Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych z nadrukiem z podziałem na części.DP/2310/23/12
Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych z nadrukiem z podziałem na części.DP/2310/23/12
Przetarg nieograniczony
- Termin składania ofert: 2012.02.21 10:00
- Termin otwarcia ofert: 2012.02.21 10:15
- Termin związania ofertą: 30 dni
- Miejsce składania ofert: UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach ul. Żeromskiego 5, Sekretariat Kanclerza, pokój nr 5
- Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy
- Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
- Informacja dotycząca zastosowania aukcji elektronicznej: nie dotyczy
- Miejsce realizacji: Kielce
- Termin realizacji: Część I – umowa zostanie zawarta na okres 12 miesięcy. W tym okresie Zamawiający będzie zamawiał, w miarę potrzeb artykuły informacyjne i promocyjne z nadrukiem. Termin realizacji każdego zamówienia będzie wynosić 21 dni licząc od dnia zatwierdzenia przez Zamawiającego projektu graficznego. Część II – 21 dni od podpisania umowy (termin pożądany). Część III – 21 dni od dnia podpisania umowy (termin pożądany).
- Wymagania: Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Nie przewiduje się udzielenia zamówienia uzupełniającego. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na podstawie pisemnego, uzasadnionego wniosku Wykonawcy wybranego do realizacji zamówienia, zaakceptowanego przez Zamawiającego tzn. dopuszcza się wydłużenie lub skrócenie terminu realizacji zamówienia (w przypadku zaistnienia okoliczności, na które strony umowy mimo dołożenia należytej staranności nie mogły mieć wpływu).
- Warunki udziału w postepowaniu: VII.WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Warunki udziału w postępowaniu: 1) Zgodnie z zapisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali minimum jedną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2) Zgodnie z zapisem art. 26 ust. 2a ustawy Pzp Wykonawca wykaże brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: W celu potwierdzenia spełniania w/w warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VIII specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów winno wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnił w/w warunki. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach załączonych do oferty, a wyszczególnionych w pkt VIII SIWZ. VIII.DOKUMENTY WYMAGANE OD WYKONAWCÓW A. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie zgodne z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Pzp., sporządzone według załącznika Nr 2 do siwz. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej jedna dostawa) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia musi wykazać się jedną dostawą w odniesieniu do każdej z części. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym punkcie w ust. B. B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp.: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik Nr 3) 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Uwaga: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt B 2), - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokumenty muszą być przedstawione w postaci oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (czytelny podpis upoważnionego przedstawiciela lub imienna pieczątka z parafką) tj. przez osoby reprezentujące Wykonawcę lub przez pełnomocnika upoważnionego do złożenia oferty w jego imieniu, w takim przypadku do oferty winno być załączone pełnomocnictwo. Sposób reprezentacji musi być zgodny z właściwym wypisem z rejestru. 4. Oprócz dokumentów wymienionych powyżej, do oferty należy załączyć:. 1. Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1) 2. Dokument, z którego będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisania oferty np.: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, KRS, jeśli taki dokument nie został dołączony do oferty. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu. 4. Próbki artykułów informacyjnych i promocyjnych do części I zamówienia.
- Wadium: 861 PLN
- Kryteria wyboru: Dla części I kryteriami wyboru ofert będą: 1. Kryterium - cena brutto - stanowiące wagę 80% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (80) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 80 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Ocena ostateczna dla kryterium „cena” (B) będzie obliczona wg następującego wzoru: B= (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za cenę B - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena 2) Kryterium - jakość materiałów - stanowiące wagę 20% Oferty w tym kryterium będą oceniane na podstawie dołączonych próbek. Oceniana będzie jakość zastosowanych materiałów, wykonanie i ich trwałość. Wykonawca w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów. Punktacja przyznana przez członków komisji będzie podlegała zsumowaniu. Każdy członek komisji może przyznać w tym kryterium maksymalnie 20 pkt. Ostateczna punktacja (D) będzie liczona według wzoru: D = B + C D - ostateczna liczba punktów B - liczba punktów przyznana w kryterium cena C - liczba punktów przyznana w kryterium jakość. Za najkorzystniejszą Zamawiający uzna ofertę, która uzyska największą łączną liczbę punktów za wszystkie kryteria przyjęte w niniejszym postępowaniu. Dla części II i III jedynym kryterium wyboru ofert będzie: cena brutto - stanowiąca wagę 100% W celu ustalenia wielkości punktowej, jaką poszczególni Wykonawcy uzyskali z tytułu kryterium cena, Zamawiający dokona porównania ofert według następujących zasad: Kryterium: cena brutto: maksymalną ilość punktów (100) Zamawiający przyzna ofercie z najniższą ceną brutto, pozostałe będą oceniane w proporcji do niej, tj.: (Cena brutto najniższa : Cena brutto badana) x 100 pkt = liczba punktów uzyskana przez poszczególne oferty w odniesieniu do kryterium cena Ocena ostateczna dla kryterium „cena” (B) będzie obliczona wg następującego wzoru: B= (A x ilość członków komisji) A - ilość punktów za cenę B - liczba punktów otrzymanych w kryterium cena
- Specyfikacja: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych w siedzibie Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w formie papierowej jest odpłatna. Do ceny należy dodać koszt przesyłki w zależności wyboru Wykonawcy (tj. polecona, polecona priorytet czy kurierska). Płatne przelewem na konto Zamawiającego. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana ze strony internetowej Zamawiającego: https://www.ujk.edu.p, jest bezpłatna.
- Cena specyfikacji: 45 PLN
Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych z nadrukiem z podziałem na części. Część I -Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych z nadrukiem dla Biura Promocji i Informacji przez okres 12 miesięcy. 1. Smycze w ilości 1 000 sztuk z nadrukiem 2. Koszulki bawełniane w ilości 200 sztuk z nadrukiem 3. Długopisy w ilości 3 000 sztuk z nadrukiem 4. Torby reklamowe (mała) w ilości 500 szt. z nadrukiem 5. Torby reklamowe (średnia) 1 000 szt z nadrukiem. 6. Torby reklamowe (duża) 500 szt z nadrukiem 7. Torby ekologiczne w ilości 300 sztuk z nadrukiem. 8. Ołówki z gumką w ilości 1 000 sztuk z nadrukiem 9. Notes A4 kratka w ilości 500 szt z nadrukiem 10. Teczki firmowe w ilości 2 000 sztuk z nadrukiem Wykonawca zastrzega, że faktyczna ilości zamówionego towaru przez okres obowiązywania umowy może ulec zmniejszeniu do 20% każdego z wyżej wymienionego asortymentu. cz. II- Dostawa tablic informacyjnych o projekcie PROGRES- Program rozwoju: Gospodarka - Edukacja - Sukces. 1. Tablica informacyjna o projekcie - 5 sztuk 2.Tabliczka informacyjna - 20 sztuk Część III Dostawa tablic i naklejek informacyjnych dla projektu Budowa Uniwersyteckiego Centrum Edukacji Artystycznej jako części wydziału Pedagogicznego i Artystycznego przy ulicy Krakowskiej w Kielcach 1. Tablica pamiątkowa 2 szt 2. Tablica pamiątkowa 1szt. 3. Naklejki 200szt 4. Tabliczka stojąca 2szt..
Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie:
Część I – 790,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt złotych, 00/100 groszy),
Część II- 47,00 zł (słownie: czterdzieści siedem złotych, 00/100 groszy),
Część III- 24,00 zł (słownie: dwadzieścia cztery złote, 00/100 groszy).
Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien wpłacić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego:
UNIWERSYTET Jana Kochanowskiego w Kielcach
Bank Handlowy Warszawie S.A.
Nr 17 1030 1508 0000 0008 0371 1208.
Na dowodzie przelewu należy wpisać:
„Wadium – Znak sprawy DP/2310/23/12 dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych z nadrukiem cz………”
W przypadku wniesienia wadium w innych formach, dopuszczonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych art. 45 ust. 6, należy stosowny dokument dołączyć do oferty, który w swej treści musi zawierać przesłanki do zatrzymania wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
Oferta niezabezpieczona jedną z form wadium zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust 4 ustawy.
Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, ust. 1a i ust. 2 ustawy Pzp.
Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym, mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że nie wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
− odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
− zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Cz. II finansowana z projektu PROGRES- Program rozwoju: Gospodarka – Edukacja – Sukces.
Cz. III finansowana Budowa Uniwersyteckiego Centrum Edukacji Artystycznej jako części wydziału Pedagogicznego i Artystycznego przy ulicy Krakowskiej w Kielcach
Uwaga:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało:
1.zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08/02/2012 r. pod numerem 38660-2012,
2.zamieszczone w siedzibie i na stronie Zamawiającego: www.ujk.edu.pl w dniu: 08/02/2012 r.
Uwaga: 14.02.2012r.
Zamawiający informuje, że wpłynęły pytania dot. przedmiotowego postępowania. Poniżej podaje treść pytań i udzielone odpowiedzi.
Pytania dot. części I
Pytanie 1) - poz.1 – smycz – standardowo taśmy smyczowe są poliestrowe, czy na pewno Zamawiający żąda smyczy bawełnianej?, jeśli bawełniana, to czy ma być płaska czy tzw. sznurowadło?
ODPOWIEDŹ: Tak , Zamawiający oczekuje smyczy bawełnianej płaskiej.
Pytanie 2)
- poz. 2 koszulki, ile koszulek będzie białych a ile czarnych?
ODPOWIEDŹ: 100 szt. koszulek w kolorze białym i 100 szt. koszulek w kolorze czarnym.
Pytanie 3)
- poz. 4,5,6 torby reklamowe- czy Zamawiający dopuszcza tolerancję w wymiarze toreb +/- 10%
ODPOWIEDŹ: Nie dopuszcza.
Czy uszy w tych torbach mogą być ze sznurka bawełnianego lub poliestrowego?
ODPOWIEDŹ: TAK
Pytanie 4)
-poz. 7 torba ekologiczna- czy Zamawiający dopuszcza tolerancję w wymiarze torby +/- 10% i czy kolor grafitowy to ciemnoszary, zbliżony do czarnego?
ODPOWIEDŹ: Nie dopuszcza, wymiar musi być taki jak w SIWZ.
Kolor grafitowy to kolor ciemnoszary.
Pytanie 5)
Czy próbki artykułów, które mają być dołączone do oferty mogą być bez nadruków i w innej kolorystyce?
ODPOWIEDŹ: Tak, próbki mogą być bez nadruków i w innej kolorystyce, natomiast przy dostawie wszystkie parametry artykułów muszą być zgodne z opisem w SIWZ.
Wymagania co do próbek, jakie powinny być dołączone do oferty zostały opisane w pkt. 9 na str. 10 SIWZ.
Pytanie 6)
Ile dostaw Zamawiający przewiduje w trakcie trwania umowy, oraz czy nadruki na artykułach będą takie same dla całego nakładu, czy też nakłady będą dzielone, jeśli tak to proszę o podanie tych podziałów dla każdego artykułu.
ODPOWIEDŹ:
Zamawiający na ten moment nie jest w stanie podać ile zamówień będzie złożonych w skali 12 miesięcy. W SIWZ Zamawiający określił, ze będą to dostawy sukcesywne, w miarę potrzeb Zamawiającego. Nadruki będą takie same dla całego nakładu danego artykułu.
Uwaga ZMIANA: 15.02.2012r
W związku z zapytaniem, które wpłynęło od Wykonawcy, Zamawiający wydłuża termin na składanie ofert, zamieszcza treść pytania i udziela odpowiedzi.
Pytanie dot. części III zamówienia poz. 4 - tabliczka stojąca.
Jakie wymiary mają posiadać tabliczki ?
W odpowiedzi na pytanie Wykonawcy Zamawiający uzupełnia opis przedmiotu zamówienia cz. III poz. 4 - tabliczka stojąca o następujące informacje :
tabliczka musi posiadać wymiar 25x15 cm.
Zamawiający uzupełnia również brakującą treść zapisu który ma znajdować się na tabliczce stojącej (część III,poz.4 )- w miejscu po "Zakup współfinansowany dodaje się treść " przez Unię Europejską" dalej pozostaje bez zmian.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone 15.02.2012r pod numerem 46202-2012. (dot. zmiany terminu na składanie ofert).
Anna Kowalczyk, tel./fax (041) 349 -72-75