Zakończone przetargi

Zorganizowanie objazdu naukowego dla studentów DP/2310/146/12

Zorganizowanie objazdu naukowego dla studentów DP/2310/146/12

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.07.19 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.07.19 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Genewa Paryż
  • Termin realizacji: Wyjazd rozpocznie się dnia 07.10.2012 z Kielc do dnia 13.10.2012. Powrót do Kielc w godzinach wieczornych. Z ulicy Al. IX Wieków Kielc 19 sprzed budynku Wydziału Nauk o Zdrowiu. – czas trwania 7 dni Termin wymagany (tzn. termin realizacji zamówienia nie może ulec zmianie )
  • Wymagania: ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. 1) dysponują minimum 1 osobą która posiada : aktualne uprawnienia pilota ze znajomością języka oraz krajów do których organizowany jest objazd. 2) dysponują minimum 1 samochodem do przewozu minimum 27 osób z aktualnymi badaniami technicznymi auto nie starsze niż 2006 rok. 3) Dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii A,B,C i przewozu osób. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; 4) Oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje minimum 1 samochodem do przewozu minimum 27 osób z aktualnymi badaniami technicznymi nie starszym jak 2006 rok Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy.(zał.nr 1) 2. Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4. Szczegółowy harmonogram wyjazdu.
  • Wadium: 1600 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Opłata za SIWZ dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiającego o przekazanie SIWZ w wersji drukowanej
  • Cena specyfikacji: 15 PLN

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwaną w dalszej części specyfikacji ustawą.

III.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Kod CPV i nazwa:
55.10.00.00-1 – usługi hotelarskie
63.51.20.00-1 – usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych,
55.24.00.00-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych.
65.51.00.00-7 – Usługi biur podróży i podobne
Przedmiotem zamówienia jest :
zorganizowanie jednego objazdu naukowego do Szwajcarii i Francjii dla 27 osób kierunku Zdrowie Publiczne studia niestacjonarne II stopnia.- w terminie 07-13.10.2012

Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6. Ustawy pzp.
Zakres zamówienia :
Organizacja objazdu naukowego dla 27 osób.

UWAGA z dnia 12.07.2012 r
Zamawiający zamieszcza następujące pytanie i odpowiedź:
1) W zwiazku z prowadzonym postepowaniem zwracamy się z zapytaniem czy w sytuacji wyboru przez Wykonawcę objazdu autokarem i przy zachowaniu 6 noclegów, objadów śniadań i kolacji. Zamawiający dopuszcza wydłużenie czasu trwania objazdu do 8- 9 dni ( w zależności od godzin wyjazdu i powrotu do Kielc. W innym razie aby zachować 7 dniowy termin objazdu należało by skrócic ilość noclegów do 4. Nie da się bowiem przy przejeźedzie autokarem zapewnić 6 noclegów ( w tym 2 w Genewie i 4 w Paryżu) jednocześnie zamknąć wyjazd w 7 dniach.
ODPOWIEDŹ: Zamawiający oczekuje wydłuzenia objazdu naukowego o czas potrzebny na przejazd autokarem. Nie dozwolonym jest skrócenie pobytu w Genewie i Paryżu oraz ilości noclegów , posiłków. W przypadku wyboru przez Wykonawcę środka transportu autokar/bus, zmianie ulega również termin realizacji umowy ( pkt 1 paragrafu2) oraz ( punkt 1 paragrafu 1) Przy wyborze środka transportu autokar Zamawiający zmienia termin objazdu z wymaganego na poiżądany. Objazd ma rozpocząć się w dniu 6 lub 7.10.2012 taka aby pierwszy posiłek ciepły - 0biadokolacja w Genewie odbył się dnia 7.10.2012 w godzinach wieczornych. Wyjazd w drogę powrotną do Kielc 13.10.2012 roku

Zamawiający przesuwa termin na składanie ofert do dnia 19.07.2012.Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia ukazało się w BZP w dniu 11.07.2012 pod numerem 246782-2012

UWAGA: Zamawiający umieszcza pytania i odpowiedzi do przetargu:
1) Czy dopuszczacie państwo mozliwość przejazdu autokarem na całej trasie wyjazdu bez przelotów samolotem ?
ODPOWIEDŹ: TAK dopuszczamy przejazd autokarem. W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty gdzie środkiem transportu bedzie autokar lub bus nie samolot, skreśleniu podlega punkt 4 paragrafu 2 projektu umowy oraz wszelkie zapisy w umowie dotyczące rezerwacji biletów lotniczych

ZAMAWIAJĄCY ZAMIESZCZA RÓWNIEŻ ZMIENIONY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stamowiący załącznik nr 1:

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA – załącznik nr 1

zorganizowanie Objazdu naukowego do Paryża, Genewy

Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie jednego objazdu naukowego dla 27 osób, w tym 25 studentów kierunku Zdrowie Publiczne studia niestacjonarne II stopnia oraz 2 opiekunów.

WYKONAWCA ma zapewnić:

1. TERMIN WYJAZDU
Termin objazdu 07-13.10.2012. Wyjazd z Kielc po uzgodnieniu z wykonawcą miejsca zbiórki. Termin powrotu do Kielc – 13.10.2012 r. Czas trwania objazdu 7 dni.

2. TRASA OBJAZDU
Kielce – Genewa – Paryż - Kielce

3. PROGRAM OBJAZDU NAUKOWEGO
Zamawiający oczekuje minimum:
 Genewa – 2 dni w tym:
1. Wizyta w Światowej Organizacji Zdrowia,- Wykonawca powinien zapewnić grupie zwiedzanie i prezentację organizacji przez pracownika WHO z możliwością zadawania pytań. Studenci powinni zdobyć informację nt: organizacji, działalności, celów WHO. Przykładowa tematyka:
- możliwości stażu i kariery w WHO, międzynarodowe przepisy zdrowotne, zdrowie i prawa człowieka, wybuch pandemii, działania w dziedzinie zdrowia w sytuacjach kryzysowych
2. Wizyta w Międzynarodowym Komitecie Czerwonego Krzyża - Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom objazdu pełną informację o działalności instytucji
 Paryż - 3 dni tym, .:
1. Wejście do siedziby UNESCO Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom objazdu pełną informację o organizacji. Wizyta i prezentacja instytucji przez uprawnionego pracownika UNESCO Przykładowa tematyka: cele działalność, misja, możliwość współpracy, kariera w UNESCO.
2. Wizyta w najstarszym szpitalu w Paryżu Hotel Dieu – Wykonawca powinien zapewnić uczestnikom objazdu pełna informację o tej organizacji oraz zwiedzanie placówki pod nadzorem uprawnionego pracownika Przykładowa tematyka: rynek pracy w instytucjach ochrony zdrowia i zdrowia publicznego – poszukiwani specjaliści z krajów UE.


3. TRANSPORT
Transport autokarem z Kielc na lotnisko.
Przelot samolotem dla 27 osób Warszawa (lub Kraków lub Katowic) - Genewa jednym lotem o tej samej godzinie, klasa ekonomiczna. Transport z Kielc na lotnisko w dniu wyjazdu oraz w dniu powrotu do Kielc autokarem turystycznym nie starszym niż z 2006 roku. W Genewie transport komfortowym autokarem turystycznym lub komunikacją miejską.
Z Genewy do Paryża przelot samolotem dla 27 osób jednym lotem o tej samej godzinie, klasa ekonomiczna lub przejazd komfortowym autokarem turystycznym lub pociągiem o tej samej godzinie. W Paryżu transport autokarem lub komunikacją miejską.
Przelot samolotem dla 27 osób z Paryża do Warszawy (lub Krakowa lub Katowic) jednym lotem o tej samej godzinie, klasa ekonomiczna.
Powrót autokarem z lotniska do Kielc
ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA TRANSPORT BUSEM LUB AUTOKAREM PODCZAS CAŁEGO OBJAZDU – autokar lub bus powinien posiadać wygodne siedzenia, klimatyzacje, wyposażenie w DVD, TV, barek, mikrofon.

5. USŁUGI PRZEWODNICKO-PILOTAŻOWE i TŁUMACZA
Wykonawca zapewni na całej trasie wycieczki opiekę doświadczonego pilota ze znajomością języka angielskiego i francuskiego oraz ze znajomością krajów do których organizowany jest objazd. Pilot powinien asystować grupie podczas wizytu w WHO, Unesco, MKCzK, Hotel Dieu zapewniając tłumaczenie.
6. NOCLEGI
Wykonawca zapewni 2 noclegi w Genewie oraz 4 noclegi w Paryżu. Hotele o standardzie min***, pokoje 2, 3 osobowe ogrzewane, z łazienką, Internetem.


7. WYŻYWIENIE
Wykonawca zapewni wyżywienie 3 razy dziennie. Pierwszym posiłkiem będzie obiadokolacja w Genewie 7.10.2012,- gorący posiłek, ostatnim śniadanie w dniu wyjazdu. Łącznie:
6 śniadań- specyfikacja śniadania w formie serwisu: English brekfast, continental
5 obiadów Specyfikacja do obiadu min. 2 dania z uwzględnieniem kuchni regionalnej: I danie - 300 g, II danie, min. 350 g, napój do obiadu – lub alternatywnego posiłku dla osób deklarujących się jako wegetarianie lub alergicy na poszczególne składniki pokarmowe
6 kolacji, w tym 1 uroczysta kolacja tematyczna w Paryżu.

8. USŁUGI DODATKOWE
Zamawiający oczekuje dodatkowego programu uatrakcyjniającego wyjazd związanego z prezentacją dziedzictwa kulturowego Szwajcarii i Francji oraz pokrycia kosztów biletów wstępu do zaproponowanych zwiedzanych obiektów, pokrycia kosztów transportu, usług przewodnickich, przejazdów do miast, opłat parkingowych i drogowych. Dodatkowy program powinien wypełnić czas pomiędzy wizytami we wskazanych instytucjach. Zaproponowany dodatkowy program będzie analizowany na podstawie przedłożonego do oferty szczegółowego harmonogramu.
9. WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY DO:
 Złożenia szczegółowego programu objazdu naukowego przy składaniu oferty przetargowej
 Stosowania zasad wynikających z aktualnie obowiązujących „Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki”, znajdujących się na stronie internetowej Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Powyższy dokument zawiera wzory logotypów z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego oraz logotypów Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności.

Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach projektu „PROGRES: Program rozwoju: Gospodarka – Edukacja - Sukces” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007- 2013.
 Dołączenia dokumentacji fotograficznej z realizacji objazdu naukowego przy rozliczeniu wykonanej usługi.
 Zagwarantowania niezmienność kosztu realizacji.


ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE WSPÓŁPRACOWAŁ Z Wykonawcą PRZY REALIZACJI PROGRAMU OBJAZDU NAUKOWEGO W SZCZEGÓLNOŚCI W PUNKCIE DOTYCZĄCYM PROGRAMU NAUKOWEGO

UWAGA: Wadium
Warunkiem udziału w postepowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
1600 zł
(słownie złotych: jeden tysiąc sześćset złotych )
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.


Na dowodzie przelewu należy wpisać:

Wadium– Znak sprawy DP/2310/146/12 wpłata wadium za
„Zorganizowanie objazdu naukowego do Genewy, Paryża”


Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia rachunku bankowego oraz z prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 25 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


Ogłoszenie o zamówieniu ukazało sie w BZP w dniu 06.07.2012 pod numerem 237992

Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
Mgr Marcin Kmieciak, tel./fax (041) 349 -72-75,