Zakończone przetargi

Dostawa komputerów i sprzętu audiowizualnego

Dostawa komputerów i sprzętu audiowizualnego

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.10.12 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.10.12 11:15
  • Termin związania ofertą: 60 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego : Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. żeromskiego 5 pok nr 5 ( sekraetariat Kanclerza)
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, Al IX wieków Kielc 19
  • Termin realizacji: 14 dni od daty podpisania umowy (lub od daty otrzymania postanowień z MNiSW)
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tzn. ofertą częściową będzie oferta złożona na każdą z części oznaczoną arabską cyfrą oddzielnie.
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1.Zgodnie z zapisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki dotyczące: 1)Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2)Posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: - wykażą się minimum jedną dostawą odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto minimum: Dla części 1 - 9.000,00 zł Dla części 2 - 7.000,00 zł Dla części 3 - 1.200,00 zł Dla części 4 - 10.000,00 zł Dla części 5 - 1.000,00 zł Dla części 6 - 40.000,00 zł Dla części 7 - 6.000,00 zł Dla części 8 - 4.500,00 zł Dla części 9 - 8.500,00 zł Dla części 10 - 14.000,00 zł Dla części 11 - 7.000,00 zł Dla części 12 - 45.000,00 zł Dla części 13 - 3.500,00 zł Dla części 14 - 5.500,00 zł Dla części 15 - 14.000,00 zł Dla części 16 - 3.500,00 zł Dla części 17 - 4.000,00 zł Dla części 18 - 7.200,00 zł Dla części 19 - 29.000,00 zł Dla części 20 - 3.500,00 zł Dla części 21 - 4.000,00 zł Dla części 22 - 3.500,00 zł Dla części 23 - 3.500,00 zł każda, które wykonawca zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania (zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc i rok) i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - dysponują osobą/osobami posiadającymi kwalifikacje do instalacji i uruchomienia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia, oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji - minimum 1 osoba. Wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykaże spełnianie warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy, polegającego na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji , o której mowa w pkt. VIII B pkt 1) i 2 również dla tego podmiotu). 2.Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/ nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty ,a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII. DOKUMENTY WYMAGANE OD OFERENTÓW: Do oferty muszą być dołączone niżej wymienione dokumenty: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 2 do SIWZ. 2)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia ( minimum jedna dostawa) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie o wartości nie mniejszej niż: Dla części 1 - 9.000,00 zł Dla części 2 - 7.000,00 zł Dla części 3 - 1.200,00 zł Dla części 4 - 10.000,00 zł Dla części 5 - 1.000,00 zł Dla części 6 - 40.000,00 zł Dla części 7 - 6.000,00 zł Dla części 8 - 4.500,00 zł Dla części 9 - 8.500,00 zł Dla części 10 - 14.000,00 zł Dla części 11 - 7.000,00 zł Dla części 12 - 45.000,00zł Dla części 13 - 3.500,00 zł Dla części 14 - 5.500,00 zł Dla części 15 - 14.000,00 zł Dla części 16 - 3.500,00 zł Dla części 17 - 4.000,00 zł Dla części 18 - 7.200,00 zł Dla części 19 - 29.000,00 zł Dla części 20 - 3.500,00 zł Dla części 21 - 4.000,00 zł Dla części 22 - 3.500,00 zł Dla części 23 - 3.500,00 zł każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania ( zamawiający prosi o podanie pełnych dat tj. dzień, miesiąc, rok) i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia ( minimum 1 osoba), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczeniem lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1) wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy : - zobowiązujące Wykonawcę, że w okresie gwarancji przystąpi do usuwania awarii sprzętu w ciągu 3 godzin, jeśli opis przedmiotu zamówienia nie stanowi inaczej, (pracownik wykonawcy przyjedzie na miejsce, w którym zainstalowany będzie sprzęt i przystąpi do usuwania awarii. - określające czas udzielonej gwarancji o ile opis przedmiotu zamówienia jej nie uwzględnia ( nie mniej niż 12 miesięcy). - zobowiązanie, że w przypadku naprawy sprzętu (wymiany części) wiążącej się z czasowym brakiem urządzenia Wykonawca zainstaluje urządzenia tego samego producenta. - dotyczące rękojmi ( nie mniej niż 12 miesięcy). Treść karty gwarancyjnej nie może być sprzeczna z Kodeksem Cywilnym w części dotyczącej gwarancji i rękojmi. Zapis w gwarancji zobowiązujący Zamawiającego do przechowywania oryginalnych opakowań zostanie uznany za sprzeczny ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia i taka oferta zostanie odrzucona. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia wraz z formularzem rzeczowo-cenowym z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych elementów na załączniku Nr 6 lub według tego załącznika, tzn. powinna być zachowana kolejność zestawów. 4) zaparafowany projekt umowy w zależności od wybranego zestawu/zestawów Dokumenty muszą być ułożone w podanej wyżej kolejności. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Uwaga: - Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt. B 2), 3), 4) i 6)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) pkt. B 5)- składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Wadium: 5976 PLN
  • Kryteria wyboru: Kryterium wyboru ofert jest cena stanowiąca wagę 100 % Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 punktów. Pozostałe oferty otrzymają punkty liczone według wzoru: Cena najniższa --------------------------- x 100 = ............. pkt cena oferty badanej Za najkorzystniejszą zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu. Uwaga! Oferowana cena musi być zgodna z przepisami ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publlicznych w pokoju nr 3 lub pobrać bezpłatnie ze strony internetowej; www.ujk.edu.pl/przetargi lub za zaliczeniem pocztowym doliczajac koszt przesyłki.
  • Cena specyfikacji: 11 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych, nieregenerowanych komputerów, oprogramowania oraz sprzętu audiowizualnego dla Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, opisanych szczegółowo w Załączniku Nr 6 do SIWZ.

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium łącznie w kwocie 5976,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy dziewięćset siedemdziesiąt sześć , 00/100 ) w przypadku składania oferty na wszystkie części przedmiotu zamówienia.
W przypadku składania oferty na wybrane części Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: część 1 – 240 zł. część 2 – 180 zł, część 3 – 36 zł, część 4 – 252 zł, część 5 - 30 zł, część 6 – 1.035 zł, część 7 – 90 zł, część 8 – 114 zł, część 9 – 210 zł, część 10 – 360 zł, część , część 11 – 182 zł, część 12 – 1200 zł, część 13 – 92 zł, część 14 – 135 zł, część 15 – 360 zł, część 16 – 90 zł, część 17 – 105 zł, część 18 – 180 zł, część 19- 700 zł, część 20 – 92 zł, część 21 – 102 zł, część 22 – 95 zł, część 23 – 96 zł, przelewem na konto Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać: Wadium – dostawa komputerów i sprzętu audiowizualnego dla WNoZ DP/2310/80/12
Kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.


Projekt pn "MEDIC- modernizacja i wyposażenie infrastruktury dydaktycznej Wydziału Nauk o Zdrowiu dla kształcenia kadr medycznych"
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 24.08.2012 r.
Opublikowane zostało w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 29.08.2012 r. pod nr 2012/S 165-273835
Pytania i odpowiedzi
Pytanie 1 (zestaw 1 i 8)
Czy zamawiający dopuści video projektor-rzutnik multimedialny:
a) którego odległość od ekranu wynosi 0,74 - 7,67 m?
b) bez złącza 1x USB typu B (sterowanie myszą)?
Odpowiedź 1
a)TAK
b)TAK
Pytanie 2 (zestaw 4)
Czy Zamawiający dopuści laptop z procesorem dwurdzeniowym?
Odpowiedź 2
TAK
Pytanie 3 (zestaw 9)
W opisie produktu zamawianego podane są 2 rodzaje tablic 77” oraz 87”. Proszę o sprecyzowanie jakiej tablicy dotyczy zamówienie ?
Odpowiedź 3
Zamawiający wymaga tablicy o przekątnej 77”
Pytanie 4 (zestaw 17)
Czy Zamawiający dopuści rzutnik multimedialny:
a) bez złącza 1 x USB typu B (sterowanie myszą)?
b)bez złącza 1 x Mini- DIN 8 stykowe (RS232)?
c) złącze RS232 to złącze D-Sub9, proszę o wyjaśnienie zapisu o jakie złącze chodzi zamawiającemu, i czy jest ono wymagane?
Odpowiedź 4
a)TAK
b)TAK
c)oczywiście wymagane jest złącze D-Sub9 (RS232
Pytanie 5 (zestaw 18)
Czy Zamawiający dopuści tablicę interaktywną o przekątnej powierzchni 63”?
Odpowiedź 5
TAK
Pytanie 6 (zestaw 22)
Zamawiający nie podał ilości zamawianego sprzętu. Proszę o określenie ilości sztuk wymaganych.
Odpowiedź 6
Zestaw 22 zawiera 1 sztukę -Laptop z oprogramowaniem Win 7 oraz MS Office Professional Plus 2010 PL AE EDU MOLP.

UWAGA 1.
Zamawiający w zestawie 22 w rubryce „ilość” nie wskazał ilości asortymentu.
W tej rubryce powinna być umieszczona liczba 1, bo taką ilość zamawiający przewidział dla sprzętu pod nazwą Laptop z oprogramowaniem Win 7 oraz MS Office Professional Plus 2010 PL AE EDU MOLP.
UWAGA 2.
Zamawiający przedłuża termin składania i otwarcia ofert na dzień 12.10.2012 r. godziny składania i otwarcia ofert pozostają bez zmian.
Ogłoszenie o zmianie terminu składania i otwarcia ofert zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Europejskich w dniu 19.10.2012 r.

Wioletta Baran (041) 349 73 32
Mariusz Stroński (041) 349 69 55