Zakończone przetargi

Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych dla studentów ABK DP/2310/195/12

Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych dla studentów ABK DP/2310/195/12

Przetarg nieograniczony

  • Termin składania ofert: 2012.09.28 09:00
  • Termin otwarcia ofert: 2012.09.28 09:15
  • Termin związania ofertą: Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym, że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zwrócić sie do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni. Odmowa wyrażenia zgody nie powoduje utraty wadium. Przedłużenie okresu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze oferty najkorzystniejszej, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenie dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
  • Miejsce składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
  • Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
  • Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
  • Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
  • Miejsce realizacji: Kielce region
  • Termin realizacji: Wyjazd rozpocznie się rano 13.10.2012 w Kielcach przy ul. Śląskiej, Powrót do Kielc dnia 14.10.2012 wieczorem Termin wymagany (tzn. termin realizacji zamówienia nie może ulec zmianie )
  • Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, nie dopuszcza się składania ofert częściowych
  • Warunki udziału w postepowaniu: .Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną usługę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; tzn. 1) dysponują minimum 1 samochodem do przewozu 55 osób z aktualnymi badaniami technicznymi. 2) Dysponują ośrodkiem położonym nie dalej niż 50 km od Kielc, w którym można zakwaterować, wyżywić( posiłki przygotowane na miejscu zamawiający nie dopuszcza żywienia typu catering) minimum 55 osób 3) Dysponują ( własność, umowa najmu lub inna forma) w terminie 29-30.09.2012 placem do zajęć integracyjnych „ team building” : - ścianka wspinaczkowa, paintball, park linowy oraz dysponują wykwalifikowanymi osobami niezbędnymi do zapewnienia bezpiecznego uczestnictwa studentów w zajęciach na ściance wspinaczkowej, paintball, park linowy) 4) Dysponują minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania pojazdami kategorii A,B,C, i przewozu osób D jeżeli Wykonawca przewiezie grupę autokarem. 5) Dysponują minimum jedną osobą prowadzącą warsztaty ( trener/trenerzy ) spełniający odpowiednie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia, oraz spełniający inne przepisy. d) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty a wyszczególnionych w pkt. VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzonego wg. załącznika Nr 3 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna usługa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 3) Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, zawierający informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; 4) Oświadczenie że wszystkie osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (trenerzy- prowadzący warsztaty, kierowca, obsługa zajęć „team bulding”) posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5) Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje minimum 1 samochodami do przewozu minimum 55 osób z aktualnymi badaniami technicznymi 6) Oświadczenie wykonawcy że dysponuje ośrodkiem położonym nie dalej niż 50 km od Kielc w którym można zakwaterować i wyżywić minimum 55 osób ( posiłki przygotowane na miejscu) 7) Oświadczenie wykonawcy że dysponuje ( własność, umowa najmu lub inna forma) w terminie 29-30.09.2012 placem do zajęć integracyjnych „ team building” : - ścianka wspinaczkowa, paintball, park linowy oraz dysponują wykwalifikowanymi osobami niezbędnymi do zapewnienia bezpiecznego uczestnictwa studentów w zajęciach na ściance wspinaczkowej, paintball, park linowy) 8) Osiwadczenie wykonawcy że dysponuje min 1 osobą osobą prowadzącą warsztaty ( trener/trenerzy ) spełniający odpowiednie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia, oraz że osoba/y posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt.2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4.Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy.(zał.nr 1) 2. Dokument z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu o ile nie wynika z innych dokumentów prawo reprezentowania Wykonawcy. 4. Program ramowy warsztatów oparty na opisie przedmiotu zamówienia 5. Krótki opis oferowanego ośrodka ( miejsce, opis, zdjęcia)
  • Wadium: 0 PLN
  • Kryteria wyboru: Celem niniejszego postępowania jest wybór ofert najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych, wg, podanego kryterium: Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 100% Kryterium: cena brutto :maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt.= liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą liczbę punktów za kryterium przyjęte w niniejszym postępowaniu
  • Specyfikacja: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie zamawiającego Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach Dział Zamówień Publicznych, pokój nr 4 ul. Żeromskiego 5 25-369 Kielce Opłata za SIWz dotyczy jedynie sytuacji w której Wykonawca zwróci się do Zamawiającego o udostępnienie SIWZ w wersji drukowanej
  • Cena specyfikacji: 15 PLN

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone będzie w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 10 ust. 1 i art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zwaną w dalszej części specyfikacji ustawą. Kod CPV i nazwa:
55.10.00.00-1 – usługi hotelarskie
63.51.20.00-1 – usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych,
55.24.00.00-4 usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych.
65.51.00.00-7 – Usługi biur podróży i podobne
Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych dla około 55 osób działających w Klubie Aktywnego Studenta przy Akademickim Biurze Karier w Kielcach Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 6. Ustawy pzp.
Zakres zamówienia :
Organizacja 2 dniowych warsztatów wyjazdowych dla 55 uczestników
Projekt Edukacja dla rynku pracy współfinansowany przez Unie Europejska w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

UWAGA numer postępowania to DP/2310/195 w SIWZ omyłkowo znalazł się błędny numer z poprzedniego postępowania DP/2310/177/12. Dlatego prosze o opisywanie kopert z właściwym numerem DP/2310/195/12


Ogłoszenie ukazało się w BZP w dniu 20.09.2012 pod numerem 356644-2012
---UWAGA---
Warsztaty wyjazdowe muszą się odbyć w dniach 13-14 października 2012 roku
Zamawiający zmienia tekst w SIWZ w punkcie VII ust 1 Warunki udziału w postepowaniu punkt 3 o dysponowaniu w terminie 29-30.09.2012 na 13-14.10.2012 rok.
Zamawiający równiez skreśla wszystkie zapisy w SIWZ i opisie przedmiotu zamówienia informujące że wyjazd ma się odbywać w terminie 29-30.09.2012.

UWAGA !!!!!!
zamawiajacy wyjaśnia, ze w tytule załącznika nr 1 opis przedmiotu zamówienia jest omyłka pisarska zamiast dat 29 -30.09.2012r. powinno być tak jak wpisano poniżej w tym załączniku 13 i 14.10.2012r.

Osobą upoważnioną do kontaktowania sie z Wykonawcami jest :
Mgr Marcin Kmieciak, tel./fax (041) 349 -72-75,