Zakończone przetargi

Dostawa wyposażenia do Laboratorium Badań Strukturalnych (DP/2310/239/11).

Dostawa wyposażenia do Laboratorium Badań Strukturalnych (DP/2310/239/11).

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.01.30 11:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.01.30 11:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany ofertą przez 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, pokój numer 5.
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce, ul. Świętokrzyska 15.
  • Termin realizacji: Wykonawca zrealizuje zamówienie tj. dostarczy i uruchomi przedmiot zamówienia oraz przeprowadzi szkolenie w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu i oprogramowania w terminie: 1. 90 dni, licząc od daty podpisania umowy – dotyczy części IX, 2. 60dni, licząc od daty podpisania umowy – dotyczy pozostałych części.
  • Wymagania: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertą częściową będzie oferta złożona na jedną, kilka lub wszystkie części zamówienia oznaczone cyfrą rzymską w pkt. III siwz. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego, zgodnie art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający, na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp może uniewważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane. Wykonawca, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na warunkach określonych we wzorze karty gwarancyjnej stanowiącej załącznik nr 8 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • Warunki udziału w postepowaniu: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. Posiadania uprawnień do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej dwie dostawy o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy zł) każda – dla części I, b. 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy zł) każda – dla części II, c. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda – dla części III, d.120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda–dla części IV, e. 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł) każda–dla części V, f.120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda–dla części VI, g. 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) każda – dla części VII, h. 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) każda – dla części VIII, i. 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł) każda – dla części IX, j.26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł) każda–dla części X. 3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. dysponuje minimum jedną osobą, która ma kwalifikacje do podłączenia, instalacji, konfiguracji, uruchomienia, przeszkolenia w zakresie obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu, przeszkolenia w zakresie użytkowania dostarczonego wraz ze sprzętem oprogramowania oraz posiadającymi kwalifikacje do świadczenia usług serwisowych w okresie trwania gwarancji. 4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż: a. 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy zł) – dla części I, b.220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy zł) – dla części II, c. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) – dla części III, d. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) – dla części IV, e. 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł) – dla części V, f. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) – dla części VI, g. 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) – dla części VII, h. 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) – dla części VIII, i. 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł) – dla części IX, j. 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł) – dla części X. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Spełnienie w/w warunków oceniane będzie metodą „spełnia/nie spełnia” na podstawie następujących dokumentów: A. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych sporządzone według załącznika nr 5 do siwz. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzonego według załącznika nr 7 do siwz oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej dwóch dostaw o wartości brutto nie mniejszej niż: a. 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy zł) każda – dla części I, b. 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy zł) każda – dla części II, c.120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda – dla części III, d.120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda–dla części IV, e.45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł) każda – dla części V, f. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) każda – dla części VI, g. 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) każda – dla części VII, h. 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) każda – dla części VIII, i. 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł) każda – dla części IX, j.26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł) każda–dla części X. 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za podłączenie, instalację, konfigurację, uruchomienie, przeszkolenie z zakresu obsługi i użytkowania dostarczonego sprzętu, przeszkolenie z zakresu użytkowania oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem oraz świadczenie usług serwisowych w okresie gwarancji wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego według załącznika nr 6 do siwz. 4. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5. Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a. 220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy zł) – dla części I, b.220 000,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia tysięcy zł) – dla części II, c. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) – dla części III, d. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) – dla części IV, e. 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł) – dla części V, f. 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy zł) – dla części VI, g. 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł) – dla części VII, h. 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł) – dla części VIII, i. 14 000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy zł) – dla części IX, j. 26 000,00 zł (słownie: dwadzieścia sześć tysięcy zł) – dla części X. Uwaga! Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do oferty należy dołączyć dokumenty wymienione w pkt. B dotyczące również tych podmiotów. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, w okolicznościach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia stanowiące załącznik nr 4 do siwz. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa: 1. w pkt. B ust. 2, ust. 3, ust. 4 ust. 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2. w pkt. B ust. 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. C. Ponad to do oferty należy dołączyć: 1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego należy złożyć opis dostarczonego sprzętu sporządzony według złącznika do formularza ofertowego. 2. Dowód wpłaty wadium. 3. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią SIWZ i projektem umowy.
  • Wadium: 14300 PLN
  • Kryteria wyboru: cena: 100%.
  • Specyfikacja: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest na stronie internetowej zamawiającego jako załącznik do niniejszego ogłoszenia (www.ujk.edu.pl), można ją odebrać w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych lub za zaliczeniem pocztowym (wówczas do ceny SIWZ należy doliczyć koszt przesyłki).
  • Cena specyfikacji: 100 PLN

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do Laboratorium Badań Strukturalnych Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach, z podziałem na części:
1. część I – porozymetr ASAP z komputerem i oprogramowaniem – 1 szt.,
2. część II – porozymetr rtęciowy z komputerem i oprogramowaniem – 1 szt.,
3. część III – chromatograf gazowy z detektorem TCD i FID z komputerem i oprogramowaniem (wraz z wyposażeniem) – 1 szt.
4. część IV – chromatograf gazowy z detektorem TCD i ECD z komputerem i oprogramowaniem (wraz z wyposażeniem) – 1 szt.
5. część V – generator wodoru UHP do chromatografów gazowych – 2 szt., generator azotu UHP do chromatografów gazowych – 2 szt., generator powietrza UHP do chromatografów gazowych – 2 szt.,
6. część VI - chromatograf jonowy (wraz z wyposażeniem) – 1 szt.,
7. część VII – piec do atmosfery beztlenowej wraz z wyposażeniem – 1 szt.,
8. część VIII – stacja uzdatniania wody – 1 szt.,
9. część IX – reaktor laboratoryjny UV ze średniociśnieniową lampą rtęciową i z niskociśnieniową lampą rtęciową – 1 szt.,
10. część X – przetworniki do chromatografu gazowego z oprogramowaniem (wraz z wyposażeniem) – 1 kpl.
Zamówienie powyżej 193 000 euro.

Projekt pn. „Rozwój bazy badawczej specjalistycznych laboratoriów uczelni publicznych Regionu Świętokrzyskiego” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1. Przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 19.12.2011r.
2. Opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej w dniu 23.12.2011r. pod numerem 2011/S 247 - 401306.
3. Zamieszczone w siedzibie zamawiającego i na stronie internetowej zamawiającego: www.ujk.kielce.pl w dniu23.12.2011r.

Podana kwota wadium dotyczy łącznie wszystkich części zamówienia.
Wadium dla poszczególnych części wynosi odpowiednio:
a. dla części I – 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł),
b. dla części II – 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł),
c. dla części III – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł),
d. dla części IV – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł),
e. dla części V – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł),
f. dla części VI – 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł),
g. dla części VII – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł),
h. dla części VIII – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt zł),
i. dla części IX – 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt zł),
j. dla części X – 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł).

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmianę:
1. Terminu wykonania umowy (np. w przypadku działania siły wyższej).
2. Osób realizujących przedmiot zamówienia.
3. Parametrów technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia, jeżeli zaistnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla zamawiającego rozwiązań technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy.
4. Typu zamawianego przedmiotu zamówienia jeżeli nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję i zachodzi konieczność zastąpienia innym produktem, pod warunkiem, że spełni on wymagania określone w SIWZ (parametry techniczne),
5. Ceny w sytuacji ustawowej zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem, że cena brutto nie ulegnie zmianie.

UWAGA !!!!!! 05.01.2012r.
Uwzględniając informację jednego z wykonawców, zamawiający informuje, że poprawia nazwę przedmiotu zamówienia w części VI. Prawidłowa nazwa brzmi „Chromatograf inwersyjny (wraz z wyposażeniem)”.

Zamawiający przekazuje pytanie i odpowiedź do niniejszego postępowania:
1. Dotyczy ZADANIA nr VII – piec do atmosfery beztlenowej wraz z wyposażeniem.
Czy piec ma posiadać przyłącze gazu obojętnego?

Odpowiedź: Tak, piec ma posiadać przyłącze gazu obojętnego.

UWAGA!!!!! 26.01.2012r.
Zamawiający informuje, że w załączniku nr 1 (wzór oferty), ust. 1 pkt. 7) do SIWZ, obowiązującą ilością jest 1 szt. pieca do atmosfery beztlenowej wraz z wyposażeniem. Zgodnie z treścią SIWZ (strona 3) oraz treścią załącznika nr 2 – opis przedmiotu zamówienia (strona 15).

Osobą uprawnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest Dariusz Lenard tel. 41 349 72 76.