Zakończone przetargi

Dostawa wyposażenia do laboratoriów WMP Uniwersytettu Jana Kochanowskiego w Kielcach (DP/2310/83/12).

Dostawa wyposażenia do laboratoriów WMP Uniwersytettu Jana Kochanowskiego w Kielcach (DP/2310/83/12).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.06.25 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.06.25 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 25 – 369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój nr 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15.
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj.: 1) dostarczy przedmiot zamówienia, w terminie 14 dni, licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części I, 2) dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia, w terminie 14 dni licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części II, 3) dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu, w terminie 28 dni, licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części III.
  • Wymagania: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w pkt. III siwz. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych Zamawiający, na podstawie art.93 ust. 1a ustawy Prawo zamówień publicznych może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na warunkach określonych we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 8 do niniejszej specyfikacji (dotyczy części II i III).
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset zł) każda – dla części I, b. 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) każda – dla części II, c. 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) każda – dla części III. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje do: 1) uruchomienia dostarczonego sprzętu oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji – dotyczy części II, 2) podłączenia, instalacji, uruchomienia, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji – dotyczy części III. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: a. 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset zł) – dla części I, b. 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) – dla części II, c. 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) – dla części III. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego według załącznika nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset zł) każda – dla części I, b. 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) każda – dla części II, c. 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) każda – dla części III. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za: a. uruchomienie dostarczonego sprzętu oraz świadczenie usług serwisowych w okresie trwania gwarancji – dotyczy części II, b. podłączenie, instalację, uruchomienie, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu oraz świadczenie usług serwisowych w okresie trwania gwarancji – dotyczy części III, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a. 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset zł) – dla części I, b. 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) – dla części II, c. 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł) – dla części III. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B dotyczące również tych podmiotów. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1. w pkt. B ust. 2, ust. 3, ust. 4 ust. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. w pkt. B ust. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego sprzętu sporządzony według złącznika do formularza ofertowego. 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy.
  • Wadium: 870 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego, jako załącznik, jako załącznik do niniejszego ogłoszenia (www.ujk.edu.pl), można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki. Opłatę za SIWZ należy dokonać przelewem na konto: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 23 1030 1508 000 0008 0371 1003.
  • Cena specyfikacji: 40 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do laboratoriów WMP Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1. część I – zestaw do analizy kationów metodą elektroforezy kapilarnej – 1 op., zestaw wymiennych elektrod do elektroforezy kapilarnej – 1 op.
2. część II – oscyloskop cyfrowy – 1 szt.
3. część III – wytrząsarka z inkubacją, z chłodzeniem – 1 szt.
Zamówienie powyżej 200 000 euro.

Projekt „grantProgres – Program Zwiększenia Liczby Absolwentów na Kierunkach Kluczowych dla Gospodarki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 – dotyczy części I.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 15.05.2012r.
2. Opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 19.05.2012r. pod numerem 2012/S 95 - 156803.
3. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 19.05.05.2012r.

Podana kwota wadium dotyczy łącznie wszystkich części zamówienia.
Wadium dla poszczególnych części wynosi odpowiednio:
1. dla części I – 100,00 zł (słownie: sto zł),
2. dla części II – 70,00 zł (słownie: siedemdziesiąt zł),
3. dla części III – 700,00 zł (słownie: siedemset zł).

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
4. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),
5. Ceny w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że cena brutto nie ulegnie zmianie.

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76.