Zakończone przetargi

Pakiety oprogramowania edukacyjnego, Dostawa licencji edukacyjnych dla potrzeb dydaktycznych DP/2310/174/12

Pakiety oprogramowania edukacyjnego, Dostawa licencji edukacyjnych dla potrzeb dydaktycznych DP/2310/174/12

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.12.10 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.12.10 09:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu skła¬dania ofert bieg terminu związania ofertą ulega za¬wiesze¬niu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawia¬jącego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważno¬ści wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego Sekretariat Kanclerza Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, pokój nr 5, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce, 2. Termin składania ofert: do dnia 10.12.2012 do godz. 09.00 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.12.2012 roku w siedzibie Zamawiającego, tj. ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce w pokoju nr 5a o godz. 09.15
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce
  • Termin realizacji: 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy (termin pożądany). Zmiana terminu realizacji umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego na pisemny wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany terminu. Zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, których nie można było przewidzieć, w szczególności będących następstwem działania siły wyższej tzn. nadzwyczajnego zdarzenia zewnętrznego, którego nie można było przewidzieć, ani któremu nie można było zapobiec, a które faktycznie bezpośrednio uniemożliwia lub zasadniczo utrudnia realizację przedmiotu umowy, w szczególności wojny, przewrotu, zamieszek, rebelii, strajku w branżach mających zasadniczy wpływ na terminową realizację zamówienia.
  • Wymagania: 2. Zamawiający informuje, że: 1) Nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2) Nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3) Nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 4) Nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5) Nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu. 6) Nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7) Nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 8) Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 9) Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.
  • Warunki udziału w postepowaniu: V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum 2 dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia, oraz załączą dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponują osobą/osobami (minimum jedną) posiadającą/ymi kwalifikacje do instalacji, uruchomienia i przeszkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie gwarancji; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 15 000 zł 2. Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metoda spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów wymienionych w pkt VI niniejszej specyfikacji W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VI SIWZ VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 3 do siwz. 2) Oświadczenie że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 3) Wykaz dostaw (minimum 2) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest wykazać dwie dostawy 4) Wykaz osób (minimum jedna), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług związanych z instalacją, uruchomieniem, przeszkoleniem oraz świadczeniem usług serwisowych w okresie gwarancji, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – sporządzonego według załącznika Nr 8 do siwz. 5) Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: 20 000 zł Uwaga!!! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone według załącznika Nr 4 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Pod pojęciem „osoby fizycznej” należy rozumieć zarówno: a) przedsiębiorców będących osobami fizycznymi i wspólnikami spółki cywilnej, którzy zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004 r., Nr 173, poz. 1807 z późn. zm.) podlegają wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej, jak też b) osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które w związku z wejściem w życie w dniu 31 marca 2009 r. ustawy nowelizującej ustawę z dnia 28 lutego 2003 r.- Prawo upadłościowe i naprawcze (Dz. U. z 2003 r., Nr 60, poz. 535 z późn. zm.) uzyskały możliwość ogłoszenia upadłości. W stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy składają: a) osoba fizyczna nie prowadząca działalności gospodarczej:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie), b) osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą:  oświadczenie podpisane przez osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą lub oświadczenie podpisane przez odpowiednio umocowanego pełnomocnika osoby fizycznej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie);  w przypadku spółki cywilnej (osoby fizyczne), tj. każdy ze wspólników spółki cywilnej składa odpowiednio podpisane przez wspólnika/ wspólników spółki cywilnej lub umocowanego pełnomocnika wspólników spółki cywilnej (wraz z załączonym pełnomocnictwem lub innym dokumentem, z którego wynika jego umocowanie) jako: • oddzielne (osobne) oświadczenie lub • oświadczenie podpisane łącznie (wspólnie). 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wyko¬nawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub za¬świadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu- wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolni¬czego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzają¬cego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem skła¬dek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zale¬głych płatności lub wstrzymanie w całości wyko¬nania decyzji właściwego organu - wystawione¬ nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karne¬go w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga!!! A. Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego sie¬dzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, ma¬ją miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo¬spolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczą¬ce niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie wcześ¬niej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym, że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastę¬puje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem są¬dowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszka¬nia tych osób. B. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Pol¬skiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1. pkt 2), 3), 4) i 6) - składa dokument lub dokumen¬ty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowied¬nio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, skła¬dek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnie¬nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. pkt 5) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca za¬mieszkania albo zamieszkania osoby, której doku¬menty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. C. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w punkcie VI.B. C) Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty np.: aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki. W przypadku, gdy oferta jest podpisywana przez pełnomocnika - pełnomocnictwo. 2) Dowód wpłaty wadium. 3) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wyszczególnieniem ceny netto i brutto , na załączniku Nr 1. 4) Wypełniony przedmiot zamówienia/kosztorys ofertowy wg załącznika Nr 2 z jednoznacznym podaniem nazw własnych oferowanego sprzętu, typu, modelu, producenta i wszystkich parametrów. 5) Wzór umowy licencyjnej, której treść nie może być sprzeczna z treścią SIWZ Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii po¬świadczo¬nych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafą) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. Dokumenty winny być ułożone w podanej wyżej kolejności i załączone do formularza ofertowego.
  • Wadium: 400 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór oferty najkorzystniejszej spośród ofert nieod¬rzuco¬nych, według podanego poniżej kryterium: I. KRYTERIUM- cena brutto za przedmiot zamówienia- stanowiące wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryte¬rium cena, Zama¬wiający do¬kona porównania ofert według następujących zasad: 1. Kryterium: cena brutto za przedmiot zamówienia: maksymalną ilość punktów (100) Zama¬wiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) * 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesie¬niu do kryterium cena. Za najkorzystniejszą Zama¬wiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za jedyne kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu – cena brutto za przedmiot zamówienia.
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Opłata za SIWZ dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiającego z prośbą o przekazanie SIWZ w wersji drukowanej
  • Cena specyfikacji: 20 PLN

Zakup licencji edukacyjnych dla potrzeb dydaktycznych


KOD CPV i nazwa:
Kod CPV:
48 19 00 00- pakiety oprogramowania edukacyjnego.
48 98 0000-1 – języki programowania i narzędzia
Projekt pn. „PROGRES - Program rozwoju: Gospodarka - Edukacja - Sukces”
współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013



Tryb: przetarg nieograniczony
powyżej 200 000 EURO


Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 26.10.2012 r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 30.10.2012r. pod numerem 2012/S 209-344133
2. zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 30.10.2012 roku

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Zamawiającym jest Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 5, 25-369 Kielce.

II. TRYB POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 10 ust 1 i art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759, ze zm.) zwanej dalej „Ustawą Pzp” lub „Pzp”.

III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji edukacyjnych dla potrzeb dydaktycznych

Cz. I: dostawa sprzętu komputerowego:

Kod CPV:

48 19 00 00 pakiety oprogramowania edukacyjnego
48 98 0000-1 – języki programowania i narzędzia


W tym:
Licencje edukacyjne w ilości 13 szt.- niezbędne do realizacji dydaktyki na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja społeczna.
Przedmiot zamówienia musi posiadać wszystkie niezbędne dokumenty wymagane przy dostawie licencji. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia musza być sporządzone w języku polskim lub angielskim w formie drukowanej lub na nośniku CD/DVD

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowi załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 26.10.2012 r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 30.10.2012r. pod numerem 2012/S 209-344133
zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu 30.10.2012 roku



WADIUM

Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
Wadium wynosi : 400 zł (słownie złotych: czterysta złotych)

Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu winien wpłacić w/w kwotę przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego, tzn. wadium winno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu otwarcia ofert przed godziną składania ofert.

Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium – Znak sprawy DP/2310/174/12 na dostawę licencji ,


W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
w ofercie;
- nie uzupełni oferty o brakujące dokumenty w wyniku wezwania go przez zamawiającego do takiego uzupełnienia.
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.


SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERT

1. Oferty należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim.
2. Każda strona oferty musi być opatrzona kolejnym numerem i parafowana przez osoby podpisujące ofertę.

3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną.
4. Załączniki do oferty stanowią jej integralną część i muszą być również oznaczone.
5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę .
6. Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz tłumaczeniem na jezyk polski, poświadczonym przez wykonawcę.
8. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna, lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
9. Oferta musi być zapakowana w dwie koperty, na zewnętrznej kopercie należy umieścić
napis:
„ DP/2310/174/12 Oferta na zakup licencji”. Nie otwierać przed 10.12.2012 godz. 09.00”
Wewnętrzna koperta oprócz napisu jw. musi zawierać pełną nazwę Wykonawcy i jego adres.
Oferty zostaną otworzone w dniu 10.12.2012 r. o godz. 09.15
Wykonawcy mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.
Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy oraz osoby zainteresowane mogą uczestniczyć w otwarciu ofert.

XII. OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY


1. Cena przedmiotu zamówienia powinna uwzględniać wszystkie elementy związane
z prawidłową realizacją niniejszego zamówienia.
2. Cena musi uwzględniać wymagania SIWZ oraz obejmować wszystkie koszty, jakie poniesie
Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami, realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Cena oferty powinna być podana do dwóch miejsc po przecinku.
4. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
5. Niedopuszczalne są żadne negocjacje cenowe.
6. Cena podana w ofercie powinna być wyliczona na podstawie opisu przedmiotu zamówienia wraz z uwzględnieniem wszystkich kosztów niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Cena oferty winna zawierać: cenę netto, podatek VAT i cenę brutto.
Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy. Stawka podatku musi być podana zgodnie z przepisami ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowym.
Zamawiający nie uzna za oczywista omyłkę i nie będzie poprawiał błędnie ustalonego podatku VAT.
Cena powinna uwzględniać wszelkie niezbędne prace związane z realizacja zamówienia
8. Cena podana w ofercie powinna być ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną.
9. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w PLN.

XV. ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY

1. Istotne dla stron postanowienia zostały wskazane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Do umowy mają zastosowanie przepisy kodeksu cywilnego, jeżeli przepisy ustawy Pzp nie stanowią inaczej.
4. Zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759): W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia
należnego z tytułu wykonania części umowy.
6. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ i ze zobowiązaniem Wykonawcy zawartym w ofercie.
7. Wszelkie zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
8. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym przypadku:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana:
-terminu wykonania umowy (Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia na pisemny wniosek Wykonawcy, o ile konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest następstwem szczególnych okoliczności nieleżących po stronie Wykonawcy. Ocena, czy zachodzą szczególne okoliczności oraz czas przedłużenia terminu należy wyłącznie do Zamawiającego),
-parametrów technicznych do¬starczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy;
-typu do¬starczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli nastąpiła zmian producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem,
że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne).
XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY

Zgodnie z art. 147 ust 1 Pzp. zamawiający nie żąda w niniejszym postępowaniu wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy

XVII. ŚRODKI ODWOŁAWCZE PRZYSŁUGUJĄCE UCZESTNIKOM POSTĘPOWANIA

Uczestnikom niniejszego postępowania przysługują środki odwoławcze opisane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2010r, Nr 113 poz. 759 z późn. zm.).
Załączniki do SIWZ:

Nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego

Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami wyznacza się następującą osobę:
Marcin Kmieciak, tel./fax (041) 349 -72-75