Zakończone przetargi

rganizowanie warsztatów wyjazdowych dla studentów DP/2310/177/12

rganizowanie warsztatów wyjazdowych dla studentów DP/2310/177/12

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.09.13 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.09.13 09:15
  • Termin związania ofertą: 30 dni
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: region świętokrzyski
  • Termin realizacji: Wyjazd rozpocznie się rano 29.09.2012 w Kielcach przy ul. Śląskiej, Powrót do Kielc dnia 30.09.2012 wieczorem Termin wymagany (tzn. termin realizacji zamówienia nie może ulec zmianie )
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. 1) dysponują minimum 1 samochodem do przewozu 55 osób z aktualnymi badaniami technicznymi. 2) Dysponują ośrodkiem położonym nie dalej niż 50 km od Kielc, w którym można zakwaterować, wyżywić( posiłki przygotowane na miejscu zamawiający nie dopuszcza żywienia typu catering) minimum 55 osób 3) Dysponują ( własność, umowa najmu lub inna forma) w terminie 29-30.09.2012 placem do zajęć integracyjnych „ team building” : - ścianka wspinaczkowa, paintball, park linowy oraz dysponują wykwalifikowanymi osobami niezbędnymi do zapewnienia bezpiecznego uczestnictwa studentów w zajęciach na ściance wspinaczkowej, paintball, park linowy) 4) Dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii A,B,C, i przewozu osób D jeżeli Wykonawca przewiezie grupę autokarem. 5) Dysponują minimum jedną osobą prowadzącą warsztaty ( trener/trenerzy ) spełniający odpowiednie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia, oraz spełniający inne przepisy. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 3 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; 4) Oświadczenie że wszystkie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (trenerzy- prowadzący warsztaty, kierowca, obsługa zajęć „team bulding”) posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje minimum 1 samochodami do przewozu minimum 55 osób z aktualnymi badaniami technicznymi 6) Oświadczenie wykonawcy że dysponuje ośrodkiem położonym nie dalej niż 50 km od Kielc w którym można zakwaterować i wyżywić minimum 55 osób ( posiłki przygotowane na miejscu) 7) Oświadczenie wykonawcy że dysponuje ( własność, umowa najmu lub inna forma) w terminie 29-30.09.2012 placem do zajęć integracyjnych „ team building” : - ścianka wspinaczkowa, paintball, park linowy oraz dysponują wykwalifikowanymi osobami niezbędnymi do zapewnienia bezpiecznego uczestnictwa studentów w zajęciach na ściance wspinaczkowej, paintball, park linowy) 8) Osiwadczenie wykonawcy że dysponuje min 1 osobą osobą prowadzącą warsztaty ( trener/trenerzy ) spełniający odpowiednie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia, oraz że osoba/y posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy.(zał.nr 1) 2. Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4. Program ramowy warsztatów oparty na opisie przedmiotu zamówienia
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Opłata za SIWZ dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiającego o udostepnienie SIWZ w wersji drukowanej
  • Cena specyfikacji: 15 PLN

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00-1 – usługi hotelarskie
63.51.20.00-1 – usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych,
55.24.00.00-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
65.51.00.00-7 – Usługi biur podróży i podobne
80.50.00.00-9 usługi szkoleniowe
80.51.00.00-2- usługi szkolenia specjalistycznego

Przedmiotem zamówienia jest :
Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych dla 55 osób działających w Kulubie Aktywnego Studenta przy Akademickim Biurze Karier w Kielcach Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6. Ustawy pzp.
Zakres zamówienia :
Organizacja 2 dniowych warsztatów wyjazdowych dla 55 uczestników

UWAGA z dnia 12.09.2012
Dopuszczamy ścianki mobilne, dmuchane, natomiast preferowane są
ścianki wspinaczkowe stałe.
oraz 1 pytanie
1) uprzejmie proszę o onformację dotyczącą ilości dni, w które uczestnicy warsztatów wyjazdowych korzystać będą z placu zajęć integracyjnych ( ścianka, paintball, park linowy)
Odpowiedź:
Wyjazd jest przewidziany na dwa dni, natomiast rozplanowanie atrakcji w
ramach team buildingu pozostawiamy wykonawcy - istotne jest, aby czas przewidziany na poszczególne zajęcia był wystarczający dla każdego uczestnika.
Powyższe uwagi nie są istotne i nie wpływają zasadniczo na oferte wykonawcy. Dlatego nie przesuwamy terminu na składanie ofert
zakup usługi z Projektu Edukacja dla rynku pracy współfinansowany przez Unie Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ogłoszenie ukazało się w BZP w dniu 05.09.2012 pod numerem 332746-2012
UWAGA: Poprzez określenia " Wykonawca dysponuje" ( które znajdują się w punkcie VIII SIWZ ) zamawiający rozumie że Wykonawca dysponuje mieniem bądź osobami na podstawie form: ( własności, umowa najmu, lub innej formy), Wykonawca nie musi być posiadaczem rzeczy które są niezbedne do wykonania przedmiotu zamówienia, może te rzeczy wynająć, podobnie jest z osobami biorącymi udział w przedmiocie zamówienia.)

Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
Mgr Marcin Kmieciak, tel./fax (041) 349 -72-75,