890,36 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni w
kryterium cena brutto oferta zdobyła 58,21 pkt w kryterium termin realizacji 40
pkt łącznie 98,21 pkt.
3)   
Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  3089,76 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 54,45 pkt w
kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 94,45 pkt.
4)   
Forti Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18                                    z
zaoferowana kwota brutto 3075 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 54,72 pkt w kryterium termin
realizacji 40 pkt łącznie 94,72 pkt.
Cz. 2-    2439,03 zł netto, 3300 zł
brutto 
Część 3 Zakup  dla
Biblioteki Uniwersyteckiej UJK 
ZBPZ/2021/00700
1)    MARKSOFT Marek
Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana
kwota brutto 1961,85 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni w
kryterium cena brutto oferta zdobyła 54,22 pkt w kryterium termin realizacji 40
pkt łącznie 94,22 pkt.
2)    FRAMKO2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga ul.
Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 1772,97 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni oferta zdobyła 60 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 100
pkt. Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
3)    Man Complex
Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1,
25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  2464,92 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 43,15 pkt w
kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 83,15 pkt.
5)    Forti Krzysztof
Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z
zaoferowana kwota brutto 1722 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni Zamawiający odrzuca ofertę Forti Krzysztof na postawie art. 226 ust
1  pkt 2 „c”                (  wykonawca nie złożył w przewidzianym terminie
oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust 1, lub podmiotowego środka
dowodowego, …”)
Cz. 3 –  2032,52 zł netto ,  2500 zł brutto
Część 4 Zakup  dla
Instytutu Chemii   UJK  ZBPZ/2021/00741
1)   
MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 3603,90
zł w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni w kryterium cena brutto
oferta zdobyła 53,13 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 93,13
pkt.
2)   
FRAMKO2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 3232,91 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 59,23 pkt w kryterium termin
realizacji 40 pkt łącznie 99,23 pkt.
3)   
Man Complex Grzywna
Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  3191,85 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni oferta zdobyła 60 pkt w kryterium termin
realizacji 40 pkt łącznie 100 pkt. Oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza
4)    Forti Krzysztof
Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18                                  z zaoferowana
kwota brutto 3690 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni                      w kryterium cena
brutto oferta zdobyła 51,9 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 91,9
pkt.
Cz. 4 – 2439,03 zł netto, - 3000 zł brutto
Część 5 Zakup  dla
Wydziału Prawa i Nauk Społecznych 
UJK  ZBPZ/2021/00628
1)   
MARKSOFT Marek
Kundera 25-512
Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 2792,10 zł w tym
podatek VAT termin dostawy 10 dni oferta zdobyła 60 pkt w kryterium
termin realizacji 40 pkt łącznie 100 pkt. Oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza
2)    FRAMKO2 spółka
jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce                                  
z zaoferowana kwota brutto 1978,09 zł w tym podatek VAT
termin dostawy 10 dni Zamawiający odrzuca ofertę  FRAMKO 2 na postawie art. 226 ust 1  pkt 5 ( jej
treść jest niezgodna z warunkami zamówienia, brak komunikacji Ethernet -
druk              w sieci LAN )
3)    Forti Krzysztof
Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z
zaoferowana kwota brutto 3321 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni                        w kryterium cena brutto oferta zdobyła
51,9 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 90,44 pkt.
Cz. 5 – 2601,63 zł netto – 3200 zł brutto
Część 6 Zakup 
Collegium Medicum UJK 
ZBPZ/2021/00407
1)   
FRAMKO2 spółka
jawna J.
Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 3395,78 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 100 pkt. Oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza
Cz. 6.- 2693,23 zł netto – 3312,67 zł brutto
Część 7 Zakup  dla
Działu Nauki  UJK  ZBPZ/2021/00978
1)   
MARKSOFT Marek
Kundera 25-512
Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 2423,10 zł w tym
podatek VAT termin dostawy 10 dni w kryterium termin realizacji 40 pkt
łącznie 100 pkt. Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
2)   
FRAMKO2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 2494,87 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 58,27 pkt w kryterium termin
realizacji 40 pkt łącznie 98,27 pkt
3)   
Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  2632,20 zł w tym podatek VAT termin dostawy
10 dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 55,23 pkt w
kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 95,23 pkt.
4)    Forti Krzysztof
Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18                                     z
zaoferowana kwota brutto 2460 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni                    w kryterium cena
brutto oferta zdobyła 59,1 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 99,1
pkt.
Cz. 7 – 2845,53 zł netto – 3500 zł brutto
Część 8 Zakup  dla
Działu zabezpieczenia Informatycznego 
UJK  
ZBPZ/2021/00726
1)   
MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 2952 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni w kryterium cena brutto oferta
zdobyła 59,8 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 99,8 pkt.
2)   
FRAMKO2 spółka
jawna J.
Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 2941,48 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 100 pkt. Oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza
3)   
Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  3143,88 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 56,13  pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt
łącznie 96,13 pkt.
4)   
Forti Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18                                       z
zaoferowana kwota brutto 3284,10 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 53,7 pkt w kryterium termin
realizacji 40 pkt łącznie 93,7 pkt.
Cz.8.- 3170,74 zł netto – 3900zł brutto 
Część 9 Zakup  dla
Działu Zabezpieczenia informatycznego UJK 
ZBPZ/2021/00675
1)    MARKSOFT Marek
Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana
kwota brutto 1402,20 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni w
kryterium cena brutto oferta zdobyła 59,73 pkt w kryterium termin realizacji 40
pkt łącznie 99,73 pkt.
2)   
FRAMKO2 spółka
jawna J.
Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 1396,03 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 100 pkt. Oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza
3)   
Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  1458,78 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 57,4 pkt w
kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 97,4 pkt.
4)    Forti Krzysztof
Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18                                      z
zaoferowana kwota brutto 1722 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 48,64 pkt w kryterium termin
realizacji 40 pkt łącznie 88,64 pkt.
Cz.9.- 1463,41 zł netto- 1800 zł brutto
Część 10 Zakup  dla
Działu Zabezpieczenia informatycznego  
ZBPZ/2021/00505
Zamawiający
unieważnia postepowanie w oparciu o art. 255 ppkt. ustawy Pzp. tzn. cena lub
koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
1)    MARKSOFT Marek
Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana
kwota brutto 6346,80 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni Zamawiający
odrzuca ofertę  Marksoft na
postawie art. 226 ust 1  pkt 5 ( jej treść jest niezgodna z warunkami
zamówienia )
2)    FRAMKO2 spółka
jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce                                  
z zaoferowana kwota brutto 7780,82 zł w tym podatek VAT
termin dostawy 10 dni 
Cz. 10- 3658,54 zł netto, 4500 zł brutto
Część 11 Zakup  dla
Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK 
ZBPZ/2021/00393
1)    FRAMKO2 spółka
jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce                                  
z zaoferowana kwota brutto 5998,58 zł w tym podatek VAT
termin dostawy 10 dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 51,67 pkt w
kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 91,67 pkt.
2)   
Forti Krzysztof
Jurek 26-600
Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z zaoferowana kwota brutto 5166 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni                     w kryterium termin realizacji 40 pkt
łącznie 100 pkt. Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza
Cz 11- 5121,95 zł netto, 6300 zł brutto
Część 12 Zakup  dla
Wydawnictwa Uniwersyteckiego 
ZBPZ/2021/00446
1)   
FRAMKO2 spółka
jawna J. Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 3293,09 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni w kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 100 pkt. Oferta została
wybrana jako najkorzystniejsza
2)    Man Complex
Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1,
25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  3324,69 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni w kryterium cena brutto oferta zdobyła 59,42 pkt w
kryterium termin realizacji 40 pkt łącznie 99,42 pkt.
3)    Forti Krzysztof
Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z
zaoferowana kwota brutto 3567 zł w tym podatek VAT termin dostawy 10
dni                      w kryterium
cena brutto oferta zdobyła 55,39 pkt w kryterium termin realizacji 40 pkt
łącznie 95,39 pkt.
Cz 12.- 4065,04 zł netto, 5000 zł brutto
Jako ofertę najkorzystniejszą uznano 
W części 1 MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul.
Warszawska 25A
W części 2 MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul.
Warszawska 25A
W części 3
FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce
W części 4 Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce
W części 5 MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul.
Warszawska 25A
W części 6 FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga
ul. Duża 22, 25-013 Kielce
W części 7 MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce
ul. Warszawska 25A
W części 8 FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga
ul. Duża 22, 25-013 Kielce
W części 9 FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga
ul. Duża 22, 25-013 Kielce
W części 10 postępowanie unieważnione 
W części 11 Forti Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie
Skłodowskiej 18
W części 12 FRAMKO2 spółka jawna J.Strykowski, S. Miazga
ul. Duża 22, 25-013 Kielce
Zapraszamy do
podpisania Umów z wybranymi Wykonawcami których oferty zostały wybrane jako
najkorzystniejsze,  zostaną podpisane
zgodnie z art. 264 ust 1  Pzp.  w  następującym terminie   20.09.2021 r.
Zapraszamy do
podpisania ofert w wyznaczonym terminie
Zamawiający:                                                                                               
Kielce, dnia
17.08.2021 r.
Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Ul. Żeromskiego 5
25 – 369 Kielce
   
INFORMACJA Z
OTWARCIA OFERT 
Dotyczy: postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na „Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów
komputerowych, oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ADP.2301.68.2021”
Nr postępowania: ADP.2301.68.2021
Działając na podstawie
art. 222 ust. 5 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
(Dz.U. poz. 2019 ze zm.), zamawiający informuje, że w postępowaniu wpłynęły
następujące oferty:
Część 1 Zakup dla działu Zabezpieczenia
Informatycznego UJK     ZBPZ/2021/00794
1)      MARKSOFT
Marek Kundera
25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 9692,40 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
2)      FRAMKO2
spółka jawna J. Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 9979,48 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
3)      Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  10430,40 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
4)     
Forti Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej
18 z zaoferowana kwota brutto 9594 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
Część 2 Zakup dla Wydziału Prawa  i
Nauk Społecznych  UJK  ZBPZ/2021/00647
1)     
MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z
zaoferowana kwota brutto 2804,40 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
2)      FRAMKO2
spółka jawna J. Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 2890,36 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
3)      Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  3089,76 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
4)      Forti
Krzysztof Jurek 26-600
Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z zaoferowana kwota brutto 3075 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
Część 3 Zakup  dla Biblioteki
Uniwersyteckiej UJK  ZBPZ/2021/00700
1)      MARKSOFT
Marek Kundera
25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 1961,85 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
2)      FRAMKO2
spółka jawna J. Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 1772,97 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
3)      Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  2464,92 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
4)     
Forti Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej
18 z zaoferowana kwota brutto 1722 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
Część 4 Zakup  dla Instytutu
Chemii   UJK  ZBPZ/2021/00741
1)      MARKSOFT
Marek Kundera
25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 3603,90 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
2)      FRAMKO2
spółka jawna J. Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 3232,91 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
3)     
Man Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul. W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z
zaoferowana kwota brutto  3191,85 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
4)      Forti
Krzysztof Jurek 26-600
Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z zaoferowana kwota brutto 3690 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
Część 5 Zakup  dla Wydziału Prawa i
Nauk Społecznych  UJK  ZBPZ/2021/00628
1)      MARKSOFT
Marek Kundera
25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 2792,10 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
2)     
FRAMKO2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 1978,09 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
3)      Forti
Krzysztof Jurek 26-600
Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z zaoferowana kwota brutto 3321 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
Część 6 Zakup  Collegium Medicum
UJK  ZBPZ/2021/00407
1)      FRAMKO2
spółka jawna J. Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 3395,78 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
Część 7 Zakup  dla Działu Nauki  UJK 
ZBPZ/2021/00978
1)     
MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z
zaoferowana kwota brutto 2423,10 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
2)      FRAMKO2
spółka jawna J. Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 2494,87 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
3)      Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  2632,20 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
4)      Forti
Krzysztof Jurek 26-600
Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z zaoferowana kwota brutto 2460 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
Część 8 Zakup  dla Działu
zabezpieczenia Informatycznego  UJK  
ZBPZ/2021/00726
1)      MARKSOFT
Marek Kundera
25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 2952 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
2)     
FRAMKO2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 2941,48 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
3)      Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  3143,88 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
4)      Forti
Krzysztof Jurek 26-600
Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z zaoferowana kwota brutto 3284,10 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
Część 9 Zakup  dla Działu
Zabezpieczenia informatycznego UJK 
ZBPZ/2021/00675
1)      MARKSOFT
Marek Kundera
25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z zaoferowana kwota brutto 1402,20 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
2)     
FRAMKO2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 1396,03 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
3)      Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  1458,78 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
4)      Forti
Krzysztof Jurek 26-600
Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z zaoferowana kwota brutto 1722 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
Część 10 Zakup  dla Działu
Zabezpieczenia informatycznego  
ZBPZ/2021/00505
1)     
MARKSOFT Marek Kundera 25-512 Kielce ul. Warszawska 25A z
zaoferowana kwota brutto 6346,80 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
2)      FRAMKO2
spółka jawna J. Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 7780,82 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
Część 11 Zakup  dla Wydziału
Pedagogiki i Psychologii UJK 
ZBPZ/2021/00393
1)      FRAMKO2
spółka jawna J. Strykowski,
S. Miazga ul. Duża 22, 25-013 Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 5998,58 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
2)     
Forti Krzysztof Jurek 26-600 Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej
18 z zaoferowana kwota brutto 5166 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
Część 12 Zakup  dla Wydawnictwa
Uniwersyteckiego  ZBPZ/2021/00446
1)     
FRAMKO2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga ul. Duża 22, 25-013
Kielce                                   z
zaoferowana kwota brutto 3293,09 zł
w tym podatek VAT termin dostawy 10 dni 
2)      Man
Complex Grzywna Marek, Łapacz Norbert ul.
W Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce z zaoferowana kwota brutto  3324,69 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
3)      Forti
Krzysztof Jurek 26-600
Radom ul. Marii Curie Skłodowskiej 18 z zaoferowana kwota brutto 3567 zł w tym podatek VAT termin
dostawy 10 dni 
Działając
na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację
zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 
Cz. 1-  11382,11zł netto, 14000 zł brutto
Cz. 2-    2439,03 zł netto, 3300 zł brutto 
Cz. 3 –  2032,52 zł netto ,  2500 zł brutto
Cz. 4 – 2439,03 zł netto, -
3000 zł brutto
Cz. 5 – 2601,63 zł netto –
3200 zł brutto
Cz. 6.- 2693,23 zł netto –
3312,67 zł brutto
Cz. 7 – 2845,53 zł netto –
3500 zł brutto
Cz.8.- 3170,74 zł netto –
3900zł brutto 
Cz.9.- 1463,41 zł netto- 1800
zł brutto
Cz. 10- 3658,54 zł netto,
4500 zł brutto
Cz 11- 5121,95 zł netto, 6300
zł brutto
Cz 12.- 4065,04 zł netto,
5000 zł brutto
Zamawiający:   
Uniwersytet Jana Kochanowskiego
w Kielcach                                     
                                                                                                                      Kielce, dnia 17.08.2021
r. godz. 09:00
INFORMACJA O KWOCIE PRZEZNACZONEJ NA REALIZACJĘ ZAMÓWIENIA
Dotyczy: postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu
nieograniczonego na „Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów
komputerowych, oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
ADP.2301.68.2021
Działając
na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.), Zamawiający informuje, że na realizację
zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę brutto 
Cz. 1-  11382,11zł netto, 14000 zł brutto
Cz. 2-    2439,03 zł netto, 3300 zł brutto 
Cz. 3 –  2032,52 zł netto ,  2500 zł brutto
Cz. 4 – 2439,03 zł netto, -
3000 zł brutto
Cz. 5 – 2601,63 zł netto –
3200 zł brutto
Cz. 6.- 2693,23 zł netto –
3312,67 zł brutto
Cz. 7 – 2845,53 zł netto –
3500 zł brutto
Cz.8.- 3170,74 zł netto –
3900zł brutto 
Cz.9.- 1463,41 zł netto- 1800
zł brutto
Cz. 10- 3658,54 zł netto,
4500 zł brutto
Cz 11- 5121,95 zł netto, 6300
zł brutto
Cz 12.- 4065,04 zł netto,
5000 zł brutto
Polska-Kielce: Urządzenia komputerowe
2021/S 133-352981
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adres pocztowy: ul. Żeromskiego 5
Miejscowość: Kielce
Kod NUTS: PL721 Kielecki
Kod pocztowy: 25-369
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marcin Kmieciak
E-mail: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl
Tel.: +48 413497365
Faks: +48 413445615
Adresy internetowe:
Główny adres: www.ujk.edu.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, oprogramowania dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach ADP.2301.68.2021
Przedmiotem zamówienia jest:
— część 1 – zakup dla działu Zabezpieczenia Informatycznego UJK ZBPZ/2021/00794,
— część 2 – zakup dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ZBPZ/2021/00647,
— część 3 – zakup dla Biblioteki Uniwersyteckiej UJK ZBPZ/2021/00700,
— część 4 – zakup dla Instytutu Chemii UJK ZBPZ/2021/00741,
— część 5 – zakup dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ZBPZ/2021/00628,
— część 6 – zakup Collegium Medicum UJK ZBPZ/2021/00407,
— część 7 – zakup dla Działu Nauki UJK ZBPZ/2021/00978,
— część 8 – zakup dla Działu zabezpieczenia Informatycznego UJK ZBPZ/2021/00726,
— część 9 – zakup dla Działu Zabezpieczenia informatycznego UJK ZBPZ/2021/00675,
— część 10 – zakup dla Działu Zabezpieczenia informatycznego ZBPZ/2021/00505,
— część 11 – zakup dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK ZBPZ/2021/00393,
— część 12 – zakup dla Wydawnictwa Uniwersyteckiego ZBPZ/2021/00446.
Część 1 Zakup dla działu Zabezpieczenia Informatycznego UJK ZBPZ/2021/00794
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce Żeromskiego 5
Część 1 Zakup dla działu Zabezpieczenia Informatycznego UJK ZBPZ/2021/00794 zakup dotyczy 4 szt. laptopów
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 2 Zakup dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ZBPZ/2021/00647
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce Uniwersytecja 17
Część 2 Zakup dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ZBPZ/2021/00647 zakup doptyczy laptopa 1 szt
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 3 Zakup dla Biblioteki Uniwersyteckiej UJK ZBPZ/2021/00700
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce Uniwersytecja 17
Część 3 Zakup dla Biblioteki Uniwersyteckiej UJK ZBPZ/2021/00700 zakup drukarki termotransferowej
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 4 Zakup dla Instytutu Chemii UJK ZBPZ/2021/00741
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce Uniwersytecja 17
Część 4 Zakup dla Instytutu Chemii UJK ZBPZ/2021/00741 zakup notebooka zaawansowanego
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 5 Zakup dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ZBPZ/2021/00628
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce Uniwersytecja 17
Część 5 Zakup dla Wydziału Prawa i Nauk Społecznych UJK ZBPZ/2021/00628 zakup urzadzenia wielofunkcyjnego
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 6 Zakup Collegium Medicum UJK ZBPZ/2021/00407
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce
Część 6 Zakup Collegium Medicum UJK ZBPZ/2021/00407
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 7 Zakup dla Działu Nauki UJK ZBPZ/2021/00978
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce
Część 7 Zakup dla Działu Nauki UJK ZBPZ/2021/00978
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 8 Zakup dla Działu zabezpieczenia Informatycznego UJK ZBPZ/2021/00726
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce
Część 8 Zakup dla Działu zabezpieczenia Informatycznego UJK ZBPZ/2021/00726
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 9 Zakup dla Działu Zabezpieczenia informatycznego UJK ZBPZ/2021/00675
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce
Część 9 Zakup dla Działu Zabezpieczenia informatycznego UJK ZBPZ/2021/00675
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 10 Zakup dla Działu Zabezpieczenia informatycznego ZBPZ/2021/00505
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce
Część 10 Zakup dla Działu Zabezpieczenia informatycznego ZBPZ/2021/00505
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 11 Zakup dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK ZBPZ/2021/00393
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce
Część 11 Zakup dla Wydziału Pedagogiki i Psychologii UJK ZBPZ/2021/00393
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Część 12 Zakup dla Wydawnictwa Uniwersyteckiego ZBPZ/2021/00446
Dział Zabezpieczenia Informatycznego UJK Kielce
Część 12 Zakup dla Wydawnictwa Uniwersyteckiego ZBPZ/2021/00446
Kryterium „czas realizacji”.
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy. Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0 (zero) punktów. Pozostałe oferty otrzymają za każdy dzień skrócenia realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych) dla całego zamówi
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Informacje o treści zawieranej umowy oraz możliwości jej zmiany
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, są możliwe gdy zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 Pzp.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Wzorze Umowy.
Sekcja IV: Procedura
1) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu w szczegółach danego postępowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja.
5) Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1) w zakresie proceduralnym:
Marcin Kmieciak, tel. 413497365, email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl,
W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Nformacje ogólne
1) w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
MiniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal - oraz poczty elektronicznej,
2) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji,
3) wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP,
4) maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB,
5) za datę przekazania oferty, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP,
6) identyfikator danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępne są w zakładce „POSTĘPOWANIA” na miniPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587700
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
1. Odwołanie przysługuje na:
1) niezgodną z przepisami ustawy czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia do której zamawiający był obowiązany na podstawie ustawy;
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje kopię odwołania zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
3. Odwołanie wobec treści ogłoszenia lub treści SWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
2) 15 dni od dnia przekazania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w pkt 1).
5. Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 5 i 6 wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia
6. Na orzeczenie Izby oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu.
7. W postępowaniu toczącym się wskutek wniesienia skargi stosuje się odpowiednio przepisy ustawy z 17.11.1964 – Kodeks postępowania cywilnego o apelacji, jeżeli przepisy niniejszego rozdziału nie stanowią inaczej.
8. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie – sądu zamówień publicznych, zwanego dalej „sądem zamówień publicznych”.
9. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp., przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z 23.11.2012 – Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
10. Prezes Izby przekazuje skargę wraz z aktami postępowania odwoławczego do sądu zamówień publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587801
Adres internetowy: http://www.uzp.gov.pl
Szczegóły postępowania w serwisie zewnętrznym: zobacz
Uwaga Zamawiający przesunoł termin składania i otwarcia ofert z 13.08.2021 na 17.08.2021 godziny składania i otwarcia bez zmian !!!!
UWAGA !!!!!
Zamawiający w Forularzu OFERTOWYM usunoł pod kadą częścią błędny zapis o treści :
UWAGA dotycząca wszystkich części Zamawiający
wymaga realizacji przedmiotu umowy najpóźniej 60 dni od daty podpisania umowy.
Oferta zawierająca propozycję maksymalnego wymaganego czasu dostawy (60 dni)
otrzyma 0 (zero) punktów. za każdy dodatkowy dzień wcześniejszej realizacji 2
(dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas
realizacji 40 dni kalendarzowych )
Zastępując go prawidłowobrzmiącym wynikającym z SWZ o treści:
Zamawiający wymaga dostawy najpóźniej 30 dni od daty podpisania umowy.
Oferta zawierająca propozycję maksymalnego
wymaganego czasu dostawy (30 dni) otrzyma 0
(zero) punktów. Pozostałe oferty
otrzymają za każdy  dzień
skrócenia  realizacji - 2 (dwa) punkty. Maksymalnie za to kryterium można otrzymać 40 punktów (za czas realizacji 10 dni kalendarzowych)
dla całego zamówienia. W ofercie Wykonawca winien podać ilość dni kalendarzowych
w których zrealizuje przedmiot umowy
2.	Złożenie oferty 
1)	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Formularz do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny na miniPortalu w szczegółach danego postępowania.
W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postepowaniem. Formularz można wypełnić na stronie internetowej https://obywatel.gov.pl/nforms/ezamowienia podając dane dotyczące postępowania,
2)	oferta powinna być sporządzona w języki polskim, w formacie .doc, docx, .pdf i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany jest w Regulaminie korzystania z miniPortalu,
3)	Wykonawca może przed upływem terminu na składanie ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania, oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób zmiany i wycofania oferty został opisany w instrukcji użytkownika systemu miniPortal, dostępnej pod adresem:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf 
4)	Wykonawca po upływie terminu na składanie ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty,
5)	Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1)	w zakresie proceduralnym:
     Marcin Kmieciak, tel. 41 349 7365, email: marcin.kmieciak@ujk.edu.pl ,
 W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania.
3.	Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 6 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 14 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, o którym mowa poprzednim zdaniu, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ. W przypadku gdy wniosek
o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie wskazanym w pierwszym zdaniu, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ.

 Drukuj