Świdczenie kompleksowych usug cateringowych w dniach 16-21.09.2012r.
Świdczenie kompleksowych usug cateringowych w dniach 16-21.09.2012r.
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.08.13 10:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.08.13 10:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: w siedzibie Zamawiającego, Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, 25-369 Kielce, ul. Żeromskiego 5, parter, pokój nr 5 (Sekretariat Kanclerz)
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: 16 - 21.09.2012r
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Nie dopuszcza się składania ofert częściowych Zamawiajacy nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności zmiana: miejsca zorganizowania cateringu, ilości uczestników konferencji, ilości posiłków, menu pod warunkiem zachowania ceny
- Warunki udziału w postepowaniu: 6. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust.1 Pzp dotyczące: 6.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 6.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali (zakończyli) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie minimum 2 usługi odpowiadające przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ), o wartości minimum 30 000 zł brutto każda. 6.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. -dysponują minimum 3 pracownikami do przygotowania posiłków z aktualnymi badaniami lekarskimi; - dysponują minimum 1 pracownikiem do przewozu przygotowanych posiłków, - dysponują minimum 5 osobami do obsługi kelnerskiej z aktualnymi badaniami lekarskimi; - dysponują minimum 1 samochodem przystosowanym do przewozu żywności. 6.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. 6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykaż brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy. 6.3. Wykonawca może polegać na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym lub innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 6.4.Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie metodą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 7 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 7. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU WYKAZANIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 24 UST.1 USTAWY PZP 7.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzieleniu zamówienia publicznego z art. 22 ust.1 ustawy Pzp sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; b) wykaz wykonanych, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje); c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za przygotowanie posiłków, obsługę kelnerską, przewożenie posiłków, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają aktualne badania lekarskie; d) wykaz narzędzi, wyposażenia i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacjami o podstawie dysponowania tymi zasobami tj. - wykaz samochodów przystosowanych do przewozu żywności. 7.2. W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ww. zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. 7.3 W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 7.3.1 oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp (sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ), 7.3.2 aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisu wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp. 7.4 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt. 7.3.2 SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 7.5 Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 7.4 SIWZ zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy pkt. 7.3.2 SIWZ odnośnie terminu wystawienia dokumentu stosuje się odpowiednio. 7.6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum): - Wykonawcy ci musza ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, - dokumenty wskazane w pkt 7.3 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oddzielnie, pozostałe dokumenty mogą być składane łącznie. 7.7 Dokumenty dołączane do oferty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące odpowiednio Wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.8 Ponadto do oferty należy dołączyć: - dowód wpłaty wadium; - dokument , z którego będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty.
- Wadium: 700 PLN
- Kryteria wyboru: 14.1. Zamawiający wyznaczył następujące kryteria oceny ofert oraz ustalił ich znaczenie: Lp. Kryterium Znaczenie 1 Cena brutto oferty (za całość przedmiotu zamówienia) 60% 2 Doświadczenie Wykonawcy 40% 14.2 Szczegółowe kryteria oceny ofert: 14.2.1 Punkty za kryterium „cena’ będą obliczone wg poniższego wzoru: Najniższa cena brutto spośród badanych ofert C= ………………………………………………………. X 60 pkt Cena brutto badanej oferty gdzie: C= ilość punktów w kryterium „cena” 1 pkt =1% Wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku. 14.2.2 w kryterium „doświadczenie Wykonawcy” będzie oceniane doświadczenie Wykonawcy tzn. ilość zrealizowanych usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia określonemu w załączniku nr 1 do SIWZ w okresie ostatnich trzech lat, o wartości minimum 30 000 zł brutto każda. a) zrealizowane 3 usługi - 5 pkt. b) zrealizowane 4 usługi - 10 pkt c) zrealizowane 5 usług - 15 pkt d) zrealizowane 6 usług - 20 pkt e) zrealizowane 7 usług - 25 pkt f) zrealizowane 8 usług - 30 pkt g) zrealizowane 9 usług - 35 pkt h) zrealizowane 10 usług i więcej - 40 pkt Punkty za kryterium „doświadczenie Wykonawcy” będą obliczone wg poniższego wzoru: Db D= ----------------------- x 40 pkt Dn Gdzie: D- liczba punktów w kryterium „doświadczenie” obliczona do dwóch miejsc po przecinku Db- suma punktów przyznana w ramach kryterium „doświadczenie” badanej oferty, Dn - suma punktów przyznana w ramach kryterium „doświadczenie” oferty posiadającej największą liczbę punktów 1pkt = 1% Uwaga: Wykonawca otrzyma bezwzględnie 0 punktów bez stosowania wzoru przedstawionego powyżej w sytuacji gdy wykaże się doświadczeniem w realizacji tylko 2 usług, które stanowi bezwzględne minimum i służy potwierdzeniu warunku udziału w postępowaniu. 14.2.3 Łączna liczba punktów otrzymanych przez daną ofertę za obydwa kryteria oceny ofert będzie obliczona w następujący sposób: Ł= C+D gdzie: Ł- łączna ilość punktów, C- ilość otrzymanych punktów w kryterium cena D- ilość otrzymanych punktów w kryterium doświadczenie 14.3. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta, która otrzyma największa ilość punktów łącznie za obydwa kryteria wyboru ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu.
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: www.ujk.edu.pl, jest bezpłatna.
- Cena specyfikacji: 5 PLN
Wartość zamówienia poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Pzp, tj. poniżej 193.000,00 euro w przypadku usług.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane i opublikowane
w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.08.2012r. i pod numerem 285690-2012;
zamieszczone na tablicy ogłoszeń zamawiającego w dniu 3.08.2012r.;
- zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego www.ujk.edu.pl w dniu 3.08.2012r.
Uwaga:
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie :
700,00 zł (słownie : siedemset złotych, 00/100 );
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać
„Wadium– Znak sprawy DP/2310/143 /12 ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGOWEJ.
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty,
który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Anna Kowalczyk - Dział Zamówień Publicznych UJK - tel/faks (041) 349-72-75, adres e-mail: dzp@ujk.kielce.pl