Zakończone przetargi

Świadczenie kompleksowych usług cateringowych w ramach Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Demokracja i uniwersytet w erze globalnej transformacji”

Świadczenie kompleksowych usług cateringowych w ramach Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Demokracja i uniwersytet w erze globalnej transformacji”

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.10.08 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.10.08 11:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 pok. nr 5 (sekretariat Kanclerza), 25-369 Kielce
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 28-30.10.2012 r.
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 ustawy Pzp dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykonali (zakończyli) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. -dysponują minimum 3 pracownikami do przygotowania posiłków z aktualnymi badaniami lekarskimi; - dysponują minimum 1 pracownikiem do przewozu przygotowanych posiłków, - dysponują minimum 5 osobami do obsługi kelnerskiej z aktualnymi badaniami lekarskimi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. - dysponują minimum 1 samochodem przystosowanym do przewozu żywności, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy. UWAGA Wykonawca może polegać na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 3. Ocena spełniania ww. warunków odbędzie się zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt.VII niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił ww. warunki. VII. WYKAZ OSWIADCZEN I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJA DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJA DOSTARCZYC WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W OKOLICZNOSCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 24UST.1 USTAWY PZP 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego zgodne z treścią art. 22 ust.1 ustawy Pzp, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ b) wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ( zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc rok) i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, ze te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje).Zamawiający wymaga udokumentowania minimum 2 usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda. c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za przygotowanie posiłków, obsługę kelnerska, przewożenie posiłków, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie, ze osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają aktualne badania lekarskie; d) wykaz samochodów przystosowanych do przewozu żywności- minimum 1 samochód . 2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp.(sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisu wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. VII. 3. 2) SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 5. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt VII.4 SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. VII.3.2) SIWZ odnośnie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum): - Wykonawcy ci musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postepowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postepowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, - dokumenty wskazane w pkt VII.3. SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane wspólnie. 7. Dokumenty dołączane do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postepowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Ponadto do oferty należy dołączyć: - dowód wpłaty wadium; - dokument , z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.
  • Wadium: 1400 PLN
  • Kryteria wyboru: 1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert oraz ustalił ich znaczenie: Kryterium Znaczenie 1. Cena brutto oferty (za całość przedmiotu zamówienia) 60% 2. Doświadczenie Wykonawcy 40% Szczegółowe kryteria oceny ofert: A. Punkty za kryterium „cena’ będą obliczone wg poniższego wzoru: Najniższa cena brutto spośród badanych ofert C= ………………………………………………………. X 60 pkt Cena brutto badanej oferty gdzie: C= ilość punktów w kryterium „cena” 1 pkt =1% Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. B. w kryterium „doświadczenie Wykonawcy” będzie oceniane doświadczenie Wykonawcy tzn. ilość zrealizowanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia określonemu w załączniku nr 1 do SIWZ w okresie ostatnich trzech lat, o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda. a)zrealizowane 3 usługi - 5 pkt. b)zrealizowane 4 usługi - 10 pkt c)zrealizowane 5 usług - 15 pkt d)zrealizowane 6 usług - 20 pkt e)zrealizowane 7 usług - 25 pkt f)zrealizowane 8 usług - 30 pkt g)zrealizowane 9 usług - 35 pkt h)zrealizowane 10 usług i więcej - 40 pkt Punkty za kryterium „doświadczenie Wykonawcy” będą obliczone wg poniższego wzoru: Db D= ----------------------- x 40 pkt Dn Gdzie: D- liczba punktów w kryterium „doświadczenie” obliczona do dwóch miejsc po przecinku Db- suma punktów przyznana w ramach kryterium „doświadczenie” badanej oferty, Dn - suma punktów przyznana w ramach kryterium „doświadczenie” oferty posiadającej największą liczbę punktów 1pkt = 1% Uwaga: Wykonawca otrzyma 0 punktów bez stosowania wzoru przedstawionego powyżej w sytuacji gdy wykaże się doświadczeniem w realizacji tylko 2 usług, które stanowi bezwzględne minimum i służy potwierdzeniu warunku udziału w postępowaniu. 3. Łączna liczba punktów otrzymanych przez daną ofertę za obydwa kryteria oceny ofert będzie obliczona w następujący sposób: Ł= C+D gdzie: Ł- łączna ilość punktów, C- ilość otrzymanych punktów w kryterium cena D- ilość otrzymanych punktów w kryterium doświadczenie Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największa ilość punktów łącznie za obydwa kryteria wyboru ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5 , Dział Zamówień Publicznych, 25-369 Kielce, nieodpłatnie ze strony zamawiającego: www.ujk.edu.pl (zakładka przetargi) lub za zaliczeniem pocztowym doliczając koszty przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 3 PLN

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług cateringowych dla Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach dla około 90 osób w dniach 28 - 30.10.2012 r. w ramach Międzynarodowej Konferencji Naukowej pt. „Demokracja i uniwersytet w erze globalnej transformacji”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu ukazało sie w Biuletynie Zamówien Publicznych w dniu 27.09.2012 pod nr 206773-2012
UWAGA
W części XIV 2.B. SIWZ wkradł się błąd pisarski . zapisane jest" w kryterium „doświadczenie Wykonawcy” będzie oceniane doświadczenie Wykonawcy tzn. ilość zrealizowanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia określonemu w załączniku nr 1 do SIWZ w okresie ostatnich trzech lat, o wartości minimum 60 000,00 zł brutto każda", a powinno być " o wartości 50.000,00 brutto każda, zgodnie z zapisem w części VI SIWZ tj. WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA
OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
W związku z zaistniałą pomyłką zamawiajacy przedłuża termin składania ofert z dnia 05.10.2012 na dzień 08.10.2012 r. Godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Informacja o zmianie ogłoszenia ukazała się w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.10.2012 r. pod numerem 210463-2012.

Wioletta Baran tel (41) 349 73 32
Monika Pożoga tel (41) 349 72 82