Zakończone przetargi

Urządzenia komputerowe DP/2310/25/12

Urządzenia komputerowe DP/2310/25/12

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.05.21 10:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.05.21 10:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu skła¬dania ofert bieg terminu związania ofertą ulega za¬wiesze¬niu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawia¬jącego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważno¬ści wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, pokój nr 5, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce,
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: Część I: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy/przekazania zezwolenia z MNiSzW (termin pożądany). Część II: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy/przekazania zezwolenia z MNiSzW (termin pożądany). Część III: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy/przekazania zezwolenia z MNiSzW (termin pożądany).
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie z części zamówienia oznaczoną cyfrą rzymską. 3) Nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4) Nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 6) Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7) Nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 9) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
  • Warunki udziału w postepowaniu: 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 1) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o wartości nie mniejszej niż: dla części I – 15 000,00 zł brutto każda; dla części II – 200 000,00 zł brutto każda; dla części III – 10 000,00 zł brutto każda; oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują osobą/osobami (minimum jedną) posiadającą/ymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie obsługi sprzętu będącego przedmiotem zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla części I – 15 000 zł dla części II – 200 000 zł dla części III – 10 000 zł 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VI SIWZ. VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 3 do siwz. 2) Oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Wykaz dostaw (minimum 2) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga: Na każdą składaną część zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać dwie dostawy tj. na część I – 15 000 zł brutto każda dostawa. na część II – 200 000 zł brutto każda dostawa; na część III – 10 000 zł brutto każda dostawa; Uwaga: Zamawiający nie będzie oceniał zrealizowanych lub realizowanych dostaw o wartości poniżej wymaganej (wartości poszczególnych dostaw nie będą sumowane). 4) Wykaz osób (minimum jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzonego według załącznika Nr 8 do siwz. 5) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: dla części I –10 000 zł dla części II –100 000 zł dla części III – 5000 zł Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według załącznika Nr 4 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Pod pojęciem „osoby fizycznej” należy rozumieć zarówno: a) przedsiębiorców będących osobami fizycznymi i wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r., Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, jak też b) osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które w związku z wejściem w życie w dniu 31 marca 2009 r. ustawy nowelizującej ustawę z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe i naprawcze (Dz. U. z 2003 r., Nr 60, poz. 535 z późn. zm.) uzyskały możliwość ogłoszenia upadłości. W stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy składają: a) osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie), b) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie);  w przypadku spółki cywilnej (osoby fizyczne), tj. każdy ze wspólników spółki cywilnej składa odpowiednio podpisane przez wspólnika/ wspólników spółki cywilnej lub umocowanego pełnomocnika wspólników spółki cywilnej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie) jako: • oddzielne (osobne) oświadczenie lub • oświadczenie podpisane łącznie (wspólnie). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu - wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. pkt 2), 3), 4) i 6) - składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. pkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za¬mieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI.B. C) Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. 2) Wzór karty gwarancyjnej zawierającej co najmniej zapisy: - określające warunki rękojmi i gwarancji; - określające czas udzielonej rękojmi i gwarancji w odniesieniu do każdego sprzętu. 3) Dowód wpłaty wadium. 4) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto poszczególnych części, na załączniku Nr 1. 5) Wypełniony przedmiot zamówienia/kosztorys ofertowy wg załącznika Nr 2 z jednoznacznym podaniem nazw własnych oferowanego sprzętu, typu, modelu, producenta i wszystkich parametrów. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności i załączone do formularza ofertowego.
  • Wadium: 6700 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieod¬rzuco¬nych, według podanego poniżej kryterium: I. KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia- stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryte¬rium cena, Zama¬wiający do¬kona porównania ofert według następujących zasad: 1. Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia: maksymalną ilość punktów (100) Zama¬wiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesie¬niu do kryterium cena. Za najkorzystniejszą Zama¬wiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za jedyne kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu – cena brutto za przedmiot zamówienia.
  • Specyfikacja: Zamawiający zamieścił SIWZ na własnej stronie internetowej. SIWZ można rówież odebrać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 4 Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach. Dział Zamówień Publicznych pok 4 25-369 Kielce lub za zaliczeniem pocztowym.SIWZ zamawiający zamieszcza na swojej stronie internetowej do bezpłatnego pobrania przez wszystkich Wykonawców. Opłata za SIWZ w wysokości 40 zł dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwraca się o udostepnienie SIWZ w wersji papierowej
  • Cena specyfikacji: 40 PLN

w części I urządzenie wielofunkcyjne (skaner) w ilości 1 sztuka, zestaw komputerów przenośnych + torba wraz ze standardowym oprogramowaniem w ilości 4 sztuk; zakup dostępu do elektronicznych baz danych w ilości 1 sztuka, słuchawki do odtwarzaczy CD/DVD w ilosci 2 sztuki w częśći II - Komputery PC - multimedialny - profesjonalne stanowisko graficzne w ilości 17 szt, oraz oprogramowanie specjalistyczne w ilości 40 szt.
W części III - projektor z osprzętem - sztuk 1, komputer przenośny z oprogramowaniem sztuk 4.

Informacje o zamówienie zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 04.04.2012 pod numerem 2012/S 66-107704

UWAGA:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
Część I: 400 zł (słownie złotych: czterysta złotych )
Część II: 6000 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych )
Część III: 300 zł (słownie złotych: trzysta złotych )
Wadium dla wszystkich części wynosi łącznie: 6700 zł (słownie złotych: sześć tysięcy siedemset złotych )

Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu winien wpłacić w/w kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego, tzn. wadium winno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed godziną składania ofert.

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium – Znak sprawy DP/2310/25/12 na dostawę sprzętu komputerowego, oraz oprogramowania
część Nr …………”.

W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

UWAGA: Poniżej podaję treść pytań i odpowiedzi dotyczacych ww. postepowania:
1) Czy zamawiający dopuści komputer posiadajacy procesor czterordzeniowy, w technologii 32nm TDP 45W i taktowaniem z częstotliwością do 3,4 Ghz ?
ODPOWIEDŹ : TAK
2) W SIWZ w/w postępowania zauważyliśmy rozbieżność w zapisach dotyczących ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W pubkcie V, Warunki Udziału w postepowanoiu widnieje kwota dla części II 200 tys zł a w punkcie VI Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwuierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu" kwota dla części II to 100 000 zł. Proszę o informację, który zapis obowiazuje oferentów.
ODPOWIEDŹ : Obowiazuje zapis 200 000 zł W związku z tym w SIWZ w punkcie VI.4 w miejscu " dla części II zamiast 100 000 zł wpisuje się 200 000 złstosowna zmiane wprowadza się również w ogłoszeniu o zamówieniu.

Ponadto informujemy, że Zamawiający w SIWZ wprowadza nastepującą zmianę: skreśla się w całości wszystkie zapisy dotyczące części III zamówienia.
Wynikajace z powyższego skreślenia zmiany nanosi się w ogłoszeniu o zamówieniu.
W związku z powyższym Zamawiający zmienia łączna wartość wadium które wynosi 6400 zł ( cz I. - 400 zł, czII.-6000 zł)

Zamawiający przedłużył termin na składanie ofert do dnia 21.05.2012 roku, godziny złozenia i otwarcia ofert nie zmieniają się.

Informacja o zmianie ogłoszenia została przekazana do Dziennika Urzedowego Unii Europejskiej w dniu 26.04.2012. nr 2012-059774

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami wyznacza się następującą osobę:

Marcin Kmieciak, tel./fax (041) 349 -72-75