Zorganizowanie krajowej wizyty studyjnej Grupy Roboczej ds. Współpracy Międzynarodowej DP/2310/71/12
Zorganizowanie krajowej wizyty studyjnej Grupy Roboczej ds. Współpracy Międzynarodowej DP/2310/71/12
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.05.07 09:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.05.07 09:15
- Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić sie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
- Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. żeromskiego 5, 25-369 Kielce Sekretariat Kanclerza pok nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce- Kraków- Szczecin- Kielce
- Termin realizacji: Wyjazd studyjny powinien zostać zorganizowany w dni powszednie, nie wcześniej niż 18 oraz nie później niż 29 czerwca 2012 roku. Termin pożądany (może ulec zmianie po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym)
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, Nie dupuszcza się składania ofert częściowych
- Warunki udziału w postepowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. 1) dysponują minimum 1 osobą która posiada : aktualne uprawnienia pilota ze znajomością miast do których organizowany jest objazd. 2) dysponują minimum 1 samochodem do przewozu minimum 10 osób z aktualnymi badaniami technicznymi 3) Dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii A,B,C i przewozu osób. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; 4) Oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje minimum 1 samochodem do przewozu minimum 10 osób z aktualnymi badaniami technicznymi Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy. 2. Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4. Szczegółowy harmonogram wyjazdu.
- Wadium: 0 PLN
- Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w pokoju nr 5. SIWZ zamawiajacy zamieszcza na własnej stronie internetowej do bezpłatnego pobrania. Cena za SIWZ dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiajacego z prośba o udostepnienie SIWZ w wersji papierowej
- Cena specyfikacji: 10 PLN
Kod CPV i nazwa:
55.10.00.00-1 – usługi hotelarskie
63.51.20.00-1 – usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych,
55.24.00.00-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych.
65.51.00.00-7 – Usługi biur podróży i podobne
Przedmiotem zamówienia jest :
Organizacja Krajowej wizyty studyjnej Grupy Roboczej ds. Współpracy Międzynarodowej ( przejazd, zakwaterowanie, materiały ubezpieczeniowe i inne)
Organizacja objazdu naukowego dla 10 osób.
Zakup finansowany z projektu„Kręgi Innowacji – Rozwój zintegrowanych narzędzi wspierania innowacyjności województwa w obszarach o dużym potencjale wzrostu” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Gołoszenie o zamówieniu ukazało się w BZP w dniu 23.04.2012 pod numerem 127938-2012. Na tablicy Zamawiająceko w dniu 23.04.2012
Do Wykonawcy wpłyneły następujące pytania :
1) Czy program w dniu pierwszym od godz. 9:00 - 12:30 ma się odbyć w formie wykładu (seminarium) w sali szkoleniowej w Centrum Transferu Technologii na Politechnice Krakowskiej ul. Warszawska 24, po czym dopiero o godz. 12:30 nastąpi wyjazd do Parku Technologii Informacyjnych? (z podanych informacji na stronie KPT i MPTI wynika, że obiekty te znajdują się pod tym samym adresem - Al. Jana Pawła II 41L). Proszę również potwierdzić, że seminarium to będzie miało na celu zapoznanie się z działalnością wymienionych obiektów - zgodnie z wymaganym zakresem, które uczestnicy zobaczą dopiero po wyjeździe z ul. Warszawskiej na al. Jana Pawła II?
2) Czy jest wymagana (sugerowana) liczba prelegentów, którzy powinni brać udział podczas seminarium? (np. jedna dla omówienia tematyki Krakowskiego Parku Technologicznego, jedna do omówienia kwestii Inkubatora Technologicznego, jedna do omówienia kwestii Klastrów?
3) Proszę o potwierdzenie, że zapewnienie przerw kawowych oraz poczęstunków, o których mowa w programie wizyty leży po stronie Wykonawcy.
4) Proszę o podanie informacji czy Zamawiający przewiduje zapewnienie wsparcia merytorycznego dla wykonawcy przy układaniu programu seminariów, czy cała organizacja (łącznie z tematyką wykładów/seminariów) leży po stronie Wykonawcy.
Odpowiedzi:
1)W dniu pierwszym w godzinach 9 do 12.30 seminarium powinno odbyc się w Centrum Transferu Technologii po czym powinno nastąpić zwiedzanie Parku Technologii Informacyjnycyjnych. seminarium bedzie miało na celu zapoznanie się z działalnością Parku Technologii Informacyjnych i Centrum Transferu Technologii.
2) Nie jest wymagana liczba prelegentów. Wybór i ilość prowadzących spotkanie powinien być po stronie Wykonawcy
3) Zapewnienie przerw kawowych oraz poczęstunków leży po stronie wykonawcy ( w uzgodnieniu z Instytucją przyjmującą)
4) Zamawiający przewiduje zapewnienie wsparcia merytorycznego przy układaniu programów seminarium w porozumieniu z Instytucjami goszczącymi
Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
Mgr Marcin Kmieciak, tel./fax (041) 349 -72-75,