Zakończone przetargi

Dostawa środków czystości

Dostawa środków czystości

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.07.19 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.07.19 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pok. Nr 5 Sekretariat Kanclerza
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Wymagany termin wykonania zamówienia - sukcesywnie od dnia podpisania umowy przez kolejne 12 miesięcy
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany ilości zamawianego przedmiotu zamówienia między poszczególnymi pozycjami przedmiotu zamówienia do wysokości ogólnej wartości przedmiotu zamówienia. Zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy mogą nastąpić w przypadku zmiany zapotrzebowania Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający ponadto przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT oraz zmianę umowy w przypadku gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
  • Warunki udziału w postepowaniu: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: - wykażą się minimum dwoma dostawani odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości minimum 200 000 zł brutto każda , które wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. wykonawca musi dysponować minimum jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu towarów, dopuszczonym do transportu drogowego; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; tzn. Wykonawca wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykaże spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp opierając się na wiedzy, doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do realizacji zamówienia, zdolnościach finansowych, innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji , o której mowa . 1. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na załączniku do protokołu postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. 9 SIWZ. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW: Do oferty muszą być dołączone nw. dokumenty: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. Załącznika Nr 2 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwie dostawy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz środków transportu którymi dysponuje wykonawca, z podaniem ich nazwy, przeznaczenia, i informacji o stanie technicznym; 4) Opłacona polisa , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto na załączniku Nr 5, ceny muszą być określone do dwóch miejsc po przecinku. 2) Dowód wpłaty wadium 3)Oświadczenie Wykonawcy, że w przypadku wyboru jego oferty dostarczał będzie środki czystości własnym transportem, na swój koszt, w czasie nie dłuższym niż 3 godziny od momentu złożenia zamówienia, oraz że dostarczone środki wniesie do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez pracownika zamawiającego. Dokumenty muszą być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Uwaga: - Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń- zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. B 2), 3), 4) i 6)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. B 5)- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Wadium: 4800 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym.
  • Cena specyfikacji: 35 PLN

powyżej 14 000 euro

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało się:
w BZP dnia 10.07.2012r. z numerem 243434-2012.
na tablicy ogłoszeń Zamawiającego w dniu 10.07.2012r.

UWAGA!!
Do Zamawiającego wpłynęły pytania, które zamieszczam poniżej wraz z odpowiedziami.
Pytanie 1.
§ 2. Dostawa nastąpi w ciągu 3 godzin od zgłoszenia do miejsca określonego w § 3 niniejszej umowy.
Powołując się na powyżej zacytowany fragment umowy dostawy zwracamy się do Zamawiającego o wydłużenie dostawy z 3 godzin do 6 godzin, w związku z tym pytamy:
Czy Zamawiający zgodzi się na wydłużenie terminu dostawy z 3 godzin na 6 godzin?
Odpowiedź:
Zapis pozostaje bez zmian
Pytanie 2.
Dotyczy:
Poz. 4 Mleczko do czyszczenia 500 ml usuwający naloty, nie powodujące zarysowań np. CIF
Poz. 5 Mleczko do czyszczenia 700 ml usuwające naloty, nie powodujące zarysowań np. CIF
Poz. 6 Mleczko do czyszczenia 500 ml usuwające naloty, nie powodujące zarysowań np. CIF ACTIVE CREAM
O doskonałej jakości mleczek CIF decyduje ich skład, wg kart charakterystyki tych towarów są to : anionowe środki powierzchniowo czynne (alkilobenzenosulfonian sodowy) w ilości 5 - 15% węglan sodu, węglan di sodu w ilości <5% niejonowe związki powierzchniowo czynne ( alkohole C 12 – 15 etoksylowane 2-5 EO) w ilości < 5%, 2 – (2 – butoksyetoksy) etanol w ilości < 5%, węglan wapnia w ilości 15 – 30 %, chloran (I) sodu, podchloryn sodu w ilości <5%, metakrzemian di sodu w ilości < 1% oraz parametry fizykochemiczne tych mleczek, takie jak: gęstość w 200 C : 1,540 g/cm3 , odczyn PH w 20o C:13,0 , lepkość (mPas) w 20,97 (1/s) 550 w związku z powyższym zadajemy pytanie:
Czy Zamawiający badając oferty będzie brał pod uwagę skład chemiczny oraz parametry fizykochemiczne produktów równoważnych w poz. 4.5,6?
Odpowiedź:
Zamawiający będzie brał pod uwagę skuteczność zaproponowanych produktów.
Pytanie 3
Poz. 8 Mydło w kostkach toaletowe 100 g pachnące np. Arko.
Wzorcowe mydło Arko w poz. 8 jest produkowane w co najmniej 4 rodzajach i zaliczane jest do mydeł kremowych klasy luksusowe.
Czy w związku z tym pytamy Zamawiającego czy dopuści mydło , które produkowane jest w mniej niż 4 kompozycjach zapachowych i które nie jest mydłem kremowym?
Odpowiedź:
Zamawiający dopuści mydło kremowe produkowane z mniej niż 4 kompozycji zapachowych.
Pytanie 4
O doskonałości past sidolux decyduje ich skład oraz parametry fizykochemiczne, w związku z tym zadajemy pytania:
Czy Zamawiający badając oferty będzie brał pod uwagę skład chemiczny oraz parametry fizykochemiczne produktów równoważnych z pozycji 18, 19, 20 ?
Poz. 18 Pasta do nabłyszczania paneli 500 ml konserwująca i nabłyszczająca panele np. Sidolux
Poz. 19 Pasta do marmuru zewnętrzna 500 ml konserwująca i nabłyszczająca marmur np. Sidolux
Poz. 20 Pasta do PCV 500 ml konserwująca i nabłyszczająca PCV np. Sidolux
Poz. 28 Płyn do czyszczenia do usuwania starych powłok z past 500 ml np. Cleanlux
Odpowiedź:
Pojemności w poz. 18, 19, 20, 28 pozostają bez zmian.
Pytanie 5
Od niedawna pasty Sidolux oraz zmywacz Cleanlux rozlewane są w butelki 0,75 litra w związku z tym pytamy:
Czy Zamawiający dopuści opakowanie 0,75 l ?
Odpowiedź:
Pojemność pozostaje bez zmian.
Pytanie 6
Produkt z pozycji 16 ma pojemność 19 ml, wnioskujemy do Zamawiającego zmianę zapisu z 75 ml na 19 ml.
Odpowiedź:
Produkt w pozycji 16 ma pojemność 75 ml i pozostaje bez zmian.
Pytanie 7
Produkt z pozycji 36 ma pojemność 750 ml. Wnioskujemy do Zamawiającego o zmianę zapisu pojemności z 1000ml na 750 ml.
Odpowiedź:
W poz. 36 określona pojemność 500 ml pozostaje bez zmian.
Pytanie 8
Płyn wybielający 1 l np. ACE jest produkowany w 3 wersjach: ACE cytrynowe, ACE Wybielacz oraz ACE blue, w związku z tym pytamy:
Jaki rodzaj ACE ma być dostarczany Zamawiającemu?
Odpowiedź:
ACE Wybielacz
Pytanie 9
Płyn wybielający 1l np. Clorox jest środkiem, który ma potwierdzone badaniami właściwości grzybobójcze, bakteriobójcze oraz wirusobójcze, (B, F, V) w związku z tym pytamy:
Czy Zamawiający badając oferty będzie żądał dokumentów potwierdzających zakres działania, (B, F, V) produktu równoważnego z pozycji 49?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisem SIWZ w przypadku produktu równoważnego do oferty należ dołączyć charakterystykę produktu.
Pytanie 10
Płyn do dezynfekcji i mycia WC 750 ml skutecznie usuwa brud, osad z kamienia , dezynfekujący np. Domestos 24h – Pine Fresh, Atlantic Fresh, Citrus Fresh, Spring Fresh, Apple Fresh, jest środkiem, który ma potwierdzone badaniami właściwości grzybobójcze, bakteriobójcze oraz wirusobójcze, łącznie ze zwalczaniem prątków gruźlicy Tbc (B, F, V) w związku z tym pytamy:
Czy Zamawiający badając oferty będzie żądał dokumentów potwierdzających zakres działania (B, F, V Tbc) produktu równoważnego z poz. 49?
Odpowiedź
Zgodnie z zapisem SIWZ w przypadku produktu równoważnego do oferty należ dołączyć charakterystykę produktu.
Pytanie 11
Zwracamy się z prośbą o zmianę terminu dostawy z 3 godzin na minimalny czas 1 -2 dni. Podany czas 3 godziny jest dla oferentów startujących z innych miejscowości za krótki na realizację zamówienia.
Odpowiedź:
Termin pozostaje bez zmian.

- Alicja Wrzosek, tel.: 41 349 72 78